User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
94 sonuçtan 77 ile 94 arası

Konu: m5 supercharger

  1. #77

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yane bı ferrari ile m5 i yan yana gorunce siz m5 e bakıyosunuz olemı?

  2. #78
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bakınca bişiy olmuo...
    "Wagen"thusiast

  3. #79
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca burda bakmaktan bahsetmıoruz
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  4. #80
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı luneytunes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emir_b16a, M5 ile 520 yi yanyana gördüğünde aynı olduklarını görebilirsin ama biraz incelersen sadece gördüğün kısımları aynı.
    işte prda yanlışın war m5 5 20 nin şasisine kdr modifye edilmiş wersiyonudur

  5. #81
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca arkadaşlar bu beygir gücüne göre araba kıyaslamak yanlış bnce

  6. #82
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayrıca arkadaşlar bu beygir gücüne göre araba kıyaslamak yanlış bnce
    aslına bakarsan bı kıyaslama kımse yapmıyordu beygırde yok ortada bı ferrarı dedın ornekledık ferrarıler tamam kotu araclar deıl ama hermodelıde abartılıcak tarzdan araclar deıl bır360cs ıle kıyaslarsak tabıkı ıs degısır herneyse konuyu dagıtmasak daha fazla ıyı olcak
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  7. #83
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zevkler ve renkler ben gidip m5 alip sC yapmam abi yeteri kadar yanlıo saten uzun yan gidebilesi içn bişiler yapma taraftarı olurdum Zevkler bunlar ondan dolayı gerginlik yaratmayın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #84
    SpeedFreak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.discovery-automotive.com/...Content&id=137

    Shadowman kaliteli iş yapıyorlar.

  9. #85

    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    856
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence bu Ferrari M5 muhabbeti cok sacma. Bir insan M5 ini SC yapicagina neden Ferrari alsin?? Yani stock bi Ferrari ile SC li bi M5 ayni sey mi?? O zaman bende Turbo takmazdim arabama. Gider stock hali daha hizli araba satin alirdim. He Ferrari yi mi modifiye edicen, o zaman onu alicagina Zonda al ayni mantikla. Yani bu bole devam eder. Bence bir arabanin stock halinden cok daha hizli olmasinin verdigi zevk i hicbirsey veremez. Benim yanima burda bi gun F430 geldi isiklarda, dogduguna pisman oldu. Belki kizlar ona bakiyodur daha cok da banane. Alsin o kizi gelsin isiklara

    Ben genede derim turbo tak die ama arabani FI yapmana cok saygi duyuyorum. Hele hele bunun Turkiye de yapiliyo olmasina. Insallah en kisa zamanda istedigin setup a sahip olursun.
    BATIKAN

  10. #86
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amac hızlı gitmek ise arkadan itiş her zaman daha iyidir(bu tarz buyuk guclerden bahsediyorsak) cunku kontrol edilebilir bir arkadan kayma size hız kazandırabilir ama onden kayma kesinlikle tehlikeli ve kontrol altına alınamazdır.

    bu arada bir m5 i modifiye etmek kulaga hos geliyor. modifiye edilmiş bir m5 ile spor otomobilin kıyası da yapılmaması gerek.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  11. #87
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amac hızlı gitmek ise arkadan itiş her zaman daha iyidir(bu tarz buyuk guclerden bahsediyorsak) cunku kontrol edilebilir bir arkadan kayma size hız kazandırabilir ama onden kayma kesinlikle tehlikeli ve kontrol altına alınamazdır.

    bu arada bir m5 i modifiye etmek kulaga hos geliyor. modifiye edilmiş bir m5 ile spor otomobilin kıyası da yapılmaması gerek.

    pist kullanımı için arkadan hafifçe kaymak avantaj olabilir ki zaten araçların ayarları mükemmele yakın olduğu için her türlü aracı kontrol altına almak kolayla$acaktır ama söz konusu durum cadde kullanımında ya$anıyorsa bu daha tehlikelidir. Ağırlık dağılımı , asfaltın sıcaklığı ,lastiğin durumu vs her$ey kayma anından kontrolü geri alma anına kdr çok önemlidir.

    Aynı durumlarda kafadan kayan bir araçta sol ayak freniyle(zor bir durumda el freniyle) aracı çizgisine sokabilmek daha kolay olacaktır


    Yanlı$ bir nokta varsa lütfen belirtin.


    M5 için gerçekten güçlü ve hızlı bir aracı daha hızlı yapmak çok fantastik olacaktır ama güzel ülkemin benziniyle , yollarıyla bu i$ gerçekten çok can sıkıcı hal alacaktır

  12. #88
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birdaha laf sokucaksanız birbirinize ÖZelden sokun kimse kimseyi dinlemek zorunda değil forumda Msn var özelden msg var
    M5 supercharger konu dağilmazın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #89
    ^^ANIL^^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben kimseye laf sokmadım sadece bana sölenen şeye cvp verdim teşekür ederiz

  14. #90
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pist kullanımı için arkadan hafifçe kaymak avantaj olabilir ki zaten araçların ayarları mükemmele yakın olduğu için her türlü aracı kontrol altına almak kolayla$acaktır ama söz konusu durum cadde kullanımında ya$anıyorsa bu daha tehlikelidir. Ağırlık dağılımı , asfaltın sıcaklığı ,lastiğin durumu vs her$ey kayma anından kontrolü geri alma anına kdr çok önemlidir.

    Aynı durumlarda kafadan kayan bir araçta sol ayak freniyle(zor bir durumda el freniyle) aracı çizgisine sokabilmek daha kolay olacaktır


    Yanlı$ bir nokta varsa lütfen belirtin.


    M5 için gerçekten güçlü ve hızlı bir aracı daha hızlı yapmak çok fantastik olacaktır ama güzel ülkemin benziniyle , yollarıyla bu i$ gerçekten çok can sıkıcı hal alacaktır
    yok yok aynen bende katılıyorum. zaten caddede kullanılan otomobiller için onden kayma fabrika tarafından istenilen bir durumdur. guvenlik için daha iyi oluyor trafikte. ama tabi aracın hızı dusuyor mecburen aksi takdirde kontrol altına almak cok zor.

    yarıslarda aracın yonlendirme hakimiyetini kaybettikleri için onden kayma tehlikeli diye soylemiştim. sol ayak freni de iyi dozlanmassa caddedeki zeminde tehlikeli olabiliyor bildigim kadarı ile. ama cok zevkli tabi

    neyse konu dagılmasın daha fazla.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  15. #91
    MaG
    Misafir
    Mod yapmak istiyosan yapıcaksın die düşünüyorum bu şahinde olur ferraride olur maddiyat ve zevkin neye yetiyorsa...

    Bence Çokta güzel olur SC veya Turbolu M5 şimdiden hayırlı olsun eger yaparsan...

  16. #92
    AyB_Tv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ist
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konun kendi açımdan özetini yapiim..

    m5 scli şaka gibi..

    konun içinde geçen muhabette şaka gibi !! m5 sc yapıcağıma ferrarialırım kısmı..ozaman çok basite indirgiyim olayı " modifiye " denen olay bu mantıkla hiç olmazdı ! bana komik geldi..

    neyse.. şaka gibi
    AyB

  17. #93
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    drag sonrası konunun da güncellenmesi iyi oldu.. var mı abi hala böle bi düşünce?

  18. #94
    madi
    Misafir
    yaw konu pert olmus arkadaslar bır sey ogrencez dedık ilk sayfalar ne guzeldı son sayfalara dogru konu m5 sc alakası yok...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •