User Tag List

Sayfa 1/7 123 ... SonSon
115 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 97 Echotec Astra GSI modlanacak yardım

  1. #1
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    97 Echotec Astra GSI modlanacak yardım

    Arkadaşlar genel ağırlığımız bmw olduğundan açıkcası biraz konumuzzun dışı bir noktaya geldik. 97 Model bir ekotek astra gsi modlamak istiyoruz. Ancak SFI modlusu kadar iddialı olabilmesi için neler yapılabileceğini, yada değişim oluyorsa bu motora neler yapılması gerektiğini bilen arkadaşlar yazarsa seviniriz. Bizim kısa sürede yaptığımız araştırmada bilinçli olarak normlar için kısılmış bir araç olduğunu duyduk. Tüm GSI tutkunlarının yardımı lazım. Turbop düşünmüyoruz, güzell bir rolling aracı tasarlamak istiyorz.

  2. #2
    LND
    Misafir
    turbo yoksa işin içinde cok para harcamanız gerekmekte
    egzantrik emme filan ama max alacagınız güç 136+40 olur oda taş 38 kere çatlasa ve dünya kadar para gider malzeme bulamazsınız....

  3. #3
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ecotech ile yapıalcaklar sınırlı.
    Ankarada bir arkadaşımız çok uğraştı fakat bizi 2 sene sonra bizi dinleyip arabayı SFI'ye çevirdi.
    Yok biz bunu yapacaz diyosanız bilgimiz dahilinde yardımcı oluruz.

  4. #4
    BrakeHorsePower
    Misafir
    X20xevde, Tek başına yazılımla 10hp artış söz konusu; ekzantrik, port polish ve yazılımla 160hp mümkün. Sadece ekzantrik ve yazılımla da 155hp gibi bi rakam yakaladık tr de şarltarında...

  5. #5
    nightkids_han
    Misafir
    ecotech güseldir yaw , 190 HP'ler duyuyordum sıkıştırma artırarak felan atmosferik şekilde

  6. #6
    _FaRuK_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ecotech ile yapıalcaklar sınırlı.
    Ankarada bir arkadaşımız çok uğraştı fakat bizi 2 sene sonra bizi dinleyip arabayı SFI'ye çevirdi.
    Yok biz bunu yapacaz diyosanız bilgimiz dahilinde yardımcı oluruz.
    +1 aynen katılıyorum bosa ugrasmaa olurrr

  7. #7

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakında guzel bı ecotech cıkar o zmn pıyasaya neyse..
    dblass flowtech yada thorttle olmadan 175 ler sınırında kalınır.. emme olursa 190lar gorulur fakat emme bulmak cok zor trda ebayde fılanda 1000 eurodan asagı deıl..

    170de guzelbı egzantrıkle alınır yalnız.. emme olmadan malıyet cok yuksek deıl ayırıca..

    bu konuyu kıngpın arkadasımıza devredıyorum

    Tarkan ayrıca aracın sanzımanı onemlı, ne var uzerınde kısaltmak ve volan uygulaması gerekebılır yapılcak cok ısı olabılır yanı

  8. #8
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ecotec gitmez bütçeyi belirlediyseniz ona göre yol gösterebiliriz, ancak tr'de doğru düzgün parçası bulunmadığı için yurtdışına bağlıyız.

    dereceli, headers ve çip ile 160hp civarında güçlerde şuan bir ecotec var mesela serkanın dediği gibi yakında daha da hızlandırmayı planlıyoruz..

  9. #9
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Şimdi ecotechle uğraşmak boş olur diyen arkadaşlara şu linke bi bakmalarını istiyorum. X20xev ki tam örneğe uyuo, http://www.bf2brasil.com/forum/showthread.php?t=55344 Burdaki olay şu eğer ki stock motordan güç almaktan bahsediliosa evet x20xev c20xe den kötü bi kapağa sahip. Ama olay eğer motora emek harcandıktan sonraki kısım için konuşuluosa tamamen yannış fikirleriniz. C20xe den stock makina da daha kolay güç alınır ama x20xev üzerinde uğraşılırsa( Düzgün bi tuner ın elinde) x20xev den güç alınmaz die bi şey söz konusu deil. Yane olayı çok açılı düşünmek lazım. O zman bunca tuner boşuna uğraşıo ecotechlerle, işi bilmiolar. Boşuna opelin şu ana kadar ürettiği en ii motor olarak kabul edilen z20leh ecotech o zman. Ben de boşuna gidip zletle uğraşmışım o zman. C20let mi swaplasaydım ne yapsaydım?Dediğim gibi olayı sadece stock makina olarak değerlendiriosak c20xe ok. Ama üzerinde emek harcanıp hala güç alınamadı oalrak değerlendiriosak orda karşı fikirdeyim. Kim yaptı, neyle yaptı, daha önce ne yaptı da bu yürümedi die sormak lazım

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi ecotechle uğraşmak boş olur diyen arkadaşlara şu linke bi bakmalarını istiyorum. X20xev ki tam örneğe uyuo, http://www.bf2brasil.com/forum/showthread.php?t=55344 Burdaki olay şu eğer ki stock motordan güç almaktan bahsediliosa evet x20xev c20xe den kötü bi kapağa sahip. Ama olay eğer motora emek harcandıktan sonraki kısım için konuşuluosa tamamen yannış fikirleriniz. C20xe den stock makina da daha kolay güç alınır ama x20xev üzerinde uğraşılırsa( Düzgün bi tuner ın elinde) x20xev den güç alınmaz die bi şey söz konusu deil. Yane olayı çok açılı düşünmek lazım. O zman bunca tuner boşuna uğraşıo ecotechlerle, işi bilmiolar. Boşuna opelin şu ana kadar ürettiği en ii motor olarak kabul edilen z20leh ecotech o zman. Ben de boşuna gidip zletle uğraşmışım o zman. C20let mi swaplasaydım ne yapsaydım?Dediğim gibi olayı sadece stock makina olarak değerlendiriosak c20xe ok. Ama üzerinde emek harcanıp hala güç alınamadı oalrak değerlendiriosak orda karşı fikirdeyim. Kim yaptı, neyle yaptı, daha önce ne yaptı da bu yürümedi die sormak lazım
    tamamen aynı fıkırdeyım, o opelle ılgılenenlerın ön yargısı sadece yapan olmadıgı için böle dusunuluyor..
    136 ecotech ztn aynı kgda olsa ve aynı bgde olsa sfıda ne farkı kalırkı? alıncak guc bakımındanda emme egzantrık gırıosun sfıdan 50 hp alıosun ortalama, ecodandanda 50 lerde alıosun, cok ust uygulamalrda sfı avantajlı olur tabıkı ust kapak bakımından..
    su eco gsı ın yazılımla ılgılı msnden konusalım

  11. #11
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Kanka daha ne yapayım Gt40 takam da bare o zman ecotech de yürüo olsun bare Bu işin eco mekoyla alakası yok, stockta kötü x20xev evet, ama yapılınca bile olmuo lafını kabul etmem mümkün deil mümkün deilll...

  12. #12
    ibrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul / antalya
    Mesaj
    3.811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 98 modelini verip 3000ytlde üstüne paara verip 94 modelini aldım parana yazık boşa uraşma doch sfi al

  13. #13
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ciddi moral bozukluğu oldu.

  14. #14
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Yoo, arkadaş çözüm olarak arabayı satmakta bulmuş olabilir saygı duyarım ama öyle olacak die bi şey yok Yoksa herkes satsın arabasını...

  15. #15
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    bence yapılmayanı yapmak fazlaca emek sarfetmek herzmn daha güzeldir

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.148
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibrahim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 98 modelini verip 3000ytlde üstüne paara verip 94 modelini aldım parana yazık boşa uraşma doch sfi al
    Bence biraz moral bozucu oldu İbrahim. Bazen inat eder insan daha iyisi varken onu değil elindekini iyileştirmek ister. Yazık deme bence.
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ciddi moral bozukluğu oldu.
    Bence moralinizi bozmayın.
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yoo, arkadaş çözüm olarak arabayı satmakta bulmuş olabilir saygı duyarım ama öyle olacak die bi şey yok Yoksa herkes satsın arabasını...
    Olayı ılımlı yaklaşıp güzelce cevap verdiğin için saygılarımı iletiyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence yapılmayanı yapmak fazlaca emek sarfetmek herzmn daha güzeldir


    hele o ınsanları sasırtmak

  18. #18
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi ecotechle uğraşmak boş olur diyen arkadaşlara şu linke bi bakmalarını istiyorum. X20xev ki tam örneğe uyuo, http://www.bf2brasil.com/forum/showthread.php?t=55344 Burdaki olay şu eğer ki stock motordan güç almaktan bahsediliosa evet x20xev c20xe den kötü bi kapağa sahip. Ama olay eğer motora emek harcandıktan sonraki kısım için konuşuluosa tamamen yannış fikirleriniz. C20xe den stock makina da daha kolay güç alınır ama x20xev üzerinde uğraşılırsa( Düzgün bi tuner ın elinde) x20xev den güç alınmaz die bi şey söz konusu deil. Yane olayı çok açılı düşünmek lazım. O zman bunca tuner boşuna uğraşıo ecotechlerle, işi bilmiolar. Boşuna opelin şu ana kadar ürettiği en ii motor olarak kabul edilen z20leh ecotech o zman. Ben de boşuna gidip zletle uğraşmışım o zman. C20let mi swaplasaydım ne yapsaydım?Dediğim gibi olayı sadece stock makina olarak değerlendiriosak c20xe ok. Ama üzerinde emek harcanıp hala güç alınamadı oalrak değerlendiriosak orda karşı fikirdeyim. Kim yaptı, neyle yaptı, daha önce ne yaptı da bu yürümedi die sormak lazım
    Bahadır verdiğin linkteki araba Turbo, ..Atmosferik olarak eco'yu 200+hp lere getiren örnekler varsa bizle paylaş

    Gelelim olaya Bu başlığı açan arkadaşın hevesini kırmak yerine neler yapabiliriz veya tr.de yapan tanıdık varmı ? Ben proshopta kingpin nickli arkadaşın vectra B sini biliyorum o okursa zaten yorumlar ne sıkıntılar çektiğinide anlatır umarım..Birde istanbuldan ankara satılmak için gelen full yüklü gri Vectra A vardı o arabada 170hp vermişti..Sinanın chipli c20xe si ile kafakafaya gidiyordu.

  19. #19
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bu echotec motora sfı parçaları takılabiliyormu?(kapak,piston,krank vs)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •