User Tag List

Sayfa 148/241 İlkİlk ... 4898138146147148149150158198 ... SonSon
4576 sonuçtan 2.794 ile 2.812 arası

Konu: Vag 1.9 tdı

  1. #2794
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    can şu stok olan arabayı mı aldın kanka ?
    stok huzurdur Arabayı alamadım daha aldıktan sonra eklerim resimlerini

  2. #2795
    EMRE KAAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    can adamın d... araba görmüş verirmi

    alda bi hava atalım kanki artık
    küçükken yaramazsın diyolardı artık büyüdüm yarabiliyorum

  3. #2796
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wv seat vs 1,9tdi die gecen 110luklarda mevcut. 130mu 110mu nasil anlasiliyor yani motor gorundugnde belli oluyor fakat 2000model ustleri 130lukdur vs gibi bi durum varmi en basit nasil ayirt edilir

  4. #2797
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wv seat vs 1,9tdi die gecen 110luklarda mevcut. 130mu 110mu nasil anlasiliyor yani motor gorundugnde belli oluyor fakat 2000model ustleri 130lukdur vs gibi bi durum varmi en basit nasil ayirt edilir
    90/110 lar VP , 105-115(nadir)-130-150 PD kodludur, motor kodundan anlaşılır en net. Dıştan bakınca pek ayırt edilemezler genelde.

    üst kapağın üzerindeki TDI yazısı tek renk ise 90
    TDI şeklindeyse 110
    TDI şeklindeyse 130 ya da 115 ( 4motion TDI larda çıkar, TR de nadirdir, gümrük girişlilerdir genelde)
    TDI şeklinde hepsi kırmızı ise 150 liktir mesela.

    Başka ayırt etme yöntemi bilen varsa ekleme yapacaklardır

  5. #2798
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90/110 lar VP , 105-115(nadir)-130-150 PD kodludur, motor kodundan anlaşılır en net. Dıştan bakınca pek ayırt edilemezler genelde.

    üst kapağın üzerindeki TDI yazısı tek renk ise 90
    TDI şeklindeyse 110
    TDI şeklindeyse 130 ya da 115 ( 4motion TDI larda çıkar, TR de nadirdir, gümrük girişlilerdir genelde)
    TDI şeklinde hepsi kırmızı ise 150 liktir mesela.

    Başka ayırt etme yöntemi bilen varsa ekleme yapacaklardır
    3 kırmızı cupra tdi lar var 160 hp
    ayrıda a4 b6 station yeni aracımda arkada tek kırmızı var ilginç ama 130 luk

  6. #2799
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cift kirmizi olayini vs biliyorm dedignz gibi benm sormak istedgm sahibinden ararken mesela su model ustu golfler pd130du su modele kdr 110luk cikti gibi bisi varmi die sordm yok sanirm

  7. #2800
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayırt edilecek tek nokta var o da ;

    motor kodu.

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...diesel_engines

    burdan bakılabilir.
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  8. #2801
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gtb gtb yazdim durdum sonunda bitti GTC de. Orjinal manifolt butun oldugu icin turboyla kestirip kullanmak hep cor zor olcakti hemde pek istemedim. Custom garagede manifolt ve gerekli tadilatlar yapildi. Arabam dun bitmisti ama zamanim olmadi bugun teslim aldim. Yazilim kisikti en son ayarsiz gazlamak istemedigimden daha dip gaz yapmadim hic ama araba eski halini hic aratmiyor. Alper abi izmirde dondugunde ayara goturcem. Simdilik bi sikinti eksik yok gibi Turboyu bulan kankam emreye, tel ile surekli iletisimde oldugum cahite, custom garage sebahattin abi, gokhan abi ve hemserim bilale tesekkur ederim

  9. #2802
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merak ettiğim bir şey var. arkadan itiş araçların motoru dik konumda oluyor. bizim pd motorlarda dik konumda.bunun avantajı yada dezavantajı nedir sebebi nedir bilen varsa beni aydınlatabilirmi acaba?

  10. #2803
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BthnKrkt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gtb gtb yazdim durdum sonunda bitti GTC de. Orjinal manifolt butun oldugu icin turboyla kestirip kullanmak hep cor zor olcakti hemde pek istemedim. Custom garagede manifolt ve gerekli tadilatlar yapildi. Arabam dun bitmisti ama zamanim olmadi bugun teslim aldim. Yazilim kisikti en son ayarsiz gazlamak istemedigimden daha dip gaz yapmadim hic ama araba eski halini hic aratmiyor. Alper abi izmirde dondugunde ayara goturcem. Simdilik bi sikinti eksik yok gibi Turboyu bulan kankam emreye, tel ile surekli iletisimde oldugum cahite, custom garage sebahattin abi, gokhan abi ve hemserim bilale tesekkur ederim
    çıktı gtc bakalım neler yapabiliyo maşallah

    sıfır gtb2260vk isteyenler olursa yardımcı olurum revizyonlu değil el değmemişinden

  11. #2804
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çıktı gtc bakalım neler yapabiliyo maşallah

    sıfır gtb2260vk isteyenler olursa yardımcı olurum revizyonlu değil el değmemişinden
    Kanka tekrar tesekkur ederim dp yoktu yaptrmamistim ama sart oldu dp ye kadar pek gazlamicam ama 1 aylik arabasizliktan sonra cok iyi geldi gtc.

  12. #2805
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BthnKrkt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka tekrar tesekkur ederim dp yoktu yaptrmamistim ama sart oldu dp ye kadar pek gazlamicam ama 1 aylik arabasizliktan sonra cok iyi geldi gtc.
    Sonunda arabadan cok sevındım
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  13. #2806
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    ARL 150 lik motora yazılım ve egzos sonrasında yapılacak ufak ama etkili işlemler nelerdir? Nasıl sağlıklı güç elde edebiliriz ?
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  14. #2807
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı dark Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 kırmızı cupra tdi lar var 160 hp
    ayrıda a4 b6 station yeni aracımda arkada tek kırmızı var ilginç ama 130 luk
    Cupra TDi ları saymadım bile, 150-160 olanların hepsi 3 kırmızı ki pd150 den bir farkı yok pd160 ın *****

    b6 da da tek kırmızıda 130 olmasının sebebi 90lık seçeneğinin olmaması

    en baz modeli 110hp..

    a4 b5 te de çift kırmızı 130 dur mesela

  15. #2808
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonunda arabadan cok sevındım
    Kanka bilalde sende çok dediniz anca dank etti Yada anca kabullenebildim harcıyacağımı

  16. #2809
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BthnKrkt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka bilalde sende çok dediniz anca dank etti Yada anca kabullenebildim harcıyacağımı
    İnsallah daha ıyı olur bence once lastıkelrnı dgsmelısın
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  17. #2810
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merak ettiğim bir şey var. arkadan itiş araçların motoru dik konumda oluyor. bizim pd motorlarda dik konumda.bunun avantajı yada dezavantajı nedir sebebi nedir bilen varsa beni aydınlatabilirmi acaba?
    yokmudur bilen merakımı gideren

  18. #2811
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  19. #2812
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merak ettiğim bir şey var. arkadan itiş araçların motoru dik konumda oluyor. bizim pd motorlarda dik konumda.bunun avantajı yada dezavantajı nedir sebebi nedir bilen varsa beni aydınlatabilirmi acaba?
    "Longitudinal vs. Transverse"

    Yani enlemesine veya boylamasına montajlı motorlar.

    Arkadan itiş araçların tamamında motor dik montajlıdır. Ama iş önden çekişe gelince hem dik, hem yan montajlı örnekleri vardır.

    Önden çekiş dik monteli motorların şanzımanları da motorun sonuna ekli, arkaya doğru devam eder. Bu durum eşit uzunlukta akslar sayesinde simetrik aktarma sağlar. "Torque steer" denen asimetrik aktarmaya bağlı oluşan sorunu çözer. Ayrıca aracın ağırlık dağılımına da olumlu etkisi vardır. Şanzıman ön aksın gerisinde kalarak ağırlığını aracın orta kısmına vererek ağırlık dağılımını düzenler. İlaveten dik monteli motorların dik monteli şanzımanları genelde daha yumuşak kavrama, daha yumuşak sürüş de sunarlar.

    Yan(transverse) konumlandırılmış motorlarda ise şanzıman çok daha komplike bir şekilde motorun bir yanına sıkıştırılmıştır. Enlemesine motor ve şanzıman enlemesine hayli yer kaplar. Bu yüzden bu tür araçların ön takımları, aktarma organları daha basit, dar ve ekonomik tasarlanır. Motor ve şanzıman ağırlığının tamamı ön aksa biner ki bu durum ağırlık dağılımını olumsuz etkiler. Şanzımanın ortada değil de bir tarafta konumlandırılmasından ötürü oluşan asimetrik aktarma sebebiyle "torque steer" durumu da oluşur.

    Genel olarak motorun dik mi yan mı konumlandırılacağını belirleyen kriter kasanın, ön yürüyen aksamın ve şasinin tasarımı, limitleridir. Önden çekiş dik montaj (longitudinal) motorlu örnekler genelde uzun burunlu, ön takımı double wishbone gibi kompleks sistemler içeren araçlardır. Örneğin Passat B5 kasaya geniş ön takımından dolayı zaten transverse, yani yan montaj bir motor konumlandırmak imkansızdır. Çünkü ön takımı, taşıyıcıları çok fazla yer kaplamaktadır. Zaten şasi dizaynı da baştan sona buna göre yapılmıştır.

    Önden çekiş dik monteli motor+şanzıman artık yüksek maliyetler ve araçların burunlarının kısa tasarlanması sebebiyle pek görülmüyor. Dik monteli (longitudinal) motorları artık muhtemelen sadece arkadan itişli motorlarda görmeye devam edeceğiz.

    B5'inizin kıymetini bilin
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •