User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
85 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 34 UZ 772 - 99' 106 Gti Dyno

  1. #39
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    maşallah abi bence güzel değerler alınmış

  2. #40
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında herkez teker kw sini baz alsa herşey daha kolay olucak.Sorunu olan yada olmuyan çok daha net problemlerine yada çözümlerine yoğunlaşabilir.Biz genelde fabrika değerlerine yakın yada onları yakalamak yerine modifiye yapalımda araba iyi yürüsün düşüncesindeyiz(sözüm sizin aracınız için değil genel olarak konuşuyorum )
    Biz genelde kayıp güçleri asla değerlendirmeye almayız.
    Çünkü
    tekerde 83 kw veren motorda 116 kw *1,36 = 158 hp yapan bir arabada
    tekerde 83 kw veren motorda 97 kw * 1,36 = 132 hp yapar araçlar aynı yürür.

    Aslında ben dyno gücünden ziyade asfaltta neler yaptığına bakarım derken sizle aynı şeyleri söylüyoruz zaten dynodaki teker gücünüz asfaltta gidişini belirler aracın.
    Konuyla alakalı değil ama yazdıklarımla ilgili diye belirtmek istedim netten gezinirken bi clio rs in sanırım mk1 tam bilmiyorum teker gücü 85 kw civarlarında çıkmıştı ama o araçlar sanırım motorda zaten 118 kw leri görebilmekte burada normalin üstü bir teker gücü kaybı vardı mesela. Şimdi sizin arabanız ile onu karşılaştırsak sizin aracınız onu hertürlü yolda bozar. Şimdi herkezde der bi 106 bu specerde nasıl geçti diye.
    İşte olay tamamen teker.
    Bence her spor aracı olan güvendiği bir dyno üstünde eğrisi çizgisi teker motor gücü neyse bütün hepsine baktırmalı. Ve o şekilde bir başkasıyla aracını denemeli diye düşünüyorum.
    Yoksa sonuçlar hep yanıltıcı çıkıcaktır. Bugün bi 306 gti geçebilirsiniz motorda 165 hp leri veriyordur ama tekerde 90 kw leri ancak görüyordur. 306 geçtim dersiniz sonra hiç ummadığınız köhne bir 205 motorda fabrika verisi olan 85 kw yi tekerde veriyordur ona denk gelirsiniz oda sizi geçer herşey değişir. Anlatmak istediğim sadece kimsenin birbirini geçmeside değil sadece bu işler için çözümler bulup sorunu olanların çözümlerini bulmalarına bir yol çizmeleri.

    Konunuz birazcık kirlettim ama güzel bir iş yapmışsınız dyno çıktısını koymuşsunuz ve hertürlü yoruma açıksınız,bir çok kişide ziyaret ediyordur konuyu bu esnada bu yazıyı okurlar ve belki 1/2 kişi daha aracını kurtarır.

    Sabrınıza teşekkürler.
    pugların bence tek sıkıntısı ve yürümüyor mevzunun kaynağıda bu. kayıp güç çok fazla çıkıyor. bende de kayıp güç 60hp yi buluyor. baskı yeni değişti ve şanzıman komple bakıma girdi.malesef bunu değiştiremiyoruz.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  3. #41

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pugların bence tek sıkıntısı ve yürümüyor mevzunun kaynağıda bu. kayıp güç çok fazla çıkıyor. bende de kayıp güç 60hp yi buluyor. baskı yeni değişti ve şanzıman komple bakıma girdi.malesef bunu değiştiremiyoruz.
    60hp o kadar var mı yaa

  4. #42
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oha eğri iyi olmuş maşallah abicim ağız tadıyla bin inşallah.

  5. #43
    Vtec-SEDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    T . C
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler herkese,

    Üzerindeki baskı balatadan %100 memnun değilim. Ancak çok çok kötüde değil şu anda.. Bir süre daha kullanıp değişimini yaptıktan sonra belki kayıpları biraz daha indirme şansım olabilir.

    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında herkez teker kw sini baz alsa herşey daha kolay olucak.Sorunu olan yada olmuyan çok daha net problemlerine yada çözümlerine yoğunlaşabilir.Biz genelde fabrika değerlerine yakın yada onları yakalamak yerine modifiye yapalımda araba iyi yürüsün düşüncesindeyiz(sözüm sizin aracınız için değil genel olarak konuşuyorum )
    Biz genelde kayıp güçleri asla değerlendirmeye almayız.
    Çünkü
    tekerde 83 kw veren motorda 116 kw *1,36 = 158 hp yapan bir arabada
    tekerde 83 kw veren motorda 97 kw * 1,36 = 132 hp yapar araçlar aynı yürür.

    Aslında ben dyno gücünden ziyade asfaltta neler yaptığına bakarım derken sizle aynı şeyleri söylüyoruz zaten dynodaki teker gücünüz asfaltta gidişini belirler aracın.
    Konuyla alakalı değil ama yazdıklarımla ilgili diye belirtmek istedim netten gezinirken bi clio rs in sanırım mk1 tam bilmiyorum teker gücü 85 kw civarlarında çıkmıştı ama o araçlar sanırım motorda zaten 118 kw leri görebilmekte burada normalin üstü bir teker gücü kaybı vardı mesela. Şimdi sizin arabanız ile onu karşılaştırsak sizin aracınız onu hertürlü yolda bozar. Şimdi herkezde der bi 106 bu specerde nasıl geçti diye.
    İşte olay tamamen teker.
    Bence her spor aracı olan güvendiği bir dyno üstünde eğrisi çizgisi teker motor gücü neyse bütün hepsine baktırmalı. Ve o şekilde bir başkasıyla aracını denemeli diye düşünüyorum.
    Yoksa sonuçlar hep yanıltıcı çıkıcaktır. Bugün bi 306 gti geçebilirsiniz motorda 165 hp leri veriyordur ama tekerde 90 kw leri ancak görüyordur. 306 geçtim dersiniz sonra hiç ummadığınız köhne bir 205 motorda fabrika verisi olan 85 kw yi tekerde veriyordur ona denk gelirsiniz oda sizi geçer herşey değişir. Anlatmak istediğim sadece kimsenin birbirini geçmeside değil sadece bu işler için çözümler bulup sorunu olanların çözümlerini bulmalarına bir yol çizmeleri.

    Konunuz birazcık kirlettim ama güzel bir iş yapmışsınız dyno çıktısını koymuşsunuz ve hertürlü yoruma açıksınız,bir çok kişide ziyaret ediyordur konuyu bu esnada bu yazıyı okurlar ve belki 1/2 kişi daha aracını kurtarır.

    Sabrınıza teşekkürler.
    üstad bilgilendirme ve örneklemeler çok güzel. kirletmekten ziyade gayet güzel bir paylaşım olmuş, teşekkür ederim.
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."

  6. #44

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada nick ile araç çok tezat ya :P

  7. #45
    Vtec-SEDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    T . C
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada nick ile araç çok tezat ya :P
    hepsini seviyoruz
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."

  8. #46

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vtec-SEDAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepsini seviyoruz
    kesinlikle

  9. #47
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muyat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pugların bence tek sıkıntısı ve yürümüyor mevzunun kaynağıda bu. kayıp güç çok fazla çıkıyor. bende de kayıp güç 60hp yi buluyor. baskı yeni değişti ve şanzıman komple bakıma girdi.malesef bunu değiştiremiyoruz.
    Ya kesinlikle puglarda zaten bu sıkıntı var. Sıkıntınında türlü türlü çeşidi var.Tek tek hepsine değinsek konu başka yönlere gidicek
    Bana sorarsan pug fabrikasyon motor güçlerini abartıyor
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  10. #48
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abartmıyor. motordan o güç çıkıyor ama aktarma organlarının tasarımındanmı, neden bilmiyorum yola aktaramıyor. fakat bunun karşılığında oldukça sağlam yapıya sahip bir aktarım sistemi var.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  11. #49
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah ercan
    Ama Honda satıp Pejo alan nadide insanlardan biri oldun :P
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  12. #50
    Vtec-SEDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    T . C
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VTec_king Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah ercan
    Ama Honda satıp Pejo alan nadide insanlardan biri oldun :P
    hepsinin yeri ayrı, gayet memnunum
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."

  13. #51
    S16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    TÜRKİYE/GİRESUN
    Mesaj
    884
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşn kazasız belasız gerçekten çok güzel deerler ...
    BAKİ OLAN ALLAH.........YA RAB!KUSURUMU AFFET.BENİ KENDİNE KUL KABUL ET....

  14. #52
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah
    PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3

  15. #53
    K20SWAP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İST.
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gücüne güç katmak istiyorsan http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp
    tak devam et.Çok faydasını gördüm,çok filtre kullandım 2 gti eskittim .Tek geçerim.
    Yurt dışı pug forumlarından artılarını görebilirsin ufak bir araştırmayla.Aracın çok diri ve güzel duruyor.Hayırlı olsun

  16. #54
    qency - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    adana
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah güzel araç.yapmayı düşündüğün başka bi işlem varmı ?
    hakan artuç

  17. #55
    Vtec-SEDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    T . C
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K20SWAP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gücüne güç katmak istiyorsan http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp
    tak devam et.Çok faydasını gördüm,çok filtre kullandım 2 gti eskittim .Tek geçerim.
    Yurt dışı pug forumlarından artılarını görebilirsin ufak bir araştırmayla.Aracın çok diri ve güzel duruyor.Hayırlı olsun
    inceleyecem dostum, teşekkür ederim.

    Alıntı qency Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah güzel araç.yapmayı düşündüğün başka bi işlem varmı ?
    ilerleyen zamanlarda 13 59 düşünüyorum. çok kurcalamayı sevmiyorum.
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."

  18. #56
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşALLAH araban cok güzel ben bi şey sorucam vitesleri kaç devirde atmayı düşünüyosunuz eğri çok düzgün yanlız.çok erken düşüş oluyo??7300 gibi bi yerlere kadar devam etmesini bekliyodum açıkcası bunun bi açıklaması varmı..

  19. #57
    Vtec-SEDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    T . C
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşALLAH araban cok güzel ben bi şey sorucam vitesleri kaç devirde atmayı düşünüyosunuz eğri çok düzgün yanlız.çok erken düşüş oluyo??7300 gibi bi yerlere kadar devam etmesini bekliyodum açıkcası bunun bi açıklaması varmı..
    bu konu ile ilgili olarak msn ortamında biraz kritik yaptık milletle ama benimde biraz kafam karışık.. biraz fikir sahibi oldum ancak asıl olayı denk bir araçla deneme / yanılma payı ile çözeceğim sanırım

    fikri olan var ise yazabilir hatta
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •