bladerk şanzıman olayını nasıl halledicez :D
Printable View
bladerk şanzıman olayını nasıl halledicez :D
Üstad, 1.4 ler için Skunk2 önerinizi okudum. D serisi için hem bulunabilirliği hemde ekonomik anlamda biraz külfetli duruyor. Piyasa Si ve 1.6 ies manifoldu rahatlıkla ve ekonomik olarak bulunabiliyor. Üstad sen hangisini önerirsin?
yok değimez de si a subap ayarı yapacak sentili zor bulursunuz 17 19 :hahaha:
subap ayarıyla yakıt değişebilir enjektöre temizlik diye biey yk yaıt filtresini yenilersin o böğürtü bunalrın sonunda aynen kalır gitmez merak etme
çık git hayatımdan pis zenci :hahaha:
Cevap için teşekkürler üstad.
Bu işlem akabinde doğru düzgün bir filitre, headers ve komple egzos düşünüyorum. Bunlar haricinde önerileriniz olablirse çok sevinirim.
Birde çok merak ettiğim bir konu olan bu işlemler sonucunda araçtan alınacak max güç ne olabilir?
bu işlem sonucunda herhangi bi yöntemle yakıtı artırmanız lazım aksi taktırde fakire düşersiniz onun haricinde dediğiniz setupla rahat 100+ hplere çıkarsınız şimdi 110 hp ye kadar dyno verileri var ama en iyi veri yolda hissettiğiniz oluyo
serdar çık git alman bölümlerine yaz canım hadi :icon_tup: yarın göstericem ben sana mesajı
evet safc bu tarz bi setupa yeterli hayır bir kere yapılsa olur en sağlıklı yönteme gittikçe rakamlar artar afc en ucuz olanı :) ama iş görür
Üstad ben ufak ufak parçalarımı toplamaya başlayacağım. ies manifolduyla operasyona başlıyorum. Bu başlık altında ara ara rahatsızlık verebilirim bilgiler için teşekkür ederim.
problemi yazmanız yeterli öneride bulunurum
valla abi gayet düşüyo i es emme manifolduyla sadece dip gaz değil ara değerleri de düşüyo anlık tepkileri üç çizgi olarak görüyosun skunk daha geniş bi hazneye sahip ve de yani bunlar benim gözlemlerim senin arabada düşemesi garip asıl
Pek yeri burası değil ama bir sorum olacaktı.. Vtec 2 ve hb sport modellerinde d16v1 motor vardı galiba.. Bu arabaların ikisi de aynı mı yürüyor yoksa biri diğerinden hızlı-yavaş mı ?
Diğer konuda d17 krankı falan oturduğunu duydum.. Biraz dayanıksız bir krank diye hatırlıyorum inceydi sanki.. Kpro desteğini de ilk defa duydum :D Başka böyle fantastik şeyler var mı yapılabilen ?
d16 otomatikte yapacagimiz kapak beyin uygulamasi sanzimanin vites gecis devirlerini nasil etkiler sanziman icin uygun beyin gerekebilirmi varmi ? d16 vtc kapak yapan veya beyin degisen pek duymadim
Mesajım bulunsun konuda :D baştan sona bir okuyum bakalım.
telefona cevap verip , her sorumu cevaplayan bu ulu insanın önünde saygı ile eğiliyorum :D
D serisi sensiz öksüz kalır erkut :D
VtecII ıcın en ıyı setup nasıl olur erkut abı aşırı kacmamak sartıyla gunluk kullanım ıcın?
Ben bi soru sormak istiyodum şimdi EG kasalarda benim bildiğim Türkiyede satılmış 1,5 karbüratörlü ve 1.6 Sİ enjeksiyonlu var değilmi sadece. Nette ilanlara bakıyosun adam 1.6 karbüratörlü yazmış. Böyle bişe varmı acaba. Bide EF kasalarda kaç motor var 1.4 çift karb. var bide 1.5 mi var EF kasada 1.6 motor varmı acaba. Yani özetle EG ve EF kasada kaç çeşit motor var.:) Şimdiden teşekkürler.
bir sorum daha vardı.. vtec2 lerle, ep kasa sport lar aynı mı yürüyor diye :D
1.6 ies ile EP'yi geçmiştim eşit kilolarda iki araçta LPG'liydi.. Vtec2'de geçer bana kalırsa.. ;)
erkut d16a 9 a neler yapabılırız :)
Sağolun cevap için :)
buddyclub o2 simulator ün d14z2 motor kodlu araca nasıl bağlanacağı konusunda yardımcı olabilecek hayır sever arkadaşlara çok müteşekkür olacağım:D