User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
89 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Evet yine bi turbo konusuyla karşınızdayım

  1. #58

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo jdm dogru soyluyo, 500 tl sıfır, sahıne uygun turbo,transıt 100 hp turbosu var pıyasada,3500 tl ye turbo olayı cıkar elbetteki,ben turbo jdm ye sende aracını yaptır, herkese yaptırın dıyosun gıbılerınde sitem ettım sadece

  2. #59
    JusticeForAll
    Misafir
    tofaşı ne kadar sevsekde iyi kötü hepsinin bir tutulması ne kadar acı verici nasıl olsa şahin deyip geçiyoruz bazen kendımız bile

  3. #60

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilmem farkında mısınız arkadaş tutupta dört dörtlük bi turbo yapılmıcak başlangıç amaçlı amatör yani bilmem anlatabildim mi pahalı diyorsunuz tutupta yok onun sıfırını al yok bunun sıfırı al yaparsan tabiki pahalı olur arabanın sıfırıda pahalı yani ona bakarsan. motor kırma konusuna gelirsen korkanın çocuğu olmazmış. tutupta 1 bar basacak değilsin. birde karbüratörlü araçta yok beyine müdale yazılım sıkıntısıda yok şahin bu tofaş tofaş. siz yaptınız mı derseniz 92 model şahine denedik 2. el turbo kiti almıştım çıkma bağladık tutupta 130 hp güç almadık ama basit şaka makinası olmuştu zaten amacım güç değildi ona bakarsan sırf o cıkslayan bi tofaş içindi bana maliyetini sorarsan 2600 tl civarı maliyeti olmuştu boost göstergesi falan yoktu ama işte olduğu kadar



    şahine uydurma yaparsın olur ama clioya uydurma yapamazsın. sen neden yaptırmıyorsun diyorsun ya benim aracım otomatik yüksek hplere müsait bi araç değil yani
    sana bısey dıyımmı sahın motoru daha kalıtelı.... clıo benz- dıesel farketmez

  4. #61

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben otomobilden anlamam ama Dizel farketmez mi ? Şuan şurda alınacak şahinde emin olun orjinal motor yoktur, kesin rektifiye görmüştür.. 0,5 bile basılsa kaldırmayabilir ... o kadar kolay iş değil karb. motorda afr nasıl oluyor araç üst devirde fakire kalırsa ne olur merak ediyorum ? Turbo dizel bir motorla şahin motoru nasıl kıyaslanıyor aklım almıyor ? En azından kendi açımdan 2,5 bar üstü destekleyen bir motor var..

  5. #62
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu yeni gördüm yanlış anlamazsanız şöyle bi laf edicem zevk işinde veresiye olmaz derler ya
    bu bi zevk hobi oldugu için harcanan paralar ciddi rakamları buluyo 2-3 mılyarla başladıgınız işden en az 5 milyarla çıkıyosunuz yok ben çıkmadım diyen warsa gelsin beni öpsün ,,, ve profca yapılmayan arabanın ayarı hiç bi şekilde orantılanmıyo 4. enjektorlu standalone ecu lu bi araba yapmakda en az 8-9 mılyarı bulur araştırman tecrubr kazanman üsütüne düşmen önemli birde yapıcak ustan çok iyi olması lazım en önemliside senin işden anlaman lazım yoksa bu piyasa adamı yer, ilanlardaki turbo kit die tabir edilen şeyleri anlamıyorum yapsın 4. enjeltorlu manıfoldlu harnesslı öyle satılsın turbo kit denince akla onlar gelmeli 2 boru 1 turbo değil

    bak bunlar bizim projeler başdan sona 3 projede standalone eculu turbolu Türkiye de ilk biz yaptık son hale gelmemiz yaklaşık 5 yılı aşkın bi süre zarfında gerçekleşti gün geçtikce bişiler öğrenmek mantık para zevk üçlüsünü dengeleyip karar vermen lazım şimdideden kolay gelsin

    http://www.techturkey.com/forum/otom...-14-turbo.html
    http://www.techturkey.com/forum/otom...131-turbo.html
    http://www.techturkey.com/forum/proj...gu-engine.html

    bak buda 2 gün önce gazladığım video
    http://www.youtube.com/watch?v=_eOab...&feature=share

  6. #63

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cgr 328 kardesım eculu turbolu derken bıraz acıklarmısın??

  7. #64
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben otomobilden anlamam ama Dizel farketmez mi ? Şuan şurda alınacak şahinde emin olun orjinal motor yoktur, kesin rektifiye görmüştür.. 0,5 bile basılsa kaldırmayabilir ... o kadar kolay iş değil karb. motorda afr nasıl oluyor araç üst devirde fakire kalırsa ne olur merak ediyorum ? Turbo dizel bir motorla şahin motoru nasıl kıyaslanıyor aklım almıyor ? En azından kendi açımdan 2,5 bar üstü destekleyen bir motor var..
    sen 4.000 devirde max2.5 bar basarsın bix 8 devirde 1.5 basıyoruz bizimde 4000 üstü stabil bastıgımız basınç var dizelle benzinliyi mukayese etme

  8. #65
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cgr 328 kardesım eculu turbolu derken bıraz acıklarmısın??
    standalone beyın yanı (kendi motor tesisatını kenıdın dizdiğin yada hazır alıp ecu (beyin) kendin taktıgın ve birisi tarafından sıfırdan harita yazılabilen bir sistem bu sistemle devir,vanos,enjektor,ateşleme,avans haritalarını kendin yazıyorsun araban bi nevi akıllı makina olu veriyo

  9. #66

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben otomobilden anlamam ama Dizel farketmez mi ? Şuan şurda alınacak şahinde emin olun orjinal motor yoktur, kesin rektifiye görmüştür.. 0,5 bile basılsa kaldırmayabilir ... o kadar kolay iş değil karb. motorda afr nasıl oluyor araç üst devirde fakire kalırsa ne olur merak ediyorum ? Turbo dizel bir motorla şahin motoru nasıl kıyaslanıyor aklım almıyor ? En azından kendi açımdan 2,5 bar üstü destekleyen bir motor var..
    yaa sen hala 2.5 bar mı dıyosun...

  10. #67

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen 4.000 devirde max2.5 bar basarsın bix 8 devirde 1.5 basıyoruz bizimde 4000 üstü stabil bastıgımız basınç var dizelle benzinliyi mukayese etme
    Anladım abi yanlışım olabilir ama yukarıda clio benzinli dizel farketmez denmiş..

    Dizelde aynı şekilde değil mi ? yoksa üst devirlerde daha iyi yürümemiz gerekmiyor mu ?


    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaa sen hala 2.5 bar mı dıyosun...
    Hala derken ? ilk kez şuan söyledim abi, stock motor ile forged ne kadar karşılaştırılabilir ?

  11. #68
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizeller fazla devir çeviremez sen bence dizel benzin arasındaki farkları oku araştır daha sonra konulara yaz olurmu

  12. #69
    TurboJDM
    Misafir
    06 TU 987 bilmeyen yoktur 1.4 olmasına lakin muhteşen ve profesyonelce turbolanan bi araç o araca hiç bir lafım yok.

  13. #70

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standalone beyın yanı (kendi motor tesisatını kenıdın dizdiğin yada hazır alıp ecu (beyin) kendin taktıgın ve birisi tarafından sıfırdan harita yazılabilen bir sistem bu sistemle devir,vanos,enjektor,ateşleme,avans haritalarını kendin yazıyorsun araban bi nevi akıllı makina olu veriyo
    eger dedıgın gıbı yaptıysanız helal olsun demekten baska bısey dıyemem su an..kolay değil cunkı baska beynı alıp araca uyumlu hale getırmek tekrar tesısat dösemek...

  14. #71

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizeller fazla devir çeviremez sen bence dizel benzin arasındaki farkları oku araştır daha sonra konulara yaz olurmu
    Abi bildiğimiz peak cont. olayı değil mi ? Ben gösterge takıp kendim incelemeyi düşünüyorum.. zaten bilmiyorum diyerek başladım mesajıma..

  15. #72
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eger dedıgın gıbı yaptıysanız helal olsun demekten baska bısey dıyemem su an..kolay değil cunkı baska beynı alıp araca uyumlu hale getırmek tekrar tesısat dösemek...
    başka beyin almıyosunuz bu orjınal yenı arabalardan çıkan beyin gibi değildir bu farklı universal bi sistem lego gibi gereken parçaları birleştirip yada hazır soketine uyanı alıp mapper la ayara çıkıp haritayı yazıp geliyosunuz ama bu konustuklarım kadar kolay bi iş değil kimi zaman çok vakit harcanan olaylar


    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bildiğimiz peak cont. olayı değil mi ? Ben gösterge takıp kendim incelemeyi düşünüyorum.. zaten bilmiyorum diyerek başladım mesajıma..
    peak turbonun tam anlamıyla geldiği noktada birden gelen yüksek basıncın pistonlar tarafından içeri alınmadan önceki zirve noktadır
    cont bu noktadan itibaren turbonun stabil bastıgı basınçdır

    senın corsan max 0.7 basar stock motor yazılım yoksa

  16. #73

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen 4.000 devirde max2.5 bar basarsın bix 8 devirde 1.5 basıyoruz bizimde 4000 üstü stabil bastıgımız basınç var dizelle benzinliyi mukayese etme
    sende 8 bın devre cıkamazsın,131 de cevırecegın motor devrı 5800,ondan sonra kırmızı cızgıye gelırsın en fazla 6000 dersın...dızellerde 5000 ondan sonra rısk en fazla 5250 cevırır... o zaten 2.5 bar basamaz,ısterse 10 000 olsun,turbolu araclarda yuksek devre cıktıkca turbo basıncı düser doğal olarak,düşmezse motor patlar...wasgate bu işe yarar,süreklı basmasın diye...

  17. #74
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sende 8 bın devre cıkamazsın,131 de cevırecegın motor devrı 5800,ondan sonra kırmızı cızgıye gelırsın en fazla 6000 dersın...dızellerde 5000 ondan sonra rısk en fazla 5250 cevırır... o zaten 2.5 bar basamaz,ısterse 10 000 olsun,turbolu araclarda yuksek devre cıktıkca turbo basıncı düser doğal olarak,düşmezse motor patlar...wasgate bu işe yarar,süreklı basmasın diye...
    slx motorların fabrika verisi egzantrıklerın çevirdiği devir 6800 dür 2000 model benzınlı şahini benzıne alıp boşda basarsan dediğimi anlarsın
    eski tofaş motorunun çevirdiği devir ise standart egzantıkle 6500 dür fabrika verisi
    benim eski motorda standart ezntrık olmadıgı için dereceli vardı fazla çeviriyoduk istesem 10000 de çeviririm slx motorda sizin ordaki tofaşların motor sağır heralde ondan fazla çevirmiyo gibi bu kanıya vardıgına göre

  18. #75

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi işte dediğin stabil basınç olayı dizelde olmuyor mu ? Şuan benim aracımda dediğiniz gibi stabil basınç yok wasgate olsa stabil basınç basabilir ? Ben hayatımda turbo benzinli araca binmedim ilk aracım dizel işte uğraşıyorum .. neyse daha yeni sayılırım öğreniyorum işte..


    Turbo27 abi açıklamış basınç düştüğünü benim demek istediğim buydu .. yanlış bilgi yok ..
    Bu arada neden 2,5 bar basamayacağımı açıklar mısınız ?
    Bu arada 3 bar + corsa 1.7 dti dyno

    http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...88508115_n.jpg

  19. #76

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGR328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slx motorların fabrika verisi egzantrıklerın çevirdiği devir 6800 dür 2000 model benzınlı şahini benzıne alıp boşda basarsan dediğimi anlarsın
    eski tofaş motorunun çevirdiği devir ise standart egzantıkle 6500 dür fabrika verisi
    benim eski motorda standart ezntrık olmadıgı için dereceli vardı fazla çeviriyoduk istesem 10000 de çeviririm slx motorda
    slx olsun eskı tıp motor olsun aralarında devır farkı yok ,5800 devırdır,sonrası kırmızı cızgı ıle uyarır,hee basarsın ama ıstedıgın kadar bas arac 6000 devrı gecmez,bosta her arac cevırır,onemlı olan yüke bındıgınde cevırmesıdır,yolda tam gaz basarsan dedıgımı anlarsın,derecelı egsantrıklere gelınce,bi kere hıc bır derecelı egzantrıkle % 40 devır fazlalıgı alamazsın,derecelı egsanrıgın ne oldugunu bılmıyosun sen galıba,motorda devırı etkıleyen en onemlı ozellık strok mesafesının kısalıgıdır,derecelı egsantrıkle alacagın fayda 5 10 dur en fazla,ki o bıle tavsıye edılmez,motorun dengesız calısmasını saglarsın,madem konu saglıklı turbolu motor yurutmekten acıldı onuda ıfade edeyım...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •