User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
79 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Saxo Vts sıkıştırma seçimi ?

  1. #39
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iyi geceler hocam

  2. #40
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9 bın devır yorumlarını kesssssssss....iyiymiş valla
    et giren yere dert girmez.

  3. #41
    teoman_rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dönerde kaç kere bizim 106 lardan birine 9500 çevirttik bizde headers ın uraya kapak yağ bıraktı alev alınca üfleyerek söndürdük cok zevkliydi.

    valla bende 9000 uzeri ceviriyodum 106da hiç en ufak bi yag bırakma vs. olmadı senin arabanla alakalıdır bence ? ve ben 1 sene boyunca full basarak gezdim bi gram sorun yasamadım.

    simdi arkadaslar devir bandının 7500 e kadar oldugunu yazmısta siz aracınızla drag yapıyosanız dolu bi 106 ile 1. viteste zaten naparsanız yapın aracınız guclu oldugundan istediginiz lastik olsun sararak kalkmak zorundasız o yuzden 1.viteste zaten en 9500 den once vites degiştiremiyosunuz . 2dede hızlanma cok ciddi oldugu için 9000 leri rahatlıkla guc kesilmeden goruyosunuz . ama diger viteslerde 7500-8000 den sonra zaten guc kaybına ugrayıp bosa donuyo dogru . ama 1.ve 2. viteste 9000 lerin uzerini donmek drag yapıyosanız cok mantıklı

  4. #42
    teoman_rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam tamam işte adamlar ceviremez demiyo ki sana 10.000 de cevirirsin ama boşa döner diyo 7500 hadi taş catlasın 8000 de ürettiğin hp ve tork ile 9500 de ürettiğin tork ve hp aynıdır diyo yanı daha fazla devir daha fazla güç ve tork olur dıye bı kavram yok
    oyle bi dunyada yok sen hiç dyno verisi gormedinmi ? araban belirli bi devire kadar guc uretimi artar ordan sonra konustugunuz gibi bosa doner diyosunya o dedigin zamandada guc dususe gecer ciddi bi sekilde ole 7500 de 160 beygir uretiren o beygiri 9000 dede uretmez yani cok ciddi sekilde duser ...

  5. #43
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı teoman_rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla bende 9000 uzeri ceviriyodum 106da hiç en ufak bi yag bırakma vs. olmadı senin arabanla alakalıdır bence ? ve ben 1 sene boyunca full basarak gezdim bi gram sorun yasamadım.

    simdi arkadaslar devir bandının 7500 e kadar oldugunu yazmısta siz aracınızla drag yapıyosanız dolu bi 106 ile 1. viteste zaten naparsanız yapın aracınız guclu oldugundan istediginiz lastik olsun sararak kalkmak zorundasız o yuzden 1.viteste zaten en 9500 den once vites degiştiremiyosunuz . 2dede hızlanma cok ciddi oldugu için 9000 leri rahatlıkla guc kesilmeden goruyosunuz . ama diger viteslerde 7500-8000 den sonra zaten guc kaybına ugrayıp bosa donuyo dogru . ama 1.ve 2. viteste 9000 lerin uzerini donmek drag yapıyosanız cok mantıklı
    dragda 9 bın döner 1 de 2 de oda saracagı ıcın 3 uncu vıtesde nefes almadan guc ureterek 9 bın donemez belırtılen setupdaki cam mılı zaten 7500 7800 gibi guc bandı. tartıstıkları nokta 7500 7800 gıbı devırde guc uretmeyı kesen bos donen arabaya kol almanın mantıklı olup olmaması ...kendı arabadan örnek vermısın 9 bın dondum dıyorsun kol varmıydı ?
    et giren yere dert girmez.

  6. #44
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pt52 ile 12.2 sıkıştırma +itb ve güzel bi beyinle güzel güzel olur kol saplamalarını değiştirmek gerekir bence o egzantrikle 8000-8500 den sonrası gereksiz

    pipercams hidrolik iticiler +yay + şapkada gerekir

  7. #45
    teoman_rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kop42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dragda 9 bın döner 1 de 2 de oda saracagı ıcın 3 uncu vıtesde nefes almadan guc ureterek 9 bın donemez belırtılen setupdaki cam mılı zaten 7500 7800 gibi guc bandı. tartıstıkları nokta 7500 7800 gıbı devırde guc uretmeyı kesen bos donen arabaya kol almanın mantıklı olup olmaması ...kendı arabadan örnek vermısın 9 bın dondum dıyorsun kol varmıydı ?

    kol piston standarttı

  8. #46
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı teoman_rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oyle bi dunyada yok sen hiç dyno verisi gormedinmi ? araban belirli bi devire kadar guc uretimi artar ordan sonra konustugunuz gibi bosa doner diyosunya o dedigin zamandada guc dususe gecer ciddi bi sekilde ole 7500 de 160 beygir uretiren o beygiri 9000 dede uretmez yani cok ciddi sekilde duser ...
    cok dyno verisi gördüm hocam sadece anlatamadım arkadasa kendımı bende senın dedıgınden bahsedıyorum zaten arabanın bellı bır powerbandı vardır o devırden sonra düşmeye baslar sadece kelıme hatası yaptım

  9. #47
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kop42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dragda 9 bın döner 1 de 2 de oda saracagı ıcın 3 uncu vıtesde nefes almadan guc ureterek 9 bın donemez belırtılen setupdaki cam mılı zaten 7500 7800 gibi guc bandı. tartıstıkları nokta 7500 7800 gıbı devırde guc uretmeyı kesen bos donen arabaya kol almanın mantıklı olup olmaması ...kendı arabadan örnek vermısın 9 bın dondum dıyorsun kol varmıydı ?
    gayet doğru biz dragda 9000-10000 dönmesinden bahsetmiyoruz yada drag için en ıyısı 9000 de vıtes degıstırelım de demedık sadece pt52 lerın güç bandı 3000-8000 arası güç üreten bir egzantiriğin 8000 üstünde döndüğü fakat boşa döndüğünü anlatmaya calısmıstık o kadar benımde bıldıgım kadaryıla kendı kolları turbo yapılmadığı sürece atmosferikte sorun cıkarmaz dayanıklıdır

  10. #48
    alpergti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmw pistonu 1800 oluyomuş araba,aem beyin +limitörsüz çip erkan allah kolaylık versin sana

  11. #49
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpergti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bmw pistonu 1800 oluyomuş araba,aem beyin +limitörsüz çip erkan allah kolaylık versin sana
    ıodsaufojkfasjkfjsakjhkfdjashkjsa


    lan dur ama nıe öle söledın sımdı hacım konusuna katılmıyorumda

    belkı orjınal beyın lımıtorsuz chıpdır aem fıc vardır
    et giren yere dert girmez.

  12. #50
    alpergti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kop42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ıodsaufojkfasjkfjsakjhkfdjashkjsa


    lan dur ama nıe öle söledın sımdı hacım konusuna katılmıyorumda

    belkı orjınal beyın lımıtorsuz chıpdır aem fıc vardır
    sen beni bekle 10000 dönecem

    1 de zaten ayna mahrutinin hatırına 8000 altına iniyor araba ama bazı vatandaşlar 8000 i geçtimi 9000 e odaklanıyo

  13. #51
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpergti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen beni bekle 10000 dönecem

    1 de zaten ayna mahrutinin hatırına 8000 altına iniyor araba ama bazı vatandaşlar 8000 i geçtimi 9000 e odaklanıyo
    cok sey yapmakla cocuk olmaz baskan.

    9 bın klavyede yazıldıgı gıbı kolay değil katılıorum sana ama napalım polemik cıkmasın
    et giren yere dert girmez.

  14. #52
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston çapı kaç m52nin gerçekten merak ettim 1800 cc oluyormuş araba

  15. #53
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birtek piston 200cc nasıl olcak krangı kolu moku püsürügü var bunun

    o degilde limitörsüz çip aem beyin...nasıl oluyor bu konuyu bi açalım.erkan sen anlıyom moruk bilgi işlem filan bi yaz bakem

  16. #54
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birtek piston 200cc nasıl olcak krangı kolu moku püsürügü var bunun

    o degilde limitörsüz çip aem beyin...nasıl oluyor bu konuyu bi açalım.erkan sen anlıyom moruk bilgi işlem filan bi yaz bakem
    orası biraz karıstı aracta piggyback ara beyin var dicemtim hocam limitörü iptal ettirmişlerdi

  17. #55

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ist
    Mesaj
    73
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m52 denilen hangisi m52b20 mi m52b25 mi?

  18. #56
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SDR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m52 denilen hangisi m52b20 mi m52b25 mi?
    hocam piston capı 80.50 olması lazım en fazla tam bılmıyorum

  19. #57
    alpergti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kasap usta dediğiniz adam mahalli dragda 26 eylüde 1600cc kategorisinde herkezi boy boy ayıkladı hocam bunuda unutmayın varsa daha prof. cksın yapsın arabasını gelsın draglara ben kafamdan sallamıyorum yada 8000 devırı gecınce 9000 de demıyorum kımseye bızde bılıyoruz o devırlerın kolay cevrılemeyecegını cocuk degılız bı 106 nın kadranından hesaplayın ben yanlıs gorduysem saate kadar dımdık assagı ındıgınde tahmını kac devır cevırır gtı ve ayrıca bmw 3.20 nın pıstonlarını takınca hacım artıyor demıstım bunda ısrarlıyım ..!
    hacim artıyo doğru ama bunu baştan söyleseydin bu kadar problem çıkmazdı1800 cc olmuyor araba 1627 veya 1630 mu ne oluyodu unutmadıysam...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •