User Tag List

Sayfa 5/6 İlkİlk ... 3456 SonSon
99 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: optimum olarak en guzel b16a setupi

  1. #77
    larrysafak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbull
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı batonsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önemli olan sağlıklı bi kit bulman. hepsi aynı randımanda değil. Güzel bir revizyonla eğer çokta düzgün soğutmayı başarabilirsen ve hor kullanmazsan uzun yıllar gidebilir. Ayrıca inanılmaz zevkli. büyük kasnakla kullanırsan o güzel süpürge seside çıkmıyo atfosferik gibi binersiniz güzel bi setup la 220 hp ler alabilirsin stock motor. En güzel yanı ise motorun en ufak civatasını açmaman. Uçuk fiyatlarada çıkmıyor açıkçası..
    Evet iste kitin saglıklı olmasıda cok onemli öylede bi durum var Supurge sesinide kesmenin imkanı var diyorsanız jr sc aramanın vaktidir artık madem Buradan sesimi duyan varsa temizinden uygunundan Jackson sc aranmaktadır

  2. #78
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı batonsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önemli olan sağlıklı bi kit bulman. hepsi aynı randımanda değil. Güzel bir revizyonla eğer çokta düzgün soğutmayı başarabilirsen ve hor kullanmazsan uzun yıllar gidebilir. Ayrıca inanılmaz zevkli. büyük kasnakla kullanırsan o güzel süpürge seside çıkmıyo atfosferik gibi binersiniz güzel bi setup la 220 hp ler alabilirsin stock motor. En güzel yanı ise motorun en ufak civatasını açmaman. Uçuk fiyatlarada çıkmıyor açıkçası..
    peki bildiğim kadarıyla J's Racing SC olarak Rotrex kullanıyor fakat B16 için kullandıkları model tam olarak hangisi acaba biliyor musunuz? belki 30-74 olabilir diye düşünmüştüm ben ama..

  3. #79
    alikarakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya-Kumluca
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu tür bi konu açmanız güzel düşünceleri ve seçenekleri görebilme imkanımız oldu güzel fikirler var
    A.Karakuş

  4. #80
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu açılalı baya olmuş ama yinede yazayım..


    b16a2 kapak açmadan
    mugen headers
    60 lık ara boru
    injen cai
    skunk2 pro emme manifoldu
    apexi power fc ile yazılım

    176.5hp dyno


    ---------------------------


    Stock b16a2 headers falan komple oem
    crower stage 2 egzantrik (yay şapka yok)
    Ayarlı kasnak ile timing ayarı
    neptune ile yazılım

    185hp dyno

    ---------------------------



    B16B Nippon 81.5 piston
    Cometic ince conta
    Crower Stage2 egzantrik
    Crower yay+şapka
    Crower ayarlı kasnak
    Ferrea Subap
    4.785 final drive
    Fidanza hafif volant
    Simota Carbon tube
    Hytech 4-2-2-1 rep. hıdır
    60lık podsuz düz boru
    Neptune ile yazılım

    201 hp dyno
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  5. #81
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte mükemmel bir yorum geldi, tebrik ediyorum.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #82
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dc headers
    ss egsoz
    aem dryflow ile 172,6 hp
    -------------
    je 82mm piston
    eagle krank
    crower stg3 egzantrik
    crower yay,şapka
    skunk2 kasnak
    ferrea guide
    neptun beyin
    4,40 kısa
    b18,c headers
    password jdm karbon filtre kit
    oem emme,oem ateşleme,oem kelebek kapakta taşlama yok
    9500 çeviriyodu
    206 hp dyno

    sonuç 10 bin tl net gitti. bidaha yaparmıyım hayır.

  7. #83
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burdan çıkan sonuç f-h-e yapıp üstüne emme kapak kelebek polish.üstüne kısa şanzıman + hafif volan bence en maliyetsizi ve en sağlıklısı . bi dünya yükleyip 206 ps almış ve pişman çünkü emeğinin karşılığı yok. o paralara stock turbo bassa zaten çok daha giderli olurdu sanırım ?

    ya stock sc yada turbo yada fazla kurcalamadan zevk alma durumu en mantıklısı tarkan abi

  8. #84
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dc headers
    ss egsoz
    aem dryflow ile 172,6 hp
    -------------
    je 82mm piston
    eagle krank
    crower stg3 egzantrik
    crower yay,şapka
    skunk2 kasnak
    ferrea guide
    neptun beyin
    4,40 kısa
    b18,c headers
    password jdm karbon filtre kit
    oem emme,oem ateşleme,oem kelebek kapakta taşlama yok
    9500 çeviriyodu
    206 hp dyno

    sonuç 10 bin tl net gitti. bidaha yaparmıyım hayır.


    Aracın kadran yada yürürü nasıldı, kıyas yaparsak ? video var mı ?

  9. #85
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeri mi bilmiyorum ama bende bir soru sormak istiyorum;

    Benim arabada B18c4 blok var 169 hp bunun kapağı B18c integra kapağıyla değiştirirsem güç almak için kapağın içini yine B18c parçalarıyla mı doldurmak gerek? Subaplar yaylar egzantrikler filan vs.

  10. #86
    BAR22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul/Beylikdüzü
    Mesaj
    1.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence hacim arttırmadan Okan'ın cvc vtec'e yaptığı setup ile type-r s2000 gibi hacimli araçları kovalamak yada geçmek sana daha büyük haz verir...

    B16B Nippon 81.5 piston
    Cometic ince conta
    Crower Stage2 egzantrik
    Crower yay+şapka
    Crower ayarlı kasnak
    Ferrea Subap
    4.785 final drive
    Fidanza hafif volant
    Simota Carbon tube
    Hytech 4-2-2-1 rep. hıdır
    60lık podsuz düz boru
    Neptune ile yazılım
    (bu setupa bide polishli edelbrock performX emme ekle tadından yenmez yaptım biliyorum )

    stroker yaparsan araç zaten stroker geçmesi normal derler...

  11. #87
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okan seninle bu hp leri konuşmustuk zaten elinize sağlık güzeş değerler.

  12. #88
    hazar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3-4 bin lira'ya stock motora turbo yapılır 5 psi'da basılır. 210-220 hp civarlarında olur, çiçek gibi olur.

    örnek isterseniz pm yollayın, atmosferik dartonlu iyi yürüyen vti ve mıncıklanmış s2000 ile videosunu pm ile yollayım.
    vırt zort

  13. #89
    TurboJDM
    Misafir
    Ne turbo ne N/A honda dedin mi jackson supercharger. o superchargerın sesi yeter hondaya.

  14. #90
    Ludacris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadas osursan guc aliyo dediginiz araba bumuydu? bende 1-2 bisi takar en az 200hp oluruz diodum. valla c20xe ye bile 2000tl harcadinmi 200hp ye yaklasiliodu
    Tarkan hande fanlarinin gazinami geldin

    Sfi alip klima kat iptali 1-2 daha minciklamak daha sevap dedigin gibi
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ludacrıs ne ıcıosun sen? alman mısın,bmw fabrıkası senın mı? ama senın spec bıraz farklı.. ben stı alırım keyfımın kahyası mısın?)
    ....05412424032

  15. #91
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.730
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapak acmiyorsak eğer ;
    Skunk emme manifoldu
    Hytec headers
    Aem v2
    60 lik komple egzoz + zevke göre susturucu
    Skunk2 stage1 veya b16b egzantrik (yay-şapka yok)
    Beyin
    Bu sistemin maliyeti nispeten düşük olacaktır ama gidişi tatmin edecektir bence
    Tesla Model Y Sr

  16. #92
    EVOII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    FRANKFURT
    Mesaj
    68
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  17. #93
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 bın lıraya turbo nasıl yapıyosunuz turbo zaten butcenın yarısı cooler cooler boruları manifoldu downpipe işçiligi filan wastegate blow saatler zaten 1 tutar

    İlker G.

  18. #94
    hazar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı !KO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 bın lıraya turbo nasıl yapıyosunuz turbo zaten butcenın yarısı cooler cooler boruları manifoldu downpipe işçiligi filan wastegate blow saatler zaten 1 tutar
    Selamlar, sanırsam bana yazdınız bunu. Nasıl bir turbo alıcağınızla alakalı bu dediğiniz. Parçaları alırken ne kadar sabredebileceğinizle alakalı. Biraz da şans tabi..
    vırt zort

  19. #95
    larrysafak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbull
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock b16a2 headers falan komple oem
    crower stage 2 egzantrik (yay şapka yok)
    Ayarlı kasnak ile timing ayarı
    neptune ile yazılım

    185hp dyno


    Bana en mantıklısı ve maliyet acısından en düsük bu geldi değilmi arkadaslar?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •