User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
66 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: b18a motoru vti çevirme hakkında bilgi

  1. #39
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet dediğin gibi bu konu sürekli konuşulan bir durum ama Turbo yapmaktan çekiniyorlar masraflı diye ama Okan'ın Integra Ls/Vtec için yapcağı modifiye listesine bakılırsa bu parçalara harcanan para ile en 300-350HP güç elde edilir
    Karar tamamen kullanıcıya kalıyor ama Fiyat performans açısından bakılır ise Turbo uygulaması kesinlikle daha mantıklı
    Şuan şu dakika arabaya taktıklarım harcadıklarım hariç 2 mt. yanımda odada duran 4000 tl lik malzeme var bitmiyor bitmiyor

  2. #40
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şuan şu dakika arabaya taktıklarım harcadıklarım hariç 2 mt. yanımda odada duran 4000 tl lik malzeme var bitmiyor bitmiyor
    Tayfun abii 2800 $ parcalar 1000 tl egzoz sistemii daha kapak ve piston yok piyasada sadece motor 11 bin tl bulacak gibi duruyor
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  3. #41
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tayfun abii 2800 $ parcalar 1000 tl egzoz sistemii daha kapak ve piston yok piyasada sadece motor 11 bin tl bulacak gibi duruyor
    Okan gel sana hazır bu işlemlerin hazır yapılmışını vereyim ne uğraşıyorsun
    sen 11bin değil 21binTL bile harcarsın ben sana söyliimm Piyasada yapılan Ls/Vtec'ler en az 10bin TL yemiştir ama hangisi 200HP'nin üstüne çıkabilmiştir O yüzden hedefin 220hp ve üstü ise ve sadece yürürü değil görselliği ilede tek olmak istiyorsan bence en az 20000TL harcarsın o arabaya

  4. #42
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Okan gel sana hazır bu işlemlerin hazır yapılmışını vereyim ne uğraşıyorsun
    sen 11bin değil 21binTL bile harcarsın ben sana söyliimm Piyasada yapılan Ls/Vtec'ler en az 10bin TL yemiştir ama hangisi 200HP'nin üstüne çıkabilmiştir O yüzden hedefin 220hp ve üstü ise ve sadece yürürü değil görselliği ilede tek olmak istiyorsan bence en az 20000TL harcarsın o arabaya
    vallah fatih abi çıktık bi yola elimden geldiğince en iyisini almaya çalışıyorum motora önem veriyorum kasa bitince svaplık araba alıp motoru geçirecem ona ama bu benim kasa baya bi gider sağlam 220 üstünü planlıyorum hacim de büyütebilirim şuuu incik boncuk bitsine oraya gelince artık grank falandaa alacam sonumuz hayır olsu
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  5. #43
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallah fatih abi çıktık bi yola elimden geldiğince en iyisini almaya çalışıyorum motora önem veriyorum kasa bitince svaplık araba alıp motoru geçirecem ona ama bu benim kasa baya bi gider sağlam 220 üstünü planlıyorum hacim de büyütebilirim şuuu incik boncuk bitsine oraya gelince artık grank falandaa alacam sonumuz hayır olsu
    Turbovtec Eroldaki Maxilight kolları al bence çok faydasını görürsün
    Vtec şanzıman yapcan sanırım ama bence s80 düşün madem ki güzel bir proje için uğraşıyorsun 4*4'lük birşey olsun bari
    Main girdle setini kesin al çünkü 8500dd fazla dönemezsin 8500 üstü dönmediğin sürece Ls/Vtec ile zaten 220hp üstü biraz zor olur
    egzantrik olarakta Skunk 2 Stage 2 pro serisi al mademki 9000dd dönceksin bunlar işini görür

  6. #44
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbovtec Eroldaki Maxilight kolları al bence çok faydasını görürsün
    Vtec şanzıman yapcan sanırım ama bence s80 düşün madem ki güzel bir proje için uğraşıyorsun 4*4'lük birşey olsun bari
    Main girdle setini kesin al çünkü 8500dd fazla dönemezsin 8500 üstü dönmediğin sürece Ls/Vtec ile zaten 220hp üstü biraz zor olur
    egzantrik olarakta Skunk 2 Stage 2 pro serisi al mademki 9000dd dönceksin bunlar işini görür
    senin şanzıman hidrolik şu an demi vti şanzımnı var üstünde telli olarak hangi şanzıman var
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  7. #45

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kıbrıs fuatta direk telli kısa şanzuman var okan 1400tl yazmıstı bi iletişime geç

  8. #46
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya geçen bi forumda gördüm (fatih abinindi sanırım) b18a2 yi vtec e çevirmek için golden eagle vtec conversion kit vardı olmazsa olmaz deniyordu. o kitin kullanım amacı nedir? gördüğüm kadarıyla bloktan kapağa bi yağ kanalı gibi duruyor ama işlevini tam çözemedim. ayrıca kitte kapak contası da var.

    o kitin kulanım amacını açıklayabilir misiniz? ben de böyle bi işe girişmek istiyorum da
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  9. #47
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin şanzıman hidrolik şu an demi vti şanzımnı var üstünde telli olarak hangi şanzıman var
    Okan bende VTI şanzıman var ve hidrolik sisteme çevrilip öyle takıldı yoksa olmuyor zaten kablolu olarak Vti şanzıman zor bulursun eski modelllerde vardı 1991-1993 lerde onuda ancak Kıbrıs Fuat'ttan bulursun burda zor

  10. #48
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya geçen bi forumda gördüm (fatih abinindi sanırım) b18a2 yi vtec e çevirmek için golden eagle vtec conversion kit vardı olmazsa olmaz deniyordu. o kitin kullanım amacı nedir? gördüğüm kadarıyla bloktan kapağa bi yağ kanalı gibi duruyor ama işlevini tam çözemedim. ayrıca kitte kapak contası da var.

    o kitin kulanım amacını açıklayabilir misiniz? ben de böyle bi işe girişmek istiyorum da
    Bu kit yeni tip Conversion kit yani Ls/Vtec için gerekli olan birşey goldeneagle'da oil sandwich işi daha kolaylaştırıyor ve ileride takmak istediğin yağ basınç ve yağ ısı göstergeleri için üzerinde hazır vidalı yuvaları mevcut montajlama basit oluyor..Önceleri bu conversion kit yoktu tabi sanayi usulü yapılıyordu bu conversion ama sonuç olarak her ikiside fonksiyonel sonuçta

  11. #49
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kit yeni tip Conversion kit yani Ls/Vtec için gerekli olan birşey goldeneagle'da oil sandwich işi daha kolaylaştırıyor ve ileride takmak istediğin yağ basınç ve yağ ısı göstergeleri için üzerinde hazır vidalı yuvaları mevcut montajlama basit oluyor..Önceleri bu conversion kit yoktu tabi sanayi usulü yapılıyordu bu conversion ama sonuç olarak her ikiside fonksiyonel sonuçta
    fatih abi yani o kit mutlaka lazım mı? yağ basınç ve yağ ısı takmayacaksam da ls vtec yapımı için elzem mi?
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  12. #50
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih abi yani o kit mutlaka lazım mı? yağ basınç ve yağ ısı takmayacaksam da ls vtec yapımı için elzem mi?
    aslında almayıp kendinde yapabilirsin ama hazır yapılmışı var uğraşmaya gerek yok.
    golden eagle marka alırsan içinden gerekli tüm parçalar çıkıyo bloktaki tapası+contası+yağ hortumu+oringleri+oil plate'i vs. set halinde hepsi mevcut

  13. #51
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bi de şöyle bi durum var.

    elimde 81.5 nippon ppistonlar var. ls vtec yapıcağım zaman bu pistonları değerlendirmek istiyorum. bi arkadaş b18 bloğu 81.5 honlarsan sorun çıkarır dedi.

    benim aklımda pistonlara yeni sekman alıp 81.5 taşlayıp yatakları sıfırlayıp vtec kapak takmak var ama pek sağlam olmayacağını söyledi. korktum açıkçası. var mı öyle bi durum
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  14. #52
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya bi de şöyle bi durum var.

    elimde 81.5 nippon ppistonlar var. ls vtec yapıcağım zaman bu pistonları değerlendirmek istiyorum. bi arkadaş b18 bloğu 81.5 honlarsan sorun çıkarır dedi.

    benim aklımda pistonlara yeni sekman alıp 81.5 taşlayıp yatakları sıfırlayıp vtec kapak takmak var ama pek sağlam olmayacağını söyledi. korktum açıkçası. var mı öyle bi durum
    Senin arkadaşın biraz sıkmış sana
    ben 81.5 ile 1 sene gazladım bir sorun olmadı ve daha sonra geçen sene 82mm'ye honladım hala sorun yaşamadım Allah şükür bende de b16B var Nippon tavsiye ederim hele ki Skunk 2 stage 2 ile tam bir Frankenstein oluyor
    220hp daha ne olsun

  15. #53
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nippon mu kullanıyorsun abi? segmanların markasını mrk ettim birde

  16. #54
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin arkadaşın biraz sıkmış sana
    ben 81.5 ile 1 sene gazladım bir sorun olmadı ve daha sonra geçen sene 82mm'ye honladım hala sorun yaşamadım Allah şükür bende de b16B var Nippon tavsiye ederim hele ki Skunk 2 stage 2 ile tam bir Frankenstein oluyor
    220hp daha ne olsun
    wiseco piston alacam abi etekleri kaplı 81.5 olacak fakat şıkıştırma kimisi 10.5 veya 11.5 cr aldiyor
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  17. #55
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin arkadaşın biraz sıkmış sana
    ben 81.5 ile 1 sene gazladım bir sorun olmadı ve daha sonra geçen sene 82mm'ye honladım hala sorun yaşamadım Allah şükür bende de b16B var Nippon tavsiye ederim hele ki Skunk 2 stage 2 ile tam bir Frankenstein oluyor
    220hp daha ne olsun
    fatih abi o zaman benim izleyeceğim yolda bi sıkıntı yok.

    kollarla krankı kontrol ettikten sonra yataklarımızı tertemiz bi şekilde değiştikten sonra pistonlarımızla aşağı tarafı tolayıp üstüne vtec kapak takmakta bi sakınca yok.

    hayırlısıyla yeni arabamı yarın alacağım. ufaktan parça toplamaya başlayalım
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  18. #56
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih abi o zaman benim izleyeceğim yolda bi sıkıntı yok.

    kollarla krankı kontrol ettikten sonra yataklarımızı tertemiz bi şekilde değiştikten sonra pistonlarımızla aşağı tarafı tolayıp üstüne vtec kapak takmakta bi sakınca yok.

    hayırlısıyla yeni arabamı yarın alacağım. ufaktan parça toplamaya başlayalım
    + olarak birde arp kol saplaması, kol almayacaksan saplamaları almanda fayda var

  19. #57
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_hayali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    + olarak birde arp kol saplaması, kol almayacaksan saplamaları almanda fayda var
    arp kol ve kapak saplamaları da alınacak. hmm. listeyi hazırlamaya başlayayım

    bi de şu varç. orijinal kapak kullanırken headers alıp takmayı düşünüyorum. sonra vtec kapak taktıktan sonra da kullanayım diye

    hytech headersı vtec öncesi ve sonrası kullanabilirim değil mi? işlemsiz oturuyor mu yerine?
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •