TFSI yada TSI diye genel konussakta aslinca birçok farkli motor cesidi var. Motor kodu uzerinden gitmezseniz cok karisiyor konu.
Printable View
TFSI yada TSI diye genel konussakta aslinca birçok farkli motor cesidi var. Motor kodu uzerinden gitmezseniz cok karisiyor konu.
Cdnc motor kodu a5 2.0 tfsi 211 hplik motorun kodu. Bu motorda bosch med17.1.1 kontol untesi vardir
Valvelift teknolojisine sahiptir. Enjeksiyon sistemi bosch markadir. Ve yuksek basincta calisir leon cupralardakine gore.. Hatta yuksek basinc benzin pompasinin tahrigini veren eksantirik lobu cdnc de 4 lobdur ve bu yuzden cok daha az streste daha yuksek benzin basinci olusturabilir. Turbosu k03 ile k04 arasindadir buyukluk olarak. Ihi markadir. Vaktim oldukca daha bilgi eklemeye calisirim
altın değerinde bilgiler bunlar :) teşekkür ederim
abt'nin sitesinde şöyle bişi var;
Audi A5 (8T0) 2,0 ltr. TFSI from 155 kW (211 HP), 350 Nm to approx 199 kW (270 HP), 390 Nm
bi yazılımla 60hp mi alıyorlar? çok iyi bi değer bence. fabrikadan bu kadar kısık çıkmasına şaşırdım. cai, i/c, egsoz nerdeyse 280~290hp zorlanır orj turbo ile.
TFSİ aracım var motor kodu nerede yazıyor ruhsat haricinde :)
Golf mkv gti'da SC ile 400hp turboya gore daha iyi oldugunu okudum ne kadar dogrulugu vardir ? Sc turboya gore dahami saglikli?
beyler s.a 34tb2270 plakalı 2.0 tfsi leon hakkında bilgisi olan varmıdır aramızda acil bilgi lazım?
abiler bilen varsa bu guncel kasa audi tt 2.0 quattro'lar. kac hp'ye kadar dayanikli gt2876 tarzi turbo motora girmeden dayanirmi ? yani cupra'lar kadar dayaniklimi ? 380 390 hp civari bahsediyorum.
Golfler 380hp diye biliyorum. Stock internal ile 380 uzeri sıkıntı. Tt'lerde destekler buyuk ihtimal. Bu arada vw deki kapıda yanan kırmızı ışık aracı açtıkdan sonra surekli yanıyorsa neyi anlatmak istiyodur? Daha önce hiç bu sekilde yanık kanldığını görmedim.
Ya acikcasi benim korkum motordan degl. Sanziman ve aktarmada sorun yasarmiyim ? Tesekkur ederim cevaplar icin bu arada.
http://www.vindecoderz.com/
Burdan şasi girerek sorgulayabilirsin.
Teşekkür ettim Levent , ayrıca bir sorunum var aracımda teklemeler olmaya başladı yazılım yaptık Dumpvalve yırtık olduğu anlaşıldı S3 dumpvalve taktık şimdide araç sabit hızda giderken sert bir şekilde sirkeliyor neyden kaynaklanıyor olabilir ? bobin yada buji tarafında sıkıntı olursa arıza kaydına dönüşür mü ?
arkadaşlar tfsı/tsı motorlarda yağ buharından dolayı emme portları çok kötü bir şekilde kurum ile kaplanıyor.pcv yada c.can kitlerini çoğumuz daha sonradan taktık.farklı forumlarda bu konuda çokça görsel paylaşımlar var.emme manıfoldunu söktürüp bu temizliği yaptıran oldu mu?özellikle büyük turbo setupları için motorunu forgedleyen arkadaşlar bu konuyu görmüşlerdir,onların yorum ve paylaşımları çok daha açıklayıcı olur.nerede temizlettirebiliriz?bir forumda öncesi ve sonrası dyno sonucu paylaşılmış linki http://www.ttforum.co.uk/forum/viewt...?f=19&t=857922 özellikle alt ve orta devirlerde ciddi tork ve güç kazanımları olmuş.ort.yakıt tüketimlerimiz 2-3 lt arası azaldı diyen insanlar var.özellikle km ve pcv kitlerinin bağlandığı kmye bağlı bu kurum miktarı artıyor.sibopların üstü ve port gerçekten çok kötü duruma geliyor.bu nedenle rolantide düzensizlik,isteksiz devirlenme,sibopların iyi kapanamaması nedeniyle kompresyon ve akabinde güç kayıpları oluyor.temizleme yöntemleri belli,birçok video kanalında uygulamalar anlatılmış,tabi en güzeli kapağı söküp öyle temizlemek ama sökmedende sonuç alınabiliyor.netten birkaç fotoYU sizlerle paylaşmak istedim.
http://www.more-bhp.com/user/valve_cleaning.jpg
http://audirevolution.net/addons/alb.../341858523.jpg
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...75bqXct--I_7KA
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...Q6s7TygFXjlUaA
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...Hd3g&reload=on
http://www.more-bhp.com/user/cupra_clean.png
Subaplari uzerinde temizleme olayini Runner Flap iptali yaparken ben yapmistim. 1. Pistonu ust olu noktaya getirdiginizde 1 ve 4 subaplar tamamen kapaniyor. Kaziyarak ve cesitli yag sokuculerle temizledim.icerde biriken suyu buyuk bi siringa ile cektim. Sonra 2 ve 3. Pistonun subaplarini kapatarak digerlerini temizledim.
Merhabalar , aracımda sorunu çözemediğimiz bir problem var yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Aracı sabah çalıştırdıgımda son 1 haftadır kontağı çevirir çevirmez fan devreye giriyor ve çalıştırdığımda araç patırdamalı çalışıyor , ayrıca bu sırada ELM'den baktığımızda coolant -49 gösteriyor. Araç ortalama 2 saatlik çalıştırma çabaları ve motor içi ufak tefek ellemerinden sonra birden hiç birşey yokmuş gibi çalışıyor ve bütün gün sorun yokmuş gibi gidiyor. Son bir haftadır uğraşıyoruz ustaya gidiyoruz tamam oldu diyor sabah aynı şeyi yapıyor. Aklımıza akü geliyor bugün aküyü değiştirecez bir firi olan var mı ?
Değişen parçalar ,
-İAT sensörü
-Alt üst hararet müşürü