User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Bmw 320 güç arttırımı?

  1. #20
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende havada durdum şahitleri var

    3.20 den internallere girmeden hp almak bir typeR cıya 3.vites 80km de bastırmak gibi bişeydir.
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  2. #21
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende havada durdum şahitleri var

    3.20 den internallere girmeden hp almak bir typeR cıya 3.vites 80km de bastırmak gibi bişeydir.
    Hahahahaha +1

    Ek olarak, 3.20 den internallere girmeden kayda değer performans beklemek, typer dan konfor beklemek gibi bişeydir

  3. #22
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ehue. havada durdum
    *On3r*

  4. #23
    putumku
    Misafir
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hahahahaha +1

    Ek olarak, 3.20 den internallere girmeden kayda değer performans beklemek, typer dan konfor beklemek gibi bişeydir
    amac m3 yapmak degıl zaten sadece hantallıgı bıraz olsun ustunden almak

    garantılı olarak 20 yı 28 e cevıren yer varsa yapım sonunda garantı verıyorsa patlama catlama arıza bılımum seylerden sorumluysa adresı alayım hele 3-5 bıne yapılacaksa hemen yaptırayım

  5. #24

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence sat,yüksek motorlusunu al,ama ille de bu araba olcak diyosan 5 bin civarı verip onları kovalamaktansa,biraz daha sık kendini,turbola,kökten çöz olayı derim(ki zaten aşırı beslemeye açmışsın konuyu,istikameti belli etmişsin)

  6. #25
    maskaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FERROS GARAGE GİT KONUS 3-5 lira alır zaten
    Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:

  7. #26
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı putumku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amac m3 yapmak degıl zaten sadece hantallıgı bıraz olsun ustunden almak

    garantılı olarak 20 yı 28 e cevıren yer varsa yapım sonunda garantı verıyorsa patlama catlama arıza bılımum seylerden sorumluysa adresı alayım hele 3-5 bıne yapılacaksa hemen yaptırayım
    sen ara benı turbolayalım makineyi huzura kavuş 0531 571 92 12
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #27
    tazmaniac
    Misafir
    yazdiklarini tekrar okuduktan sonra sana tek birsey diyorum, TURBO, gerisi hikaye,yap turbonu allah bereket versin,haram beygir ;p

  9. #28
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende dedım turbo ...demedı deme stok motor 1 bar mıs mıs...atmosferık 320 ye para harcamak bosuna...contanı saplamanı stand alone ecunu alcaksın ...1 bar da cıcek evladıyelık araban olur...

  10. #29
    putumku
    Misafir
    Alıntı LAST_ZZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende dedım turbo ...demedı deme stok motor 1 bar mıs mıs...atmosferık 320 ye para harcamak bosuna...contanı saplamanı stand alone ecunu alcaksın ...1 bar da cıcek evladıyelık araban olur...
    evladiyelık se olur bak du bakalım ıst a geleyımde tamamen yapacaz bıseyler aracı satmam ılla bu olacak nıye dersen cok aradım canlı gorsen sende dersın satılmaz dıye...

  11. #30
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman kalıtelı parcalarla guzel bır ecu ıle cok keyıflı bır araban olur...helekı araban canlı ve temız dıyorsun satmaya nıyetın yok...o zaman turbo yapıp keyfıne bak...arabadan ınmessın

  12. #31
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel bir headers, bence katı iptal et, sonuna kadar 2 eksoz borusu ve gene güzel bir son susturucu kullan. 7200dd lik bir çip bul (ki piyasada var hatta ecumen gökhan yapıyordu), kutu içi filtre. m502.5 ların nasıl uygulanması gerektiği hakkında bmw ye ait bir türk forumda tüm çizimleri var. Bunları yapıyorsun vede gayette keyif alıosun.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  13. #32
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.20 ile 3.28 arasında motorların blokları ortak piston çapları vs.vs.de fark var diye biliyorum. Krank değişimi artı büyün piston ile 2.8 makinın blok ve internal olarak aynısı elde ediliyordu sanırım. Belki kapak, emme ve header da fark olabilir ama onlarda halledilebilinir. Eğer km de yüksekse bence en iyisi makinayı 2.8'e çevirmek. Hem sıfır makina hem hacim. Hemde 2.0 vergisi ile devam.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #33
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi şöyle söyleyim bende M54 motor 3.30 CI var. Araca yaptılarımla anca 35 45 HP arası alabildim. 3.20 de atmosferik 30 HP almak çok zordur.

    Ben şunları yaptım:

    Superchips yazılım = +18 HP (Normal değer +13HP ama motor durumuna göre max 20HP deniliyor +18 alabildik.)
    Simota Cold Air Intake Kit = ? HP (5 ile 8 arası düşünüyorum)
    İskender son susturucu + orta susturucu iptali + supersprint headers = ? HP (5 ile 10 arası düşünüyorum)
    Performans Bujileri + Bobinler = ?HP (8 ile 12 arası düşünüyorum)
    Kule gergisi = 0HP (Motor gücünü etkilemez ama yere aktarılan gücü etkiler)
    Eibach Spor Yay Kiti (Aynı şekilde yere aktarılacak gücü etkiler kaybı düşürür)
    OZ Botticolli Extra hafif Jantlar (2-3 KG olsada kilo kaybı iyi bişey)

    Son ölçümde 272 HP bir rakam ölçüldü ama septronic olduğu için ne kadar düzgün bir değer bilinmez. Ama BMW de atmosferik besleme ile alınabilecek maksimum gücü aldığımızı düşünüyorum.

    Geri kalan arka kule gergisi düşünüyorum artık gücü supercharger yada turbocharger koymadan, pistonlarla oynamadan yükseltmek imkansız. Tek yapabileceğim aktarmada oluşan kaybı minimuma indirmek.

    Herkes motor gücünde ne kadar yukarı çıkabilirse o kadar iyi düşünüyor ama bence tekerlek gücü daha önemli aktarmada ne kadar az kayıp olursa araba o kadar daha iyi gidecektir.

  15. #34
    putumku
    Misafir
    Alıntı Caesar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi şöyle söyleyim bende M54 motor 3.30 CI var. Araca yaptılarımla anca 35 45 HP arası alabildim. 3.20 de atmosferik 30 HP almak çok zordur.

    Ben şunları yaptım:

    Superchips yazılım = +18 HP (Normal değer +13HP ama motor durumuna göre max 20HP deniliyor +18 alabildik.)
    Simota Cold Air Intake Kit = ? HP (5 ile 8 arası düşünüyorum)
    İskender son susturucu + orta susturucu iptali + supersprint headers = ? HP (5 ile 10 arası düşünüyorum)
    Performans Bujileri + Bobinler = ?HP (8 ile 12 arası düşünüyorum)
    Kule gergisi = 0HP (Motor gücünü etkilemez ama yere aktarılan gücü etkiler)
    Eibach Spor Yay Kiti (Aynı şekilde yere aktarılacak gücü etkiler kaybı düşürür)
    OZ Botticolli Extra hafif Jantlar (2-3 KG olsada kilo kaybı iyi bişey)

    Son ölçümde 272 HP bir rakam ölçüldü ama septronic olduğu için ne kadar düzgün bir değer bilinmez. Ama BMW de atmosferik besleme ile alınabilecek maksimum gücü aldığımızı düşünüyorum.

    Geri kalan arka kule gergisi düşünüyorum artık gücü supercharger yada turbocharger koymadan, pistonlarla oynamadan yükseltmek imkansız. Tek yapabileceğim aktarmada oluşan kaybı minimuma indirmek.

    Herkes motor gücünde ne kadar yukarı çıkabilirse o kadar iyi düşünüyor ama bence tekerlek gücü daha önemli aktarmada ne kadar az kayıp olursa araba o kadar daha iyi gidecektir.

    zaten amacta motora gırılmeden alabılecegımızı almak aslında yoksa 320 cabrıo fıyatına hatta 20 bıne coupe m3 vardı ben aracı alırken...

    motor gucu şase yuruyen iç dıs aracın cok temız zaten su anda motorun rektıfıye ıhtıyacı yok en az da benım kullanımıma gore kaldıkı devamlı gazlayan yanlayan bırı degılım 60-70 bın km daha ıhtıyacı olacagınıda sanmıyorum...

    motor buyutmeden ne kadar alabılırsek onu almaya calısacagız artık maksat toplansın arac bıraz daha kendıne gelsın.

    turbo olayınıda bıkac forumda ***** yerlerın yaptıgı turboları gordum acıkcası gozum korkmadı desem yalan olur.....

  16. #35
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı putumku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten amacta motora gırılmeden alabılecegımızı almak aslında yoksa 320 cabrıo fıyatına hatta 20 bıne coupe m3 vardı ben aracı alırken...

    motor gucu şase yuruyen iç dıs aracın cok temız zaten su anda motorun rektıfıye ıhtıyacı yok en az da benım kullanımıma gore kaldıkı devamlı gazlayan yanlayan bırı degılım 60-70 bın km daha ıhtıyacı olacagınıda sanmıyorum...

    motor buyutmeden ne kadar alabılırsek onu almaya calısacagız artık maksat toplansın arac bıraz daha kendıne gelsın.

    turbo olayınıda bıkac forumda ***** yerlerın yaptıgı turboları gordum acıkcası gozum korkmadı desem yalan olur.....
    Ben supercharger düşünüyordum bende korktum girme hiç o işlere. BMW de adam gibi tutturabilen birinide görmedim. Stock iyidir.

  17. #36
    putumku
    Misafir
    yok sc zaten olmazda harcanan paralarla m3 alınır 15 bın dolarlardan bahsedılıyor yazık gunah 100 bg ıcın hemde 15 bın dolar 2 sene evvelkı 15 bın dolarlar...

  18. #37
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı putumku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok sc zaten olmazda harcanan paralarla m3 alınır 15 bın dolarlardan bahsedılıyor yazık gunah 100 bg ıcın hemde 15 bın dolar 2 sene evvelkı 15 bın dolarlar...
    3.30 için 5.500$ a komple sc kit getirebiliyorsun montajında da sorun yok ama map ecu yapabilecek adam yok piyasada. varsada ben bilmiyorum

  19. #38
    putumku
    Misafir
    yapamazlar dedıklerıne gore 10 bın km de mappıng yapmak lazımmıs kayıyormus cunku yazılım oda ayrı bır soru tr de chıplere bıle 3-4 sene sonra ne olacagını sordugunuzda duzgun cvp alamazken sc ye nasıl guvenelım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •