Slm ben hakan, bahadır deil, eğer bütçeniz varsa bana gelirseniz yardımcı olurum x20xev için 190-220hp ve gerisi kişinin zevkine kalmış olan atmo kitlerimiz mevcut. X20xev i bi kenara bırakalım 1960ların sonunda üretilmiş olan 1.9 litre cih motorlar için bile 300hp lik atmopower kitlerimiz mevcut ki yakında bi tanesini burdan sizlerle paylaşmama az kaldı. Dediğim gibi ahmet yapmış, mehmet yapmış bilemem ama bildiğim şey emek harcanırsa güç alınabilinio. Tr de uzman kişi sayısı olmadığından bu güç alınamıosa bu, bu güçlerin alınamayacağı anlamına gelmez. Bana da denilen bi zmanlar z20let le uğraşma boşuna gibi laflardı ama uzman ellerde görüldü ki oluo bazı şeyler. Sırf o motor hakkında çok fazla bilgi sahibi yok die, bi motor bu kadar kötülenemez. X20xev ecotech in subapları, portları daha küçük stockta c20xe ye göre, ama bunun için araba satılacaksa vay haline milletinGenişletilir profca güçler çıkar yavaş yavaş, yaptığımız bi tane x20xev sürücüsü hakan dır. Kendisini tanırsın, o anlatabilir irmscher cams ve remaple hangi c20xe ile yürüdüğünü ki zaten o kadar da yürüsün
Benim annatmak istediğim nokta bundan ibarettir. Stock ta sfi iiidir, ama yapılırsa x20xev de iiidir.
NOT:Örnekteki x20xev turbodur, 700whp, 800bhp güce sahiptir. Bu güçleri alabilmek için takdir edersiniz ki, biraz flowlu olmalı kapak artı blok güçlü olmalı![]()
Bi de bi dip not daha tartışma bu boyutta devam edecekse en iisi satsın arkadaş sfi vs gerek yok typeR alsın, kapak flowlu güçler belli, parça çok vs vs...![]()
Walla pm yoluyla ulaşabilir bana isterse, gerekli seçenekleri sunarım. Ama hedeflenen güç hakkında bi bilgim yok. 155 ve 165hpler kolay, gerisi hakkında detaylı bilgi geçmem lazım. Mevcut olandan bahsediliosa tartışmada dediğim gibi kişiye kalmış seçenekler. İsterse ralli parçaları takar 300hp alır isterse bi kaç değişiklik yapar. Irmscher cams takarsa ki derecesi düşüktür çok yüksek deil 155hpler kolay. Daha agresif bi şey takarsa 160-165hpler mümkün. Daha fazlası için kapakla oynanmalı bu şart...pistonlar değişmeli, kolar devir çevirmek için güçlenmeli vs vs vs...
benımkıde eco nolmus ecolara....denemelerımız ortadadır
sfı yapmak zor degıl cok kolay dıyebılırız.Ankara da ecoyla cok ugrasan dıye bahsedılen arkadas hem egsantrık falan yaptı hemde lpg ortada bır tutarsızlık var bence...
bu ıs parca ve paraya bakar 1000 tl en fazla harcarsın araba olur sfi x20xe ıle c20xe arasındakı fark ust tarafta alt tarafta degıldır krank kol pıston aynı atesleme kapak beyın cart curt farklıdır moral bozmayınn opelı tanıyanlarla yola cıkın derım..
serkanınkı hakanınkı benımkı ecotech dır sadece guluyorum burdan
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
olur olur zamanla3-4 hafta ıcınde bıter ecotech goruruz o zmn sfılar ve ne rakıplerı varsa artık..
ben ecotechden 187 hp aldım.egzantirik çip kapak filtre egzos headers ıvır zıvırla aynamahrutiyi kısaltmak şart ecotechde.
zamanında x20xev ile draglarda 3. lüğümüz var hemde 98 model vectra b GT ile.. Ama X20XEV ile atmosferik olarak guc almak C20XE ye gore cok daha pahalı olacaktır. Guc alınmaz diye bişey yok ama verdigin para karsılıgı aldıgın guc diğerinde daha doyurucu oluyor. Hırs yapıp zor yolu secmek cebe ve piskolojiye zarar vermekten daha ileriye gitmez. illaki yürütülür yapılır ama hem cok para harcanır hemde daha fazla kafa patlatılıp bedenen yorgunluk getirir![]()
TR sartlarında en iyi giden x20XEV sanırım bülentin eski arabası vectra aydı. dbilias throttle lar ile o da chipli c20xe ile kafa kafaya gidiyordu. videolarını bulursam eklerim. varsa baska guzel giden x20xev, denemek isterim kendi aracımla..
vectra b gt nin şanzuman oranları özeldir gsi la karıştırma.vectra b gt leri motor gücü kadar da bir o kadar iyi yürüten şanzuman oranlarıdır.bu şanzuman ingilterede vectra gsi olarak çıktı 150 hp.
ne kadar mükemmel bir şanzuman olduğunu zaten itiraf etmişssin dediklerinin tam ortası. ayna marutiyle oyna o kadar zaten fazla yakan bir araba da değildi.![]()
o arabanın tek derdi 3 vites bayılmasıydı.yolbilgisayarıyla kadran arsında tam 4 km oynar 4 km düşersen. hızlar
1 vites 55 km
2 vites 95 km
3 vites 145
4 vites 195
5 de 245 de biter (6740rpm) cd ve gls de bu değerlere 12 km eklemen gerekir.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=25808
burayıda takip edin![]()
Slm, eski motoru tune etmek ucuzdur. Eski işletim sistemi eprom tuning vs gibi eski işlemlerle uğraşılır. Parça çoktur, artık ucuzdur vs vs. Eğer motorun bi çok parçası stock kalacak şekilde tune edilecekse c20xe en iii seçenektir. Hırs yapıp zor yolu seçmek cebe ve psikoloji zarar verir deosan, c20xe ya da c20let ya da z20let hiç fark etmez, bilinçsizce tune edilirse zaten araç sahibinde psikiloji de kalmaz, beden de kalmaz(kg bile verir adam) aracından da soğurOndan sonra da ecotechle uğraşma git x le uğraş denilir. Burda annatmak istediğim bilinçli işlemlerle kimsenin psikolojisi bozulmuo. C20let yaptığımız insanlarda memnun z20let çi de memnun, c20xe ve x20xevci de önemli nokta bu. Yane takdir edersiziniz ki bu daha önce dediğim gibi git arabanı sat, ya da c20xe ye çevir gibi tavsiyelerdense elindekini yapmak daha mantıklı olacaktır. Tolga nın arabada iii gidiodu, enderinki de süper giido, bizim sarı ecotech astra da çok can yakıo, videolardan gördüğüm kadarıyla ve dynosuna göre serkanınki de iii durumda,buna karşılık emre nin c20xe de süper gidio, mr. okan diyarın yeni evo310 kitli c20leti de, hatta mpz ydi plakası galiba mor olan calibra c20let arkadaşın aracına 170hp anca deniodu şimdi o da bi 255-260hp kadar yürüo, diğer bi c20let te süper gidio vs vs... Yane ayrım yapmak pek mantıklı gelmio bana, yapılırsa hepsi yapılıo. Yeter ki düzgün yapılsın insanlar emeğinin karşılığını alsın psikoloji de düzelio her şey düzelio
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)