Yanlış anlaşıldım sanırsam öncelikle özür dilerim. F40 ve Ghibli italyan menşei,spor otomobil ve çift turbo gibi ortak yönleri olduğu için öyle bir benzetme yaptım.![]()
Bizim aracımız ise ailevi olarak kullandığımız Berlingo combi. Camlı kasa kamyonet yani.
Tekrardan yanlış anlaşıldığım için özür dilerim. Saygılarımla...
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
tipi şekil şemali kişisel beğeniye kalmış, benim hoşuma gitmesi yetersağlıklı ve güçlü olsun yeter de artar bana...
selam herkese aracınız hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.Ankara da bu tarz projelerin yapılması beni çok mutlu ediyor.Tavan döşemesi için size Şaşmazda 8. sokakta SERBAY oto döşeme var işlerinde cok ıyıler hep üst segment araç yapıyorlar onlarla bir görüşün eminim en doğru yolu göstereceklerdir.Boya ve motor koruma işlemi yaptıracaksanız benimle özelden mesajlaşabilirsiniz yardımcı olurum
eksoz konusunda bence su an en verimli hali turbonun dolma süresini etkileyeceğini düşünmüyorum eğer araçta kalkış ve alt devirlerde bir tepkisilik söz konusu ise bence yakıt ayarlarının iyi olmayışındandır.En mantılı yöntem wideband ile bir gözlem yapıp daha sonrasında karar vermek gibi geliyor bana.
standart ufak turbolarda; çok geniş egzozların işe yaramadığına dair bir teorim var, bir ik ihaftaya dynoya çıkıp ispatlamayı deneyeceğim
Built to fall....
masallah araca.. stajer yılalrımda patronda vardı kapak sokmustuk ustamlakazasız belasız
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
ibrahim kutluay aldığında baya bi araştırmıştım hayranıydım yani eskiden.. ki ankarada olması güzel oldu umarım canlı görürüm hatta bi tur atarız belki![]()
bizim burda var siyah renklisi komple boyandı beşyol sanayide.aracın motorunu incelediğimde gördüm ki araçllarda malzeme kalitesi gerçekten harika Alfa romeo nun turbolu araçları ile aynı malzeme kalitesi var ama iç aksam çok harika ve kusursuz.ama yakıt tüketimi dudak uçuklatıyor kilometrede 70-80 kuruş yakıyor araç.sert kullanımlarda dahada artıyor bu tüketim.Şirinevlerde vardı bu aracın yeşili.İbrahim kutluayın arabası bu idi.13.500TL ye satıldı 2005 te.çok düşündüm bu aracı ama bakım masrafları gözümü korkuttu.BMW servisleri bakıyor bu araçlara ekspertizini orda yaptırmıştı alan arkadaş.
fren sistemi e39M5... o nedenle bazıları girmişken yağ filtre vs değiştiriyor... yoksa gerçek bakım işi cidden bilgi gerektiriyor...
zor ama keyifli bir araç, insanlar zaten bakamayacaklarını düşündükleri için girmek istemiyorlar.. hadi istediler bakımlısını bulmak zor, zaten toplam 12-13 tane kaldı TR de![]()
Güzel ve özel bir araçtır, parçalarının bir bölümü Ford, Renault, Fiat vs markalar ile uyuşur, parçacıları iyi araştırmak gerekir.
Farlar ile ilgili camı açılıp içi sirke ile iz yapmadan silinirse sorun olmuyormuş, ancak cam üzerindeki çizik ve taş izleri için pek birşey yapılamaz gibi, çıkma ve orj yedek parça fiyatları da çok yüksek olabiliyor bu araçların.
4.22'nin debriyaj balatasını Zeytinoğlun'dan 1200YTL gibi bir fiyata almıştı arkadaşım 2002 senesinde. Belki uyuştuğu başka marka model vardı ama o dönem araştırma vaktimiz olmamıştı.
Dediğiniz gibi zor, vakit ve nakiti üzerinden eksik etmemek gereken bir otomobil, Yedek parça vs. almadan önce muhakkak parçıları ve tamircileri araştırın ama çok garip parçaları çok hiç beklenmedik otomobiller ile uyuşuyor.
Bazı zayıf noktaları vardır, dandik denilebilecek yerleri vardır hiç Maserati'den beklenmeyen, zaman içinde gösterirler kendilerini.
Kolay gelsin, hayırlı olsun.
Edit:
Aracınızın direksyonu ve vites topuzu aslında Ghibli Cup ve Ghibli GT (330HP) simidi, Daha doğrusu onlarda çıkan bir direksiyon. Aracınız Ghibli GT olabir mi?
Cup modeli olursa aracın kapı yanlarında etiketi olur. Trimler carbon görünümlüdür.
Bunun yanında direksiyon'un sonradan Momo ile değiştirilmiş olma ihtimali de doğuyor çünkü orj simitte momo logosu değil Maserati yazısı ya da logosu oluyor yanılmıyorsam, momo yazmıyor.
Normal varsiyonlarda 4 kollu ahşap simit çıkar.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)