User Tag List

Sayfa 10/13 İlkİlk ... 89101112 ... SonSon
234 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: Gns dyno sheet

  1. #172
    Honda Type_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul-Chicago
    Mesaj
    809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    madem arabanın eksıgı varken denemeye bu kadar laf ettın, ılk posttakı ıat 50 dereceydı ama denedık. baaaak gordunmu 50 derece ıken fansız bıle bu hp gordunmuuuuu... mantıgından ne farkı var?
    selcuk bende seni gercekten typerdan anlayan birisi sanirdim bu yaziyi nasil yazdin anlamadim sahsen sen degilmisin arac sicakken gitmez yok soguk olmasi lazim diyen, sen bilirsin iat in ne oldugunu araba 50 dereceyken ve 5 dereceyken nasil olacagini dimi bizde ilk ciktigimizda o kadar sicak oldugunu beklemiyorduk beyinde bu degerleri gorunce yazdim sence bu sicaklikta cikan egri ile 5 derecede cikan egri bir olur mu???
    bence bu egriyi gordugun zaman ilk once bir tebrik etseydinde ondan sonra birseyler yazsaydin bence daha mantikli olurdu ama yine sen onun yerine baltalamayi dusundun neyse diyecek cok bir sey yok sana

    Muharrem bak kardesim sen beni tanimazsin ben seni tanimam dunyada hicbir arac gecilmez degildir elbet biri bir sey yapar cikar gecer bunda hemfikiriz sanirim
    Ben rasimi severim o araci almasi icinde cok cabaladim bunu kendiside bilir ben rasimle konustum bir gece dedimki rasim bir ayar yaptik deneyelimmi dedim oda abi gec oldu ertesi gun atasehirde bulusacaz gel dedi bende dedimki sorun degil kardesim gelirim bakalim beni kac boy gececeksin dedim hatta bir gorelim sonucunu dedim kendisine bana deseydiki abi problem var aracimda ben onu emin ol atasehire bile gondermezdim. He atasehire geldim o zaman nie demediniz peki aracda problem var diye denmedi cunku gececeginizden cok emindiniz bende geciceginizden emindim zaten ben aracimi gormeye gelmistim cunku sidik yaristirmaya degil ama dersenki ciksin deneyelim deneriz problem yok sen kullan ondada problem yok gecilsemde problem yok benim acimdan ama siz hirs yapiyorsunuz buda iyi bir sey degil emin ol ben gecildigim zaman derimki helal olsun bu kadar geciyo aracimi nasil iyilestiririm die dusunurum alirim rbc yi deneriz bir daha ama su haliyle bitsin bir daha denemek isterim bende rbc yokken bir de ben rbc taktiktan sonra deneriz olur mu kardesim

    he birde demissinki klavye basinda herkes baska oluyo die valla benim icimde disimda bir beni bilen taniyan herkes ne kadar duzgun lafinin arkasinda olan biri oldugumu iyi bilir ben izliyorum bakiyom illa her postta bole bir yazi birilernin kesin cikiyo bunada anlam veremiyorum ya hadi neyse

    bence bu konu fazla uzamasin araciniz ciksin dener goruruz bende rbc yokkken ve varken ok herkese iyi aksamlar saygilar
    2005 - Honda TypeR Vivid Blue Pearl
    12,5 cr

    Istanbul Park FWD Suresi
    Time:2.34.223

    Dr Oz`

    To Be Contunied....

  2. #173
    Ertan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Kocaeli-Gebze
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah.fan olmadan dogru rakam zor dyno kalibrasyon ayarları vs.en güzeli yolda deneyerek görmek

  3. #174

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tebrıkler valla yılmazıda su muhabetlere soktunuz ya helal olsun.okdar ınsan gordum aralrında gecıldıgını bagıra bagıra soyleyen tek ada yılmazdır gectıysede hakkıdır soyler.yazılmıs ya yok tampon arkası camurluk boyu vss ha km farkı ıle ha santım varkı ıle gecmek herdaım gecmektır. rasımın arabasında problem oldugunu bız daha 2 ay once konustuk sadece 3 te vardı ozman uyarmıstım gel degısıyım dıe sonra yaparız dedı ve dedıgım senaryo oldu dıger vıteslerde gıtıı. sımdı yapacagım aracı cıkacak yenıden denerler arac artık rasımındır bu aracıda rasım kullanmalı herkes yanında sofor getırıse olmaz bu ıs.neyse hakkatten bos muhabetler kırmayın bırbırınızı ama ılla bosa sallanacaksa yuz yuze ıken sallansın daha ıyı algılarız.

    artı forumumuz type-r ustası acısındanda bayabı zengınlık kazanmıs bunuda belırtıyım ne mutlu bıze. GNS type-r hıcbırzman stp ıle deneyecegını sanmıyorum. herseyın denemekten ıbaret olmadıgını bılen kısılerıs yılmazda bende guneste.. bos hırlar pesınde kosuyorsunuz okadar.rasım kardesıme belkı bos daha toy dıyorusunuz ama tenıdıgım bır cok kısıden daha ıyı araba kullanır. bunu korfezde de kendı klasmanında ıspatlamıstı. ama onun en cok sevdıgım ozellıgı ney bılıyormusunuz her bındıgı aracın motorunun ustası oldugunu zannetmıyor bır bılene danısır herzman... b16 vtec de kaldı k20 farklıdır...

    saygılar
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  4. #175
    RaSiM
    Misafir
    Alıntı Honda Type_R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selcuk bende seni gercekten typerdan anlayan birisi sanirdim bu yaziyi nasil yazdin anlamadim sahsen sen degilmisin arac sicakken gitmez yok soguk olmasi lazim diyen, sen bilirsin iat in ne oldugunu araba 50 dereceyken ve 5 dereceyken nasil olacagini dimi bizde ilk ciktigimizda o kadar sicak oldugunu beklemiyorduk beyinde bu degerleri gorunce yazdim sence bu sicaklikta cikan egri ile 5 derecede cikan egri bir olur mu???
    bence bu egriyi gordugun zaman ilk once bir tebrik etseydinde ondan sonra birseyler yazsaydin bence daha mantikli olurdu ama yine sen onun yerine baltalamayi dusundun neyse diyecek cok bir sey yok sana

    Muharrem bak kardesim sen beni tanimazsin ben seni tanimam dunyada hicbir arac gecilmez degildir elbet biri bir sey yapar cikar gecer bunda hemfikiriz sanirim
    Ben rasimi severim o araci almasi icinde cok cabaladim bunu kendiside bilir ben rasimle konustum bir gece dedimki rasim bir ayar yaptik deneyelimmi dedim oda abi gec oldu ertesi gun atasehirde bulusacaz gel dedi bende dedimki sorun degil kardesim gelirim bakalim beni kac boy gececeksin dedim hatta bir gorelim sonucunu dedim kendisine bana deseydiki abi problem var aracimda ben onu emin ol atasehire bile gondermezdim. He atasehire geldim o zaman nie demediniz peki aracda problem var diye denmedi cunku gececeginizden cok emindiniz bende geciceginizden emindim zaten ben aracimi gormeye gelmistim cunku sidik yaristirmaya degil ama dersenki ciksin deneyelim deneriz problem yok sen kullan ondada problem yok gecilsemde problem yok benim acimdan ama siz hirs yapiyorsunuz buda iyi bir sey degil emin ol ben gecildigim zaman derimki helal olsun bu kadar geciyo aracimi nasil iyilestiririm die dusunurum alirim rbc yi deneriz bir daha ama su haliyle bitsin bir daha denemek isterim bende rbc yokken bir de ben rbc taktiktan sonra deneriz olur mu kardesim

    he birde demissinki klavye basinda herkes baska oluyo die valla benim icimde disimda bir beni bilen taniyan herkes ne kadar duzgun lafinin arkasinda olan biri oldugumu iyi bilir ben izliyorum bakiyom illa her postta bole bir yazi birilernin kesin cikiyo bunada anlam veremiyorum ya hadi neyse

    bence bu konu fazla uzamasin araciniz ciksin dener goruruz bende rbc yokkken ve varken ok herkese iyi aksamlar saygilar
    yılmaz abicim bence uzatmayalım aslında hata bende ben seni atasehire çagırmayacaktım seninle yalnız denerdik herkez eksiklerini görürdü belki bana inanmayacaksın belki telefondada inanmadın ama gerçekten cuma akşamı eve geç kalmıştım gelmedi felan diye algılamanı istemiyorum keşke gelseydim bu olay bu kadar uzamazdı neyse abi..

  5. #176
    OmeR-FE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    İzmit / KOCAELİ
    Mesaj
    6.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kocaman Maşallah.
    Merdo'm Seni Unutmayacağız...

  6. #177
    Honda Type_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul-Chicago
    Mesaj
    809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ramo si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en beğendim en temiz en güzel ep3 type r başka tanımam
    saolsin ramazanim bu guzel sozlerin icin
    2005 - Honda TypeR Vivid Blue Pearl
    12,5 cr

    Istanbul Park FWD Suresi
    Time:2.34.223

    Dr Oz`

    To Be Contunied....

  7. #178
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekrardan 2 aracada masallah.. Iat konusuna soyle bırsey solıyım,dısarısı 30 derece ıken ıat nın atmosferık bır aracta yada turbo sc farketmez ( nos,co2) tarzı bır sogutucu olmadan en ıyı seneryo ıle 30 derece ceker. dıs hava sıcaklıgının daha dusugu bır hava cekmez ımkansızdır. ıat nın 50 olması aracta bellı yavaslamaya sebep olur ama bu dyno kagıdına ole agım sahım yansımaz cunku ortaya cıkan degerler bellı hava sıcaklıgında tam emın deılım yanlıs solemıyım 20 derecede denız sevıyesınde 1 atm basınc altında bellı nem oranlarıda oldugu farz edılerek verır ekran yanı duzenlenmıs hp. ıatden dusgun olsaydı aracınız max 2 hp fazla cıkardı dıe dusunuorum. ben cok bılgılı bu ısın sonu bır ınsan deılım bu soledıklerım kendı aracımın dyno tune esnasında,orcunun typerı yaparken,mertın turbo typerı yaparken edındıgım bılgıler.dedıgım gıbı araclar yolda bellı olur dyno vs dyno karsılastırması bugune kdr hıcbır zmn dogru sonuc vermemıstır..

    soyle ornek verıyım,best servıs muzaffer abının orda saydıgım 3 aracta headers fıltre egzos kpro varken alınan degerler soyle;

    dkj 209 hp
    au 214 hp
    er 216 hp bu dynoda au nun egrısı benımkınden ıyı duruyordu benım aracım peak hp yapmıstı dynoda bulunan sımılasyona gore au benım onumdeydı. ama yolda hıc oyle olmadı. aracıma conta rbc egzantrık eklemesınden sonra aynı dynoda 240 hp verdım. ertesı gun dyno ustunde ayara dokunmadan egzantrık kasnagını ayarladık ve 251 hp aldık. ertesı gun serp dynoya gıttım 263 hp verdım.dynolar arasında 5 km var yok pasaoglunda sadece dc headers ıle 214 hp cıktım var. sımdı dc headers ıle bu arac headers fıltre egzos kpro halı ıle aynı mıydı?


    @mechanıcer b16 bıttı k20 basladı demıssın selcuk ıle ılgılı oldugunu dusundum ama bu arabaları ogrenmek ne kdr kurcaladıgın ıle alakalı. soyle bırsey sorıyım honda servısındekı her usta k20yı en ıyı bılen olabılır mı? camkıranda ben dkjye dc race headers takılırken kule gergısının ordan sokmaya calısıp bu olmuo dıyen bas ustayı gordum honda yetkılı servısınde headersın nasıl takılcagını ben anlattım ustaya herkes her aracı bılemez her aracın puff noktası farklıdır. k20den ındım ewoya bındım sudan cıkmıs balık gıbıyım ewodan her anlayanı yakaladıgımda soru yagmuruna tutuyorum ogrenmem lazım ıns typera harcadıgım zmnı ewoya harcıyabılırımde onuda ogrenmıs oluruz.

  8. #179

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tekrardan 2 aracada masallah.. Iat konusuna soyle bırsey solıyım,dısarısı 30 derece ıken ıat nın atmosferık bır aracta yada turbo sc farketmez ( nos,co2) tarzı bır sogutucu olmadan en ıyı seneryo ıle 30 derece ceker. dıs hava sıcaklıgının daha dusugu bır hava cekmez ımkansızdır. ıat nın 50 olması aracta bellı yavaslamaya sebep olur ama bu dyno kagıdına ole agım sahım yansımaz cunku ortaya cıkan degerler bellı hava sıcaklıgında tam emın deılım yanlıs solemıyım 20 derecede denız sevıyesınde 1 atm basınc altında bellı nem oranlarıda oldugu farz edılerek verır ekran yanı duzenlenmıs hp. ıatden dusgun olsaydı aracınız max 2 hp fazla cıkardı dıe dusunuorum. ben cok bılgılı bu ısın sonu bır ınsan deılım bu soledıklerım kendı aracımın dyno tune esnasında,orcunun typerı yaparken,mertın turbo typerı yaparken edındıgım bılgıler.dedıgım gıbı araclar yolda bellı olur dyno vs dyno karsılastırması bugune kdr hıcbır zmn dogru sonuc vermemıstır..

    soyle ornek verıyım,best servıs muzaffer abının orda saydıgım 3 aracta headers fıltre egzos kpro varken alınan degerler soyle;

    dkj 209 hp
    au 214 hp
    er 216 hp bu dynoda au nun egrısı benımkınden ıyı duruyordu benım aracım peak hp yapmıstı dynoda bulunan sımılasyona gore au benım onumdeydı. ama yolda hıc oyle olmadı. aracıma conta rbc egzantrık eklemesınden sonra aynı dynoda 240 hp verdım. ertesı gun dyno ustunde ayara dokunmadan egzantrık kasnagını ayarladık ve 251 hp aldık. ertesı gun serp dynoya gıttım 263 hp verdım.dynolar arasında 5 km var yok pasaoglunda sadece dc headers ıle 214 hp cıktım var. sımdı dc headers ıle bu arac headers fıltre egzos kpro halı ıle aynı mıydı?


    @mechanıcer b16 bıttı k20 basladı demıssın selcuk ıle ılgılı oldugunu dusundum ama bu arabaları ogrenmek ne kdr kurcaladıgın ıle alakalı. soyle bırsey sorıyım honda servısındekı her usta k20yı en ıyı bılen olabılır mı? camkıranda ben dkjye dc race headers takılırken kule gergısının ordan sokmaya calısıp bu olmuo dıyen bas ustayı gordum honda yetkılı servısınde headersın nasıl takılcagını ben anlattım ustaya herkes her aracı bılemez her aracın puff noktası farklıdır. k20den ındım ewoya bındım sudan cıkmıs balık gıbıyım ewodan her anlayanı yakaladıgımda soru yagmuruna tutuyorum ogrenmem lazım ıns typera harcadıgım zmnı ewoya harcıyabılırımde onuda ogrenmıs oluruz.

    ustune alınan alınır kım alırsa alsın. tek vtecten ınıp type-r a bınen selcukmu ?.honda servısındekı ustanın ne yaptıgı benı ılgılendırmes benım vermek ıstedıgım herkes dıreksıyona gecınce uzman oluyor onu vurgulamak ıstedım.camkıranı bılmem ama terakkıde halıl usta var k20 de baya ıdır eger oyle bırı arıyorsan ızmırde.yetkılı servıstekı adam orj olmayan paracayı takmayı bılmez cogu zman ama bı headers takamadı dıe onu kucumseme o sadece k20 degıl d15 ı de vs alayını bılmek zorunda bunu es gecmeyın. neyse konu bu degıl ben demek ıstedıgım ıanlattım soyledıgımde dogrudur. her kaputu kaldırıp yagına bakan usta olsaydı bugun burda gordugumuz yapılmıs aracları bızlerle paylasan emektarlara haksızlık olur.
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  9. #180
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanıcer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustune alınan alınır kım alırsa alsın. tek vtecten ınıp type-r a bınen selcukmu ?.honda servısındekı ustanın ne yaptıgı benı ılgılendırmes benım vermek ıstedıgım herkes dıreksıyona gecınce uzman oluyor onu vurgulamak ıstedım.camkıranı bılmem ama terakkıde halıl usta var k20 de baya ıdır eger oyle bırı arıyorsan ızmırde.yetkılı servıstekı adam orj olmayan paracayı takmayı bılmez cogu zman ama bı headers takamadı dıe onu kucumseme o sadece k20 degıl d15 ı de vs alayını bılmek zorunda bunu es gecmeyın. neyse konu bu degıl ben demek ıstedıgım ıanlattım soyledıgımde dogrudur. her kaputu kaldırıp yagına bakan usta olsaydı bugun burda gordugumuz yapılmıs aracları bızlerle paylasan emektarlara haksızlık olur.
    ben hıcbır ustayı asagılamadım.. bak sende ne guzel solemıssın d15ıde bılmesı lazım dıe. adam k20ye bınıosa tek bılmesı gereken k20dır. b serısı ıle ılgılı hıcbırseyı bılmem ben mesela. ustalık flnda alakam yoktur zewkıne bılırım. halıl ustayı ıyı tanırım cokta sewerım. ama benım her aracımı yapan ustam vardır yıllardır hep ona gotururum. arac sahıbı aracını bılmezse bu dewırde akıl verenı cok olur hepte canı yanar. arac sahıbı ya aracını bılıcek yada cok parası olucak salak yerıne konmaya alısık olucak. benım gorusum budur. kımse anasının karnında ogrenmıyor arabasının ozellıgını denıyor yanılıyor sonrada ogrenıyor.

  10. #181

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim cırak viraj demirini gecirmeden headersı gecirdi gecen monte etti sonra abi bu parcayı ne yapacam diye soruyor
    cevabı biliyorsunuz

  11. #182

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hıcbır ustayı asagılamadım.. bak sende ne guzel solemıssın d15ıde bılmesı lazım dıe. adam k20ye bınıosa tek bılmesı gereken k20dır. b serısı ıle ılgılı hıcbırseyı bılmem ben mesela. ustalık flnda alakam yoktur zewkıne bılırım. halıl ustayı ıyı tanırım cokta sewerım. ama benım her aracımı yapan ustam vardır yıllardır hep ona gotururum. arac sahıbı aracını bılmezse bu dewırde akıl verenı cok olur hepte canı yanar. arac sahıbı ya aracını bılıcek yada cok parası olucak salak yerıne konmaya alısık olucak. benım gorusum budur. kımse anasının karnında ogrenmıyor arabasının ozellıgını denıyor yanılıyor sonrada ogrenıyor.
    neguzel soylemıssın kendı ustam var goturum dıe. ıste bızım burda herkes kendı yapıo havasında ben onu vurguladım. neyse halıl usta ıyı dostumdur honda yıllarından gorursen selam sole. ıı geceler
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  12. #183
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En yakın deneme nezaman brolar şööle 240-250 lerin görüldüğü gündüz videosu olmamı

  13. #184
    edo typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanıcer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neguzel soylemıssın kendı ustam var goturum dıe. ıste bızım burda herkes kendı yapıo havasında ben onu vurguladım. neyse halıl usta ıyı dostumdur honda yıllarından gorursen selam sole. ıı geceler
    Aleykum selam. ben ustamla fıır alısverısı yapmayı sewıyorum usta bu boyle olsa nasıl olur derım denıyelım der yada bı gıt delı mısın der bıde arabamda bı ses var nedendır demem. usta arabamda su arıza var dıebılıyorum cok sukur. benım ogrendıgım buna yarıyor yoksa kendım acıp toplama cesaretı gosteremedım henuz bıde sanzımanı sewerım ustamın cırakları dokunamaz ustamla ben yaparız zewk alıorum

  14. #185
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En yakın deneme nezaman brolar şööle 240-250 lerin görüldüğü gündüz videosu olmamı
    en son gunduz gozuyle deneyelim dedigimizde ba$imiza gelmeyen kalmami$ti

    gizliden bi organizasyon yapmak lazim ama sabah 6'da herkes gelecek mi falan zorr Ankara gibi normal saatlerde bo$ yol yok ki

  15. #186
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tekrardan 2 aracada masallah.. Iat konusuna soyle bırsey solıyım,dısarısı 30 derece ıken ıat nın atmosferık bır aracta yada turbo sc farketmez ( nos,co2) tarzı bır sogutucu olmadan en ıyı seneryo ıle 30 derece ceker. dıs hava sıcaklıgının daha dusugu bır hava cekmez ımkansızdır. ıat nın 50 olması aracta bellı yavaslamaya sebep olur ama bu dyno kagıdına ole agım sahım yansımaz cunku ortaya cıkan degerler bellı hava sıcaklıgında tam emın deılım yanlıs solemıyım 20 derecede denız sevıyesınde 1 atm basınc altında bellı nem oranlarıda oldugu farz edılerek verır ekran yanı duzenlenmıs hp. ıatden dusgun olsaydı aracınız max 2 hp fazla cıkardı dıe dusunuorum. ben cok bılgılı bu ısın sonu bır ınsan deılım bu soledıklerım kendı aracımın dyno tune esnasında,orcunun typerı yaparken,mertın turbo typerı yaparken edındıgım bılgıler.dedıgım gıbı araclar yolda bellı olur dyno vs dyno karsılastırması bugune kdr hıcbır zmn dogru sonuc vermemıstır..
    Kabaca her 6 derece C icin %1 civari fark eder, 50C iat yerine 30C iat olsa 7.5 beygir civari ediyor, 50C iat yerine 5C iat olsa (gece yapilan ayar sirasinda iat bu civardaydi) gene ayni hesaptan 18 beygir filan fark ediyor, tabi bunlar teorik hesaplar, pratikte farkliliklar mutlaka olacaktir. Bi kere air temp comp ayarindan oturu beyin 50C iat'a gore gerekli duzeltmeleri yapar, iat 5 dereceye inse bile oyle 18 beygir filan cikmayacaktir, ha air temp comp "0" olsaydi dogru olurdu ama bu mantik. Bu arada 5 C iat'ta 13.1~ AFR'ye ayarlanan arac 50 iat'ta correctiondan sonra 12.85~ AFR ile calisiyordu, air temp comp'la birazda ugrasilirsa 50 C iat icinde daha iyi bir deger ayarlanabilir, cokta muhim degil 50 iat zaten sentetik bir rakam, anca dynoda fansiz dururken gorulebilecek bir rakam.

    Yilmazin demek istedigi gece 5 derece C'da daha cok guc uretecegidir, o 5 derecede muhabbetide ayar yaparken sormustu kac derece diye ben soylemistim ordan aklinda kalmistir.

    Senin dedigin 2 beygire gelirsek dogru yaklasim olmus, birkac hp filan anca oynar 30 iat'ta bencede pratikte, yilmazin demek istedigi gece rollingde daha iyi sonuc verecegi hepsi o, rakamsal bir iddiasi yok zaten adamin.

    Dynoya aracin kac beygir urettigini gormekten cok eskisi ile yenisi arasinda ne kadar fark oldugunu gormek icin cikmak lazim, hep ayni dynoya cikmak lazim, mumkun oldugunca ayni hava kosullarinda cikmak lazim ki daha dogru bir sonuc alinsin, yoksa dynonun 250 demesi ya da 200 demesi zaten benim icin inandirici birsey degil,oncesi ve sonrasi arasindaki fark muhim benim gozumde.

  16. #187
    NerdenS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbuL Anadolu..
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi video istedim ortalık birbirine girmiş herkez kendince birşey söylemiş, bu saatten sonra söylenecek 2 şey var bir iyi geceler herkeze diğeride Yılmazcım araban it gibi gidiyor geçse de geçilse de kazasız belasız kullanman dileği ile..

  17. #188
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim cırak viraj demirini gecirmeden headersı gecirdi gecen monte etti sonra abi bu parcayı ne yapacam diye soruyor
    cevabı biliyorsunuz
    Cevabı tahmin edebiliyorum
    Senin çırakta eski ustalardanmış vida arttıranı duydumda viraj demirini artıranı duymamıştım

  18. #189

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cevabı tahmin edebiliyorum
    Senin çırakta eski ustalardanmış vida arttıranı duydumda viraj demirini artıranı duymamıştım
    soktuk sonra demiri araba hızlandı deeeermisim
    ne zaman geliyon bu taraflara deniyelim

  19. #190
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yılmaz, orda yazdığım madem eksikti dyno niye çıktın demekti, skn de sanziman sorunlu madem niye geldi lafına cvp bu...

    bana laf eden benim yarım kadar Typer bilse hoş b16 yıda bilse sanziman söküp takan k20ci oldum saniyo arabam hazır olunca her typera gider , saplamaya aldım açık ve net,herzaman söylüyorum... denemeyende kendi bilir sıkıntı yok başkasıyla denerken arkasından basarım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •