User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: ep3 typer yağ seçimi

  1. #20
    goldbergbrk
    Misafir
    arabada emme kpro feh vs var yüklü değil araçda standartta değil suan 9000 devir rahat dönüyoruz o şekilde sıkıştırmada yağlıyacak sorun yaşatmıcak olan izmir hem çok soğuk yer değil hem kapalı garajda aracım hemde yaz geldi sayılır ***** 5 30 5 40 daha uygun gibi bu şartlarda ben oyle anladım

  2. #21
    Honda Type_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul-Chicago
    Mesaj
    809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mobil1 5 50 kullaniyorum cokda memnunum
    2005 - Honda TypeR Vivid Blue Pearl
    12,5 cr

    Istanbul Park FWD Suresi
    Time:2.34.223

    Dr Oz`

    To Be Contunied....

  3. #22
    gokcell13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    994
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben mobil 1 10 60 koydum.Eksiltme felan yok.Yeni yag değişiminde Castrol 10 60 koymayı dusunuyorum. 10 / 60 kafanız agrımaz.
    DR. ECU
    ADA HONDA SERVICE
    ATA MOTORSPORTS ANTALYA

  4. #23
    fatihGK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokcell13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben mobil 1 10 60 koydum.Eksiltme felan yok.Yeni yag değişiminde Castrol 10 60 koymayı dusunuyorum. 10 / 60 kafanız agrımaz.
    Castrola geçme sebebi var mı yoksa deneme amaçlımı ?

  5. #24
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapsamlı konu arıyorsan, Osman Bahadır abinin bayağı detaylı açıklamalı konusunu incele derim. http://www.techturkey.com/forum/gene...sicakligi.html




    +1 abi Sonra aynı motorlar yurtdışında bizimkilerden nasıl daha fazla km yapıyor deniliyor






    eh birzahmet olmasın zaten 10-60 ta da olacaksa yandı gülüm keten helva.

    Yalnız 10-60 yağın düşük sıcaklıktaki viskozitesinin de yüksek sıcaklıktaki viskozitesinin de motorunuza uygun olup olmadığına baktınız mı ?
    niye bir zahmet kardeş 10-60 eksiltmezmi sanıyorsun?

  6. #25
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mtcvtc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    niye bir zahmet kardeş 10-60 eksiltmezmi sanıyorsun?
    Eksiltir eksiltir de, sıkıntı varsa eksiltir yada motor içi aşırı yüklüdür, eksiltir.
    Fabrikanın mühendisi ne demiş ?
    ( Alta Dou'nun mesajından alıntılıyorum.)

    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Typer icin onerilen fabrikasyon viskozite araligi

    0w-20
    0w-30
    0w-40
    5w-30
    5w-40

    Bu araliktaki en kalin olanini kullanmanizi oneririm

    5w-40 ya da 0w-40 tam sentetik
    "Saglıklı ve stok motora en ince 0-20'den en kalın 5w-40 a kadar kullan kardeşim, ben bu motoru yaparken yağ boşluklarını böyle yaptım." demiş.

    Sağlıklı ve aşırı yüklenmemiş (N/A yada F/I) motorlar için, 10-60 bir zahmet yakmasın abicim. Ki yakmaz eksiltmez de.

    Atıyorum 5w-30 kullanıyorsun, arabanda yağ sıcaklığı sensörü var, yağın çok ısınıyor 5w-30'un çalışabilecegi sıcaklıkları bir çırpıda geçecek.
    5-40 var 5-50 var onlarıdamı hemen geçti. O halde 10-60 tamam ama işini görebilecek daha ince yağ varken, akışkanlığı düşük yagı kullanıp motorun verimli yağlamasına engel olmakta neden ?


    Ekleme:

    ilk mesajımda da bu linki verdim, şimdi de veriyorum. Osman Bahadır abi, çok çok çok çok daha bilgili. Burada Her soruya uzun uzun cevap vermiş. Bi inceleyin derim.

  7. #26
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu okudum kardesim buradaki bilgilere gore dogru yoldayim

  8. #27
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkesin kendi arabası kendi parası tabiki. Gereken neyse o. Doğru yoldaysan sıkıntı yok

  9. #28
    gokcell13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    994
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatihGK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Castrola geçme sebebi var mı yoksa deneme amaçlımı ?
    Deneme amaclı koyucam.Mobil 1 10/60 ın castrole gore biraz daha kalın oldugunu soylediler.Denemk amaclı koyucam.
    DR. ECU
    ADA HONDA SERVICE
    ATA MOTORSPORTS ANTALYA

  10. #29
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mobil 1 castrole gore biraz daha eksilten araclara yonelik performanstan ziyade.Mobil 1 soguk havada cok az daha iyiydi obk arkadasimiz guzelce aciklamisti konusunda rakamlarla.

  11. #30
    Sahingenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    72
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Castrol 10 60 EDGE JM Type-R ımda
    Motul 5 40 Tam sentetigide eskı aracım DJ Type-R da kullanıyodum......
    Bi fark hissedemedim ama yıllardır motul kullandım vti lardaa burda herkes bi yorum yapmış kafam iyice karıştı

  12. #31
    okan16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iklimsel değişikler elbetki göz önünde bulundurulmalı.İzmirde oturuyorsanız ki önümüzde yaz kalın yağı tercih etmeniz bir nebze daha iyi gözüküyor. 0 - 30 bana kalırsa koyma ele listeden

  13. #32
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu typer yag secimi konusunda net bi karar alindimi acaba ona gore yag alalim konu biraz hort oldu ama idare edin

  14. #33
    meh66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul /ATAŞEHİR
    Mesaj
    1.174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kanka motul 300v 5 30 kullaniyorum cokta guzel full gazlama yaparsan yag sicakligi 95 i gecmiyo kendi tecrubem ve arabanin calismasi da bir o kadar duzgun
    Bol bol dua ve şükür edin. Hem maneviyatınız güçlenir hem de arabanız hızlanır



    N/A SPOON EP3 R COMİNG SOON

    SAVAŞ MOTORSPORT

    SPOON JR TYPER

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •