Sevis ısrarla bir şey yok diyor bakalım hayırlısı.
Printable View
Sevis ısrarla bir şey yok diyor bakalım hayırlısı.
Evet sıfırdan yeni yazılım yapıldı ben önceki yazılımı yükleyecekler sandım ama farklı bir sürüm yüklendiği için olmuyormuş.
Şimdi yeni bi sorun oluştu araç düşük devirde giderken gaza bastığımda aksı koparacak gibi vuruntu yaparak hızlanıyor. Şehir içinde kullanmak çileye döndü gaza ne kadar yumuşak bassam da çok şiddetli bi vuruntu yaparak hızlanıyor bıktım artık arabayla uğraşmaktan.
Sitede 1.6 tdi için hava filtre kiti satılıyor, ilgilenen olur belki.
http://www.techturkey.com/forum/modi...on_intake.html
Bizim araçlarda vagcom üzerinden xds elektronik diferansiyel kilidi oranını arttıran oldu mu acaba? Viraj içlerinde ufak bir gaz ayarsızlığında kafa hemen açılıyor, xds işe yarasa iyi olurdu.
Arkadaşlar 23r7 güncellemesinden sonra Özgün e yazılım yaptıran var mı? Var ise yazılımdan sonra hava filitresinde ki aparat sökülüyor mu ?
Bu gün aradım eski yazılım yüklenip üzerine yazılım yapılabiliyormuş. Aynı araçtan 3. Sü bu biraz fazla geldi titreşim belki eski yazılım ile sorun çözülür umuduyla bu yola girmek istiyorum. Yoksa ha eski yazılım üzerine yapılsın ya da güncel yazılımın üzerine araç sağlıklı yürüdükten sonra sorun değil. Cevap için teşekkür ederim.
En son konuştuğumuzda vuruntu sorunu vardı onu diyorsan çözüldü. Tekrardan Ecufast e gittim yazılımla oynandı şu an vuruntu yok ama bunun için aracın gücünü biraz aşağı çektiler eskiye göre biraz daha yavsş anlayacağın.
Benim merak ettiğim sadece yazılımla 140 hp civarı yürüyen araçlarda bahsettiğim düşük devirde iken oluşan vuruntu var mı yani illa güç artınca bu kadar şiddetli vuruntu mu olacak? Benim araçta vuruntu geçti ama şu an taş çatlasın 130 hp civarıdır
Bu arada servis bana 9972 yüklendiğini söylemişti Ecufast e gittiğimde bilgisayara bağlanınca aracın üzerinde 9979 yani emisyon yazılımı olduğu ortaya çıktı. İşin özü 23r7 yi düzeltememişler bana da yalan söylemişler.
Merhaba arkadaşlar,
1.6 tdi manuel yazılımlı aracı olup, debriyaj pedalında tık - tık - tık şeklinde ses gelen varmı ? hem basarken hem bırakırken, araç çalışırken duymak zor. stop ettiğimde kapalı garajda bariz ses var. Sizde neden olabilir ?
Baskı balata değişimi 1.5 sene önce yapıldı, eğer balatadan ise, alt devirlerde yazılımı kıstıracağım.
Eski aracımdada vardı, daha yeni değişmiş baskı balata pamuk gibiydi 3000 km falan olmuş ben aldığımda sesi farkettim. hızlı vites atmaktan, debriyajı birden bırakmaktan oluyor. baskı balata değişince tabiki oda üzerinde yıldız şeklinde çubuk çubuk gelir. yinede yanlış yönlendirmeyim bilen arkadaşlar yazarlar
Merhaba,
Arabayla bir kere patinaj çekmişliğim yok. Sanırım bu yazılımdan, alt devirlerdeki yüksek tork yıpratıyor .. 2 yılda 1 balata değişemem sonuçta... İlginç olan yazılımlı çok kullanan var internette kimse bahsetmemiş.... Ya kimse umusamıyor , yada kronik sorunlu parçalar..
Sachs gözüküyor aracıma uygun balata...daha önce yine sesten dolayı değiştirmiştim...
Volkswagen Golf 7 1.6 TDI Debriyaj Seti Manuel Vites Sachs Marka Fiyatı
Benim A3'te yazılıma rağmen egsozumun içi genelde temiz dururdu. Geçen Bursa'ya gidip geldim egsozun içi kapkara olmuş. Temizledim, şimdi yine kararmış. Ne yapıyor arabanın içi kurumdan mı temizleniyor anlamadım:)
Yazılımdan ya da yazılımcıdan da kaynaklanabilir. Dizel araç da baskı Balata torktan dolayı biraz erken sertleşir onun haricinde ben sorun yaşamadım. Birde ışıklarda ayağınızı debriyajdan çekin öyle bekleyin.
İki tane Polo bir tane de mk6 golf vardı arkadaşta da mk7 golf vardı mk7 6 ya göre çok daha iyi gidiyordu hafif olması artı ama Polo gibi atik di mk7 yazılımı 4 ünüde aynı kişi yapmıştı.
Arkadaşlar kaput keçesi sartktı aracınızdan keçeyi çıkartıp kullanan var mı? Boyaya zarar verme ihtimali var mı keçe olmaz ise?
Cooler için uygun alternatif öneriniz varmı ? 7 8 9 10 lt ? mesela örneğin crafter cooleri gibi kes biç gerekmeden ? Bmc megastar cooleri takan var farklı önerisi olan varmı, uçuk fiyatlı olmayan.
Geçen hafta aracım 2 defa sabah zor çalıştı ve çalıştıktan sonra yoğun beyaz duman attı :/
Neye alamet olabilir? Yakıtım baya düşük, performansta da bir sıkıntı yok. Mazot da hep aynı yer, Shell.
Turboda kalan yağ?
1.6tdi enjektör ömrü ya da çalışma süresi ne kadardır ? Düzenli olarak temizletmek gerekir mi? 165k km oldu benim araç baktırmak gerekir mi ?
Sizin aracınızda yanlış hatırlamıyorsam DPF yazılımsal olarak iptal ama mekanik olarak iptal değildi ?
Araca zarar veriyorsunuz eğer hala o şekildeyse, araç rejenerasyon yapmıyor yazılımsal iptal olduğu için ve mekanik olarak tıkandığından o tarz sorunlar yaşamanız çok normaldir.
Hayır, kırdıracaktım, kısa bir müddet öyle kullandım. Sonra söktürüp temizlettim, aslında pis de çıkmadı. Temizledikten sonra tekrar ışık yaktı. Meğer doluluğu gösteren fark basınç sensörü bozukmuş.
Çalışma problemiyle alakalı da bir depoda liqui mola katkı kullandım bir daha öyle bir sıkıntı olmadı.
polo 1.6 tdi larda yağ sıcaklığını yol bilgisayarında görebiliyor muyuz? ayarlanabiliyor mu ?
Bir de fikirlerinizi alayım. Geçen istanbulpark'a girdim bir seans . 2 kişiydik (90kg ek) araçta sadece yazılım var , 17 jant replika rs6 ve yol lastiği
Bu hali ile 2,47 döndü.
1- Şimdi durum şu , araç üst üste tur atmaya kalkınca doğal olarak isteksizleşiyor, yazılım gücünü arttırmadan , kesinlikle duman sorunu ve ses sorunu olmadan bunu çözüp bir seans boyunca ısınmadan kullanmayı başarabilir miyiz ?
2- Semi slick lastik ve hafif jant takımı almayı düşünüyorum piste giderken kullanmak için. Audi hafif jant 15 inç 195/50/15 ölçü mü ? yoksa 17 polo wrc jant 215/40/17 ölçü mü daha iyi olur?
Aracı şirkete kullanılsın diye aldım, personel sağa sola gidiyor. Bu sebepten egzoz gürültüsü , yay , duman ve aşırı güç istemiyorum. Amacım istanbulpark'ta antrenman yapabilecek kıvama getirmek. Hedefte 2:40 olsun :)
Cooler , duzgun filtre yeterli bence baslangicta :)