User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
32 sonuçtan 20 ile 32 arası

Konu: Negatif Kamber nasıl yaparım?

  1. #20
    ledler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben Suanda Taşıyıcıyla amortisör arasındaki üstteki civatayı 19 yerine 17 kullanıp 2.50 derece eksi kamber aldım bu doğru bi sistemmidir ?

  2. #21
    oguzhan999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstnbul /Florya - Trabzon
    Mesaj
    2.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    camber ustası ne demek arkadaşlar yapmayın.. üstten ayarlı coiloverlerla bile belli bir derece verebiliyorsunuz. alt kısımdan müdehale çok daha başarılı olur her zaman ve daha sağlıklıdır. örnek; üstten 0.5 derece verdiniz diyelim alttan 0.5le 1 derecelik bi değer yakalıyabiliyosunuz. alt kısmın açısı çok daha farklı. o yüzden arka ve ön camber kolları vardır. en doğru en sağlıklı bu şekilde yapılabilinir. bazı araçlarda ön kollarda vidalı camber sistemi vardır. burdanda yapılır ön taraf. ama yok somun atma civata yapıştırma. onlarla olcak iş değil.
    Sonuçta bu kamber bizim gibi adamların eline alet alıp yapamayacağı birşey ustası derken adam bu işide yapabiliyor,yapabiliyorki namı kamber ustası die geçiyor senin dediklerin doğrudur,dedğimiz kmberi oyle düşünrsek birçok rotcuda ayarlayabiliyor.
    Oğuzhan ÖKSÜZ

    http://www.facebook.com/oksuzdesign


  3. #22
    uerbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.761
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    az önce fk astrayı gördüm sefaköyde sen mi kullanıyodun.

  4. #23
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı oguzhan999 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonuçta bu kamber bizim gibi adamların eline alet alıp yapamayacağı birşey ustası derken adam bu işide yapabiliyor,yapabiliyorki namı kamber ustası die geçiyor senin dediklerin doğrudur,dedğimiz kmberi oyle düşünrsek birçok rotcuda ayarlayabiliyor.
    niye yapamayalım veya yapamayayım eğer öyle bir imkan olsa. rotçuda yapıyor demişsinde, zaten bu işi iyi bilen neyin ne olduğunu anlayan çok iyi bir rotçuya yaptırtmak gerek. kafadan somun sıkmayla olcak birşey değil. düzgünce tablaya bağlanmalı değerler görülmeli bilgisayar ile.. en iyi şekilde böyle olur ama yapıcak adam ince ince uğraşçak arabayla. rtoçular alışmış bunu şöyle sık onu böyle yap otomatikleşmişler standartlara.
    Sakin güç...

  5. #24
    oguzhan999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstnbul /Florya - Trabzon
    Mesaj
    2.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uerbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    az önce fk astrayı gördüm sefaköyde sen mi kullanıyodun.
    aynen bi tosba vardı ona bakmaya gittik =)
    Oğuzhan ÖKSÜZ

    http://www.facebook.com/oksuzdesign


  6. #25
    oguzhan999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstnbul /Florya - Trabzon
    Mesaj
    2.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    niye yapamayalım veya yapamayayım eğer öyle bir imkan olsa. rotçuda yapıyor demişsinde, zaten bu işi iyi bilen neyin ne olduğunu anlayan çok iyi bir rotçuya yaptırtmak gerek. kafadan somun sıkmayla olcak birşey değil. düzgünce tablaya bağlanmalı değerler görülmeli bilgisayar ile.. en iyi şekilde böyle olur ama yapıcak adam ince ince uğraşçak arabayla. rtoçular alışmış bunu şöyle sık onu böyle yap otomatikleşmişler standartlara.

    aynen yaşa
    Oğuzhan ÖKSÜZ

    http://www.facebook.com/oksuzdesign


  7. #26
    uerbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.761
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tosbacılarr..

  8. #27
    mhuratboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    Arkadaşlar Bende Daha Önce Böle Yaptırdım Kampana Arkasında Alt 2 Vidasının İçine Pul Koyarak Yaptırdım.Fakat 1.ci Vitesde Yavaş Giderken Arabanın Kıçı Başı Ufak Tefek Yalpalıyodu Kalın Pul Koyarak Yapmıştım Ondan Sonra Pulu Daha İnce Koydum O Zaman İyidi Ama Azda Olsa Vardı. Tek Sorum Şu Olucak Bunu En Sağlıklı Şekilde Nasıl Veya Kime Yaptırabilirim...Bunun İyi Bir Ustası Rotçusu Varmıdır.Dezavantajlarını Biliyorum *****...

    Yardımlarınızı Bilgilerinizi Esirgemezseniz Sevinirim...

  9. #28
    mhuratboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güncell Diyelim

  10. #29
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanın arka süspansiyonunun sisteminin resmi varmı ? yada hangi tip süspansiyona sahip ?

    emin olmamakla birlikte torsion beam diye hatırlıyorum ve eğer öyleyse sağlıklı şekilde kamber verilmez. zevk için risk almak olur, değmez.

  11. #30
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mhuratboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güncell Diyelim
    Alıntı mhuratboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



    Arkadaşlar Bende Daha Önce Böle Yaptırdım Kampana Arkasında Alt 2 Vidasının İçine Pul Koyarak Yaptırdım.Fakat 1.ci Vitesde Yavaş Giderken Arabanın Kıçı Başı Ufak Tefek Yalpalıyodu Kalın Pul Koyarak Yapmıştım Ondan Sonra Pulu Daha İnce Koydum O Zaman İyidi Ama Azda Olsa Vardı. Tek Sorum Şu Olucak Bunu En Sağlıklı Şekilde Nasıl Veya Kime Yaptırabilirim...Bunun İyi Bir Ustası Rotçusu Varmıdır.Dezavantajlarını Biliyorum *****...

    Yardımlarınızı Bilgilerinizi Esirgemezseniz Sevinirim...
    Sağlıklı bir şekilde yapamazsın.

  12. #31
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabanın arka süspansiyonunun sisteminin resmi varmı ? yada hangi tip süspansiyona sahip ?

    emin olmamakla birlikte torsion beam diye hatırlıyorum ve eğer öyleyse sağlıklı şekilde kamber verilmez. zevk için risk almak olur, değmez.
    tek dingil o araclar. Bagımsız amortisor olsaydı civatayla yapılabilirdi.

  13. #32
    low&slow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul-Sofia(BG)
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ledler Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Suanda Taşıyıcıyla amortisör arasındaki üstteki civatayı 19 yerine 17 kullanıp 2.50 derece eksi kamber aldım bu doğru bi sistemmidir ?
    Doğrudur. Başka bi yöntemi yok kamber için.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •