yapılanları bende görmek istiyom :D
Printable View
bugun bana oku dedın bak okudum...okuyomm ben yaaaa:D
bu is boyle olmayacak erkutbey tatile mersine bekliyoruz :D
Benim araba neden kafasına göre devir kesiyor :?dün otobana cıktım bırsey test etmeye 4. viteste 7600-7700 gibi d/d oldu limitör girmedi ,5 dk sonra tekrar bastım 4. viteste 7200 d/d gıbı limitöre girdi.
acaba 4gündür yatıyor azdımı sorunu nedir acaba=?,
havlaardan benım arabada dengesızlestı :)
sımdı yavru ceylanlarım ben bu motora cok yabancıyım sımdı kafamı karıstıran bır sorun var ben adana gımeden once cok normal calısıyrdu adanadan geldım sılındır pozısyn sensorum arızalıydı onu yaptım cok guzel oldu dun bıraz ıse gıtım geldım baktım devır bandım 1000 rpm de deyıldı 200 le 300 rpm arasında gelıp gıdıyordu kelebekten ayar verdım 500 rpm cıktı ve ole bıraktım sorun tps sensorundenmıdır ?
hem yağ pompasını hem yatakları mdifiye etmeniz lazım sağlıklı yağlama için hararet sorunu yaşayacağınızı düşünmüyorum büyük bi radyatöre sahip crx
cevapladım alican
yakında yanındayım kardeşim cuflayalım biraz :))
onu yapacak vakti bulursam ankarada bile yaparım :(
bi zahmet
göstergelerden dolayı olabilir herhangi bi şekilde datalog aldığınızda gözden geçirin
draglarda d16 görmek istiyorummmmmm artık yaaa :)
benim devirin 8000 lere cıkmasının sebebını sanırım anladım debrıyaj kacırmaya basladı çünkü, yuksek suratlerde bu kaçırma daha fazla oluyor sanırım tam baskı uygulamıyor balata. herhalde bundandır. :D
bu arada modifiyeden kasıt nedır erkut kardes?
yağ pompasına ve yataklara çeşitli işlemler gerekir
otomatık ecu için harnes nasıl temın edebılırız (automatic obd2 to obd1 automatıc)
extra iki tane kablo selenoidlere bağlamak gerekiyo harnes olarak olmayabilir belki ama zor değil
soch zc yi ne zaman inceliyoruz:)
aklima bisey geldi, vtec2 sahipleri kol piston falan ucuz bol sansi yok ebayda gordugum kadariyla,
civic ies motorunun oem krank'i ve forged kol vitara pistonu uygulansa;
mumkun boyle bir calisma?
vefat eden arkadasimla 1 hafta once bunu konusmustuk kendi gitti projesi kaldi :rolleyes:
http://i33.tinypic.com/10yi2q9.jpg
vtec kapak tesisatsiz calisirmi peki sadece kapak... selenoidlerin ucu bos baglantisiz sadece kapagi oturturup vtec acmadan
tabiki mümkün ancak herşeyden önce vtec2 ye d17 krank direk oturuyo hacimle başlanabilir crowerda kollar mevcut yani 400+ için hiçbi engel yok
ahahah 1 haftada bitmez iş ycp vitara pistona en benzerlik gödteren piston d17 pistnudur 0.27 90 değil de 94.4 storkla beklentilerin ötesinden bi setup çıkar ortaya vtec2 ler için lsd de mevcut yani mantıklı rakamlara çk verimli güçler çıkar da deneyecek adam yk dediğin gibi
evet direk takın çalışır sadece vtec açmaz eğer ef kasay takrsanız çk yüksek sıkıştırma eder tadından yenmez
bi de bana bununla ilgili pm atmışsınız kendi bilgisayarım bakımda emanet pcyle girdiğim için her zaman yazamıyorum 536 692 47 25 cep numaram arayıp sorabilirsiniz
kafayı kırmanın arefesindeyim zaten boyuna gaz vermeyın ahahah :D
bu d17 krankın en güzel yanı çok hafif olması aslında yani hacim verirken b20 misal gücü piç etmiyo i es lerde aslında b16 kolu ve 2.5 mark2 toyota pistonuyla 16psi kullanan insanlar mevcut ama bu kranka sadece crover kollar oluyo dah ince kol yuvaları mevcut bu da ağırlığı daha aşşağı çekiyo bunları başarılı bi egzantirikle turboda düşünürsek :)) çk kmik bişey çıkıyo ortaya dartnla d18 öyle kolayki conta i es emme typer TB falan yine bir sürü oem destekli parça var 300 hp gündelik çok garip bişey olur gerçekten COP ateşleme mevcut krank okuyucusu var plug & play k pro aem ems gibi bi sürü ecu desteği
vtec2 aslında en yüklenesi model :hahaha: ama kimse bilmiyo
benimkisi can sıkıntısı :))
Vtec2 motor olarak çok cimri ben çok beğeniyorum ama yüklenebileceği hiç aklıma gelmedi aile arabası olduğu için midir nedir
vtec2 den bir cacık olmaz diyen arkadaşlara selam olsun, demekki üstatlardan bilgi almadan havadan atıp tutmamak lazımmış.