User Tag List

Sayfa 192/241 İlkİlk ... 92142182190191192193194202 ... SonSon
4576 sonuçtan 3.630 ile 3.648 arası

Konu: Vag 1.9 tdı

  1. #3630

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    51
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı denizz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arl pd150 leonumun turbosunu degisecegim farkli bi platformdan trubo dusunmuyorum 230 240 stabil goturebilecek hybrid bi turbo olabilir 1756 gibi. Nereden temin edebilirim acaba. Elimde bi bosta 1749 var donusturebilinirmi ?
    1756 çok sağlıklı olmaz uzun vadede senin ilacın 2260 diğer seçeneklerle vakit harcama boşa.dönüşüm işi sıkıntılı bidefa tak başın ağrımasın


    RACE WERKS

  2. #3631

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TÜRKİYE/KOCAELİ
    Mesaj
    31
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2260 gtb mehmet gazıhanda bir tane boşta var idi daha degişk birsey bakar isen tdi power serdar da var diye biliyorum

  3. #3632
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deniz merhaba,
    bulabilirsen 17/22 tavsiye ederim. Hiçbir yeri değiştirme derdin olmayacak direk 17/49 u söküp onu takacaksın.
    Benim İbiza 'nın turbosundan, Yasin 'e de sorabilirsin kullanmıştı. O da tavsiye edecektir.
    TeamPASAOGLU

  4. #3633
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PD130 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1756 çok sağlıklı olmaz uzun vadede senin ilacın 2260 diğer seçeneklerle vakit harcama boşa.dönüşüm işi sıkıntılı bidefa tak başın ağrımasın
    Kesinlikle 2260 daha iyi olacaktir borama takmistim ancak intercooler ve egzoscyaglama fln masraflar artacak o kadar butcem de yok malesef gundelik 230 bg civarlari verebilecek bi turbo olursa süper olur

  5. #3634
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deniz merhaba,
    bulabilirsen 17/22 tavsiye ederim. Hiçbir yeri değiştirme derdin olmayacak direk 17/49 u söküp onu takacaksın.
    Benim İbiza 'nın turbosundan, Yasin 'e de sorabilirsin kullanmıştı. O da tavsiye edecektir.
    Haci 1722 sonradan yapılmamı yani 1749 un donusturulmus seklimi hazirmi ? Eger hazirsa nerden alabilirim tr de elimde bosta mili kirik 1749 var o degerlenirse muhtesem olur

  6. #3635
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    17/22 hybrid yerine 2056 veya 2060 bakın derim 2260 fazla gelir derseniz eğer..

  7. #3636
    CocoRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    IST
    Mesaj
    787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PD130 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1756 çok sağlıklı olmaz uzun vadede senin ilacın 2260 diğer seçeneklerle vakit harcama boşa.dönüşüm işi sıkıntılı bidefa tak başın ağrımasın
    dynojet w. Z1000SX

  8. #3637
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı denizz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haci 1722 sonradan yapılmamı yani 1749 un donusturulmus seklimi hazirmi ? Eger hazirsa nerden alabilirim tr de elimde bosta mili kirik 1749 var o degerlenirse muhtesem olur
    Ege Turbo Arda ile görüş yardımcı olacaktır.
    TeamPASAOGLU

  9. #3638
    denizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    adana/mersin
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    17/22 hybrid yerine 2056 veya 2060 bakın derim 2260 fazla gelir derseniz eğer..
    Bu turbolarda flansli takilmaso gerrkiyor ve bi cok parca degisecek sekilde turbo giris cikis egzos yaglama intcooler borulari. Malesef maliyeti beni aşıyor oda

  10. #3639

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    al tak yapayım diyorsanız hybrid için yardımcı olurum
    RACE WERKS

  11. #3640
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selamlar saygılar... polo gti ımı satıcam sattığım an kafamda olan jetta 1.9 pd 105 hp aracı almak istiyorum gelelim şimdi sorulara

    1- 105 liğe 2260 takmak istiyorum
    2- %160 enjektör - egzantrik - cooler - eksoz standart biçimde olucak 2260 yerine 1749 nasıl olur olursa 1749 hybrid nasıl olur ?
    3- 105 liğin üst kapak falan sorun yaratırmı duyduğuma göre krank farklı imiş 150 liklerden motor içi yapmaya gerek varmı ?
    amacım şöyle 250 hp verse kafi polo gti ı aratmasın bana

    tabi debriyaj volan vs set olarak alıcam bütce 12 tl falan var ayıracağım araca.
    jetta da kararlı olduğum için 1.9 105 de ısrarcıyım başka araç istemiyorum 2.0 cr bakmıyorum

  12. #3641
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    %160 çok büyük , %80le 250hp ideal. GT22 2bar bi ömür bin..

    250hp için motor içi önemli değil.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  13. #3642
    CocoRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    IST
    Mesaj
    787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamlar saygılar... polo gti ımı satıcam sattığım an kafamda olan jetta 1.9 pd 105 hp aracı almak istiyorum gelelim şimdi sorulara

    1- 105 liğe 2260 takmak istiyorum
    2- %160 enjektör - egzantrik - cooler - eksoz standart biçimde olucak 2260 yerine 1749 nasıl olur olursa 1749 hybrid nasıl olur ?
    3- 105 liğin üst kapak falan sorun yaratırmı duyduğuma göre krank farklı imiş 150 liklerden motor içi yapmaya gerek varmı ?
    amacım şöyle 250 hp verse kafi polo gti ı aratmasın bana

    tabi debriyaj volan vs set olarak alıcam bütce 12 tl falan var ayıracağım araca.
    jetta da kararlı olduğum için 1.9 105 de ısrarcıyım başka araç istemiyorum 2.0 cr bakmıyorum
    laaaa
    %160 ı 5sec koşan araba takmıyor
    sen hayırdır
    dynojet w. Z1000SX

  14. #3643
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    %160 çok büyük , %80le 250hp ideal. GT22 2bar bi ömür bin..

    250hp için motor içi önemli değil.
    2.0 140 cr için ne diyosun peki Mehmet abi?

    Alıntı CocoRe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    laaaa
    %160 ı 5sec koşan araba takmıyor
    sen hayırdır
    Almışken en iyisini alak dedim ahhaha

  15. #3644
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.0 140 cr için ne diyosun peki Mehmet abi?
    250hp için PD daha az para harcatır, daha sağlam olur..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #3645
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egz falan 250hp ıcın gereksız oglu gereksız.Cok kalıtelı bır cooler ve manıfoldla beraber gt22 2 bar 10 sene basar.
    DynoDynamics in Ecutuned

  17. #3646

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pd 105 dsg yuklendiginde dsg nin en ust limiti nedir?

    250hp gibi dsg dayanir mi diye soracam da torku kac oluyor bilmedigimden hp baz alarak soruyorum.
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  18. #3647

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pd130 debriyaj ne kadar güce dayanır ? sachs mı daha iyi luk mu? y.dışında genelde sachs kullanıldığını goruyorum pd lerde nedense

  19. #3648
    gp74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    683
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gul gibi focusu sat
    Yag yakan gti al
    Sonra tekrar dogru yolu bul
    Bunada sukur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •