yıllardır Lassa Snoways kullanıyorum, geçen sene yeni desenle daha da başarılı geldi.
yıllardır Lassa Snoways kullanıyorum, geçen sene yeni desenle daha da başarılı geldi.
Fiat's Are Faster Than You Think!
Saklama koşullarıda önemli burda ama
1.sezonda uludağa 2.sezonda uludağ olmasada istanbulun altını üstüne getirdim şuan 3.sezonununu takıldı yağmur camur su tahliyesi olarak aynı kar yagarsada yazarım durumunu ama sanmıyorum cok farklı olacagını. Buarada 2 sezonda yaptıgım yolda toplam 10-12bin km civarlarındadır
1881 - 193∞
tabiki saklama kullanma vs durumlarda çok etkilidir.bu konuda sana kesinlikle katılıyorum.benim demek istediğim aslında en ucuz çin malı lastiği de aldığında insanlar ilk 1000 kmlerde yada yakın zamanlarda çok güzel sessiz lastik diyorlar ama 10bin kmlerde lastik sertleşmeye kendini salmaya başlıyor gibi.Bu kış lastiklerinde de düzgün saklandığını ve kullandığını varsayarak konuştuğumuzdaki gelecek yıl performansları da önemli..
İki sene önce aldığım conti ts830p lerin bu sene 3. sezonu olcak iki sene içerisinde toplam 20k km yaptım bu lastiklerle, lastiğin diş derinliği şu an 7,5mm ölçtük. Bana biraz garip geldi 20k kmde arada uzun yolda var sadece 0,5mm aşınmış lastikler..
Kurallara Aykırı İmza Boyutu.
Kimse yanlış anlamasın ama kış lastiklerinin test ve kıyas şekli çok çok yanlış
Sessiz ama hangisine göre ?
Suda iyi ama hangisine göre ?
Karda harika ama hangisine göre ?
Bakın bi kaç aydır mevsim itibarıyla dergilerde kış lastikleri testleri var internet ortmında da bir çok testler mevcut bu işin ana kuralı gözüken o ki para ile doğru orantı arada istisnalar mevcuttur elbet
Misal 2 haftadır auto show dergisi auto bild in yaptığı kış lastikleri testini verdi 50 ye yakın lastik vardı
Bakın bazıları ilk fren testinde 10 larca metre fazla çıktığı için daha kafadan gitti test harici reel dede budur ilk gerçek lazım olan yerde su koyverdimi gitti canınızda tehlikede demektir
Petlas petlas yazılıyor sayfalardır kusura bakmayın ama iyi diyorsunuz da gerçekten iyi mi ? Hanginiz gerçekten deneyebildi aynı araçla aynı ebatla başka lastik tecrübeniz oldu mu ? ıslak zemindeki fren mesefasi ? kuruda ? karda ? yol tutuş testinde ? nerde bu lastiğin testi ?
Bakın belkide testlerde ( belki vardır ben henüz ulaşamadım ) iyi sonuç alacak gerçekten iyidir ama ye aslında rakiplerine göre korkutucu seviyede kötüyse ?
Ben mesla ticari araçlardan biliyorum ( master transit vb ) ucuz diye takılıyor ama berbat kelimesi yetersiz kalır
Bizim TR de ki ana kriter şu bizim yokuştan hiç zorlanmadan çıktım valla billa harika lastik ..
Yaz lastiği konusunda daha hassas olduğumuz kesin marka ve model üzerine çok daha yoğunlaşılabiliyoruz ama kış lastiklerini sadece kardaki olayı olarak algılanması sebebiyle diğer disiplinlerde ki performans ının önemi koca bir sıfıra düşüyor.
Özellikle küçük ebatlardaki fiyat farkı uçurum olmuyor
Benim nacizane tavsiyem lastiği almadan önce mutlaka ama mutlaka global testlerine göz atın..
Benim gözlemlediğim test sonuçları boşuna bazı lastikleri çok iyi veya çok kötü ilan etmiyor
Merak eden varsa testleri yayınlarız bakarız karşılaştırırz
birde her lastik modeli her ebatta aynı başarıyı gostermiyor onada dikkat etmek lazım![]()
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
Skoda rapid spaceback aracimda orjinal lastik ölcüleri 215/45/16
normal lastik fiyatlari 360-400 arasinda degisirken kış lastikleri bu ölcüde takım olarak 1500 ü buluyor.
15 inch teneke ile hangisini tercih etmeliyim? 195/55/15 mi? 185/60/15 mi?
iyi Arabalar Sizi "A" Noktasindan "B" Noktasina Ulastirir.Harika Arabalar ise ,Onlar Sadece Basinizi Belaya Sokar.
Kis lastiginin mucidi NOKİAN tek gecerim. Herkez bildigi isi yapsin![]()
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
beyler bir şey danışmak istiyorum, kar lastiğini sadece önlere taksak bir sıkıntı olurmu mesela abanata gidicem kar lastiği sadece ön yeterlimi![]()
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Ankara Aatıkentte yaşadığım bir olaydan örnek vereyim, göbekte yeşil ışığı bekliyorum, aracın biride göbeğe sola dönerek girdi,birazcıkta hızlıydı,ön taraf güzel döndü ama arka taraf kaydı geldi benim arcın sol arkasına çarptı, Bu işin kuralı 4 lastik,sadece çekişi değil,manevra ve durmayı da düşünmek lazım.aşağıdaki videolarda durum belli oluyor.Testlerinde belli limitlerde ve profesyonel sürücülerle yapıldığını unutmamak lazım.
Nokian wrd4 leri aldıktan sonra bu cuma abanta gittim kar yoktu ama bir kaç gün önce yağan kar olduğu gibi duruyordu ve soğuktan buzdu çoğu yer. Test amaçlı bir kaç yere girdim çıktım sonuç oldukça iyi. Özellikle abant orman girişinde orman içine çıkmak için yüksek bir yokuş var buzla kaplı orada bile patinaja kalmadan sorunsuz indim çıktım. Çarşamba, perşembe de güzel kar yağacak istanbula artık doya doya gezer tozarız.
Tufan has no limits.
195/55/16 takan var skoda forumunda rapidlere.Konuyu okuyunca fikir sahibi olursunuz belki.16 jant hakkında benimde pek bir bilgim yok.
http://www.skodaturkey.com/showthrea...=24335&page=12
Elimde 2 takım saç jant, kar lastiği olduğu için önceki aracımda kullanıyordum bu şekilde, Önler 195/65/15 kar lastiği arkalar 225/40/18 performans lastiği şeklinde. Avantajı tabiki oluyor, mesela karda kimsenin çıkamadığı rampaları rahat tırmanıyor araba ama yüksek süratlerde ön tekerler yeri daha iyi tuttuğundan araba arkadan çok rahat kopuyor. Başıma geldi, ufak bir rüzgar yüzünde 50 ile giderken 3 kere kendi etrafımda döndüm yol boş olduğundan bir zarar görmedim ama çok tehlikeli.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)