User Tag List

Sayfa 36/41 İlkİlk ... 263435363738 ... SonSon
771 sonuçtan 666 ile 684 arası

Konu: 2.0 TFSI Tune Önerileri/Tecrübeler

  1. #666
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TFSI yada TSI diye genel konussakta aslinca birçok farkli motor cesidi var. Motor kodu uzerinden gitmezseniz cok karisiyor konu.

  2. #667
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cdnc motor kodu a5 2.0 tfsi 211 hplik motorun kodu. Bu motorda bosch med17.1.1 kontol untesi vardir
    Valvelift teknolojisine sahiptir. Enjeksiyon sistemi bosch markadir. Ve yuksek basincta calisir leon cupralardakine gore.. Hatta yuksek basinc benzin pompasinin tahrigini veren eksantirik lobu cdnc de 4 lobdur ve bu yuzden cok daha az streste daha yuksek benzin basinci olusturabilir. Turbosu k03 ile k04 arasindadir buyukluk olarak. Ihi markadir. Vaktim oldukca daha bilgi eklemeye calisirim

  3. #668
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    altın değerinde bilgiler bunlar teşekkür ederim

    abt'nin sitesinde şöyle bişi var;

    Audi A5 (8T0) 2,0 ltr. TFSI from 155 kW (211 HP), 350 Nm to approx 199 kW (270 HP), 390 Nm

    bi yazılımla 60hp mi alıyorlar? çok iyi bi değer bence. fabrikadan bu kadar kısık çıkmasına şaşırdım. cai, i/c, egsoz nerdeyse 280~290hp zorlanır orj turbo ile.
    2.0T FSI

  4. #669
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TFSİ aracım var motor kodu nerede yazıyor ruhsat haricinde
    R.E.S

  5. #670
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf mkv gti'da SC ile 400hp turboya gore daha iyi oldugunu okudum ne kadar dogrulugu vardir ? Sc turboya gore dahami saglikli?
    2.0T FSI

  6. #671
    skyhigh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler s.a 34tb2270 plakalı 2.0 tfsi leon hakkında bilgisi olan varmıdır aramızda acil bilgi lazım?
    Mustafa Kemal Atatürk

  7. #672
    01ayk01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana - Los Angeles
    Mesaj
    1.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abiler bilen varsa bu guncel kasa audi tt 2.0 quattro'lar. kac hp'ye kadar dayanikli gt2876 tarzi turbo motora girmeden dayanirmi ? yani cupra'lar kadar dayaniklimi ? 380 390 hp civari bahsediyorum.
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  8. #673
    01ayk01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana - Los Angeles
    Mesaj
    1.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 01ayk01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abiler bilen varsa bu guncel kasa audi tt 2.0 quattro'lar. kac hp'ye kadar dayanikli gt2876 tarzi turbo motora girmeden dayanirmi ? yani cupra'lar kadar dayaniklimi ? 380 390 hp civari bahsediyorum.
    Yokmu bi bilgisi olan ?
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  9. #674
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golfler 380hp diye biliyorum. Stock internal ile 380 uzeri sıkıntı. Tt'lerde destekler buyuk ihtimal. Bu arada vw deki kapıda yanan kırmızı ışık aracı açtıkdan sonra surekli yanıyorsa neyi anlatmak istiyodur? Daha önce hiç bu sekilde yanık kanldığını görmedim.
    2.0T FSI

  10. #675
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 01ayk01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yokmu bi bilgisi olan ?
    500hp stok internal kullananlar var birşey olmaz
    Golf r400 var k04 turbolu
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  11. #676

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 01ayk01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yokmu bi bilgisi olan ?
    450 hp tt golf cupra kullanırsın arabanı ihmal etmezsen.
    Yıllarca 450hp ve üstü kullanan insanlar var

  12. #677
    01ayk01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana - Los Angeles
    Mesaj
    1.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya acikcasi benim korkum motordan degl. Sanziman ve aktarmada sorun yasarmiyim ? Tesekkur ederim cevaplar icin bu arada.
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  13. #678
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı emoro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    TFSİ aracım var motor kodu nerede yazıyor ruhsat haricinde
    http://www.vindecoderz.com/

    Burdan şasi girerek sorgulayabilirsin.

  14. #679
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ettim Levent , ayrıca bir sorunum var aracımda teklemeler olmaya başladı yazılım yaptık Dumpvalve yırtık olduğu anlaşıldı S3 dumpvalve taktık şimdide araç sabit hızda giderken sert bir şekilde sirkeliyor neyden kaynaklanıyor olabilir ? bobin yada buji tarafında sıkıntı olursa arıza kaydına dönüşür mü ?
    R.E.S

  15. #680
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar tfsı/tsı motorlarda yağ buharından dolayı emme portları çok kötü bir şekilde kurum ile kaplanıyor.pcv yada c.can kitlerini çoğumuz daha sonradan taktık.farklı forumlarda bu konuda çokça görsel paylaşımlar var.emme manıfoldunu söktürüp bu temizliği yaptıran oldu mu?özellikle büyük turbo setupları için motorunu forgedleyen arkadaşlar bu konuyu görmüşlerdir,onların yorum ve paylaşımları çok daha açıklayıcı olur.nerede temizlettirebiliriz?bir forumda öncesi ve sonrası dyno sonucu paylaşılmış linki http://www.ttforum.co.uk/forum/viewt...?f=19&t=857922 özellikle alt ve orta devirlerde ciddi tork ve güç kazanımları olmuş.ort.yakıt tüketimlerimiz 2-3 lt arası azaldı diyen insanlar var.özellikle km ve pcv kitlerinin bağlandığı kmye bağlı bu kurum miktarı artıyor.sibopların üstü ve port gerçekten çok kötü duruma geliyor.bu nedenle rolantide düzensizlik,isteksiz devirlenme,sibopların iyi kapanamaması nedeniyle kompresyon ve akabinde güç kayıpları oluyor.temizleme yöntemleri belli,birçok video kanalında uygulamalar anlatılmış,tabi en güzeli kapağı söküp öyle temizlemek ama sökmedende sonuç alınabiliyor.netten birkaç fotoYU sizlerle paylaşmak istedim.







  16. #681

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    nevsehır
    Mesaj
    190
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zx-10rr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tfsı/tsı motorlarda yağ buharından dolayı emme portları çok kötü bir şekilde kurum ile kaplanıyor.pcv yada c.can kitlerini çoğumuz daha sonradan taktık.farklı forumlarda bu konuda çokça görsel paylaşımlar var.emme manıfoldunu söktürüp bu temizliği yaptıran oldu mu?özellikle büyük turbo setupları için motorunu forgedleyen arkadaşlar bu konuyu görmüşlerdir,onların yorum ve paylaşımları çok daha açıklayıcı olur.nerede temizlettirebiliriz?bir forumda öncesi ve sonrası dyno sonucu paylaşılmış linki http://www.ttforum.co.uk/forum/viewt...?f=19&t=857922 özellikle alt ve orta devirlerde ciddi tork ve güç kazanımları olmuş.ort.yakıt tüketimlerimiz 2-3 lt arası azaldı diyen insanlar var.özellikle km ve pcv kitlerinin bağlandığı kmye bağlı bu kurum miktarı artıyor.sibopların üstü ve port gerçekten çok kötü duruma geliyor.bu nedenle rolantide düzensizlik,isteksiz devirlenme,sibopların iyi kapanamaması nedeniyle kompresyon ve akabinde güç kayıpları oluyor.temizleme yöntemleri belli,birçok video kanalında uygulamalar anlatılmış,tabi en güzeli kapağı söküp öyle temizlemek ama sökmedende sonuç alınabiliyor.netten birkaç fotoYU sizlerle paylaşmak istedim.






    Karbon clean dedikleri şeyimi yaptırmamız gerekıyormuş acaba?

    Aracın yakıt yerlerıne bağlayıp çalıştırdıkları
    COOPER'S
    2*11'CUPRA
    2*13'CUPRA
    12'POLOGTİ
    2,0TFSİ LEON CUPRA 50 AR821

  17. #682
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı racer50 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Karbon clean dedikleri şeyimi yaptırmamız gerekıyormuş acaba?

    Aracın yakıt yerlerıne bağlayıp çalıştırdıkları
    Yok öyle değil bu.youtube tfsi carbon clean yaz göreceksin. Bu islem fiziksel bir çalışma ile yapılıyor.

  18. #683
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subaplari uzerinde temizleme olayini Runner Flap iptali yaparken ben yapmistim. 1. Pistonu ust olu noktaya getirdiginizde 1 ve 4 subaplar tamamen kapaniyor. Kaziyarak ve cesitli yag sokuculerle temizledim.icerde biriken suyu buyuk bi siringa ile cektim. Sonra 2 ve 3. Pistonun subaplarini kapatarak digerlerini temizledim.

  19. #684
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhabalar , aracımda sorunu çözemediğimiz bir problem var yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Aracı sabah çalıştırdıgımda son 1 haftadır kontağı çevirir çevirmez fan devreye giriyor ve çalıştırdığımda araç patırdamalı çalışıyor , ayrıca bu sırada ELM'den baktığımızda coolant -49 gösteriyor. Araç ortalama 2 saatlik çalıştırma çabaları ve motor içi ufak tefek ellemerinden sonra birden hiç birşey yokmuş gibi çalışıyor ve bütün gün sorun yokmuş gibi gidiyor. Son bir haftadır uğraşıyoruz ustaya gidiyoruz tamam oldu diyor sabah aynı şeyi yapıyor. Aklımıza akü geliyor bugün aküyü değiştirecez bir firi olan var mı ?

    Değişen parçalar ,

    -İAT sensörü
    -Alt üst hararet müşürü
    R.E.S

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •