User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
81 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: A3 1.8T Upgrade

  1. #20
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    28 takalım yada gt3071 ama 28 le şehir içi çok ideal olur bence
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adminleri göreve çağırıyoruz, konun yeri değiştirilsin :P

  3. #22
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackStone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet beyler yakın zamanda bayandan aldığım 90.000km deki zır stock aracımın stock olarak tadına vardığımı düşünüyorum Vakit geldi Bu süreçte iş güç derken araştırmaya pek vakit olmadı o yüzden bu konuyu açıyorum ve aklımdakilere ışık tutacak araştırmacı ve geliştirmeci gençlerden bilgi bekliyorum. Aklımdaki liste

    - gt28rs
    - 10lt üstü uygun cooler
    - forge wastegate (tial, greddy vs. farketmez)
    - orjin ecu
    - 450cc enjektörler
    - 63mm egzoz

    son olarak bu speclerdeki aracı yürütecek (map) ve parçaları doğru düzgün montajlayacak kişi tavsiyeside verirseniz memnun olurum. Şimdiden tşkler.
    bu speclere duzeltme ve ek olarak ;
    manıfoldda almanız gerekıcek.10lt cıvarı cooler gayet yeterlı olur gıbı.forge wastegate derken forge dumpvalve kastettınız sanırım ,oda gerekecek zaten ext wastegate secılen manıfolda gore lazım olur yada olmaz ama benım gordugum genelde 2860da ınternal wg kullanılıyor. orjın ecu yeterlı olur zaten map yapılabılıyor ,ısını gayet ıyı bılen mapperlarda mevcut ,enjektor secımınde $u cc demek ılk basta yanlıs olur ,yapılacak map e daha dogrusu hedeflenen guce ,basılacak max basınca gore secım yapmak lazım.egzoz ıcın zaten arkadasda soylemıs cap olarak bıraz daha buyutmek yada orjın cap ve egzoz sıstemınde kalıp sadece dp degısımı ve egzoz vanası tarzı bır sıstemde olabılır bazen kafa dınlemek ıcın.turbo secımınız gt28 olacaksa ,turboyu lımıtlerınde bıle kullansanız ınternale gırmeye gerek yok tabıkı saglıklı bır ayar olması sartıyla.gt30la nasıl olur bılmıyorum ama gt28le gundelık kullanımda gayet yeterlı ve eglencelı olur bence.

  4. #23
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UnnAmeD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu speclere duzeltme ve ek olarak ;
    manıfoldda almanız gerekıcek.10lt cıvarı cooler gayet yeterlı olur gıbı.forge wastegate derken forge dumpvalve kastettınız sanırım ,oda gerekecek zaten ext wastegate secılen manıfolda gore lazım olur yada olmaz ama benım gordugum genelde 2860da ınternal wg kullanılıyor. orjın ecu yeterlı olur zaten map yapılabılıyor ,ısını gayet ıyı bılen mapperlarda mevcut ,enjektor secımınde $u cc demek ılk basta yanlıs olur ,yapılacak map e daha dogrusu hedeflenen guce ,basılacak max basınca gore secım yapmak lazım.egzoz ıcın zaten arkadasda soylemıs cap olarak bıraz daha buyutmek yada orjın cap ve egzoz sıstemınde kalıp sadece dp degısımı ve egzoz vanası tarzı bır sıstemde olabılır bazen kafa dınlemek ıcın.turbo secımınız gt28 olacaksa ,turboyu lımıtlerınde bıle kullansanız ınternale gırmeye gerek yok tabıkı saglıklı bır ayar olması sartıyla.gt30la nasıl olur bılmıyorum ama gt28le gundelık kullanımda gayet yeterlı ve eglencelı olur bence.
    +1

    Bencede 28 ideal.

  5. #24

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar yorumlar için teşekkürler. Sanırım specler değişecek. Ege turbo Arda kardeşimiz projeyi üstlendi. Yakın zamanda fotoğraflarla eklerim inşallah.

  6. #25
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardesim şimdiden hyrlısı olsun... Kazasız belasız kırıksız inş...

  7. #26
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hadi hayırlısı

  8. #27

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ümit doğan , remapstr.com

  9. #28

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ümit doğan , remapstr.com
    kafa karıştırma

  10. #29
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    helal kardeşime bende geliom ardından merak etme
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #30

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlısı olsun,

    İzmir'de o arabanın mekaniğine en hakim usta Gökhan Aguş'tur. "3.sanayi Aguş Oto"
    bir uğrayıp danışmanızda fayda var.
    vag yazılımı içinde Ümit Doğan'ın işlerini gördüm, çok başarılı


    egzos konusu söylenmiş ama bende tekrarlıyım, 63mm ufak kalır.
    enjektörler, hedef güç tam belirlendikten sonra seçilmeli. Bu konuda da tuner'nza danışmanızda fayda var.
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  12. #31

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @TaGo
    Ya bi durun herkes bişeyler yapıyo ama kim kime dum duma specler belirsiz şimdi bende sizin speclere göre ayar veriyorum gt28 den vazgeçmek üzereyim sizin ayarlara yaklaşsın diye k04 yapcaktım gt30 taktırmayın bana!!

    @Renç
    bildiğimiz bi mekan ama bakalım hiç gitmedim daha önce olabilir.

  13. #32
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackStone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @TaGo
    Ya bi durun herkes bişeyler yapıyo ama kim kime dum duma specler belirsiz şimdi bende sizin speclere göre ayar veriyorum gt28 den vazgeçmek üzereyim sizin ayarlara yaklaşsın diye k04 yapcaktım gt30 taktırmayın bana!!

    @Renç
    bildiğimiz bi mekan ama bakalım hiç gitmedim daha önce olabilir.
    GT30 der iken GT3071 takmalısın. 1.8T lerin devir aralığı belli. Gözlerinde çok büyütüp büyük turbo takıpta 1000 devir aralığında yürüyen araçlar var. sc6262 deneyen gt35 deneyenleri bile biliyorum. 3076 bile geç dolarken 3071 takmanı tavsiye ederim. O tip büyük turbolar için ise söyleyeceğim tek şey 2.0-2.2 stroker kit

    Son olarak Aguş Oto iyidir. Vag konusunda VW Audi konusunda İzmir'in yıllardır süre gelen mekanik bilgileri vardır. Bir göz atsan iyi olabilir kanımca Fiyatları biraz pahalıdır fakat işin tam hakkını verir. Sorunu çözmeden geri yollamaz
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  14. #33

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @DetailEF
    valla aslına bakarsan gt30lu bi setup izmir için fazla gelir. Bunun söylerken gt30'un aftermarket internallerle birlikte setuplanacağını düşünerek söylüyorum. Herkese saplamak gibi bi niyetim yok ama deneyeceğim araçlarla yakın gitmek isterim...

  15. #34
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackStone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @TaGo
    Ya bi durun herkes bişeyler yapıyo ama kim kime dum duma specler belirsiz şimdi bende sizin speclere göre ayar veriyorum gt28 den vazgeçmek üzereyim sizin ayarlara yaklaşsın diye k04 yapcaktım gt30 taktırmayın bana!!

    @Renç
    bildiğimiz bi mekan ama bakalım hiç gitmedim daha önce olabilir.
    olum benim araba zaten istesemde 300+ ya izin vermiyor şanzıman olarak. Ben o aralıkta takılcam, çıkıntılık yapma
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  16. #35
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackStone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @DetailEF
    valla aslına bakarsan gt30lu bi setup izmir için fazla gelir. Bunun söylerken gt30'un aftermarket internallerle birlikte setuplanacağını düşünerek söylüyorum. Herkese saplamak gibi bi niyetim yok ama deneyeceğim araçlarla yakın gitmek isterim...
    Keyif istiyorsan GT2860RS alıp basınç basarak dv nin vereceği sesle kendinden geçip hem şehir içinde hemde rollingte rahat rahat izmirin araçlarıyla yürüyebileceğin kanaatindeyim

    Az buz değil 350-400 yeter sana değil mi
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  17. #36
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Listedeki egzoz ölçüsü biraz az kalır.. 3 inç egzoz sistemi kullanmak gerekiyor.. 28li bi setupta cok yüksek basınçla yürüyemeyeceksiniz çünkü stock internaller bi yere kdar dayanabilir.. ilerde forgedleme düşüncesi varsa eger 28 kullanmak mantıklı.. ama son yapacagım setup diyorsanız k04 kullanmanız mantıklı olur.. 28 kullanarak bahsettiginiz listede 350 hpleri zorlarsınız ama üstü için stock internaller ne kadar dayanır bilmiyorum.. map içinse kafanızı bulandırmaya bile gerek yok.. vag grubunda dünyadaki en iyilerden birisi barbaros bayraktır.. pschiptuning olarak bulabilirsiniz.. bulamazsanız telefon numarasını pmlerim bi ara yeni kasa leon cupradan stock turbo ile 405 hp cıkardı en son en dogrusunu o söyleyecektir

  18. #37
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şuan için kısa bir süreliğine K04 uygulamayı düşünüyorum.Tuncay abim şimdilik kısa süreliğine istiyor.Araca k04 yaparken bir çok ekstra parça alıyoruz.Bunlarda ilerki gt serisi projelerinde bzi destekleyecek parçalar yani kısacası alt yapıyı ufak ufak hazırlıycaz.Vag grubunda şuan için İzmir çukurunda bende çok uğraşıyorum gerek K serisi gerek gt serisinde yazılım yada tune parçalarda destek verdiğim araçlar yada Boost Tech garajda servis verilenler...Egzoz kısmına gelince durum gt serisine gelsin ozaman düşünülebilir.Ama bence şuan için 60 lık boru ( k04 Upgrade için) yeterli.Gt 28 yada 30 Serisinde Kesinlikle 76 lıktan yanayım.Zaten 1.8t lerde egzoz manifoldunun logları cok dar.Stok 1.8 t lerde bile daha geniş loglara sahip manifold alaıp kullanılmalı diye düşünüyorum.Bizim yaptığımız bi kaç K04 upgradede 034 motorsportun egzoz manifoldunu kullanmıştım hatırlarsanız.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  19. #38
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K04 te 60lık egzozla Egt nizi ve Dyno çıktınızı merak ediyorum , bende 76lık var, onda bile cut out açılınca fark hissedilebiliyor.. 60lıkta akıştan dolayı belki altlar daha güzel olur.. Eğer öyle birşey olursa ben de egzozu biraz daraltabilirim...
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •