ANTALYA YA DA ANKARA'DA 79 model 1.6 taunusu turbolatmayı düşünüyoruz maliyet ne olur nerede yaptırabiliriz? Yardımcı olabilecek arkadaşlar yardımlarını esirgemesinler lütfen. SÜREKLİ ONLİNE olacağım yazın hemen döneyim. Şimdiden teşekkürler.
ANTALYA YA DA ANKARA'DA 79 model 1.6 taunusu turbolatmayı düşünüyoruz maliyet ne olur nerede yaptırabiliriz? Yardımcı olabilecek arkadaşlar yardımlarını esirgemesinler lütfen. SÜREKLİ ONLİNE olacağım yazın hemen döneyim. Şimdiden teşekkürler.
Karbüratörlü ise , manifold turbo + ateş vakumla afr de düzgün olabilir. ama beyin işin içine girerse ayar vs artar.
Karbüratörle olmaz o iş uğraşma
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Türk Garaja gidin onlar yaparlar
Coğrafya kaderdir
Karbüratörlü
https://www.youtube.com/watch?v=qGptqxv2sYg
Renault Sports & ///MPower
Tamamen Stock Motor. Sadece Kapak Bperformance stage 2. Benzinde yürüyor t28 ayarında bir turbo. Karbüratör renault 11 turbo GR.A 34mm olan karbüratör.
Renault Sports & ///MPower
baya devir çeviriyorsun6bin redline çizgisi var ya o yüzden sordum stock mu diye. sıkıntı yaşadın mı yüksek devir çevirmekten dolayı
Emniyet kemeri sizi koltuğa değil hayata bağlar!
Olmazdan kastım uğraşmaya değmez sağlıklı olmaz hiç bir zaman enjeksiyon sisteminin stabilliği ayarı yakalanmaz her ne kadar karbüratör fabrikasyon turbo ile çalışacak şekilde tasarlanmış olsada uzun vadeli olmaz.O yüzden orjinalden karbüratörlü turbo araçların sayısı bir elin parmağını geçmez.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Araç benim değil müşterilerimin. Bunun şanzumanı uzun 3,57 diff var. Ondan cok aşırı devir çevirmior ve bu devirlerde sıkıntı yok. Fakat diğer bir müşterimdede yine renault 9 turbo var onun şanzumanı kısa oldugu için araba çok aşırı seri oldugunda limitörde olmadıgında 2. vitesde tahmini 8000 döndüğünde sıkıntı yaşadık piston sibobu yakaladı yaylar orjinal olmasından dolayı.
Şu kısmı doğru karbüratör hiç bir zman enjeksiyon gibi olmaz olamazda. Ama uzun vade kısmına gelirse 4 5 yıldır turbolu olan ve sürekli gündelik kullanılan araçlar var. Ama şu tabiki işin doğrusu enjeksiyon her zaman için verimli ve stabil. Karbüratörde doğru işi bilen kişi tarafından yapıldımıda sorun yaşamazsın dostum.
Renault Sports & ///MPower
Bu forum r12 turbo gördü sanırım 0.3 bar basıyordu bakalım turbo taunus görecek mi![]()
Fabrikasyon turbo pinto motorlar var swap yapıp onun üstünde oynamayı tercih edebilirsin. Eski fordlar biraz lego gibi zaten sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
düzgün bir karbüratörle gayette güzel sonuçlar alınabilir motorun kaldırabildiği yere kadar.
IN BOOST WE TRUST
Renaultlarda vakum otomatikli distribütör mü kullanılıyor avansı nasıl hallettiniz peki ?
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Renault 9 larda enjeksiyonlu araçlar gibi distibitör sabit 0 derece ama ateşleme için modül var ve map sensörü gibi görev yapan bir diyafram var onun üzerinden avans ve basınç durumuna göre kendi belirliyor. Modüllerinde numaralarına göre avans ve rotar dereceleri farklılık gösteriyor.
![]()
Renault Sports & ///MPower
Peki bu durumda avans sapıtmıyor mu neticede vakumla çalışarak avansı ayarlayan bir sistem
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Aynı şekilde vacuma göre oldugu gibi basınça göre de ayarlıor map sensörü mantığı ile çalışıyor dostum. İçinde avans haritaları yüklü bir chip var numaralarına göre farklılık gösteriyor hepsi. Mesela orjinal turbo modelinde RE208 ve RE209 çıkar Gr.A rally modelindede RE037 var gibi gibi...
Renault Sports & ///MPower
Hım anladım güzelmiş peki bu modülü karbüratörlü başka bir motora uydurmak mümkünmüdür ?
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)