User Tag List

Sonuçlar: sizce en iyisi?

Katılımcı sayısı
73. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Bridgestone ADRENALİN

    21 28.77%
  • Dunlop SP SPORT

    6 8.22%
  • Yokahama ADVAN

    14 19.18%
  • Pirelli P ZERO

    9 12.33%
  • Michelin PİLOT SPORT

    10 13.70%
  • Good year EAGLE F1

    8 10.96%
  • Nokian Z G2

    5 6.85%
Sayfa 1/2 12 SonSon
36 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ULTİMATE Lastik secimi anket!

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ULTİMATE Lastik secimi anket!

    evt arkadaslar orta ust ve orta alt sınıf lastikleri bir kenara bırakalım.

    Ultra yuksek performans sunan biribirinden kaliteli bu lastikler arasında siz hangisi tercih edersiniz hangileri kullandınız - ve + ları nelerdir acıklayabilirsek lastik almayı dusunen arkadaslar bu konuyu incelediğinde bilgilenecektir.

    Bende merakımı gidermis olacağım şimdiden tşkler...

  2. #2
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    5 senedir dunlop sp sport kullanıorum her türlü yolda cok guzel tutuo hiç bi sıkıntı yaşamadım
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  3. #3
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Continental neden yok ?

  4. #4
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nokian V serisi kullanıyorum, çok iyi tutuyor ve dünyanın en sessiz lastiği diye biliyorum, su tahliyeside çok iyi

  5. #5
    serhat306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Hollanda
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    contınental sport contact 3 olmalıydı ankette...
    nokıan bende kullnıyorum ılk defa kullandım cıddı guzel bı lastık...

  6. #6
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 senedir dunlop sp sport kullanıorum her türlü yolda cok guzel tutuo hiç bi sıkıntı yaşamadım
    bende Dunlop SP Sporta verdim oyumu 10 numara lastik

  7. #7
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç böyle en üst seri lastik sahibi olmadım ama yoko advan almak istiyorum bakalım nasılmış..

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eagle F1 Kullandım İlk Başta Mükemmel Ama 10.000Km Sonra Noluyorsa Resmen Drift Lastiği Oluyor Hemen Sertleşiyor

    P Zero Nero Kullandım Mükemmel'di Islak'ta Kurudan Daha İyi Tutuyordu Bana Göre Çok Memnun Kalmıştım Jant Ölçümde Olsaydı Yine Alırdım

    Şu An Adrenalin Kullanıyorum Pek Bi Ahım Şahımlığını Göremedim Kuruda Güzel Fakat Islakta Çok Patinaja Düşüyorum Sanki Tutunmuyor Gibi Geliyor Sulara Girdiğimde Yağmurda Kullanırken

  9. #9
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hankook ventus v12 evo bu lastik hakkında baya iyi yorumlar var testlerde de üst sıralarda? fiyatı da iyiymiş sanırım.. var mı bilgisi olan?
    YouTube
    DR.ECU

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    çeşme-izmir
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hankook ventus v12 evo bu lastik hakkında baya iyi yorumlar var testlerde de üst sıralarda? fiyatı da iyiymiş sanırım.. var mı bilgisi olan?
    aynen bende kankook un methini cok duydum ve okudum yorumları merak edıyorum

  11. #11
    cahit
    Misafir
    goodyear eagle f1 asymetric kullanıyorum ikinci takımımı aldım kuruda verdiği performansı ıslaktada veren çok iyibir lastik ama ömrü 25bin km hamuru yumuşak cabuk bitiyo pzero kullanmıştım keyif vermedi

  12. #12
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Adrenalin ıslakta kurudan daha iyi tutuyo kullandım şahitlerim var

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  13. #13
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ıslakta iyi tutuyo ama birikintilerde pek başarılı değil bence
    YouTube
    DR.ECU

  14. #14
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ıslakta iyi tutuyo ama birikintilerde pek başarılı değil bence
    Bana başarılı geldi bulduğum suya dalıyodum ben

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  15. #15
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adrenalin kullanıyorum , yanakları bu denli sağlam bu sınıf bir lastik var mı bilmiyorum. Runflatlerden kurtulup , stepnesi olmayan araçlar için en iyi lastik. Isınınca kuruda çok çok başarılı , ıslakta bir o kadar kötü , karda inanılmaz kötü.

    Kuru için konuşuyorsak dünyada en çok beğenilen edilen lastik Falken Azenis rt-615 ama TRde hiç duymadım , görmedim. Bunun dışında Toyo R888 ve Yokohama Advan Neova bu sınıfta azenis in ciddi rakipleri. Bu lastiklerin hiç biri TRde yok malesef.

    TR pazarında en iddialı lastikler kanımca Eagle F1 ve Michelin Pilot Sport 3. Adrenalin genel anlamda bu lastiklerden zayıf kalıyor ama kuruda daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Kuru yolda Kumho larda çok başarılı diyebilirim. Continental le aram pek iyi değil 3 kere parçalandığına şahit oldum. Pzero Nerolar iyi ama pahalı. Ps3 te çok çabuk bitiyor ne yazık ki.

  16. #16
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adrenalin kullanıyorum , yanakları bu denli sağlam bu sınıf bir lastik var mı bilmiyorum. Runflatlerden kurtulup , stepnesi olmayan araçlar için en iyi lastik. Isınınca kuruda çok çok başarılı , ıslakta bir o kadar kötü , karda inanılmaz kötü.

    Kuru için konuşuyorsak dünyada en çok beğenilen edilen lastik Falken Azenis rt-615 ama TRde hiç duymadım , görmedim. Bunun dışında Toyo R888 ve Yokohama Advan Neova bu sınıfta azenis in ciddi rakipleri. Bu lastiklerin hiç biri TRde yok malesef.

    TR pazarında en iddialı lastikler kanımca Eagle F1 ve Michelin Pilot Sport 3. Adrenalin genel anlamda bu lastiklerden zayıf kalıyor ama kuruda daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Kuru yolda Kumho larda çok başarılı diyebilirim. Continental le aram pek iyi değil 3 kere parçalandığına şahit oldum. Pzero Nerolar iyi ama pahalı. Ps3 te çok çabuk bitiyor ne yazık ki.
    Islakta kullanım açısından ben sizlere yine en güzel Adrenalin Test Yazsını Sunuyorum Ucin'e saygılarımla

    Kaynak:http://www.modifiyem.com/forum/f20/i...in-gunu-53528/

    Alıntı Ucin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçen günlerde sitemizin üst kısmında bulunan Bridgestone Adrenalin reklamını hatırlarsınız. Ordaki testin talihlilerinden biri olarak dün (27 Nisan) İstanbul Park'ta yapılan Adrenalin isimli yeni lastiğin tanıtım gününe katıldım. Sizlerle paylaşmak istedim.

    Bir gün önce kurye ile bedenime uygun Adrenalin yazılı gömlek ve şapka yolladıkları için işi baya ciddiye aldıklarını düşünüyordum, ki öyle de yapmışlar. Benim gibi 9 tane daha yarışma talihlisi arkadaş, bir çok basın mensubu, Bridgestone firmasının davetlileri ve çalışanlarıyla birlikte kalabalık sayılabilecek bir insan topluluğu vardı. Önce salonda Potenza RE001 Adrenalin modelinin tanıtımı yapıldı, firmanın lastiklerinin geliştirilmesinden sorumlu eski F1 pilotu Stefano Modena bizlere lastiği nasıl geliştirdiklerini ve test aşamalarını anlattı, görüntüleri izledik. Sonra 5 gruba ayrıldık ve her grup farklı istasyonlara yöneldi.
    Bizim grubumuzun programında ilk sırada karting vardı. 12 kişi 30 dk. boyunca hazırlanmış karting pistinde yarıştık. Araçlar gayet hızlıydı, virajlarda koltukta sabit oturmaya çalışmaktan dolayı herkes için yorucu oldu bu iş.
    Sonrasında slalom parkuruna geçtik. Park alanında slalom için oluşturulan parkurda, Adrenalin lastiği takılı yeni Toyota Corolla araçlarla önce dar sonra geniş slalomlar yaptık ve lastiğin limitlerini test ettik. 30 dakika kadar sürdü bu testimiz de.
    Ardından ıslak zemin parkuruna geçtik ve yine Corollar araçlarla lastiğin ıslak zemindeki yeteneklerini önce test pilotlarının yanında, sonra kendi kullanımımızla inceledik. Bu parkurda da 30 dakika harcadık.
    Ardından kuru pist diye adlandırdıkları parkura geçtik. Yine park alanından bölümlenmiş bi arlanda kukalarla oluşturulmuş dar bir çizgide turlar atarak lastikleri daha yüksek hızlarda sert manevralarla ve frenajla denedik. Yarım saatte burda geçirdikten sonra sıra günün en
    önemli bölümü olan piste çıkmaya geldi.

    Sabah piste geldiğimizde ortalıkta dolanan Adrenalin logolu Evo 8, 350Z, İmpreza gibi araçları görünce epey heyecanlandık ama sonra bütün testleri Corolla'larla yapınca açıkçası biraz hayal kırıklığı yaşadık. Piste de bu araçlarla çıkacağımızı düşünmüştük. Pit alanına geldiğimizde manzara tek kelimeyle süperdi. Arka arkaya sıralanmış birbirinden güzel araçlar. En başta ve sonra güvenlik aracı olarak 2 Alfa 159 3.2 V6 (ki 3.2 kısmını sonradan öğrendim, ilk bakışta 2.0 gibi duruyolardı ) bize ayrılan araçlar da sırayla 350 CLS, 2 tane, 3.20D, 350Z, A4 2.0 TFSI, 2 adet Leon FR, bir adet Mini Cooper ve bir de Mini Cooper S. Ayrıca kenarda duran bir Evo8 ile Impreza da gözden kaçmadı tabi. Ben direk Evoya yapışınca, kenardaki iki aracın, atacağımız turlar sonrası Dream Tur adıyla test pilotlarının yanında oturarak turlayabileceğimizi öğrendim. Kavga dövüş olmasın diye hangi aracı kimin kullanacağını belirlemek için çekiliş yapıldı. Çekilişte Subaruyu çekince uçarak Imprezanın yanına gittim, ama aynı "Dream Tur" cevabını aldım. Benim çektiğim Subaru, sabahki grupta bi arkadaşın vitesi 5'ten 4 diye 2'ye çekmesiyle trigeri sıyrılan İmpreza'ymış ve onun yerine CLK getirdiklerini söylediler. BMW'lerin falan 3.20D olduğunu düşünerek CLK'nın da 200K olacağını varsaydım ve CLK istemem diye tutturdum Organizasyon görevlileri sağolsunlar oldukça anlayışlıydılar ama Subaru'nun imkanı olmadığı için CLS350'yi önerdiler. Piste çıkış sırasında en önde olduğunu da düşünerek kabul ettim. Ve pistte 12 araç arka arkaya 2 tur döndük. Ardından araç değiştirdik, bu sefer benim şansıma Leon FR çıktı, onunla da 2 tur döndüm. Ardından Mini Cooper S ile turlayacak Gökhan Saraçoğlu'nun yanına oturup onunla da 2 tur attım. Ve sonra Dream Tur deinlen aktivite başladı. İlk olarak İmpreza'yı kullanan Bridgestonun 20 küsür yıllık test pilotu Ahmet Bey'in yanına oturdum ve sağolsun inanılmaz 2 tur yaşattı bana Arabanın gücü ve kontrolüyle Ahmet Bey'in pilotajı ve Adrenalin lastikleri birleşince ortaya olağanüstü 2 tur çıktı Ardından Evo ile tur atmak için sıramı beklerken Evonun pistte kaldığı haberi geldi. Debriyajı bitmiş. Sabah İlhan Mansız kardeşimiz araçla kalkış denemesi yaparken debriyajı epey yakmış, ortalığı dumana boğmuş. Sonrasında da
    pistte ömrü bitmiş garibanın. Velhasıl Evo'ya binemedim. Ancak ilk turda kulandığım CLS350 de dream turda yer alıyordu ve kullanan kişi F1 Pilotu Stefano Modena'ydı. Tabiki derhal yanına oturdum Ve F1 pilotu olmanın nasıl bişey olduğunu gösterdi 200 üstü
    hızlarda giderken lastiğin inceliklerini anlatıyor, sorularımı cevaplıyor, bunları yaparken de tüm virajları maks hızda santim hatasız dönüyordu. Bir ara 180 km. ile sola 90 derece viraja girdiğimizde şüphe ettim, acaba bana bakarak konuşurken unuttu mu virajı diye Ama gayet bilincindeymiş herşeyin. Biz turlarken bir ara araba viraj öncesi gerektiği kadar yavaşlayamadı ve apeksi kaçırdık, ufaktan pist dışına çıktık ama çabuk toparlandık. Ordaki açıklaması arabanın frenlerinin artık tutmadığı şeklindeydi. Zaten bilgisayar frenlerle ilgili sürekli uyarı veriyordu, en sonunda frenlerde derman kalmadı Son turumuzu yavaşça bitirip CLS'yi kenara ayırdık. Günün sonunda en başta istemediğim CLK önümden geçip gidince, kendisinin 200K değil CLK 55 AMG olduğunu gördüm ve içim cız etti resmen

    Biraz da lastikten bahsedeyim. Potenza RE001 Adrenalin isimli bu lastiğe tek kelimeyle hayran kaldım. Slalomda ve yüksek süratli geniş dönüşlerdeki tepki süresi, yanakların hiçbir şekilde katlanmadan aracın çizgiden çıkmaması, ve o kadar zorlamaya rağmen çok sessiz oluşu gerçekten takdire şayan. Islak zeminde yaptıklarına ise resmen inanamadım. Test pilotumuz ıslakta yapılmayacak ne varsa yaptı, buna rağmen araç kontrolü hiçbir şekilde kaybetmedi. Suda sert frende ABS neredeyse devreye bile girmiyordu. Virajda gaza yüklendiğimizde kafadan kaymadığı gibi, fren yapınca da arka tarafın kontrolü kaybolmuyordu. Araçların tamamen standart Toyota Corolla olmasına rağmen bu performansı gösterebilmesi beni gerçekten şaşırttı. Hani tüm bunları Evoyla falan yapsalar lastikten ziyade arabanın yeteneği derdim, sanırım bu yüzden sıradan bir aile otomobili seçmişler. Pistte turlarken ise, yine olağanüstü bi başarı gösterdi. Yüksek süratli dönüşlerde çizgisini hiç kaybetmezken, sert ve dar virajlarda direksiyona ne kadar yüklenirsem yükleneyim kontrolü kaybettirmek çok zor oldu. CLS gibi piste ait olmadığını haykıran bir arabayla bile pist keyfini yaşatması sanırım en büyük başarısı Takılacak aracın performansı ve sınıfı ne olursa olsun, kesinlikle düşünülmesi gereken bir lastik. Herşeyden önce kontrol hissini tam vererek insana özgüven aşılıyor. Yarış pistinde fazla özgüven iyi bişey değil elbet ama trafikte kendini güvende ve kontrolün elinde olduğunu hissetmek mutlaka güzel bişey.

    Bridgestone firmasını ortaya çıkardıkları bu harika ürün için tebrik ediyorum, ayrıca hazırladıkları bu süper organizasyonla yaşattığı güzel gün için de teşekkür ediyorum

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  17. #17
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fiyat/performas için SP Sport bence en ideali. Ancak P zero yada f1 asimetrik kadar iyi değil.
    916 V6 Turbo

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ICE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Continental neden yok ?

    inan aklıma gelmedi dusundum aslında baska kaliteli marka ama cıx ekleme yapabilir miyim bi bakayım...

  19. #19

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her ne kadar kullanmıs olmasamda bende Yokohama advana verdim oyumu mercedes amg serisi subaru ve daha bir cok markanın lastik tedarikcisi ayrıca lastik uretim fabrikasında calısan bir yonetici arkadasımında bilgileri dahilinde yokohama advan serisinde kullanılan malzeme kalitesi var olan en iyi kaliteymis ve lastikte Made in Japon yazısını gordukmu korkmayacakmısız

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •