User Tag List

Sayfa 232/241 İlkİlk ... 132182222230231232233234 ... SonSon
4576 sonuçtan 4.390 ile 4.408 arası

Konu: Vag 1.9 tdı

  1. #4390
    Ahmet Bby - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mevcut aracımı satıp (Skoda Felicia) .. Passat almayı düşünüyorum. Fakat 1.8T ile 1.9TDİ arasında kararsız kaldım. Bilgilendirirseniz sevinirim.

    1 - Hangisini tercih etmeliyim? ( Günde 50km den fazla yol yapıyorum )
    2 - Alırken nelere dikkat etmeliyiz ?
    3 - Beni üzmeyecek kriterde olan araçların piyasa değeri şuan nedir? ...
    SKODA SIMPLY CLEVER

  2. #4391
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    max 50 km ise kesınlıkle 1.8t
    DynoDynamics in Ecutuned

  3. #4392
    Hturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Şehir
    muğla
    Mesaj
    13
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamın Aleykum Arkadaşlar

    Aranıza sonunda katılmayı başardım





    2005 model Kırmızı
    pd130 aldım
    Spec
    -2260 VKLR
    -%80 Fırad enj.
    -koç boynuzu manifolt
    -44 MM dompwalf
    -76 MM düz boru
    -6 Yap bronz
    -Mahle Nos'a dayanıklı kol piston
    -Üst kapak Port Polish
    -büyük intercooler (Tahminimce 14 Lt)
    -Kısa Şanzıman 3 kısa 4 uzun.
    -250 Shot 4 noktadan bağlı NOS
    bir kaç şey daha var aklımda değil.


    Bu araç aşırı güçlü geldi bana ve bu aracı nasıl kullanmam gerek
    Nasıl kullanırsam bu aracı kırmam.

    Bazı sorunlarımda var onlarıda sorayım bilen vardır inş
    1-kalkarken baskı balata gırrçç diye ses yapıyor bazen
    2- 4. ve üzerindeki videslerde devirsiz kaldımı araç sılkeleme yapıyor gaz verince yada kesince düzeliyor
    3- ani hızlanmalarda yüksek devirlerde akü ışığım yanıyo sonra gaz kesince sönüyor.
    4- EVC hafızasında basıncı tutumuyor kontak kapatıp açınca basın düşüyo ne yapmam gerek
    5- Bu arada Benim 4. vides 220 de kesiciye düşüyor sizde kaç?

    şimdiden teşekkürler
    selametle
    Selam .. Sorunları çözebildinmi o sabah çiğ duman atma olayını
    ve bunları
    1-kalkarken baskı balata gırrçç diye ses yapıyor bazen
    2- 4. ve üzerindeki videslerde devirsiz kaldımı araç sılkeleme yapıyor gaz verince yada kesince düzeliyor
    3- ani hızlanmalarda yüksek devirlerde akü ışığım yanıyo sonra gaz kesince sönüyor.
    4- EVC hafızasında basıncı tutumuyor kontak kapatıp açınca basın düşüyo ne yapmam gerek
    5- Bu arada Benim 4. vides 220 de kesiciye düşüyor sizde kaç?

  4. #4393
    maxima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Engineer
    Mesaj
    283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam .. Sorunları çözebildinmi o sabah çiğ duman atma olayını
    ve bunları
    1-kalkarken baskı balata gırrçç diye ses yapıyor bazen
    2- 4. ve üzerindeki videslerde devirsiz kaldımı araç sılkeleme yapıyor gaz verince yada kesince düzeliyor
    3- ani hızlanmalarda yüksek devirlerde akü ışığım yanıyo sonra gaz kesince sönüyor.
    4- EVC hafızasında basıncı tutumuyor kontak kapatıp açınca basın düşüyo ne yapmam gerek
    5- Bu arada Benim 4. vides 220 de kesiciye düşüyor sizde kaç?
    a.s

    3- aku sorununu cözdüm sadece oda kayışı değiştim düzeldi

    sabahları duman olayını ve diğer sorunları cözemedim cözülecek gibide değillermiş
    sabahları duman tüm büyük enj biraz varmış.
    bronzdan gelen seste kesilmiyormuş

    anlıcan bunlar arabanı dikenleri geri kalanlar gülleri

  5. #4394
    marikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Nevşehir/Kayseri
    Mesaj
    1.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kondisyonumuz kötü mü acaba? 190.000km'de. Kışlık lastikler var üzerinde. Tiptronik. ESP görüldüğü üzere açık.


  6. #4395
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayir hocam normal benim aracimin videolari varda suan telden giriyorum belki youtube aratirsan bulursun

  7. #4396
    marikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Nevşehir/Kayseri
    Mesaj
    1.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayir hocam normal benim aracimin videolari varda suan telden giriyorum belki youtube aratirsan bulursun
    Teşekkür ederim. Bi göreyim dedim. 11sn civarı sanırım.

  8. #4397

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    marikan aracın normal görünüyor kondisyon olarak
    RACE WERKS

  9. #4398
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamın Aleykum Arkadaşlar

    Aranıza sonunda katılmayı başardım





    2005 model Kırmızı
    pd130 aldım
    Spec
    -2260 VKLR
    -%80 Fırad enj.
    -koç boynuzu manifolt
    -44 MM dompwalf
    -76 MM düz boru
    -6 Yap bronz
    -Mahle Nos'a dayanıklı kol piston
    -Üst kapak Port Polish
    -büyük intercooler (Tahminimce 14 Lt)
    -Kısa Şanzıman 3 kısa 4 uzun.
    -250 Shot 4 noktadan bağlı NOS
    bir kaç şey daha var aklımda değil.


    Bu araç aşırı güçlü geldi bana ve bu aracı nasıl kullanmam gerek
    Nasıl kullanırsam bu aracı kırmam.

    Bazı sorunlarımda var onlarıda sorayım bilen vardır inş
    1-kalkarken baskı balata gırrçç diye ses yapıyor bazen
    2- 4. ve üzerindeki videslerde devirsiz kaldımı araç sılkeleme yapıyor gaz verince yada kesince düzeliyor
    3- ani hızlanmalarda yüksek devirlerde akü ışığım yanıyo sonra gaz kesince sönüyor.
    4- EVC hafızasında basıncı tutumuyor kontak kapatıp açınca basın düşüyo ne yapmam gerek
    5- Bu arada Benim 4. vides 220 de kesiciye düşüyor sizde kaç?

    şimdiden teşekkürler
    selametle
    dostum selam.

    1- bronz 6 yaprak balatada titreme ve ses sorunu olur arada sırada yapacak bişey yok malesef.
    2- volan ne durumda bilgin var mı ? eğri olması muhtemel. ilk sorunun sebebi de bu olabilir ayrıca.
    3- halletmişsin
    4- bi bilgim yok malesef evc ile alakalı
    5- 4. vites 220 fazla biraz. stok şanzıman 208 ile kesiciye giriyordu. uzun şanzıman drag yapmadığın sürece iyi değil. boş yere aynı viteste çok uzun süre kalarak basınçtan dolayı strese düşüyor araç.

    cooler seat sporta benziyor. 14 litre değil. 6.75 litre. Bu araç bizim Kamerin eski aracı sanırım doğru mudur ?

  10. #4399
    maxima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Engineer
    Mesaj
    283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Douu merhaba

    cevapların için teşükkürler

    1-6 yaprak bronz ses sorununu kabullendik her zaman yapmasada bazen yapıyor.
    2-volan da eğriliği nasıl anlarız sökmeden. mesela 5. vides 120 den aşagıda gidersem araç silkeliyor 120 ve üstünde sorun yok 6. vides te 160 la filan gitmem gerek
    3-akü işiği sorununu nasıl çözdüm bilmiyorum ama kayışı değişince gitti.
    4- evc sorununu çözdüm baştan söküp taktım evc yi ve içerisinde offset ve şifres menülerindeki değerleri yapınca düzeldi
    5-sezai aral bu aracı yapmış ve aynalı şanzıman var o araçta dedi. aynalı ne demek bilmiyorum ama drag şanzımanı sanırım

    evet cooler seat sport cooleri bende tam bilmiyordum kaç lt verdiğin bilgi için sağolasın

    araç sahipleri sırası ile alper iyiçil sezai aral ile yüklemiş ondan sonra antalyada alper diye bi doktor almış ve bu specklerin birazını o yapmış. daha sonra trabzona geldi araç ve ben trabzondan aldım.
    şu anda aracın tüm eksiklerini tamamladım.

    sedece Nos tüpünü doldurum kullanmak kaldı. fakat tüpü kargolar kabul etmiyor nasıl dolduracam bilmiyorum

    şu anda yazılımla basınc 2.8 filan yürüyor araç ben evc den 2.2 ye kıstım şehir içinde 1.8 barda kullanıyorum. iddalı bir kapışma olursada 2.8 alıyorum basıncı gündelik kullanmıyorum

    bi tek şu silkeleme işi canımı sıkıyor uzun yolda 4. vides 90 la yada 5. vites 120 ile gitmem gerekli

    birde bilmeyenler için söyleyeyim aracın debriyaj müşürünü çıkarmadığım zaman araç vides atarken ayağımı gazdan çekmeme ragmen sanki gaza basılıymış gibi araç gaz vermeye devam ediyordu.
    debriyaj pedalının üstündeki müşürü çıkarınca sorun olmuyor.fakat müşürü çıkarıncada hız sabitlici çalışmıyordu bende müşürün kablosundan bi düğme aldım ve açıp kapatabiliyorum artık sorun olmuyor.
    resimdeki gibi de tuşu konumlandırdım.


    yapmak isteyenler için buda vites kolunu kısalttım bi nevi short shift kullanım ve görsel olarak cok güzel oldu



    buda Bonus


  11. #4400
    yukcell88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar, yıllarca takipten sonra buraya mesaj yazmak da kısmet oldu

    2000 Toledo 1.9 TDI AHF 110bg'lik motor üzerine el yapımı downpipe, düz boru (kat iptali) + Paşaoğlu Yazılım uygulanmış, aracın 140 bg 329 N.m tork dyno verisi var. Fakat bu işlem sonrasında da manifold ve boğaz kelebeği temizliği yapılmış(kurum fazla imiş, fotoları mevcut), yazılımda güncelleme yapılmamış.

    Durum şu ki, günlerdir AHF uprade'lere bakıyorum.

    .216 nozzle tak diyenler var, Darkside Developments'a baktığımda HFLO-X Race DLC nozzle'ları var, hazır el vurmuşken .240 mı alsam diyorum? AHF'lerde 11 mm pompa var diye yazılıyor, (90lık motorlarda 10mm imiş).

    Üzerinde hangi turbo var bilmiyorum, açıkçası göremeyeceğimi düşündüğümden koruma kapağını bile açmadım. vnt15 diye tahmin ediyorum.

    Şu hali yetmiyor mu derseniz, atmosferik leon'dan geçtim, gayet keyifli, bir de sıkıştırınca duman atmasa keşke derim. Ama bu işin sonu da yok, olmuşken 170-180 bg bandına çıkmak isterim. Peki attığım taş ürküttüğüm kurbağaya değecek mi? Yani sizden talebim; aracımın şu halini göz önünde bulundurarak 170-180 bg bandına nasıl çıkabilirim onu bana öğretmenizdir. Nozzle değişimi illa ki ister, turbo değişimi şart mı? Şart ise ne ile değiştirmeliyim, nerden temin edebilirim? Araçta fiber cupra tampon var, yani SMIC önü signo tampona göre daha açık, FMIC intercooler'a geçmek gerekir mi o güçler için?

    PS: Daha önce yine tech'de okuduğum kadarıyla 110 luk vp motorlar için T4 2.5 tdi enjektörü öneriliyor idi, İstanbul'da bir usta da Volt enjektörü tak der. Bunlar .216 mı? Yoksa daha mı büyük?

    @tdipower Hocam bu t4 enjektörü mevzusu sanırım sizin bir yazınızda idi, elimde var demiştiniz yanlış hatırlamıyorsam.

  12. #4401
    marikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Nevşehir/Kayseri
    Mesaj
    1.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şehir içi akıcı trafikte yakıt tüketimim. Yakıt için durduk, yıkamaya girdik çıktık, sanayide gezdik, kısa süreli duraklamalar oldu. 4-5 kez marş bastık. Otobanda ortalama 100km/s hızda 5.5lt yakan tiptronik bir araç için bence çok iyi ne dersiniz? Tandem pompayı değiştirdikten sonra (mazot kaçağı vardı) şehir içi tüketimim azaldı sanki. Yağ filtre bakımına da 3.000km var.

    https://www.youtube.com/watch?v=8mcI1mFyWYU

  13. #4402
    ÜSTÜNERC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    2.076
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar 1.9tdi golfumuz için egsoz düsüncelerimiz var linkteki sesi almak için ne gibi işlemler yapmak gerek acaba
    https://www.youtube.com/watch?v=WlxTfC8p6mM

  14. #4403

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye Ankara
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yukcell88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar, yıllarca takipten sonra buraya mesaj yazmak da kısmet oldu

    2000 Toledo 1.9 TDI AHF 110bg'lik motor üzerine el yapımı downpipe, düz boru (kat iptali) + Paşaoğlu Yazılım uygulanmış, aracın 140 bg 329 N.m tork dyno verisi var. Fakat bu işlem sonrasında da manifold ve boğaz kelebeği temizliği yapılmış(kurum fazla imiş, fotoları mevcut), yazılımda güncelleme yapılmamış.

    Durum şu ki, günlerdir AHF uprade'lere bakıyorum.

    .216 nozzle tak diyenler var, Darkside Developments'a baktığımda HFLO-X Race DLC nozzle'ları var, hazır el vurmuşken .240 mı alsam diyorum? AHF'lerde 11 mm pompa var diye yazılıyor, (90lık motorlarda 10mm imiş).

    Üzerinde hangi turbo var bilmiyorum, açıkçası göremeyeceğimi düşündüğümden koruma kapağını bile açmadım. vnt15 diye tahmin ediyorum.

    Şu hali yetmiyor mu derseniz, atmosferik leon'dan geçtim, gayet keyifli, bir de sıkıştırınca duman atmasa keşke derim. Ama bu işin sonu da yok, olmuşken 170-180 bg bandına çıkmak isterim. Peki attığım taş ürküttüğüm kurbağaya değecek mi? Yani sizden talebim; aracımın şu halini göz önünde bulundurarak 170-180 bg bandına nasıl çıkabilirim onu bana öğretmenizdir. Nozzle değişimi illa ki ister, turbo değişimi şart mı? Şart ise ne ile değiştirmeliyim, nerden temin edebilirim? Araçta fiber cupra tampon var, yani SMIC önü signo tampona göre daha açık, FMIC intercooler'a geçmek gerekir mi o güçler için?

    PS: Daha önce yine tech'de okuduğum kadarıyla 110 luk vp motorlar için T4 2.5 tdi enjektörü öneriliyor idi, İstanbul'da bir usta da Volt enjektörü tak der. Bunlar .216 mı? Yoksa daha mı büyük?

    @tdipower Hocam bu t4 enjektörü mevzusu sanırım sizin bir yazınızda idi, elimde var demiştiniz yanlış hatırlamıyorsam.

    Takipteyim

  15. #4404
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ATD kodlu 1.9 lar nasıl makinalar ? PD dimi ?
    Güç dayanımı ne civarda ?

  16. #4405

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.014
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ÜSTÜNERC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar 1.9tdi golfumuz için egsoz düsüncelerimiz var linkteki sesi almak için ne gibi işlemler yapmak gerek acaba
    https://www.youtube.com/watch?v=WlxTfC8p6mM
    çok iyiymiş ya bu defalarca izledim

  17. #4406

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ATD kodlu 1.9 lar nasıl makinalar ? PD dimi ?
    Güç dayanımı ne civarda ?
    Araba kaç model ?

  18. #4407

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye Ankara
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pp764 nozzle

    nereden bulabilirim ?

    Ortalama neye mal olur ? Yardımcı olabilecek var mı ?

  19. #4408

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye Ankara
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadirhan2023 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pp764 nozzle

    nereden bulabilirim ?

    Ortalama neye mal olur ? Yardımcı olabilecek var mı ?

    arkadaşlar yarımcı olabilecek kimse yok mu ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •