bu tür bi konu açmanız güzel düşünceleri ve seçenekleri görebilme imkanımız oldu güzel fikirler var
A.Karakuş
konu açılalı baya olmuş ama yinede yazayım..
b16a2 kapak açmadan
mugen headers
60 lık ara boru
injen cai
skunk2 pro emme manifoldu
apexi power fc ile yazılım
176.5hp dyno
---------------------------
Stock b16a2 headers falan komple oem
crower stage 2 egzantrik (yay şapka yok)
Ayarlı kasnak ile timing ayarı
neptune ile yazılım
185hp dyno
---------------------------
B16B Nippon 81.5 piston
Cometic ince conta
Crower Stage2 egzantrik
Crower yay+şapka
Crower ayarlı kasnak
Ferrea Subap
4.785 final drive
Fidanza hafif volant
Simota Carbon tube
Hytech 4-2-2-1 rep. hıdır
60lık podsuz düz boru
Neptune ile yazılım
201 hp dyno
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
işte mükemmel bir yorum geldi, tebrik ediyorum.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
dc headers
ss egsoz
aem dryflow ile 172,6 hp
-------------
je 82mm piston
eagle krank
crower stg3 egzantrik
crower yay,şapka
skunk2 kasnak
ferrea guide
neptun beyin
4,40 kısa
b18,c headers
password jdm karbon filtre kit
oem emme,oem ateşleme,oem kelebek kapakta taşlama yok
9500 çeviriyodu
206 hp dyno
sonuç 10 bin tl net gitti. bidaha yaparmıyım hayır.
burdan çıkan sonuç f-h-e yapıp üstüne emme kapak kelebek polish.üstüne kısa şanzıman + hafif volan bence en maliyetsizi ve en sağlıklısı . bi dünya yükleyip 206 ps almış ve pişman çünkü emeğinin karşılığı yok. o paralara stock turbo bassa zaten çok daha giderli olurdu sanırım ?
ya stock sc yada turbo yada fazla kurcalamadan zevk alma durumu en mantıklısı tarkan abi
Yeri mi bilmiyorum ama bende bir soru sormak istiyorum;
Benim arabada B18c4 blok var 169 hp bunun kapağı B18c integra kapağıyla değiştirirsem güç almak için kapağın içini yine B18c parçalarıyla mı doldurmak gerek? Subaplar yaylar egzantrikler filan vs.
bence hacim arttırmadan Okan'ın cvc vtec'e yaptığı setup ile type-r s2000 gibi hacimli araçları kovalamak yada geçmek sana daha büyük haz verir...
B16B Nippon 81.5 piston
Cometic ince conta
Crower Stage2 egzantrik
Crower yay+şapka
Crower ayarlı kasnak
Ferrea Subap
4.785 final drive
Fidanza hafif volant
Simota Carbon tube
Hytech 4-2-2-1 rep. hıdır
60lık podsuz düz boru
Neptune ile yazılım
(bu setupa bide polishli edelbrock performX emme ekle tadından yenmez yaptım biliyorum)
stroker yaparsan araç zaten stroker geçmesi normal derler...
3-4 bin lira'ya stock motora turbo yapılır 5 psi'da basılır. 210-220 hp civarlarında olur, çiçek gibi olur.
örnek isterseniz pm yollayın, atmosferik dartonlu iyi yürüyen vti ve mıncıklanmış s2000 ile videosunu pm ile yollayım.
vırt zort
Ne turbo ne N/A honda dedin mi jackson supercharger. o superchargerın sesi yeter hondaya.
Kapak acmiyorsak eğer ;
Skunk emme manifoldu
Hytec headers
Aem v2
60 lik komple egzoz + zevke göre susturucu
Skunk2 stage1 veya b16b egzantrik (yay-şapka yok)
Beyin
Bu sistemin maliyeti nispeten düşük olacaktır ama gidişi tatmin edecektir bence
Tesla Model Y Sr
saglam bir logistik ayarlayin ben size komple bunu alip yolluyum herseyi beraberinde.
Honda B20B supercharger kompressor motor B16a motorumbau | eBay
egzantirik vs fiyatlar bilginiz olsun urunler almanya hollanda bulunuyor ama genel olarak almanya
Crane Cams Nockenwellen Stage2 Honda Civic CRX ITR B16 B18 | eBay
SKUNK2 70mm Ansaugkrümmer + 70mm Drosselklappe Honda Civic CRX ITR B16 B18 | eBay
AEBS Proffesional Products Drosselklappe 65 mm B16 Honda CRX del Sol Civic | eBay
3 bın lıraya turbo nasıl yapıyosunuz turbo zaten butcenın yarısı cooler cooler boruları manifoldu downpipe işçiligi filanwastegate blow saatler zaten 1 tutar
![]()
İlker G.
Stock b16a2 headers falan komple oem
crower stage 2 egzantrik (yay şapka yok)
Ayarlı kasnak ile timing ayarı
neptune ile yazılım
185hp dyno
Bana en mantıklısı ve maliyet acısından en düsük bu geldi değilmi arkadaslar?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)