User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
99 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: optimum olarak en guzel b16a setupi

  1. #20
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu cok güzel, en optimum maliyetle en optimum güc. Bu aslında biraz da ayırılacak bütçeye göre degişir, aslında ayırılması planlanan maksimum bütce yazılsa, atıyorum 3000tl . bununla nerelere gelirim, yada 3000' harcayacagına 4000'e çık şunuda yap bari degsin, gibisinden bir fikir daha net çıkabilir.
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  2. #21
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3-4 bin tl maksimum.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #22
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tarkan abi hayrdır hani sevmezdin bu mereti

  4. #23

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi b16 düşünüyorsan benim arkadaşın arabası war demiştim hatırlarsan ona bi bak belki hoşuna gider işine gelir ..
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  5. #24
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sevmiyorum zaten ama hic anlamiyorum demek guzel degil. ben her markayi alip modluyorum. az biraz herseyden anlamak ve herseyin tadiini almak sart
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #25
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadas osursan guc aliyo dediginiz araba bumuydu? bende 1-2 bisi takar en az 200hp oluruz diodum. valla c20xe ye bile 2000tl harcadinmi 200hp ye yaklasiliodu
    arac fabrıkadan zaten hacmıne gore yuksek hp ıle cıkıo nası bı kıyas yaptın anlamadım 106 ıle uğrasırsan aklındakı ıgne taksam yarıo olayı gercekleşir

  7. #26
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende şeyi merak ediyorum.
    B16 blok 1.9 stroker
    B18 blok 2.0 stroker
    B20 blok.

    Hepsininde sıkıştırma oranı aynı olduğunu varsayarsak hangisi neden tercih edilmelidir. Fiyat ikinci planda kalırsa. Bu ülkede her örneğinden gördük bu setupların. Kah atmosferik kah aşırı besleme.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #27
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadas osursan guc aliyo dediginiz araba bumuydu? bende 1-2 bisi takar en az 200hp oluruz diodum. valla c20xe ye bile 2000tl harcadinmi 200hp ye yaklasiliodu
    abi osurmak forced induction oluyor

    şaka bir yana, atmosferik güç alınıyor çok fazla da para lazım.. b16a2'ye yapılacak ilk şey sıkıştırmayı arttırmak derdi Sami abi.. 10.2 ydi diye hatırlıyorm.. min 10.5 olacak diyordu.. onu yapmadan kolay güç alınmıyor..
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  9. #28
    OmeR-FE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    İzmit / KOCAELİ
    Mesaj
    6.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapacaginiz en guzel setup ne egz. Ne yay sapka.

    Kapak acilir, port polish yapilir.
    Emme ve kelebek polishlenir.
    Termal emme manifold contasi takilir.
    Kaliteli bi ince conta takilir. (toda, spoon, buddyclub v.s.)
    bide sadece p28 ile guzel bi ayar.

    Bunlarin toplam maaliyeti 2500 civari iscilik dahil.

    Beygir olarak bilmem ama yurur olarak gayet iyi olacagina eminim.
    Merdo'm Seni Unutmayacağız...

  10. #29
    y.güner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul - 61 !!
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock motora en maliyetsiz en verimlisi bnce turbo günümüzde yapılan projede vardı fuat kardeşimizin yaptığı namıdeğer ZZ civic üst kapak açılmadan ufak dokunuşlarla baya bi verim elde etmiştii ... bnce en mantıklısı bu olur hertürlüde tatmin olursun !!
    34 S 5524 rocco
    61 KE 451 rocco
    34 ZNR 51 s2k
    34 NVG 46 s2k
    34 VB 8343 s2k
    34 JN 5261 s2k

    YASİN GÜNER !!

  11. #30

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi kere kapağa kesin girilmesi gerekiyo. 1000 tl port polish desek, 1000$ da brian crower stage 3 egzantrik subab yay şapka. 200 usd kargosu olsa, hesaplayın işte. aslında hazır yapıyoken valfleride 1mm oversize yapmak gerekki bişeye benzesin

  12. #31

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yine mi aynı telden çalıcaz diyorsun
    benim yaptıklarım pompa subaplar vs vs... aklına ne geliyorsa diğer upgradeler hariç başlıca b16 bloğa 84,5 darton + 11,5 cp piston ve conta yaptım.
    aracı çok isteyen var eğer milletin bu bana sat markajından kurtulup satmaktan vaz geçip devam edersem yapacaklarımda şunlar:
    * kapak kelebek allah ne verdiyse port polish
    * yay şapka
    * skunk pro st2 egsantrik
    * 4.1 headers v2 filtre egsoz
    * Beyin

    varsın buyursun olabilecek sonucu benden daha iyi bilenler yorumlasın
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  13. #32
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tarkan gaz yapmasın bu arac sende

  14. #33
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok kaancım ön yargıdan kurtulmak lazım. Ben hayatta 1 defayada mahsus olsa b16 alıp modlamak istiyorum.

    Şimdi bir yol haritası çizeceğim kendime, bakacağım maliyetime. Baktım uymadı 1500tl ye ıslak nos kitiyle devam ederim yoluma
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  15. #34
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    filtre
    hedırs
    egzos
    kapak-emme-gaz kelebek port polish
    ince conta
    stg2 baskı-balata
    termal manifold contası
    mugen fan müşürü ve termostat

    benim speclerim olurdu. 185 e yakın hpler çıkar burdan.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  16. #35

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    supercharger?????

  17. #36
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bak supercharger uygulama sonrası tahmini güç ve maliyet ne olur?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  18. #37

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet bak supercharger uygulama sonrası tahmini güç ve maliyet ne olur?
    bolt on tak her şey orjinal..ama herşey... 195 200 taş...egzos yazlım filtre 10 psi a çıkarsan 240 lar rahat methonal ıvır zıvırla beraber 260 çiçek...

  19. #38
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki başgan bunun bize maliyeti ne olur? Mecburen yazılım yapılacak ve enjektör değişecek, birde benzin pompası ve regülatör sanırsam.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •