geriye bişe kalmıyo zaten chip egsoz kat egr den sonra buda tatlı niyetine olur işte :) 1 boy fark etse kafi
Printable View
geriye bişe kalmıyo zaten chip egsoz kat egr den sonra buda tatlı niyetine olur işte :) 1 boy fark etse kafi
Bu arada her iki araçtada yazılım vede egr iptali vardı. Birinde filtre vardı diğerinde yoktu. O hallerinle 3-5 hp aralığında oynuyordu yani
3 - 5 hp için 500 dolar harcanmaz
300-500 dolar değil. Herhangi bir cam fıskiye motoru, bir su deposu, metanol-etanol-hiç bulamadın kolonya. Bunlarla başarıldı zamanında
hehehhehe yapcak bişe kalmadıysa harcanır soylediğin fiyatta biraz abartı olmuş
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cooli...Q5fAccessories
Gazihan doğru söylüyor. 3-4hp için 250$ para verilmez
devreye girecegi basınc degerini ve devir bandını ayarlıyamayacagin bi sistemi zaten hic takma ..
bunların ayarlanabildigi guvenilir sistemler 500 dolar gibi basliyor
Bu arada arkadaşlar şunuda belirtmek isterim. Biz bu uygulamaları yaptığımızda, ***** dönem drag dönemiydi. Herkes yarış koşuyordu. Genelde drag sezonuda sıcak havalarda olduğundan 2-3 gazlamada araç fazlaca sıcak hava üretiyordu. Bunu telefi edebilmek amaçlı araca manuel müdahale edebileceğimiz böle sistemler yapıldı. Kalkmadan sıraya geçerken açık tutuluyordu, yarış sonrası kapıyorduk sistemi. Şimdi iyice prof sistemler gelişmiştir tabiki.
18. 34UD5759 2005 model Polo TDI 1.4 96 HP / 227 Nm
Megachips chip tuning
K&N kutu içi filtre
:)
hoşgeldiniz :)
birde arkdaşlar Dyno verileri olanlardan scanleyip bana gönderirseniz ilk sayfadaki listeye ekleyecem daha güzel olur kanaatindeyim ...
19 ncu diyelim :)
2005 307 hdi 1.4 70 hp falan :p
+ olarak kat iptali real marka performans egzoz :rolleyes:
Birşey daha rica edeyim mümkünse sadece listeye girmek için değil aktif olarak bişeyler tartışmak içinde konuya katkıda bulunun :) Her ne kadar yapılacaklar sınırlı olsada...
Bu arada hoş geldiniz :)
üstüne alınma dostum :) paylaşım yapmak amacım yeni fikirler üretmek lazım. ;)
hehehe kesinlikle :) Emme manifoldunuda temizletmek lazım.