User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
102 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 100 oktan

  1. #39

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Depoda sadece 100 oktan olursa fark ediyor özellikle son süratlerde.Tavsiye ederim.

  2. #40
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    min 98/95 ya da min 95/91 dedigi icin genelde 100 oktan benzini 98 e ayarli makinada kullanilmasinda zarar oldugunu dusunmuyorum...markalar araclari ureteriken genelde min. oktan degerlerini verirler. yani arac esas olarak 98 oktan icin uretilmisse zor durumlarda da idare etmesi -her zaman degil- bir alt oktan degeri de verilir...Min degerlerden bahsedildigi icin 100 oktan faydasi olur bence....

  3. #41
    E-Kuri
    Misafir
    en güzel verimi chipin ayarlı olduğu oktanlarda alırsınız bence benim tahminim o.. mesela bnm aracım 98 oktana ayarlı ve 95 aldığımda deli gibi avans vuruyor 100 aldığımda performans artışı olmuyor ne eksi nede artı yonde bi değişiklik olmuyor fakat 98 aldığımda araç 95 oktana göre daha fazla km yol yapıyor...

  4. #42
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.350 oldu 100 oktan dunku zamdan sonra....

  5. #43
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E-Kuri Nickli Üyeden Alıntı
    en güzel verimi chipin ayarlı olduğu oktanlarda alırsınız bence benim tahminim o.. mesela bnm aracım 98 oktana ayarlı ve 95 aldığımda deli gibi avans vuruyor 100 aldığımda performans artışı olmuyor ne eksi nede artı yonde bi değişiklik olmuyor fakat 98 aldığımda araç 95 oktana göre daha fazla km yol yapıyor...

    yuksek oktan herzaman verımlı ve ıyıdır
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  6. #44
    E-Kuri
    Misafir
    m project neye göre söylüyorsun benim tam bir bilgim yok demekki beni aydınlatırsan sevinirim... 98 oktan ilk çıktığında 95 oktana ayarlanmış bazı araçlar yolda kalmıştı ve avans problemi yaş**ıştı... uzun vadedeki eksilerinden bahsettiğimizi hatırlıyorum ilk çıktığı zamanda... mesela octane booster alıp aracın deposuna koysak 100 oktanıda alsak çok mu iyi olur ayrıca ne gibi bi avantajı olur bunun herangi bi araçta? ha birde avans problemi yapmazmı?

  7. #45
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimde bildigim Can ınki gibi yuksek oktan herzaman iyi deil.Mesela arabam 95 oktana ayarlı ise 100 oktan koydugunda sorun yapar düşüncesindeyim.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  8. #46
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı
    shell ve ya opet gıbı markalar 100 ya da 98 dıe 95 satamazlar. onlar buyuk fırma oldukları ıcın ole bırseyı goze alamazlar. yanlız arkadaslar SHELL den benzın alırken SHELL select olmasına dıkkat edelım. SELECT magazalı olan SHELL ler yakıt ların toplandıgı ana ıstasyonlar. dıer shell lerın ıse baska yakıt fırmalarından yakıt aldıklarını gordum. ama select lerde ole bırsey soz konusu deıl. cunku ana ıstasyon oldukları ıcın hep shell aracları benzın ındırıolar. ve burda kı benzın dıer shell lere dagıtılıo. ama ben mesela bı semt te ısmını vermıyım sehell ıstasyonunda baska bır fırmanın benzın ve mazot bosalttıgına sahıt oldum ve sıkayetımı yptım. o yzden genelde ANADOLU YAKASI : BOSTANCI E-5 SHELL SELECT ve SELAMİÇEŞME SHELL SELECT. AVRUPA YAKASI : MERTER SHELL SELECT i kullanıorum. ve hepsınden memnunum.



    opet in de benzinin cok ıı oldugunu soledıler ama shell kullandıgım ıcın shell ı bırakıp opet e gecmedım.

    Tamamen katılıyorum !

  9. #47
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde ekliyim e-5 bostancı Shell in karşı tarafında yan yolda kalan Shell de Select tir yani Shell firmasının birebir kendi istasyonudur .

