performans için ss replika alıyorum kısmetse inş.![]()
performans için ss replika alıyorum kısmetse inş.![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
yazılım öncesi ve sonrası dyno çıktılarını paylaşırmısınız sakıncası yoksa?
emme-gaz kelebeği port polishte yaptırıcam ben inşallah bu hafta, chipi ondan sonraya bırakıyorum.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
veriler neydi abi, hp-tork? devir ne dönüyordun chipten sonra?
emme-gaz kelebeğine işlem yaptırdın mı sende?
biraz fazla sordum kusura bakmazsın inşallah araba TS 306 olunca soruluyor işte![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
zuhahaha vay demek denemeye gelmiyorsak göremiycez verileri
SS 306 benim ki füme
şuanda denemelere cıkmıyorum aracım hazır değil malesef.
eksiklerimi bitirmeden cıkmıycam abicim., bekleyen çok var zaten konu açıcam aracımın işleri bitince.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
TS 306 çok beğendiğim bir araçtı. Aracınıza maşallah. Bir ara turbo idi ve çok güzel gidiyordu. Şu an tekrar atmosferike döndü sanırım.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Turbo TS füme renkti abi.
Araba kayboldu gitti.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Bu konu da olayı netleştirelim.
Herkesin genel kanısı;
60mm düz boru / SS,Remus,Sebring,Devil tarzı 60mm son susturucu en iyi performansı veriyor.
Hava filtresi sisin önünde uzatılıp sis sökülüyor.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
eskı bı 306 sahıbı olarak 60 lık duz boru magnex slush cat son susuturucu fıltreyıde sısın ıcıne koyduktan sonra tadından yenmez ses az olsun dıyosan ss magnum bak derım 51 lık ıle altlar daha dolu oluyo ama 60 lıkla ustler daha guzel oluyo denedık gorduk yınede senın fıkrın
C R M performance
51lik koymıycaz egzos.
60lık olucak, devir döneceğimiz için chipten sonra altlardan ziyade üstler canlı olması daha faydalı, zaten torku filan yerinde olacağı için makinanın altlarda ölme gibi bi durumda söz konusu olmıycak inşallah..
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
kelebekı temızlet bence ugrasmısken hastalık gıbı bı seydır gaz telını kontrol ettır gtı larda olan seyler
C R M performance
pug larda sistemi bilmiyorum ama all motoring de 2 litre vteclerde 60mm kullanıyorlar ve 10 000 donuyolar makineleriyle burdan yola çıkarsak yine 2 litre ama flowu okdar olmayan 306 gti makinesine fazla buyuk gelebilir
İlerde benim denemek istediğim esas ölçü 55mm-57mm gibi ara bi ölçü..
Çünkü 106gti'de 51lik borudan 48liğe düşüp arabası ileri giden çok GTI'cı var..
GTI-6'da da bu olayın gerçekleşeceği kanısındayım ben şahsen ama bunu denemem için biraz zaman var..
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)