aracın sahibi 30 istiyordu ama ben daha uyguna aldımşu ana kadar motor ve boya dahil 7-8 lira harcandı... içini de yaptırıp aklımdakilerle bi bu kadar daha harcar bitiririz inşallah...
italyan forumlarında da aynı şeyler konuşuluyor hep, IHI mereti kendi vatandaşlarına daha torpilli sankiama şöyle diyim IHI patlatmayan ghibli ve quattroporte yok gibidir, bu motordan da kaynaklanıyor olabilir...
bakalım zaten plan 3200GT nin büyük turbosuyla değiştirmek, o da IHI elbet![]()
sadece tavan için konuşuyorum açık taba alkantra feci olur...zaten onun haricindede sarkmış tavanı düzeltme gibi bi şans yok..
arkadaşlar gelelim teknik sorulara, bunu özellikle turbolu araç sahiplerine soruyorum:
aracın son susturucuya kadar düz gitmesi turbo lagı arttırır mı?? bence arttırır çünkü hissediyorum ama benden daha tecrübelilerden fikir rica ediyorum...
bir de bu araçların map leri dyno da inanılmaz bozuk çıkıyor, amaç öyle abartı güç almak için değil ama map i düzgün ve efektif hale getirmek için ne tarz bir beyin sistemi önerirsiniz?
turbonun dolması gecikir lagdan ziyade son susturucuya kadar düz boru ile, beyinden ziyade iyi bir yazılımcıda ve yazılımda biter düzgün dyno eğrisindeki düzgün map![]()
Çok güzel bi araç.İstanbulda çok samimi olduğumuz bi aile dostumuzda var.Çook masraf etti ve şimdi mutlu huzurlu bi şekilde biniyor.Sıkıntı belki biraz yaşayabilirsiniz ama bu araç için değer.İhi marka turboların olması sizi korkutmasın tam tersine güveninizi kazanacak bir turbodur.İHİ marka turbolar çok ender ve gerçekten kaliteli araçların modellerine takılırlar.Japon malı turbo deselerde aslen Amerikan malı ve süper bi turbodur.Parça konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz belki ama İstanbulda bir çok parçası bulunmakta.
Güle güle kullanın
www.egeturbo.com
Turbo asker
araba Kit Sportivo... Momo lar orjinal çıkış, ayrıca diğer ghiblilerden 2 cm alçak, kalın viraj demirleri var, amortisörler farklı, diff. farklı, jantlar OZ futura...
super aractır, zamanında İbrahım kutluaydamı ne vardı 95lıyıllarda dergıye cıkmıstı..
..
gelısmelerı beklıyorz..
bu araba TR de basketbolcular tarafından çok alındı bir ara... Orhun ENE, İ.Kutluay ve sanırım H.Yörükoğlu... bu araçşarın tamamı pert ne yazık ki şimdilerde![]()
normal sisteminde, orta susturucu ve kat.konv. belli bir geri basınç oluşturmuyor mu?? bu da turbonun daha erken dolmasını sağlamaz mı?
zaten lag var derken belki çok azdır orj. egsoz sistemine göre ama ben sanki hissediyorum gibi... seste bi sıkıntım yok ama komple düze çıkması da çok mantıklı gelmiyor bana...
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Öncelikle aracınız çok güzel gerçekten. Bende Bahçelievlerde bir galeri önünde sürekli görürdüm. Hatta bu foruma üye olan bir arkadaşım zamanında çok niyetlenmişti ben vazgeçirmiştim kendisini.Masrafı ile başa çıkamazsın diye.
Sonra M3 aldı kendisi. Herneyse.
Turbo nın kendisi yani palleri zaten motora bir geri besleme sağlıyor. Başka eksoz yada katalizörün yaratacağı bir geri beslemeye ihtiyacı yok. Hatta turbo araçlar için söylenen best exh. no exh. Dizel araçların fındık kadar turboları bile daha erken spool ediyor kat iptali ve düz boru ile.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
lag olmaz düz boru ile. bende bağımsız 2 çıkış şeklinde 60 lık boru ile gidiyor.lag yok aksine daha erken doluor.
beyin yapmanız biraz zor bu makinaya çift beyinlidir ignition ve injection olmak üzere.ve injection ecu sunda afr düzeltmek için bir ayar bölümü mevcttur.wideband ile safc varmış gibi ayar yapabiliyorsunuz![]()
RACE WERKS
Çok güzel bir arac güle güle binmek nasip etsin.. İtalyanlar motordan,yürüyeninden,iç aksamından, kasadan hiç hemde hiç kaçmaz ama şu elektrik tesisatınıda keşke diğer parçalar gibi güzel yapsalar. İtalyanların elektrik tesisatları malesef zayıf. Bence sadece elektrik uğraştırır gibime geliyor.. Onuda iyi bir usta bulmuşsunuz zaten inşallah herşey beklediğiniz gibi ilerler. Hayırlı olsun..![]()
Çok özel bir araçtır kendisi. Gariban kesim F40'ı bir nevi.Hayırlı uğurlu olsun şimdiden otomobiliniz ve koaly gelsin.Akın'a katılıyorum deneyimlerim sonucu elektrik aksamları zayıf oluyor nedense...
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)