User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
86 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: civic si turbo yardım

  1. #20

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıstırma dusunce neden kol cikiyor anlamadim ?
    artı skibbe........

  2. #21
    FIR@T
    Misafir
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .okunu cıkarmadan taşlican tabi yeteri kadar aldınmı tepelerini hiç bişey çıkmaz
    piston tepeleri alınırmı ya.zaten piston çok ince si de,bide alırsan direk delinir piston.

  3. #22

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    off off offf teorılere bak ya....

  4. #23

    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    adana
    Mesaj
    1.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .okunu cıkarmadan taşlican tabi yeteri kadar aldınmı tepelerini hiç bişey çıkmaz
    orjinal si pistonunu eline al bak bakim alınacak bir durumu varmı
    tepeli birde alsan alsan kaç milim alcakssın bana sölermisin pistondan

  5. #24
    metin01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    adana/VAN
    Mesaj
    926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar şuan için piston değiştirme şansımız çok az bu pistonla neler yapabiliriz yada ne gibi bir yol izlememzi gerekir

  6. #25
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca kapakta taşlanmış biraz.eski sahıbı yaptırmıs ne kadar oldugunu bılmıoruz ölçmedik.
    kesinlikle ölçmelimiyiz

  7. #26

    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    adana
    Mesaj
    1.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    metine hazneli piston lazım kamer yoksa olmaz böle bir proje

  8. #27
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla işiniz zor o zaman piston almak filan bunlar gereksiz haraketler o zaman kullanın vitara piston ama çok zevksiz olucak söylüorum..

  9. #28

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla işiniz zor o zaman piston almak filan bunlar gereksiz haraketler o zaman kullanın vitara piston ama çok zevksiz olucak söylüorum..
    abı bugun moral bozma gunundesın sen 5 psı sc yurumez o pıstonla olmaz bıraz umut ver barı ya

  10. #29
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence gerek yok orjınal pıstonu kullanır açmaz basıncı olur bıter ya.heralde ole olacak sımdılık

  11. #30

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence gerek yok orjınal pıstonu kullanır açmaz basıncı olur bıter ya.heralde ole olacak sımdılık
    en azından yag pompasını degıstırınde motor tek parca kalsın

  12. #31
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vitara piston sohc grupda iyidir ama zcde sıkıştırma 7.1 oluyo bloktan aldırıma gibi yöntemler var rekteveci tarafından ama geri dönüşü yok tabi bu arada vitara pistonlu zc yapılmıştı öyle kötü bi gidişi de yoktu aslında
    cemin arabası kadar yürümez ama gider yine gayet keyifli en azından stock motora göre çok çok iyi gider
    ECUTECH İstanbul

  13. #32
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-2 sorum olucak 9 sıkıştırmaya sahip bir arabayı neden 7 lere düşiürüyorsunuzki si a biz t25 gibi minik bitrr turbo ile 10 psi basıyoruz sorunsuz kullanılıyor insanları korkuttmayın....


    Dostum ne kapağını tasla ne bloğunu sonra çok sıkıntı çekersin heba etme arabanı eğerki güzel bir tuner a yaptırırsan 8-10 psi arası günlük kullanım stock internallarla binersin hiçbişicik olmaz lütfen beyler yanlış bilgi verip durmayın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #33
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1-2 sorum olucak 9 sıkıştırmaya sahip bir arabayı neden 7 lere düşiürüyorsunuzki si a biz t25 gibi minik bitrr turbo ile 10 psi basıyoruz sorunsuz kullanılıyor insanları korkuttmayın....


    Dostum ne kapağını tasla ne bloğunu sonra çok sıkıntı çekersin heba etme arabanı eğerki güzel bir tuner a yaptırırsan 8-10 psi arası günlük kullanım stock internallarla binersin hiçbişicik olmaz lütfen beyler yanlış bilgi verip durmayın
    9.5 sıkıştırmanın üstüne kapak taşlama var araçta özgün.

    bu arada araç standart hali ile vitara pistonu takarsanız 7:1 sıkıştırmaya düşüyor denmiş o zaman:

    8.5 şıkıştırmaya yükseltmek için kapaktan 2.5 mm alınmalı
    8 sıkıştırmaya çıkmak için 2.15 mm alınmalı kapaktan.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  15. #34
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış bilgi yok yapılan ve alınan sonuçları yazdım o pistonu eritmemek için tabiki iyi bi tuner gerekir ama stock pistonla illaki risk vardır zaten bi wideband egt parası da bi forget piston kadar ediyo o da var
    ECUTECH İstanbul

  16. #35
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock piston kalın conta devam

  17. #36
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufcan_1982 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal si pistonunu eline al bak bakim alınacak bir durumu varmı
    tepeli birde alsan alsan kaç milim alcakssın bana sölermisin pistondan
    hayatımda si pistonugörmedim bi fotoraf ekleyebilirmisin örenmiş olurum yusufcum
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  18. #37
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    9.5 sıkıştırmanın üstüne kapak taşlama var araçta özgün.

    bu arada araç standart hali ile vitara pistonu takarsanız 7:1 sıkıştırmaya düşüyor denmiş o zaman:

    8.5 şıkıştırmaya yükseltmek için kapaktan 2.5 mm alınmalı
    8 sıkıştırmaya çıkmak için 2.15 mm alınmalı kapaktan.
    isterse 13 sıkışrıma olsun yine turbo basılır bütün iş yine ayarda ..sıkıntı olmaz ..

  19. #38
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboyu kimse farketmedi gt17 ile 5 10psi düzgün tune ile sıkıntı yaratmaz. piston vs gerekmeden
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •