İngiltereye sordum aldığım cevap aşağıda..
Dear rscosworth68,
T34.63 will flow more than T34.48
T34.48 is 350BHP, T34.63 is 390BHP
If for any reason you wish to contact us regarding your order, please feel free on the below methods. If you have any problems, please also contact us before leaving feedback to allow us to resolve your issue as fast as possible and to your full satisfaction
(01253) 813396
Turbo Rebuild
The Mill House
Preesall Mill Industrial Estate
280 Park Lane
Preesall
Poulton Le Fylde
Lancashire
FY6 0NW Click "respond" to reply through Messages, or go to your email to reply
--------------------------------------------------------------------------------
From: rscosworth68
To: turborebuild-co-uk
Subject: Other: rscosworth68 sent a message about Garrett GT Turbocharger Turbo Recondition Rebuild Repair T2 T25 T28 T3 T34 T35 #390420587958
Sent Date: Jul-10-13 00:46:25 PDT
Dear turborebuild-co-uk,
Hi..
T34.48 or T34.63 Could you tell us more than what the turbo air flow meter
T34.48 or T34.63 turbo air flow meter which more
T34.48 or T34.63 turbo air flow meter which is greater
Thank you very much.
Best Regards
Metin.
- rscosworth68
bir turbonun diğerinden fazla hava üflemesiyle, bir arabanın tüm devir ve basınçlardaki vereceği AFR'nin öngörülüp hesaplanıp "tamam bu turboyu takın AFR'niz istediğiniz şekilde olacaktır" demek zor degil mi..
sonuçta AFR yurtdışından gelen çiplerle de tam olarak tutmayabilir sonuçta farklı bir coğrafyada yaşıyoruz. havasıyla benziniyle yüksekliğiyle vs vs.
daha bilgili arkadaşlar muhakkak daha iyi bilecektir ama ben bi fikir atayım ortaya.
aracın vakumsuz olarak benzin basıncını ölçün. mesela 3 bar. o regülatörü iptal edip yerine ayarlı bir regülatör baglayıp benzin basıncını hafif düşürseniz. (mesela 2.8 bar).
ve denerseniz, istediğiniz şekilde AFR'yi fakirleştiremezmisiniz ? cunku sizin istediginiz, her devirde ve basıncta aracın zengin olan afr'sinin daha alt seviyelere cekilmesi.
turbonun hesaplanıp bu hava hesabından afr bulunması filan gibi şeyler daha zor geliyor..
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
Benim arabada standard olarak ayarlı fuel regülatör var istediğim gibi ayarlıyabiliyorum ayrıcana beyindede standard olarak ayar düğmesi var co2 ayarı yapabiliyorum.
Değerlerde yazdığım gibi rolanti zaten normal :13,8 fakat azıcık gaza dokunduğumda ortalama 11.00 afr ile geziyorum yani rolanti ile yürürkenki afr arasında çok fark var.
Bunuda gaza dokunduktan sonra girecek hava ile dengeliyebilirim.
veya yeni chip yazdırabilirim.
Metin hocam şöyle düşün, bahçen var, çimen-gül-saksı vs... çimenleri suladığın tazyikle ya da debiyle gülleri sulayabilir misin? ya da gülü suladığınla saksı sulayabilir misin? sen kendi beyninle neyi hangi debiyle ve tazyikle sulaman gerektiğini biliyorsun, karar veriyorsun... arabanda da iyi bir karar vericiye ihtiyacın var...
tahminlerime göre mkerim abimizdede escort cosworth var
antalyada 3 tane escort cosworth var 34rs plakalı olan yeşilbahçede gezen araç olabilir)
Bu yazdıkların tamamı ile doğru ve olabilecek şeyler. Ama ralli arabası denince iş değişiyor. Bazı kurallar çerçevesinde yapıldığı için bu tadilat işleri, sınırlamalar geliyor. Bu söz edilen araba bir ralli arabası ise eğer yırtsan parçalasan 300 hp ile sınırlamak zorundasın. Zaten standart bir tane ile denemekte fayda var acaba iki misli gidiyor mu diye......![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)