  10. #48
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E-Kuri Nickli Üyeden Alıntı
    m project neye göre söylüyorsun benim tam bir bilgim yok demekki beni aydınlatırsan sevinirim... 98 oktan ilk çıktığında 95 oktana ayarlanmış bazı araçlar yolda kalmıştı ve avans problemi yaşamıştı... uzun vadedeki eksilerinden bahsettiğimizi hatırlıyorum ilk çıktığı zamanda... mesela octane booster alıp aracın deposuna koysak 100 oktanıda alsak çok mu iyi olur ayrıca ne gibi bi avantajı olur bunun herangi bi araçta? ha birde avans problemi yapmazmı?

    oktan benzinin sıkıştırılma derecesini gösterir ne kadar fazla sıkışırsa benzin o kadar güzel yanar fazla oktan sorun yaratmaz hatta avans problemi falan varsa onu engeller
    körler sağırlar

  11. #49
    E-Kuri
    Misafir
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı
    oktan benzinin sıkıştırılma derecesini gösterir ne kadar fazla sıkışırsa benzin o kadar güzel yanar fazla oktan sorun yaratmaz hatta avans problemi falan varsa onu engeller
    peki hangi seviyeye kadar mesela gidip atıyorum 150 oktan alırsam dahamı iyi olur? mesela çipi 98 oktana ayarlı bi arabaya neden 100 daha iyi geliyor? o zmn ayarlanan çipler benzinin en alt oktan seviyesine göremi ayarlanıyor???

  12. #50
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 oktan kullanmadığım zaman araba çok yığılıyor.Gaz tepkisi bile ço değişiyor.Shell 100 çok fark ettiriyor benim performansa.

  13. #51
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E-Kuri Nickli Üyeden Alıntı
    peki hangi seviyeye kadar mesela gidip atıyorum 150 oktan alırsam dahamı iyi olur? mesela çipi 98 oktana ayarlı bi arabaya neden 100 daha iyi geliyor? o zmn ayarlanan çipler benzinin en alt oktan seviyesine göremi ayarlanıyor???

    çiplerde tolerans stock eculara göre daha az olur düşük oktanlı yakıtta kırmak biraz daha kolay onlarda fakat fazla oktan belli bi noktaya kadar göz çıkarmaz bunu zaten motorun performansından anlarsıınız
    körler sağırlar

  14. #52
    MUGENPOWE® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.739
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zam geldı yıne can yakıyo artık 100 oktan ...

  15. #53
    kosse
    Misafir
    arkadaşım tüm şellerdemi var

  16. #54
    kosse
    Misafir
    arkadaşlar benim turbolu flaşım var birşey sormak istiyorum 4 nokta enj lu cihip yaptırırsam farkne olur 106 lara 4 boy atıyor veya önereceğniz bişiler varmı saygılar

  17. #55
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı
    oktan benzinin sıkıştırılma derecesini gösterir ne kadar fazla sıkışırsa benzin o kadar güzel yanar fazla oktan sorun yaratmaz hatta avans problemi falan varsa onu engeller
    tamamen katılıyorum yani 100 oktan benzin 98 oktana göre 2 derece daha fazla sıkıştırılma katsayısına sahiptir. sonuçta 95 de almakta herkez özgür ama 100 oktan benzin yurtdışından ithal ediliyo trde üretilmiyo ve shell için sölüyorum bizi 3. dünya ülkesi falan görmüyolar çünkü en güzel paraları trden kazanıyolar . 100 diye 98 satıp müşteri kaybetmeyi göze alacak ufak bi firma değildir .Ha dersenizki fiyatı çok yüksek evet yüksek kimsede zorla satmıyoki sonuçta benzinin fiyatını benzin şirketi değil devletimiz belirliyo sanırım hepimiz rafineri fiyatının 5-6 katına benzin aldığımızı bu farkında ot hok vergilerden geldiğini biliyoruz değilmi ?

  18. #56
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 oktanla avansı abartsam fayda edeermi

  19. #57
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim kafam karışTı yaa :S

    Geçen discovery yi izLİyodm amca Suby yi pc Ye bağLadı ve 95,97 ve 100 okTan benzinLeri test etti baya oLdu izleyeli ama akLımda kaLan tek şey.. Em verimLisi uLTimate 97 di :s

    Biz ne kullancaz allah aşkna ?? Kimisi Opet diOr kimisi sHell diOr kimisi Bp diOr kimisi Total excellium...
    Vorsprung Durch Technik

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •