User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.6 FORD taunus TURBO YARDIM!!!

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    31
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.6 FORD taunus TURBO YARDIM!!!

    ANTALYA YA DA ANKARA'DA 79 model 1.6 taunusu turbolatmayı düşünüyoruz maliyet ne olur nerede yaptırabiliriz? Yardımcı olabilecek arkadaşlar yardımlarını esirgemesinler lütfen. SÜREKLİ ONLİNE olacağım yazın hemen döneyim. Şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratörlü ise , manifold turbo + ateş vakumla afr de düzgün olabilir. ama beyin işin içine girerse ayar vs artar.

  3. #3
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock motor Anahtar teslim 3000 TL ye yapıp teslim edeyim uyarsa ?
    Renault Sports & ///MPower

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratörle olmaz o iş uğraşma
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Türk Garaja gidin onlar yaparlar
    Coğrafya kaderdir

  6. #6
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Karbüratörle olmaz o iş uğraşma

    Karbüratörlü
    https://www.youtube.com/watch?v=qGptqxv2sYg
    Renault Sports & ///MPower

  7. #7
    Slipshod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    09
    Mesaj
    636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock motora mı uygulandı. lpgde yürüyor sanırım. karbüratör 1.4 turbo karbüratörü mü standart broadway karb. mü?
    Emniyet kemeri sizi koltuğa değil hayata bağlar!

  8. #8
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamamen Stock Motor. Sadece Kapak Bperformance stage 2. Benzinde yürüyor t28 ayarında bir turbo. Karbüratör renault 11 turbo GR.A 34mm olan karbüratör.
    Renault Sports & ///MPower

  9. #9
    Slipshod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    09
    Mesaj
    636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baya devir çeviriyorsun 6bin redline çizgisi var ya o yüzden sordum stock mu diye. sıkıntı yaşadın mı yüksek devir çevirmekten dolayı
    Emniyet kemeri sizi koltuğa değil hayata bağlar!

  10. #10
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olmazdan kastım uğraşmaya değmez sağlıklı olmaz hiç bir zaman enjeksiyon sisteminin stabilliği ayarı yakalanmaz her ne kadar karbüratör fabrikasyon turbo ile çalışacak şekilde tasarlanmış olsada uzun vadeli olmaz.O yüzden orjinalden karbüratörlü turbo araçların sayısı bir elin parmağını geçmez.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  11. #11
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Slipshod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baya devir çeviriyorsun 6bin redline çizgisi var ya o yüzden sordum stock mu diye. sıkıntı yaşadın mı yüksek devir çevirmekten dolayı
    Araç benim değil müşterilerimin. Bunun şanzumanı uzun 3,57 diff var. Ondan cok aşırı devir çevirmior ve bu devirlerde sıkıntı yok. Fakat diğer bir müşterimdede yine renault 9 turbo var onun şanzumanı kısa oldugu için araba çok aşırı seri oldugunda limitörde olmadıgında 2. vitesde tahmini 8000 döndüğünde sıkıntı yaşadık piston sibobu yakaladı yaylar orjinal olmasından dolayı.

    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olmazdan kastım uğraşmaya değmez sağlıklı olmaz hiç bir zaman enjeksiyon sisteminin stabilliği ayarı yakalanmaz her ne kadar karbüratör fabrikasyon turbo ile çalışacak şekilde tasarlanmış olsada uzun vadeli olmaz.O yüzden orjinalden karbüratörlü turbo araçların sayısı bir elin parmağını geçmez.
    Şu kısmı doğru karbüratör hiç bir zman enjeksiyon gibi olmaz olamazda. Ama uzun vade kısmına gelirse 4 5 yıldır turbolu olan ve sürekli gündelik kullanılan araçlar var. Ama şu tabiki işin doğrusu enjeksiyon her zaman için verimli ve stabil. Karbüratörde doğru işi bilen kişi tarafından yapıldımıda sorun yaşamazsın dostum.
    Renault Sports & ///MPower

  12. #12

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu forum r12 turbo gördü sanırım 0.3 bar basıyordu bakalım turbo taunus görecek mi

  13. #13
    Erukay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Yalova
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fabrikasyon turbo pinto motorlar var swap yapıp onun üstünde oynamayı tercih edebilirsin. Eski fordlar biraz lego gibi zaten sıkıntı olacağını düşünmüyorum.

  14. #14

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düzgün bir karbüratörle gayette güzel sonuçlar alınabilir motorun kaldırabildiği yere kadar.
    IN BOOST WE TRUST

  15. #15
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Renaultlarda vakum otomatikli distribütör mü kullanılıyor avansı nasıl hallettiniz peki ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  16. #16
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Renaultlarda vakum otomatikli distribütör mü kullanılıyor avansı nasıl hallettiniz peki ?
    Renault 9 larda enjeksiyonlu araçlar gibi distibitör sabit 0 derece ama ateşleme için modül var ve map sensörü gibi görev yapan bir diyafram var onun üzerinden avans ve basınç durumuna göre kendi belirliyor. Modüllerinde numaralarına göre avans ve rotar dereceleri farklılık gösteriyor.

    Renault Sports & ///MPower

  17. #17
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bu durumda avans sapıtmıyor mu neticede vakumla çalışarak avansı ayarlayan bir sistem
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  18. #18
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu durumda avans sapıtmıyor mu neticede vakumla çalışarak avansı ayarlayan bir sistem

    Aynı şekilde vacuma göre oldugu gibi basınça göre de ayarlıor map sensörü mantığı ile çalışıyor dostum. İçinde avans haritaları yüklü bir chip var numaralarına göre farklılık gösteriyor hepsi. Mesela orjinal turbo modelinde RE208 ve RE209 çıkar Gr.A rally modelindede RE037 var gibi gibi...
    Renault Sports & ///MPower

  19. #19
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hım anladım güzelmiş peki bu modülü karbüratörlü başka bir motora uydurmak mümkünmüdür ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •