User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
49 sonuçtan 39 ile 49 arası

Konu: turbo bmw bujiler eridi

  1. #39
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şart değil öylemi?
    1 bar oyuncak değil

    öyle bir yazmışsınki sanki genelde millet 10-15 bar turbo basıyorda
    1 bar çok değil gibi olmuş

    boşversene
    Sıfırla sıfırla, komple ign. fuel map ne var ne yok sıfırla
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  2. #40
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilale anlatır gibi anlat...


    Etki Tepki Meselesi
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  3. #41
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen şakamısın yoksa bizle kafamı buluyorsun...
    Oem beyinle Standalone ve bizim tavsiye beynimizin farklarını biliyordamı yazıyorsun yada senin yazdıklarına biz mi ulaşamıyoruz da anlamadık
    Sen söyle bakalım ne farkı varmış. Üstündeki ecu turşu(aslında aracın ecusuna müdahale edebilecek kapasitemiz yok manasındadır o) o yüzden çok büyük farkları bulunan ms öneriyorsun. Öyle bir hale getirmişsinizki başı ağrıyana ms bağlayıp ayar yapacaksınız. Ayrıyetten @banditin bmwsinin msli haliyle çıkacak arızalarla kim uğraşacak yalovada. neyse daha çok yazarımda kısır döngü gibi olacağını biliyorum geçmişten. Benim yazdıklarıma ulaşmasanda olur geçenki fic konusundada cevap vermedim üslubundan dolayı aynı şekilde şakamısın filan devam edeceksen benden alıntı yapma kendin yaz anlat.
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şart değil öylemi?
    1 bar oyuncak değil

    öyle bir yazmışsınki sanki genelde millet 10-15 bar turbo basıyorda
    1 bar çok değil gibi olmuş

    boşversene
    Yazdıklarım lpg için geçerli. Yazının bir bölümünden alıntı yaparsanız, saçma olur tabiki.
    İsterseniz buyrun siz doluverin.

  4. #42
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alihan_27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen söyle bakalım ne farkı varmış. Üstündeki ecu turşu(aslında aracın ecusuna müdahale edebilecek kapasitemiz yok manasındadır o) o yüzden çok büyük farkları bulunan ms öneriyorsun. Öyle bir hale getirmişsinizki başı ağrıyana ms bağlayıp ayar yapacaksınız. Ayrıyetten @banditin bmwsinin msli haliyle çıkacak arızalarla kim uğraşacak yalovada. neyse daha çok yazarımda kısır döngü gibi olacağını biliyorum geçmişten. Benim yazdıklarıma ulaşmasanda olur geçenki fic konusundada cevap vermedim üslubundan dolayı aynı şekilde şakamısın filan devam edeceksen benden alıntı yapma kendin yaz anlat.:.
    Bilale anlatir gibi sakin anlatiyorum....
    Konu amacindan cikmadan birkerelik cvp veriyorum teknik destek olacaksan yaz devaminda
    Ms ticareti yapmiyorum bu alandan para kazanmiyorum
    Ms in islemci hizi 100 mhz olan model var m50 nin islemcisi kac mhz biliyormusun 3-5-7 mhz hangisi
    Yalovada ayar gayar cart curt demissin ms de barometric correction ozellikli map sensoru var rakim sorunu ortadan kalkti otomatik, yalovadan istanbul benim evden sanayiye gitme mesafem nerdeyde bir vapurluk is. Ms le yasayacagi muhtemel sikintilari tum standalone beyinlerde yasamasi olasi adam gibi biri yapmazsa.
    M50 oem beyin atmo beyni atmo bir map sensoruyle turbo map sensoru arasindaki farki bildigini varsayiyorum olmasi gereken degisikligin temeli bu sensorde
    Kendim calibra turbo beynini iyi firmalarin farkli chipleriyle c20let motorda 1 sene kullandim onla bile ugrasilmaz surekli correction halnde ve farkli calisiyor her seferinde sonra ms e gectim farki kendim yasadim en basiti turbo spool bandim bile cok farklilasti cok daha buyuk turboyu oem turbodan daha erken spoola basliyorum... sayamayacagim bir cok ekstra ozellikler var ama gereksiz olur.
    Sen m50 oem beyinle;
    Launch control
    Switch table
    Boost pressure
    Hard cut
    Soft cut
    Any injector low or high imp
    İstedigin zaman VE ve ignition table ayari yap yada uygun rakamlara yapacak birini bul ben senin dediginin yanindayim ve destekcinim ama yapamazsan sirf ms dusmani oldugundan muhalif olma...
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  5. #43
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ms le yasayacagi muhtemel sikintilari tum standalone beyinlerde yasamasi olasi adam gibi biri yapmazsa.
    M50 oem beyin atmo beyni atmo bir map sensoruyle turbo map sensoru arasindaki farki bildigini varsayiyorum olmasi gereken degisikligin temeli bu sensorde
    sıkıntı da burada, M50 motorda MAP yok, MAF var... sırf bu sebeple bile stand alone a geçilir...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  6. #44
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıntı da burada, M50 motorda MAP yok, MAF var... sırf bu sebeple bile stand alone a geçilir...
    Abi M50 icin degilde genel farklar için yazmistim
    M50 ninki nasil bilmiyorum ama m20 ninki bir faciaydi içindeki carki cevirdur her gazlamada ayari bozulur motor surekli farkli calisir falan ne çektim ondan
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  7. #45
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi M50 icin degilde genel farklar için yazmistim
    M50 ninki nasil bilmiyorum ama m20 ninki bir faciaydi içindeki carki cevirdur her gazlamada ayari bozulur motor surekli farkli calisir falan ne çektim ondan
    yok haklı olduğunu belirtmek için yazdım ben de...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  8. #46

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece Lpg beyni ile std motora turbo yapip ayarda yapmak olasi degil.

    Lpg beyinleri aracin kendi beyninden gelen enjeksiyon suresi uzerine tablo insa ediyor. Herhangi bir motor yuku olcerek enjeksiyon suresi hesaplamaz.

    Aracin kendi beyni turbo basinci olusunca gerekli enjeksiyon surelerini hesaplayamayacagi icin lpg de de uygun sekilde harita cikartmak mumkun olmayacak. Sonuc benzer olur.

    Lpg ancak standalone veya piggyback varsa duzgun ayarlanabilir.

  9. #47
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilale anlatır gibi anlat...


    Aahahahah öldüm
    AHahhahaha

  10. #48
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M50 motor kac model vanoslumu vanossuz mu beyi numaran ve markan nedir
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  11. #49
    bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90 model m50 vanossuz 24v beyin orj de 405 kodlu olması lazım şuan bosch 402 yazılımlı.arkadaşların haklı olarak miladdan kalma dedikleri ek enjektör sistemiyle yürütmeye çalıştık hüsran oldu sonuç.kısa değil çok kısa bir süre 350 400 ps ler civarı yürüdü sonra 3 silindirle dönebildik garaja.bu projeye kısa ve orta vadede daha fazla masraf etmek istemediğimden olması gereken beyin ve yüksek cc li enjöktör mevzusunu rafa kaldırdım.bar ı 0.5 e kısıp her emme manifolduna tek tek ek enjöktör giricem.ek enjektörler manifold basıncından tetik alan bir map la çalışıyr basınca göre artıyor veya azalıyor.emme ile map arasına bi vana yardımıyla afr değerlerini her silindire aynı karışımı tutturup öyle devam edicem kısmetse.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •