User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
62 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Egr

  1. #20
    Burak K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Bursa
    Mesaj
    2.909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emp:) Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En dandik mazotu aldığımda bile karşılaşmadım böyle bir durumla, yakıt filtreni değiştirmelisin herşeyden önce..

    Hiçbirşey fark etmezse yakıt pompanı ve rail sensörünü kontrol etmen gerekebilir. Bu ilk sorunun değil diye hatırlıyorum öyle zırt pırt yanmaz pislik falan durumu biraz baştan savma lafı, pislik olsa yakıt pompasının içindeki filtremsi kısmı tıkar hem arabanın performansı çok çok düşer hemde arabanın yakıtı artar.Bunun kontrolüde zor değil yakıt pompası sağ arka koltuğun altında, sökmesi 10 dk alıyor
    Önümüzdeki ay başında değiştireceğim filtreyi. İnşallah başka büyük bi sıkıntı yoktur. Şimdi indim bi turladım,gidişinde vs. bi sıkıntı yok ama arıza lambası yanmaya devam ediyor onu anlayamadım.
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kabarırsa

  2. #21
    Burak K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Bursa
    Mesaj
    2.909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzos geri dönüşüm hortumu nedir? Citroen forumlarına baktım,bu sıkıntıyı yaşayanlar o boruyu değiştirince düzelmiş sıkıntı.
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kabarırsa

  3. #22
    edemirbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.KAYA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egzos geri dönüşüm hortumu nedir? Citroen forumlarına baktım,bu sıkıntıyı yaşayanlar o boruyu değiştirince düzelmiş sıkıntı.
    EGR'nin borusu olması lazım (Exhaust Gas Recirculation), yanmamış egsoz atıklarını tekrar yakıyor. İçi kurum bağlamıştır belki, uzman değilim o yüzden kesin birşey söylemem yerinde olmaz

  4. #23
    Burak K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Bursa
    Mesaj
    2.909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edemirbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EGR'nin borusu olması lazım (Exhaust Gas Recirculation), yanmamış egsoz atıklarını tekrar yakıyor. İçi kurum bağlamıştır belki, uzman değilim o yüzden kesin birşey söylemem yerinde olmaz
    Bugün temizlendi o. Anlayamadığım durum neden bu Egr temizlenince arıza yakıt sorunu çıktı ortaya hiç temizletmesemiydik.
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kabarırsa

  5. #24
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    focusunda aynı yerde egr zımbırıtsı usta sokene kadar canı cıktı bı ısede yaramıyor performans yönünden valla ben focusta egr ıptal ettım emmeyı sokturdum temızlettım borularını temızlettım gozumun onunde temızledıler borular emme manıfoldu sonra ıntercoolerı sokturdum temızlettım ıcını açıkçası bısıy solemek ıstıyorum bı boka yaramadı performans acısından bıdahada egr mıs emme temızlıgymıs ıntercoll temızlıgıymıs ıktınsene yaptırmam pıskolojık bısıy hıc bır ıse yaramıyor...(yaptırıpta performansı arttı sole gıdıyor bole gıdıyor dıyende olursa sadece pıskolojık bısıy başka bı artısı yok ha su artısı var artık kurum bağlamıyor tek artısı o) bunlara para harcıcagıma gıder yazılım yaptırırım en azından verdıgın paraya degıyor araçtan zevk alıyosun ben o kadar sey yaptırdım o kadar bakıma sokturdum focusu sonra bı arkadaşta sadece yazılım vardı bende ıntercoll temılenmıstı egr ıptaldı 60 mm dp vardı emme temızlenmıstı bastık hemen hemen aynı gıdıyoduk sadece yazılımlı focusla bastığım focusunda katı bıle ustunde duruyodu 190 bındekı focusla aynı gıdıyoduk hatta benım baskı kaçırdığı ıcın 200 lu hızlarda gerıde kalıyodum yanı dıyecegım o kı yok egr mıs emme temızlıgıymıs bence bı ıse yaramıyo gozumlede gordum hıssettım emmeyı temızlesen nolcak sankı sonuçta ıcerı gıren hava aynı degısmedıgı surece motora aynı hava gırıyor fasa fıso gerısı

  6. #25
    Burak K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Bursa
    Mesaj
    2.909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arıza lambası söndü,bu seferde sanki araba tekliyormuş gibime geldi psikolojimi bozdu bu araba.
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kabarırsa

  7. #26

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    focusunda aynı yerde egr zımbırıtsı usta sokene kadar canı cıktı bı ısede yaramıyor performans yönünden valla ben focusta egr ıptal ettım emmeyı sokturdum temızlettım borularını temızlettım gozumun onunde temızledıler borular emme manıfoldu sonra ıntercoolerı sokturdum temızlettım ıcını açıkçası bısıy solemek ıstıyorum bı boka yaramadı performans acısından bıdahada egr mıs emme temızlıgymıs ıntercoll temızlıgıymıs ıktınsene yaptırmam pıskolojık bısıy hıc bır ıse yaramıyor...(yaptırıpta performansı arttı sole gıdıyor bole gıdıyor dıyende olursa sadece pıskolojık bısıy başka bı artısı yok ha su artısı var artık kurum bağlamıyor tek artısı o) bunlara para harcıcagıma gıder yazılım yaptırırım en azından verdıgın paraya degıyor araçtan zevk alıyosun ben o kadar sey yaptırdım o kadar bakıma sokturdum focusu sonra bı arkadaşta sadece yazılım vardı bende ıntercoll temılenmıstı egr ıptaldı 60 mm dp vardı emme temızlenmıstı bastık hemen hemen aynı gıdıyoduk sadece yazılımlı focusla bastığım focusunda katı bıle ustunde duruyodu 190 bındekı focusla aynı gıdıyoduk hatta benım baskı kaçırdığı ıcın 200 lu hızlarda gerıde kalıyodum yanı dıyecegım o kı yok egr mıs emme temızlıgıymıs bence bı ıse yaramıyo gozumlede gordum hıssettım emmeyı temızlesen nolcak sankı sonuçta ıcerı gıren hava aynı degısmedıgı surece motora aynı hava gırıyor fasa fıso gerısı
    Emme manifoldu ve EGR'nizde gerçekten temizemeye değer bir kirlilik mevcut muydu? Gözleminiz nedir bu konuda? Benim aracım 200K km oldu, daha hiç elletmedim. Boruları söktüğümüzde de öyle aman aman kurum mevcut değildi. Araçta yazılım vesaire yok tabi

  8. #27
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murproject Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emme manifoldu ve EGR'nizde gerçekten temizemeye değer bir kirlilik mevcut muydu? Gözleminiz nedir bu konuda? Benim aracım 200K km oldu, daha hiç elletmedim. Boruları söktüğümüzde de öyle aman aman kurum mevcut değildi. Araçta yazılım vesaire yok tabi
    iste bunun ıcın o kadar yazı yazdım emmeyı soktugumuzde gozle gorulur hıssedılır bı camur vardı o kadar temızledık pırıl pırıl yaptık ama arabanın performansında bı degısıklık yoktu soktugumuzde 120 bındeydı baya kırlıydı 200 bındekı halını dusunemıyorum ama temızleyıncede performansı artmıyo olede bı durum var

  9. #28
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iste bunun ıcın o kadar yazı yazdım emmeyı soktugumuzde gozle gorulur hıssedılır bı camur vardı o kadar temızledık pırıl pırıl yaptık ama arabanın performansında bı degısıklık yoktu soktugumuzde 120 bındeydı baya kırlıydı 200 bındekı halını dusunemıyorum ama temızleyıncede performansı artmıyo olede bı durum var
    senin arabada ciğer yokmuş

  10. #29
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin arabada ciğer yokmuş
    yoo yoo cıgerlıydı

  11. #30
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EGR iptalinin max motor gücünü veya torkunu arttıran bir uygulama olmadığını yıllardır bağrınıyoruz..

    Hala telefonlarda EGR iptali KAT iptali en son kaç hp olur usta tarzı sorular alıyorum.

    Demekki biyerlerde hala bu durum pompalanıyor..


    EGR iptali Emme manifoldundaki kurum oluşumunu durdurur.. Motorun rolantide ve 2000rpm ye kadar daha sakin ve az yakıt tüketerek çalışmasını sağlar. Bu bölgedeki güç bi miktar artar.

    Eğer valf arızalıysa Boost Kaçırır ve güç düşer(duman attırır), iptal sonrası motor kendine gelir.

    Çok extrem durumlar harici Yazılımsal iptal edilebilen motorlarda mekanik iptale gerek yoktur. Bazı motorlarda sadece mekanik iptal edilsede olur.

    EGR Arıza ışığı yakıyorsa Bence yazılımsal iptal edilmelidir. Çünkü artık 3-5 aylık peryodlarla sizi uğraştıracaktır..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  12. #31
    Burak K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Bursa
    Mesaj
    2.909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EGR iptalinin max motor gücünü veya torkunu arttıran bir uygulama olmadığını yıllardır bağrınıyoruz..

    Hala telefonlarda EGR iptali KAT iptali en son kaç hp olur usta tarzı sorular alıyorum.

    Demekki biyerlerde hala bu durum pompalanıyor..


    EGR iptali Emme manifoldundaki kurum oluşumunu durdurur.. Motorun rolantide ve 2000rpm ye kadar daha sakin ve az yakıt tüketerek çalışmasını sağlar. Bu bölgedeki güç bi miktar artar.

    Eğer valf arızalıysa Boost Kaçırır ve güç düşer(duman attırır), iptal sonrası motor kendine gelir.

    Çok extrem durumlar harici Yazılımsal iptal edilebilen motorlarda mekanik iptale gerek yoktur. Bazı motorlarda sadece mekanik iptal edilsede olur.

    EGR Arıza ışığı yakıyorsa Bence yazılımsal iptal edilmelidir. Çünkü artık 3-5 aylık peryodlarla sizi uğraştıracaktır..
    Antepte temizletmeden önce bi kaç ustaya sordum yazılımsal iptal etme olayını. Birisi EGR'yi iptal edersek Turbo nasıl hava alıcak dedi? Birisi iptal edilmez dedi,diğerleride mekanik iptal yapılır ama sıkıntı olur dedi. Özetle usta bulamadım iptal edecek. Temizlettim şimdilik,bursaya dönene kadar idare ederse beni bursada yazılımsal iptal ettiririm muhtemelen tekrardan sıkıntı çıkarmaması için.
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kabarırsa

  13. #32
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.KAYA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Antepte temizletmeden önce bi kaç ustaya sordum yazılımsal iptal etme olayını. Birisi EGR'yi iptal edersek Turbo nasıl hava alıcak dedi? Birisi iptal edilmez dedi,diğerleride mekanik iptal yapılır ama sıkıntı olur dedi. Özetle usta bulamadım iptal edecek. Temizlettim şimdilik,bursaya dönene kadar idare ederse beni bursada yazılımsal iptal ettiririm muhtemelen tekrardan sıkıntı çıkarmaması için.
    ohaa desem ayıpmı olur

  14. #33
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EGR iptalinin max motor gücünü veya torkunu arttıran bir uygulama olmadığını yıllardır bağrınıyoruz..

    Hala telefonlarda EGR iptali KAT iptali en son kaç hp olur usta tarzı sorular alıyorum.

    Demekki biyerlerde hala bu durum pompalanıyor..


    EGR iptali Emme manifoldundaki kurum oluşumunu durdurur.. Motorun rolantide ve 2000rpm ye kadar daha sakin ve az yakıt tüketerek çalışmasını sağlar. Bu bölgedeki güç bi miktar artar.

    Eğer valf arızalıysa Boost Kaçırır ve güç düşer(duman attırır), iptal sonrası motor kendine gelir.

    Çok extrem durumlar harici Yazılımsal iptal edilebilen motorlarda mekanik iptale gerek yoktur. Bazı motorlarda sadece mekanik iptal edilsede olur.

    EGR Arıza ışığı yakıyorsa Bence yazılımsal iptal edilmelidir. Çünkü artık 3-5 aylık peryodlarla sizi uğraştıracaktır..
    Düşük devirde 1500-2000 devir arası gaza bastığımda sanki bir boğulma ve duman atma olayı var benim araçta.egr iptali ile bu sorun çözülür mü? 1.4 hdilarda(araç Citroen c2) egr nasıl iptal ediliyor mekanik mi yazılımsal mı? + arıza lambası yakma vs gibi bir durum söz konusu mu? Teşekkürler
    ///MPower

  15. #34
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzemen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşük devirde 1500-2000 devir arası gaza bastığımda sanki bir boğulma ve duman atma olayı var benim araçta.egr iptali ile bu sorun çözülür mü? 1.4 hdilarda(araç Citroen c2) egr nasıl iptal ediliyor mekanik mi yazılımsal mı? + arıza lambası yakma vs gibi bir durum söz konusu mu? Teşekkürler
    Sorunun EGR ise çözülür.. EGR olmasada azalıcaktır.. Direk kapalı contayla kapattır.. ışığın yanmaz..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #35
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzemen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşük devirde 1500-2000 devir arası gaza bastığımda sanki bir boğulma ve duman atma olayı var benim araçta.egr iptali ile bu sorun çözülür mü? 1.4 hdilarda(araç Citroen c2) egr nasıl iptal ediliyor mekanik mi yazılımsal mı? + arıza lambası yakma vs gibi bir durum söz konusu mu? Teşekkürler
    2 türlüde oluyor. arızada yakmıyor.

  17. #36
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunun EGR ise çözülür.. EGR olmasada azalıcaktır.. Direk kapalı contayla kapattır.. ışığın yanmaz..
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 türlüde oluyor. arızada yakmıyor.
    teşekkürler
    ///MPower

  18. #37

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burak bi yer buldum egr yi yazilimsal iptal ediyor 500 liraya pazartesi gidip yaptiralim

  19. #38
    Burak K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Bursa
    Mesaj
    2.909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burak bi yer buldum egr yi yazilimsal iptal ediyor 500 liraya pazartesi gidip yaptiralim
    Beyine yeni egr'siz yazılım mı yüklüyorlarmış ?
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kabarırsa

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •