off off offf teorılere bak ya....
arkadaşlar şuan için piston değiştirme şansımız çok az bu pistonla neler yapabiliriz yada ne gibi bir yol izlememzi gerekir
ayrıca kapakta taşlanmış biraz.eski sahıbı yaptırmıs ne kadar oldugunu bılmıoruz ölçmedik.
kesinlikle ölçmelimiyiz
metine hazneli piston lazım kamer yoksa olmaz böle bir proje
valla işiniz zor o zaman piston almak filan bunlar gereksiz haraketler o zaman kullanın vitara piston ama çok zevksiz olucak söylüorum..
vitara piston sohc grupda iyidir ama zcde sıkıştırma 7.1 oluyo bloktan aldırıma gibi yöntemler var rekteveci tarafından ama geri dönüşü yok tabi bu arada vitara pistonlu zc yapılmıştı öyle kötü bi gidişi de yoktu aslında
cemin arabası kadar yürümez ama gider yine gayet keyifli en azından stock motora göre çok çok iyi gider
ECUTECH İstanbul
1-2 sorum olucak 9 sıkıştırmaya sahip bir arabayı neden 7 lere düşiürüyorsunuzki si a biz t25 gibi minik bitrr turbo ile 10 psi basıyoruz sorunsuz kullanılıyor insanları korkuttmayın....
Dostum ne kapağını tasla ne bloğunu sonra çok sıkıntı çekersin heba etme arabanı eğerki güzel bir tuner a yaptırırsan 8-10 psi arası günlük kullanım stock internallarla binersin hiçbişicik olmaz lütfen beyler yanlış bilgi verip durmayın
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
yanlış bilgi yok yapılan ve alınan sonuçları yazdım o pistonu eritmemek için tabiki iyi bi tuner gerekir ama stock pistonla illaki risk vardır zaten bi wideband egt parası da bi forget piston kadar ediyo o da var
ECUTECH İstanbul
turboyu kimse farketmedi gt17 ile 5 10psidüzgün tune ile sıkıntı yaratmaz. piston vs gerekmeden
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)