User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
97 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: vti nız var turbo mu süpercharger mı takarsınız

  1. #58

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Yozgat / Ankara
    Mesaj
    395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabiki turbo

  2. #59
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Greedy nin çok güzel kitleri var ( $ 3000 civarı ) . Stock motorda 0.5 barda 220 hp civarı güç ürettirebilen. Sadece extradan beyin alınıp ayar yapılıyorsun hepsi okdr.

  3. #60
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    greddy bolt-on turbo kit son derece uygun rakam...
    ama kiti alınca iş bitmiyor , montajı , ayarı , incik boncuk gerekli aksesuarları vs..vs..
    10 lira kabaca... artısı olur eksisi olmaz
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  4. #61
    ilke-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    524
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    filtre egsoz devam
    bende bi ara sc çok düşünmüştüm halada düşünmüyo değilim.

  5. #62
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi güzelde kimse işin parasal boyutunu karşılaştırmıyor hep güç hep güç..
    Sc nin en az maliyeti 1500$-2000$
    Turbo Kit ise 3000$-5000$ dahada fazlası olabilir
    Yani superchargerin verceği güç değerini turbo ile almaya kalksanız size maliyeti tam iki katı
    Şu an sitede Sc satıyor bir arkadaşımız 1000$ dolar istiyor.en ucuz pro modifiye bence o paralara ancak ikinci el egzantrik+kasnak+p28ecu alır takarsın

  6. #63
    vtecci
    Misafir
    Kardeşim n/a devam n/a hayat onda

  7. #64
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben stroker n/a yaparım ..

  8. #65
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hedeflediğin güç ile doğru orantılı vede cüzdanınla

    ama benim felsefem kesinlikle atmoeferiğe harcanan paraya acıyorum ne olursa olsun aşırı besleme

  9. #66
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Komple söküp hafifletir,TR'de bulabileceğim N/A Parçalarla atmosferik yüklerdim..
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  10. #67
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    n/a
    headers komple egsoz filtre stage 1 debriyaj kısa şanzıman volan ecu egzantrık kasnak yay şapka yazılım conta işçilik hepsı ıkıncı el 4500tl sıfırı 6500

    sc
    sc kit + headers komple egsoz filtre stage 1 debriyaj enjektör ecu benzin pompa işçilik ıkıncı el 5000cıvarı sıfır 8000 e yaklaşır

    turbo stock ıse kabaca kalıtelı sekılde 7500
    motor ıcı yapılı 12000 civarı turboıda rakamlar secımler ve ısteklere göre cok oynar o yuzden kabaca verdım

    n/a 180 -185hp piston motor ıcı olmadıı ıcın.
    sc 220-240 hp civarı
    turbo stock 250 cıvarı içi yapılı önü acık harcadıın paray agöre gider ama 12-13k cıvarına 350-400hp

    malzemeleri az malıyet düşunurek oluşturdum. yoksa bı ton parca daha eklerım yuruyen fren vesaire...

  11. #68
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    murat bomba bir analiz olmuş cidden
    bu arada kesinlikle katılıyorum , gücü arttırırken yürür aksamı da (frenler , lastikler , süspansiyon bileşenleri vs..vs..) güçlendirmek lazım...
    onlar da artı maliyet tabii...
    yani sadece "onu bunu taktım 200+hp oldum" la olmuyor bu işler... yol tutmazsan , gerektiği gibi yavaşlayamazsan sadece düz gitmek ve hiç durmamak için araba yapmış olursun
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  12. #69
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana nedense vtec tadı atmosferikken çıkıyor gibi geliyor

  13. #70
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amaç ne? filtre+header+egzozlu vti şehir içinde de şehir dışında da gayet yeterli bir araçtır... örnekleri sitemizde mevcut
    supercharger uygulanmış örnekler de sitemizde mevcut , supercharger denen aletin çalışma prensipleri ve turbo ile karşılaştırmaları da aynı şekilde...
    özetle ;
    jackson racing sc kit takabilirsin , tamamen bolt-on bir sistemdir , üreteceği güç sınırlıdır , takması sökmesi pratiktir , üzerinde bir soğutucu sistem içermediği için içeri sürekli sıcak hava basacaktır , bilinçli kullanmak çok önemlidir...

    bolt-on turbo kiti takabilirsin , sc ile zevki kıyas kabul etmez , takması sökmesi biraz daha meşakkatlidir , önü açıktır , güç limiti cebindeki para ile sınırlıdır

    ama aracına ne yaparsan yap , ister sc ister turbo , ucuz mal sana fayda getirmez aksine zarar verir
    her ne şekilde olursa olsun limitleri yükseltirsen önemli kurallar vardır :
    -kaliteli parça kullan
    -iyi ayar yaptır
    -bilinçli ol



    üstüne başka bişey denmez
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  14. #71
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 Atmosferik Stage1 Tarzi gidelecekse.. JDM EK9 da ckan B16B motor base almak en iyisidir.. Ne de olsa OEM HONDA kalitesi .. Zaten Tum aftermarket markalarin base aldigi parcalar da `Type R`
    STAGE1
    -Exedy Stage 1 Organic Baski/Balata (ACT stg1 olabilr)
    -Fidanze Hafif Volan Dislisi (yada B18C type r olablr)
    -B16B / B18C TypeR Emme Manifoldu + b18c 65mm Kelebek
    -B16B / B18C Type R Egzantrik Takimi (ti sapka falan gerektirmez)
    -B18C 98 spec 4-1 Headers (yada 2.5 cikisli DC sports falan)
    -60mm orta borular ve 2.5 cikisli son susturucu(evet 60 lik 52 lik degil)
    -ECU (Hondata s300 ..Neptune RTP yada ucuzundan P28chipped)
    -Kullanilacak alana gore 4.4 / 4.9 Final Drive (4.7 de olabilr .. Type R helical LSD ile upgrade cok iyi olur)

    Motorun altina inmedenki 1.6 stage 1 en ideal paket bu gibi ... Tuner ve motorun sagligna gore 195-195hp(Motorda) olmasi lazim.. Ben ince bir conta atarm port polishe girerim diyorsanz 200 u bulmak daha basit olur ..

  15. #72
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    n/a
    headers komple egsoz filtre stage 1 debriyaj kısa şanzıman volan ecu egzantrık kasnak yay şapka yazılım conta işçilik hepsı ıkıncı el 4500tl sıfırı 6500

    sc
    sc kit + headers komple egsoz filtre stage 1 debriyaj enjektör ecu benzin pompa işçilik ıkıncı el 5000cıvarı sıfır 8000 e yaklaşır

    turbo stock ıse kabaca kalıtelı sekılde 7500
    motor ıcı yapılı 12000 civarı turboıda rakamlar secımler ve ısteklere göre cok oynar o yuzden kabaca verdım

    n/a 180 -185hp piston motor ıcı olmadıı ıcın.
    sc 220-240 hp civarı
    turbo stock 250 cıvarı içi yapılı önü acık harcadıın paray agöre gider ama 12-13k cıvarına 350-400hp

    malzemeleri az malıyet düşunurek oluşturdum. yoksa bı ton parca daha eklerım yuruyen fren vesaire...

    Kanka biliyorsun yaklaşık 2 senedir seninle turbo projesi hakkında konuşuyoruz ve bolton istiyorsun ben segman problemi yüzünden kol pistona gireceğim üstüne biraz daha basınçlı max 1 bar bolt on turbo kiti.

    Şimdi ne zamandır takip ettiğim bir turbo kiti var linki aşağıda, bunu sende zaten biliyorsun defalarca konuştuk.

    Usa satış fiyatı
    1,750 USD
    Tr teslimine
    2,500 usd diyelim abartı olsun.


    İçerik

    Turbonetics T3/T4 turbo, 1 year warranty!
    Turbonetics Evolution wastegate
    Treadstone cast manifold
    Treadstone intercooler
    Treadstone 2.5" Polished aluminum pipe kit
    Treadstone stainless downpipe kit
    Treadstone complete oil kit
    Treadstone silicone and T-bolts
    High flow air filter, upgradeable to K&N
    All hardware included





    Honda Civic SI, B, D, CRX Series Turbo Kit


    Motor içi komple toplamak
    Itr Yağ ve Su Pompası 350 usd
    Yataklar ACL Race 200 usd
    Kol Piston Wiseco,Cp ve Eagle 1000 usd
    Kapak revizyonu yani yayın şapkanın yenilenmesi 150000 km deki bir araç için bence gerekli.Supertech 600 usd yay,şapka,subap
    Komple conta kiti oem 200 usd
    Komple kayış seti 200 usd
    HKS BOW 250 usd
    Benzin pompası 150 usd
    Beyini yazmıyorum çok seçenek var.

    İşçilik hariç kaba hesap ki unuttuklarım var
    5450 USD * 1,5 KUR DESEK = 8175 TL PARA EDER.

    Burdan alınacak güç .8 1 barda 300 hp ile 350 hp arası olur kanısındayım.

  16. #73
    capri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    taraf tutsan ne tarafı takmadıktan sonra ewde yatan tarafı ben napıyım
    lan keko, arkadas şiddetle muhtemel benim satılık ilanıma istinaden actı konuyu, o yuzden ööle yazdım. yamyam pazarlamacı deiliz sonuçta..(bu arada mengü kardesim gibidir.bu mesacda atar yapmıorum yani )
    subi & suzi

  17. #74
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka biliyorsun yaklaşık 2 senedir seninle turbo projesi hakkında konuşuyoruz ve bolton istiyorsun ben segman problemi yüzünden kol pistona gireceğim üstüne biraz daha basınçlı max 1 bar bolt on turbo kiti.

    Şimdi ne zamandır takip ettiğim bir turbo kiti var linki aşağıda, bunu sende zaten biliyorsun defalarca konuştuk.

    Usa satış fiyatı
    1,750 USD
    Tr teslimine
    2,500 usd diyelim abartı olsun.


    İçerik

    Turbonetics T3/T4 turbo, 1 year warranty!
    Turbonetics Evolution wastegate
    Treadstone cast manifold
    Treadstone intercooler
    Treadstone 2.5" Polished aluminum pipe kit
    Treadstone stainless downpipe kit
    Treadstone complete oil kit
    Treadstone silicone and T-bolts
    High flow air filter, upgradeable to K&N
    All hardware included





    Honda Civic SI, B, D, CRX Series Turbo Kit


    Motor içi komple toplamak
    Itr Yağ ve Su Pompası 350 usd
    Yataklar ACL Race 200 usd
    Kol Piston Wiseco,Cp ve Eagle 1000 usd
    Kapak revizyonu yani yayın şapkanın yenilenmesi 150000 km deki bir araç için bence gerekli.Supertech 600 usd yay,şapka,subap
    Komple conta kiti oem 200 usd
    Komple kayış seti 200 usd
    HKS BOW 250 usd
    Benzin pompası 150 usd
    Beyini yazmıyorum çok seçenek var.

    İşçilik hariç kaba hesap ki unuttuklarım var
    5450 USD * 1,5 KUR DESEK = 8175 TL PARA EDER.

    Burdan alınacak güç .8 1 barda 300 hp ile 350 hp arası olur kanısındayım.
    Usta bu turbo kitin icindeki turbo cok erken asiniyor ..dumanlama yapiyor .. sahsen 3 kez sahit oldum .. Eywallah Turbonetics. garantisi de var .. adamlar hemen yenisini de gonderiyorlar ama .. mide bulandriyor .. bekle ..geldi gelmedi .. tekrar olurmu faln ..

    Belkide bana rastgelmistir diycem ama ayni ben gibi sikayetci olan arkdaslarm da var ..

  18. #75
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motorun sagligina gore hareket edin bende .. Bir de demin bir arkdasin dedigi gibi .. kalitesiz maldan uzak dur .. kedine iyi bir Tuner sec ..

  19. #76
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doğrudur valla paylaşmasak öğrenemeyecektim iyi oldu bu bilgide ona göre değerlendiririz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •