Super uygulama olmus cidden mfa+ direksiyon uyumu icin benim de aklimda var. Ama maliyetler hep cok yuksek cikti benim buldugum parcalarda minimum 1750+ gibi meblalar cikti.
Printable View
Super uygulama olmus cidden mfa+ direksiyon uyumu icin benim de aklimda var. Ama maliyetler hep cok yuksek cikti benim buldugum parcalarda minimum 1750+ gibi meblalar cikti.
Whatsapp Güncel
1: Murat Özcan
2: Sinan Adalı
3: DBK34
4: Sword
5: Mertcan
6: Emrah ŞÅ¾enel
7: Ahmet Oğul
8: Eren G
9: Fatih
10:Golfcu0101
11:LowSlow
12: Dgoo
1.6 tdi ile ilgili bir WhatsApp grubuna yada yukarıda adı yazan insanlarla aynı WhatsApp grubuna dahil değilim, eklenmek içinde bir talebim olmadı. 2017den beri 1.6 tdi sahibi de değilim. Şu konuya bir açıklık getirelim derim.
Bir yanlış anlaşılma olmuş kardeşim şimdi tekrar konuşunca arkadaşlarla açıklık geldi konuya.
Dgo isimli ufuk arkadaşımız özelden yazınca onun nick yerine ismini listeye eklemişiz oradan da sen kendin eklendiğini düşünmüssün herhalde onunda adı ufuk olunca karışıklık olmuş kusura bakma..
Estağfurullah sıkıntı yok. Karışıklığın düzelmesine sevindim.
Yazılım yaptırmadan önce süre kesinlikle alın, stock arabayı zar zor geçememek olmaz.Yani düzgün yapılmadığında yazılımlı aracın stock araca geçildiğinide şahit oldum ama yıllardır piyasada olan özellikle cay kodlu motorun stock olanını bayağı bayağı geçmesi gerekir diye düşünüyorum.
Mesela 1.6 TDI Sadece yazılım manuel vs TDI DSG
YouTube
https://youtu.be/ncAqWLCaKNc
Kesinlike benim araç stock golf ü bu şekilde ayıramıyor mehmet. Senin attığın bu videoyu daha önce de izledim iki araç arasına şehir sokarsın burda. Bizim eski forumdan bilirsin yazılımlı tdi golf 6 lar tsi ları rahat geçiyordu ben tsi la kafa burun yürüyorum sen düşün.
Benide yazın :)
Arkadaşlar benim arabada rölantide titreme ve gazdan ayağını çektiğinde ciddi şekilde yığılma sorunu var. Ya da vites attığımda selam mutlaka veriyoruz :D 1.6 Tdi’larda kronikmiş galiba. Motor kulakları değişti bir işe yaramadı. Bazı yerlerde yazılım güncellemesiyle geçiyor denmiş. Aracım manuel, bu sorunu yaşayan ya da neden kaynaklandığını bilen var mı acaba? Devamlı sallanmak can sıkmaya başladı artık, özellikle birinci ve ikinci viteste gaza basmada/gazdan ayak çekmede oluyor.
Aynı sorun bende de var. Gaza basınca küt diye vurma ve gazdan ayağı çekince sert bi şekilde öne yığılma. Ben çözümünü bulamadım ama yazılımdan sonra daha belirgin hissetmeye başlamıştım bu durumu. Başka araçlarda kullanıyorum bu şekilde vuruntu ve yığılma olmuyor kesinlikle.
ben ılk oyle yapacaktım ama devır gostergesı 8000 oldugu ıcın vaz gectım ama sana bahsettıdıgım edıtor ıle 8000 ı 6000 devır kagıdı bulunur ıse adapte edebılırım :)
gtı gostergesı takmak daha az malıyetlı cunku amarok takınca lastık capından dolayı bır hata verıyor onu duzeltemedım ben hala
Whatsapp Güncel
1: Murat Özcan
2: Sinan Adalı
3: DBK34
4: Sword
5: Mertcan
6: Emrah Şenel
7: Ahmet Oğul
8: Eren G
9: Fatih
10: Golfcu0101
11: LowSlow
12: Dgoo
13: ClioRS
14: Mcsadness
15: ?
Sabah ilk marşa bastığımda yaklaşık 1 dk civarında hafif bir beyaz duman çıkıyor, öyle afeki değil su buharı gibi geçici. Kokladığımda partikül kokusu geliyor. Kül oranı %1.9 şuan sabahları pasif temizlik yapıcağını da düşenmiyorum. Bunu yaşıyan var mı acaba?
Şunu bi kontrol et istersen. Nasılsa elinde eeprom dump var.
Ki Helper, помощник Ñ€ĞµĞ´Ğ°ĞºÑ‚Ğ¸Ñ€Ğ¾Ğ²Ğ°Ğ½Ğ¸Ñ Ğ´Ğ°Ğ¼Ğ¿Ğ¾Ğ² приборных панелей Ğ´Ğ»Ñ 6го и 4го Ğ¿Ğ¾ĞºĞ¾Ğ»ĞµĞ½Ğ¸Ñ VAG. (Last Update 15.01.18) — DRIVE2
ekleme : 6000 devir kağıdı bulman imkansız sanırım. Çünkü hararet de orda. Belki 6C polonun kadran yüzeyleri uyabilir.
en son bakımda castrol kullanmıştım yağ olarak, bu sefer değiştirmek istiyorum castrol'de biraz çalışma sesi arttı gibi hissettim motorun. Liqui mi kullansam bu sefer yoksa başka bir öneriniz var mı ? Engine flush kullanıcam bu sefer değişimi yaparken
Mobil 1 esp den sonra liqui moly toptec 4200 e geçtim. Geçerken engine flush da kullandım. Hiçbir fark hissedemedim. Motor sesi mobil e göre biraz daha artmıştı ya da bana öyle geldi. Motor sessizleşti çalışması daha iyi diyenlere kulak asma tamamen psikolojik öyle bi durum yok. Şu anda tekrar mobil e döndüm bence lm ye göre daha sessiz ve yağ sıcaklığını takip ediyorum herhangi bir fark yok. Diğer bakımda sırf merakımdan motul x clean+ deneyeceğim bakalım onda durum nasıl.
1.6 tdci aracımda mobil1 den sonra lm leıchtlauf specıal'a geçtim ben de hiç bir fark gözlemlemedim,
üzerine ceratec atıp yine takip ettim ama o ürün sitelerinde yazan yorumların etkisini hiç göremedim.
(araç 105k km'de)
Yağ değişimi yapacağım. Soğuk motorda şıkır şıkır ses geliyor. Devirdaim değişti, triger seti değişti ses yine duruyor :/. Araç CRK motor 70.000de.
Liqui Moly 4200 mü tavsiye ediyorsunuz? 4200 sadece 5lt ambalajla satılıyor galiba. Bizim araçlar 4.3lt alıyor. 4 litre alınca bir de üzerine katkı eklediğimde işim çözülür diye düşünüyorum. Eğer 4200 sadece 5lt satılıyorsa ya motul alacağım ya da 4600'ün 4ltsi var. 4600 4200 farkını bilen var mı?
LM'in lifler katkısı diye bir ürünü var, hidrolik iticilere yönelik. Böyle bir şey kullanmaya gerek var mı?
Ceratec 100 lira, az para da değil, bir şeye yaramıyor diyen yorumları görünce açıkçası kullanıp kullanmamakta arada kaldım.