Okan gel sana hazır bu işlemlerin hazır yapılmışını vereyim ne uğraşıyorsun
sen 11bin değil 21binTL bile harcarsın ben sana söyliimm Piyasada yapılan Ls/Vtec'ler en az 10bin TL yemiştir ama hangisi 200HP'nin üstüne çıkabilmiştirO yüzden hedefin 220hp ve üstü ise ve sadece yürürü değil görselliği ilede tek olmak istiyorsan bence en az 20000TL harcarsın o arabaya
![]()
vallah fatih abi çıktık bi yola elimden geldiğince en iyisini almaya çalışıyorum motora önem veriyorum kasa bitince svaplık araba alıp motoru geçirecem ona ama bu benim kasa baya bi gider sağlam 220 üstünü planlıyorum hacim de büyütebilirim şuuu incik boncuk bitsine oraya gelince artık grank falandaa alacam sonumuz hayır olsu![]()
''AN'' 545 VTİ
DR.ECU
Turbovtec Eroldaki Maxilight kolları al bence çok faydasını görürsün
Vtec şanzıman yapcan sanırım ama bence s80 düşün madem ki güzel bir proje için uğraşıyorsun 4*4'lük birşey olsun bari
Main girdle setini kesin al çünkü 8500dd fazla dönemezsin 8500 üstü dönmediğin sürece Ls/Vtec ile zaten 220hp üstü biraz zor olur
egzantrik olarakta Skunk 2 Stage 2 pro serisi al mademki 9000dd dönceksin bunlar işini görür![]()
kıbrıs fuatta direk telli kısa şanzuman var okan 1400tl yazmıstı bi iletişime geç
ya geçen bi forumda gördüm (fatih abinindi sanırım) b18a2 yi vtec e çevirmek için golden eagle vtec conversion kit vardı olmazsa olmaz deniyordu. o kitin kullanım amacı nedir? gördüğüm kadarıyla bloktan kapağa bi yağ kanalı gibi duruyor ama işlevini tam çözemedim. ayrıca kitte kapak contası da var.
o kitin kulanım amacını açıklayabilir misiniz? ben de böyle bi işe girişmek istiyorum da![]()
Clio 2001 1.4 RXT SoldVolvo C70 2.3 T5 Sold
Bu kit yeni tip Conversion kit yani Ls/Vtec için gerekli olan birşey goldeneagle'da oil sandwich işi daha kolaylaştırıyor ve ileride takmak istediğin yağ basınç ve yağ ısı göstergeleri için üzerinde hazır vidalı yuvaları mevcut montajlama basit oluyor..Önceleri bu conversion kit yoktu tabi sanayi usulü yapılıyordu bu conversion ama sonuç olarak her ikiside fonksiyonel sonuçta![]()
ya bi de şöyle bi durum var.
elimde 81.5 nippon ppistonlar var. ls vtec yapıcağım zaman bu pistonları değerlendirmek istiyorum. bi arkadaş b18 bloğu 81.5 honlarsan sorun çıkarır dedi.
benim aklımda pistonlara yeni sekman alıp 81.5 taşlayıp yatakları sıfırlayıp vtec kapak takmak var ama pek sağlam olmayacağını söyledi. korktum açıkçası. var mı öyle bi durum
Clio 2001 1.4 RXT SoldVolvo C70 2.3 T5 Sold
fatih abi o zaman benim izleyeceğim yolda bi sıkıntı yok.
kollarla krankı kontrol ettikten sonra yataklarımızı tertemiz bi şekilde değiştikten sonra pistonlarımızla aşağı tarafı tolayıp üstüne vtec kapak takmakta bi sakınca yok.
hayırlısıyla yeni arabamı yarın alacağım. ufaktan parça toplamaya başlayalım![]()
Clio 2001 1.4 RXT SoldVolvo C70 2.3 T5 Sold
arp kol ve kapak saplamaları da alınacak. hmm. listeyi hazırlamaya başlayayım
bi de şu varç. orijinal kapak kullanırken headers alıp takmayı düşünüyorum. sonra vtec kapak taktıktan sonra da kullanayım diye
hytech headersı vtec öncesi ve sonrası kullanabilirim değil mi? işlemsiz oturuyor mu yerine?
Clio 2001 1.4 RXT SoldVolvo C70 2.3 T5 Sold
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)