User Tag List

Sayfa 26/50 İlkİlk ... 16242526272836 ... SonSon
938 sonuçtan 476 ile 494 arası

Konu: tdci-hdi psa grubu hakkinda hersey....

  1. #476
    CemBerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    921
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seni ısının ehli bir ustaya yonlendireyim mi kardesim PSA da uzman
    Valla iyi olur adresi pmden alayım müsait olduğum bir zaman baktırayım

  2. #477
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.828
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seni ısının ehli bir ustaya yonlendireyim mi kardesim PSA da uzman
    o pm yi banada atıver bide sen bana birşey daha sölücektin.

    Birde birşey daha sorayım bu beynimizi kurcuklayan kim var servis dışında teybin aux unu açtırıcam.

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

  3. #478
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı powERS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o pm yi banada atıver bide sen bana birşey daha sölücektin.

    Birde birşey daha sorayım bu beynimizi kurcuklayan kim var servis dışında teybin aux unu açtırıcam.
    Attım abi ben sana pm gelmedi mi yahu

  4. #479

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında banada, com2000 değiştirebilecek, kırık sağ aynayı değiştirebilecek ve cruse control takabilecek bi usta lasım.
    Romeo <3 Giulietta

  5. #480
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hepsi bende mevcut kendi aracımı yaptırdıgım yer fakat reklama gırer vs dıye paylasım yapmıyorum

  6. #481
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hazır konusunu denk getirmişken sormak istediğim var onlar konusunda daha önceden ilgilenen uğraşan arkadaşlar varsa biraz bilgi verebilirlerse sevirinim.

    Yakın zamanda 1.6hdi 207 almayı düşünüyorum ve sanırım stock olarak pek kullanmam illaki yazılım ve egsoz sistemi icin bişiler yaparım.Fakat benim merak ettiğim yazılım ve egsoz sistemi icin neler olabilir ve alınabilen değerler nelerdir? daha önce turbo yada dizel arac deneyimim olmadıgı icin pek bilgi sahibi değilim acıkcası.. Hani yapılırsada ne gibi iyileştirmeler ile sorunsuz ve güzel verim alınabilir?
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konularda bordo klavyeli hızlıların yazıları yok mu öldürüyor beni

  7. #482
    enesarda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar yukarıda arkadaş belirtmiş ama bende sorayım. 207 hdi 1.6 sahibiyim. yazılım + ses için neler yapmam gerekiyor ? stage1 + kat iptali egr iptali son susturucu iptal , dp, freeflow, qtp , warex vs. liste nasıl olmalı? uğraşmaya değer mi ? daha önce aynı motorda sorun yaşayan oldu mu ?lamba yakar mı? yoksa hiç bulaşmadan sadece stage 1 mi uygulanmalıdır ?

  8. #483

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    .................

  9. #484

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Satanael Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hazır konusunu denk getirmişken sormak istediğim var onlar konusunda daha önceden ilgilenen uğraşan arkadaşlar varsa biraz bilgi verebilirlerse sevirinim.

    Yakın zamanda 1.6hdi 207 almayı düşünüyorum ve sanırım stock olarak pek kullanmam illaki yazılım ve egsoz sistemi icin bişiler yaparım.Fakat benim merak ettiğim yazılım ve egsoz sistemi icin neler olabilir ve alınabilen değerler nelerdir? daha önce turbo yada dizel arac deneyimim olmadıgı icin pek bilgi sahibi değilim acıkcası.. Hani yapılırsada ne gibi iyileştirmeler ile sorunsuz ve güzel verim alınabilir?

    Stock turbosu fazla kucuk, o yuzden sadece yazilim falan gibi basit islemlerle cok zevk alamassiniz bence. En iyisi buyuk turbo, buyuk nozzle'lar, yazilim, egr iptali, dp falan filan. Yani oyle 1.6 tdi lar gibi bi yazilim bi downpipe yaptim 160hp oldu degil bunlar. Ancak cok saglam motorlar oldugunu soylebilirim. Uygun turbo, yazilim, nozzle (uygun olcude buyutulmus), ve diger destekleyici islemlerle 200hp alinabilir. Tabi balata lazim, ayrica nozzle buyutme isin icine girdikten sonra, baya duman atiyo (ki bence 10 numero bisi )

    Arkadasimdan gordugum tecrubeyle yaziyorum, umarim yardimi dokunur.

  10. #485
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 Hdi Otomatik c4 var, Şamandıra arızam hala devam ediyor. Söküp bakacağım bir türlü elim gitmedi.

    Yakın zamanda enjektör diplerinden mazot geldiğini farkettim (sıkıştırdım biraz) pompacı ya gitti araba o ringler ve 1 enj. için meme değişti.

    Şuan bir sızıntı yok. Sadece 3000 devir civarı gereksiz bir şıkırdama duyuyorum ve az da olsa perf düşüklüğü mevcut.

    Tüm filtreler değişeli 6.000 km oldu. Sabah çalıştırdığımda arabanın etrafından geçersem iğrenç bir koku geliyor bunu neden yapar ?

    Ayrıca bilgi ekranında "risk of filter blocking" yazıyor. Bu ne anlama geliyor ?

    araç 216 bin de egr vs temziliği faydalı olur mu ? DPF iptali yazılmış ama benim araçta mevcut mu bu ? Yazılım ile nasıl kapatılır.

    100 tane soru sordum ama cahillik dert başa.

  11. #486
    Samet25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    34
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlarım abilerim 1.6tdci 2005 model focus sahibiyim. dün aracımın kat ını boşalttırdım ve susturucu iptal ettirdim güzel bi ses aldım tadın da oldu. ama biraz daha homurdanmasını istiyorum ve biraz daha agrasif olsun istiyorum ne yaptırmam gerekiyor. ( yakın zamanda yazılımda atılacak yazılımdan sonra seste değişim olur mu ? )
    34MMC77 Leon Cupra Stg5
    41AR447 Polo GTI Stg3+
    34LM818 E34 M52B28

  12. #487
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Samet25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlarım abilerim 1.6tdci 2005 model focus sahibiyim. dün aracımın kat ını boşalttırdım ve susturucu iptal ettirdim güzel bi ses aldım tadın da oldu. ama biraz daha homurdanmasını istiyorum ve biraz daha agrasif olsun istiyorum ne yaptırmam gerekiyor. ( yakın zamanda yazılımda atılacak yazılımdan sonra seste değişim olur mu ? )
    Boru çapını büyüt

  13. #488
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardes şimdi Apaçi olarak ben en başı çekiyorum. Eski focusumda 4 kez ( aldığımda olan egzoz ile 5) komple baştan sona egzoz sistemi yaptım.
    En sesli hali;
    60 lik Krom DP ve 76lik duzboru.
    Yazılım seste artış sağlıyor biraz.

    Haa ama baştan söylüyorum geri düşer aracın. Hani ses istiyorsan olacak en sesli hali bu şekilde alırsın ama araban çok geri düşer. Pedal boş gibi bir his bırakıyor.
    Yazılımda yapacaksan en güzeli;
    60lik DP 60lik ara boru sonda no name freeflow susturucu. Hem gaz tepkin olur hem yürür.

  14. #489
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sadun94 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock turbosu fazla kucuk, o yuzden sadece yazilim falan gibi basit islemlerle cok zevk alamassiniz bence. En iyisi buyuk turbo, buyuk nozzle'lar, yazilim, egr iptali, dp falan filan. Yani oyle 1.6 tdi lar gibi bi yazilim bi downpipe yaptim 160hp oldu degil bunlar. Ancak cok saglam motorlar oldugunu soylebilirim. Uygun turbo, yazilim, nozzle (uygun olcude buyutulmus), ve diger destekleyici islemlerle 200hp alinabilir. Tabi balata lazim, ayrica nozzle buyutme isin icine girdikten sonra, baya duman atiyo (ki bence 10 numero bisi )

    Arkadasimdan gordugum tecrubeyle yaziyorum, umarim yardimi dokunur.
    Dediklerinde cok mantıklı seyler ama ben zaten 120-130 hp limitleri benim icin yeterince tatminkar olacaktır.Sonucta cogu zaman eşim ve cocugumla kullanıyorum aracı arada bi gazlamak icinde bukadar masraf benim icin cok zahmetli olur..Benim beklentim dediğim gibi o güclerde motorun bana kısa vadede sorun cıkarmaması.. Suan 1.6 16v palio kullanıyorum hani üzerine harcadıgım para yerine swap yapaydım yeminle daha ucuza gelirdi.Bana hem masrafsız olacak tabiri caizse taş gibi olacak hemde biraz zevk vericek söyle bastımmıda uzıcak kanser etmicek

    Dizel e gecmemdeki en büyük sebeplerden biriside bu.Yoksa Atmosferik aracın benim gönlümde yeri büyük.Şimdi hayatım boyunca hep 8000 devirmi döndüm hayır ama ne bileyim benzinli aracın devir bandı olsun egsoz sesleri olsun daha güzel geliyor.böyle vites yükseltmeden bagıra bagıra gezicek o araba

    İşin icine turbo girdimi olay değişiyor işte ufacık bi yazılım ile bile cok tatminkar gücler elde edilebiliyor bu gücleri atmosferde almak haha nerde

    ee dizellerdeki yakıt ekonomisi *****.Hani suanki aracımdanda biliyorum basmazsan yakmıyor ama basıncada yakmam demiyor yani.ama dizellerde bukadar ucurum yok arada.

    Turbo dizellerin benim icin gözümde en büyük artısı düşük devir yüksek tork buda şehir ici şartlarına bambaşka bişi trafikte bile ne devir dönmeye gerek kalıyor nede cayır cayır devirli gitmeye...

    Sizlerinde dedigi gibi hdi motorların saglamlıgı benim icin önemli olanda bu.Bakalım bide dizeli deniyelim belki vazgecilmez olur benim icin bilemem
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konularda bordo klavyeli hızlıların yazıları yok mu öldürüyor beni

  15. #490

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Satanael Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediklerinde cok mantıklı seyler ama ben zaten 120-130 hp limitleri benim icin yeterince tatminkar olacaktır.Sonucta cogu zaman eşim ve cocugumla kullanıyorum aracı arada bi gazlamak icinde bukadar masraf benim icin cok zahmetli olur..Benim beklentim dediğim gibi o güclerde motorun bana kısa vadede sorun cıkarmaması.. Suan 1.6 16v palio kullanıyorum hani üzerine harcadıgım para yerine swap yapaydım yeminle daha ucuza gelirdi.Bana hem masrafsız olacak tabiri caizse taş gibi olacak hemde biraz zevk vericek söyle bastımmıda uzıcak kanser etmicek

    Dizel e gecmemdeki en büyük sebeplerden biriside bu.Yoksa Atmosferik aracın benim gönlümde yeri büyük.Şimdi hayatım boyunca hep 8000 devirmi döndüm hayır ama ne bileyim benzinli aracın devir bandı olsun egsoz sesleri olsun daha güzel geliyor.böyle vites yükseltmeden bagıra bagıra gezicek o araba

    İşin icine turbo girdimi olay değişiyor işte ufacık bi yazılım ile bile cok tatminkar gücler elde edilebiliyor bu gücleri atmosferde almak haha nerde

    ee dizellerdeki yakıt ekonomisi *****.Hani suanki aracımdanda biliyorum basmazsan yakmıyor ama basıncada yakmam demiyor yani.ama dizellerde bukadar ucurum yok arada.

    Turbo dizellerin benim icin gözümde en büyük artısı düşük devir yüksek tork buda şehir ici şartlarına bambaşka bişi trafikte bile ne devir dönmeye gerek kalıyor nede cayır cayır devirli gitmeye...

    Sizlerinde dedigi gibi hdi motorların saglamlıgı benim icin önemli olanda bu.Bakalım bide dizeli deniyelim belki vazgecilmez olur benim icin bilemem
    120-130hp de stock turboyla mantikli degil bence, cunku gercekten ama gercekten kucuk o turbo (207 1.6 hdi'den bahsediyorum). Extreme bir tuning yapmadanda, kucuk capli turbo oynamalari lazim bence, sonucta stock turboyla 120hp almak ile sadece ici veya komple buyutulmus turbodan 120hp almak farkli olucaktir, cunku turbonun uzun donemdeki yorulmasi daha az olucaktir. Sadece kucuk bir not olsun bu size

  16. #491
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sadun94 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120-130hp de stock turboyla mantikli degil bence, cunku gercekten ama gercekten kucuk o turbo (207 1.6 hdi'den bahsediyorum). Extreme bir tuning yapmadanda, kucuk capli turbo oynamalari lazim bence, sonucta stock turboyla 120hp almak ile sadece ici veya komple buyutulmus turbodan 120hp almak farkli olucaktir, cunku turbonun uzun donemdeki yorulmasi daha az olucaktir. Sadece kucuk bir not olsun bu size
    bakıcaz bakalım dediginiz gibi belkide bi turbo değişimi gerekebilir ama bunlarda olucaksa uzun vadede olur zaten. hayırlısıyla su paliom bi satılsa ozaman bakıcazda
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konularda bordo klavyeli hızlıların yazıları yok mu öldürüyor beni

  17. #492
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Satanael Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakıcaz bakalım dediginiz gibi belkide bi turbo değişimi gerekebilir ama bunlarda olucaksa uzun vadede olur zaten. hayırlısıyla su paliom bi satılsa ozaman bakıcazda
    Motoru zorlamadan normal custom bi yazılım+dp sona kadar düz boru+egr iptali+kutu içi filtre sağlıklı şekilde zorlamadan 125 130 olur, pal büyütmeye orasıyla burasıyla turbonun oynamaya gerek yok

  18. #493
    Samet25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    34
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok ta aşrı bi ses istemiyorum gaza basınca biraz daha tatmin olayım istiyorum.. ama denicem bu tavsiyenizi
    34MMC77 Leon Cupra Stg5
    41AR447 Polo GTI Stg3+
    34LM818 E34 M52B28

  19. #494
    No23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    63
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Satanael Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakıcaz bakalım dediginiz gibi belkide bi turbo değişimi gerekebilir ama bunlarda olucaksa uzun vadede olur zaten. hayırlısıyla su paliom bi satılsa ozaman bakıcazda
    alacağın 207' de orjinalde kat yada dpf olacak birde son susturucu. turbonu kontrol ettirirsin, turbonda üfleme , yağ sızdırma vb sıkıntılar yoksa, enjektörlerin sağlıklıysa, dp, egr iptali ve yazılım en ideali ve masrafsızı. biraz daha yüklenirsen baskı balata kaçıracak vb birsürü sıkıntı. günlük kullanım için en ideali arkadaşların da belirttiği gibi dp, egr iptali ve yazılım. opel astra 95hp 1.3 dizel motorların turbosu avuç kadar ama 2 senedir sorunsuz 130 hp gezen arkadaşım var. motoru ısıtmadan sıkarsan, soğutmadan kapatırsan her aracın turbosu erken vakitte bozulur.
    Beni satmayan tek dostum arabam...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •