User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
94 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: m5 supercharger

  1. #39
    MUGENPOWE® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.739
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    TC gibi duruyor resimlerden ..

    yok twin sc bgn bızat ınceleme fırsatı buldm gzl bı proje olmusa bensyo tabı yururken gormedm onuda yrn haberını alıcam hyrlısıysa

  2. #40
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    s/c
    JR plaka olan M5.
    "Wagen"thusiast

  3. #41
    MUGENPOWE® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.739
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tholl-ga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s/c
    JR plaka olan M5.

    ewet kardesm jr plakalı grı m5 twın sc we haberıde geldı gayet basarılı yuruyomus hyrlı olsn

    http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=87470 buda dinanın yapms oldu

  4. #42
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerilim yaratmayın arkadaşlar düzeltttim msg ları
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #43
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MUGENPOWE® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ewet kardesm jr plakalı grı m5 twın sc we haberıde geldı gayet basarılı yuruyomus hyrlı olsn

    http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=87470 buda dinanın yapms oldu
    bence başarılı bi çalışma yapmış dinan DA motorsport unkinide görmek isttiyorus
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #44
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence başarılı bi çalışma yapmış dinan DA motorsport unkinide görmek isttiyorus

    Yes Da Da DAaaaa
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  7. #45
    ^^ANIL^^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben gece gördüm inceledim gzl duruyodu arabanın çalışması fln da gayet iyiydi gidişide baya tatminkardı

  8. #46
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya arkadaşlar herşey ii güzel çok güzel olaylar bunlar türkiyede de düzgün işlerin yapılması çok daha güzel şeyler ama bişi sormak istiyorum neden m5 yani 400 hp lik bi arabayı %50 falan güçlendirmek neden bnm aklım ermiyo m5 ztn yeterince giden bi araba


    bi tarafım neden m5 dio öteki tarafım m5 i boşwer m6 yapsınlar snane dio

    yanlış anlamayın güçlüyü daha güçlü yapmak neden onu merak ediyorum

  9. #47
    halilcakir
    Misafir
    Anıl umarım herşey istediğin gibi olur BMW fanatiği olarak 4 haneli rakamları yakalaman dileğiyle.

  10. #48
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı halilcakir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anıl umarım herşey istediğin gibi olur BMW fanatiği olarak 4 haneli rakamları yakalaman dileğiyle.
    bende aynı dileklerdeyim

  11. #49
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar herşey ii güzel çok güzel olaylar bunlar türkiyede de düzgün işlerin yapılması çok daha güzel şeyler ama bişi sormak istiyorum neden m5 yani 400 hp lik bi arabayı %50 falan güçlendirmek neden bnm aklım ermiyo m5 ztn yeterince giden bi araba


    bi tarafım neden m5 dio öteki tarafım m5 i boşwer m6 yapsınlar snane dio

    yanlış anlamayın güçlüyü daha güçlü yapmak neden onu merak ediyorum
    evolar civicler supralar yürürken , m5in geride kalması onun $anına yakı$maz değil mi

  12. #50
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evolar civicler supralar yürürken , m5in geride kalması onun $anına yakı$maz değil mi

    doğru sölüyosun ama şuda war yani bi civicin yol kullanımı için 300 hp üstü olması da biaz ters oluyo bnce yarş kowalıcak drag yapılıcak diosanız olur ama bn bu tip arabaları amerikanlara tercih ederim şahsen

  13. #51
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden üstü ters oluyor ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #52
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden üstü ters oluyor ?
    bnm kendi fikrim önden çeker bi arabada kafadan kayma olayları daha çabuk gerçekleşiyo tmm dragda awnatajlı ama virajlı yolda viraj içinde o arabalarla gaza hep az basmak arabanın gücünü tam kullanamamak war sonuçta snin arabada muhtemelen 3 ü 4 ü bitirirken patinaj çekiyo 1 i 2 yi düşünmek bile istemiyorum fazla virajlı yolda sn snin arabayla biraz gaza fazla yüklensen araba kendini dış atmaya çalışmıyomu dier arabalara göre ?

  15. #53
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnm kendi fikrim önden çeker bi arabada kafadan kayma olayları daha çabuk gerçekleşiyo tmm dragda awnatajlı ama virajlı yolda viraj içinde o arabalarla gaza hep az basmak arabanın gücünü tam kullanamamak war sonuçta snin arabada muhtemelen 3 ü 4 ü bitirirken patinaj çekiyo 1 i 2 yi düşünmek bile istemiyorum fazla virajlı yolda sn snin arabayla biraz gaza fazla yüklensen araba kendini dış atmaya çalışmıyomu dier arabalara göre ?
    Elbette bu tür vakalar oluyor. Bunlar 220hplik bir FWD araçlada olabiliyor. Yine de daha kaliteli ve geni$ profilli bir lastikle , kilitli difr. ile bir nebze önüne geçiliyor. Eh gülü seven dikenine katlanır

    $ahsen gaza bastığımda kafadan kayan arabayı , gaza bastığımda arkayı kopartan arabaya tercih ederim çünkü her gazı bıraktığınızda bilirsiniz ki FWd araç kontrolünüz altına girecektir(çok ççok limitleri zorlamaktan bahsetmiyorum. Akıllı olan bu tür bir aaraçla viraj limitlerini çok zorlamaz zaten ) ama Rwd araçta her kontra verdiğinizde arabayı kontrol edemeyebilirsiniz. Özellikle yurdumun güzel , bol çukurlu , sekmeli yollarında

  16. #54
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elbette bu tür vakalar oluyor. Bunlar 220hplik bir FWD araçlada olabiliyor. Yine de daha kaliteli ve geni$ profilli bir lastikle , kilitli difr. ile bir nebze önüne geçiliyor. Eh gülü seven dikenine katlanır

    $ahsen gaza bastığımda kafadan kayan arabayı , gaza bastığımda arkayı kopartan arabaya tercih ederim çünkü her gazı bıraktığınızda bilirsiniz ki FWd araç kontrolünüz altına girecektir(çok ççok limitleri zorlamaktan bahsetmiyorum. Akıllı olan bu tür bir aaraçla viraj limitlerini çok zorlamaz zaten ) ama Rwd araçta her kontra verdiğinizde arabayı kontrol edemeyebilirsiniz. Özellikle yurdumun güzel , bol çukurlu , sekmeli yollarında
    bnde arabanın motorunu we şasisini neden çok zorlamaya gerek war die sordum draglara girilmediği sürece ama m5 im olsa harcıcak paramda olsa sc weya turbo takarmıyım die düşünmem takarım

  17. #55
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o daha kötü değilmi ? sc yaptın virajda gaza bile basamamak garip bir duygu olsa açıkcas ı m5 im olsa takardım ama Turbo tabi kendi arabam ve üretme kaygım olmadığı için yapardım 4x4 te olsan o güçlerde kayarsın arkadaşım ben inanmıorum yani
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  18. #56
    ^^ANIL^^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    viraja girerken neden gaza basamıyoruz ben onu anlamadım ben tam gaz girip çıkıyorum o ne olcak ahaha

  19. #57
    Manimillion
    Misafir
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar herşey ii güzel çok güzel olaylar bunlar türkiyede de düzgün işlerin yapılması çok daha güzel şeyler ama bişi sormak istiyorum neden m5 yani 400 hp lik bi arabayı %50 falan güçlendirmek neden bnm aklım ermiyo m5 ztn yeterince giden bi araba


    bi tarafım neden m5 dio öteki tarafım m5 i boşwer m6 yapsınlar snane dio

    yanlış anlamayın güçlüyü daha güçlü yapmak neden onu merak ediyorum
    Cunku insan oglu her zaman daha iyisini ister.

    Bu senin one surdugun felsefe ile yasasaydik hala magralarda duvarlara katir resimi cizerdik herhalde.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •