evet tak artik yoksa calacam senden:D:D
Printable View
erkut bey ;
otomatik p28 beyinmi yoksa siradan manuelin p28 beynimi uyar ?
bladerk kardeşim :D peki bir soruda benden :D d16a9 kodlu crx için beyin tavsiyen ne yönde olur ? egzantrık girmek istesek tavsiyen nedir ? vede egzantrıkle ılgılı yay+şapka+kasnak kesin ama başka extra bir parça neye ihtiyaç olur ?
çıtırdan 170 hp leri görsem yeter abi bana N/A :D
Valla erkut abi söylesin ama
crx e obd sıfır olarak al tak integra beyni var
bende ondan kullanıyorum şuan.aslında 300 lü güçler için çok yeterli değil ama senin istediğin atmosferik setupta gayet yeterli olur bana kalırsa. erkut usta siz ne dersiniz ? :D
erkut usta :)
bana cok acil sılındır pozısyon sensoru lazım varmıdır elınızde ?
ben MS kullanıyorum öneririm de egzantirik için öncelikle sıkıştırmaya ihtiyaç olur o olmadan da diğerleri boş takmanı önermem
mugen d16a1 den 174 hp almıştı gayet mümkün
en basit çözüm o onun haricinde ne yaparsan yap herhangi bi standalone gerekiyo
malesef yok
kol-piston- beyin-egzantrık-4 lüsü için aşağı yukarı fiyat ne çıkar sizce ?
kola gerek yok kol saplaması 150
piston forged a gerek yok 350
beyin ne kullanacağınıza bağlı 400 - 2000 tl
conta 250
egz+ kasnak 950 falan
ortalama verdim sadece
bunları nereden temin edebılırız bir bılgın var mı D: egz. beyın haric
d serisi motorlar hakkındaki bilginiz ve harcadıgınızı emeğe saygı duymak elde değil. benimde birkaç sorum olacak. ef1 kasa d13b motora sahip bi civic imiz var ve birkaç gündür aklımızda soch vtec setup ı var. sormak istediklerim d13b bloğa d15b krank ve kollarını, 75mm hi comp pistonlar koyup yağlamayı güçlendirsek ayrıca soch vtec kapağı taksak aşağı yukarı elde edebileceğimiz güç nedir? ve harcanacak paraya göre değer mi acaba ? yani siz olsanız girişirmiydiniz bu projeye. az önce kaba taslak yazdığım listenin dışında birçok parça alınacak işin içine girince detaylar bazen can sıkabiliyor maddi ve manevi o nedenle sordum. bir de sizce ef kasa da bu setup ne derece eğlenceli olur :) şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.
1.5 stroker ef kasa :) tadından yenmez bence jdm krank şart değil bu durum için 1.5 ex in kol krankıyla da yapılır pistolar d13 kalsın :)
eğer güzel bi setup yaparsanız 150 hp civarı alırsınız ef kasa o güçler kısa dereceliyle sizin de beklemediğiniz bişeye dönüşür
bunu duyduguma gerçekten sevindim :) aşağı yukarı beklediğim güç 150hp civarları zaten tabi dediğiniz gibi sağlam bi setup gerekli biraz araştırmadan sonra elimizde bi liste olur bunu sizle paylaşıp fikirlerinizi almak isterim. tekrar teşekkürler :)
satılık konusu gördüm sorayım dedim :D
ies e crx emmesi ve gaz kelebeği taksak bize artısı ne olur aralarındaki fark nedir?
crx emmesi cuk oturmaz iese... flanş yaptırmak lazım ayrıca sensörleri çok farklı + CRX emmesi İes emmesinden daha kötü ve anlamsız bir emmedir :) en verimli en kolay bulunan emme ies emmesidir... ama integra gaz kelebeği takarsan birazda işlem yaparsan biraz fark yaratabilir...
süper bilgiler .. emegine sağlık ..
Bladerk erkut abi :D bizim beyın hangısı oluyor forumda bır kac ayrı beyın gorunuyo açmaya usendımsenın bı fıkrın varmı 98 1.4 is
sizin beyin sıkıntılı model p2y tipi obd1 e çevirmek lazım yani 99 dan sonakine direk harness oluyo ama sizinkilere harnessı kendin yapıyosun
posta gazetesındekı haydar hoca gibi olmuşun erkut abi :) maşallah maşallah
şemalarda paylaşmıştım bulamazsan pm at
elimde sıfır d serilerine uygun skunk 2 emme var d ciler :)
SN. Erkut bey Merhaba
crx'mle düzenli bir ilişkim var ama ilişkiye girerken özellikle üst devirlerde hafif bir zorlanma söz konusu acaba crx'imde vtekusmus mu var :D
gonderen: azgın teke :D hehe haydar dumen gıbı oldu ama gercekten cok yararlı bılgıler alıyoruz sayesınde. Bazı yanlış bildiklerimizi düzeltiyoruz sayesınde :D
gercek soru yağlamayı en iyi nasıl yaparım erkut kardesım? crx'in için d16a9 motor kodu. vede hararet yapması tek korkum hararetle baş edebılmek ıcın ne onerırsın?
Pm attım abi
hah sımdı oldu :D
ama buna mutlaka care bulmak gerek :D