En verimli BMW bence güncel motor gamına bakarak yeni geliceklere de bakarak.
Çift turbo dizel Saab 9-3'de var.
Printable View
arkaslar eskı aracım belkı bılrıısnız partner 1,6 hdı dı yapılan ıslemler
gazıhan yazılım
egr+kat ıptalı
60 duz boru
aem acık fıltre vardı
ama fazla tad alamadım aractan su anda aıle ıcın partner tepe aldık ve kendıme garj arabası yuklemek ıcın tıcarı aarac yapıcam ve bı ark 2,00 hdı yazılım attırdı mukemmel bı sekılde yuru var aracın sadece yazılım la ve vıtes oranları 1,6 ya gore fazlasıyla uzun
sızce bu arac yuklenırmı 2,00 hdı yukleyen varmı sıkıntı ayaratımı buyuk turbo ıntercol aklınanıza gelebılıcek her konuda gıtlak yapmak ıstıorum gerekırse nosuna kadar bu konuda yorumlarını beklıorum
2.0 Mjet Doblo yükledik.
Specleri; Chip, Filtre, Downpipe, Komple Düz Boru, Rapid Box
Verdiği güç oldukça tatminkardı. Dyno verisi 190 hp civarındaydı.
Size bu konuda en net cevabı Mehmet GAZIHAN verecektir.
yeni bmw 2,0 dizellerde 218 bg motor var.maşallah
benim yeni traktöre neler yapabiliriz
evet multijetçiler öneriler :D
Benm corsamın su an debrıyajı gumlemek uzere.
debrıyaj setını degıstırdıkten sonra kat ıptalı yapmak ıstıyorum dızelde kat ıptalı ıcın sanırım downpipe gerekiyormuş? bunun olumlu etkisini görürmüyüm?
ve debrıyajdan sonra yazılım ıcın ayara gıtmem lazım mı?
1.3 dizel 75 hp corsa d ye haftaya ecufastte yazılım yükleticem 100 hp olucak dendi farkı nasıl hissettiricek bakalım
Multijetler güzel araclar.Farkı cok rahat hissedersiniz özellikle alt devirlerde.Eglenceli bir arac olur.
doblalardan o kadar guc alındıgını duydum eger fıat motorundan o kadar guc cıckıosa ve asısırı yuklenmedın partner 2,00 hdı daha ıyı verım alınır dıe dusunuorum
eet mehmet ustamla konustum sordum bunu ww grubuna bak dedı ama butce meselesı bıde partnere karsı bı ılgım sempatım var oncekı aracımda partnerdı ama 1,6 olunca sınırlı yukleme yaptık hacımın kucuk olması korkutuodu benı mehmet ustamın bu konuya sıkı bı acıkmala ne gıbı ıslemler yapılıp ne kadar guc alıabılır bu koonuda bılgısını belıorum
beyler suan yazılımla en tehlikeli hale gelecek 1.6 dizel hangisi ?
Yüklenmiş 1.3 70 75 90lik var etmez 1.3 motorlarda yüklenmiş ve yürüyen örnekler varmi büyük turbo dowpipe+++ Bende yaptirmak istiyorum hafta içi belki büyük turboyu takacağim bilgi alişverişi yapip ne kadar gideri olacak onu görmek istiyorum
1300cc'ye bosa para dokmeyin derim ben
tarık bana araba chipleten insanların %70 i 35-40 yas ustu..
bu insanların derdi yerinden kalkmayan ilerlemek hızlanmak istemeyen araçlarını bi nebze canlandırmak.. ALT DEVİRLERDE.. bu insanlar 3000 devri cok nadir geciyorlar..
duruma bakıs acını degistir accik anlıcaksın..
tabiki amac fazla güç ise ne kadar hacim okadar verim..
bunun maliyeti, vergisi var, tüketimi var v.s. herkes tercih edemiyor haliyle..
Yav onu anladim tabi ki 1.6 hacimli arabalar zaten genelde cok da ucuz degil, ben burada sadece hemen altina cevap yazdigim mesaja yonelik fikrimi belirttim 'para dokmeyin' diye, yazilim yaptirma olayini destekliyorum zaten ve 1.3 Corsa'mda yaptirmistim da, simdi 1.6 Polo'ya yazilim ciksin imkanim olursa o gun yaptiririm yine :icon_tup:
Benım aracımda 1.3cdti ama aşırı memnunum. ılk defa yazılımlı bır dızel arac kullanıyorum ve bundan sonrada yazılımsız bınecegımı zannetmıyorum ;) bence herkesın yaptırması gereken bır modıfıye :)
kendimin yasadığı en son örneği paylaşıyım,
aldığım 86hplik 1.9 TDI Transporter 36-38 krş yakıyordu, ekonomiye yönelik max gücü arttırmadan yüklediğim yazılımla şuan 28 krş lara kadar düştü.. 2. vites 2500 devirde tırmandığım sokağı 3. vites 2000-2100 lerle çok rahat çıkabiliyorum artık.. üstelik gaza daha az basıyorum..
bayram arefesi yazılım uyguladığmız bi müşterinn bayramda paylastığı post,
rio ya yazılım yaptırdım değerler söyle;
--------------------------------------------------------------------------------
Herkese selamlar
Daha önce EGR valfi iptaliyle ilgili soruma kimse cevap yazmadı bende bunu arastırırken egr ventilinin yazılımla kapatılabildiğini sitesinden yazıyı alıntı yaptığım arkadaştan öğrendim ve kendisiyle sohbetimin neticesi eğer istersem extra tork ve yakıt tüketiminde iyileştirme için için yazılım yapılabildiğini öğrenmiş oldum (ismini yazmam doğru olup olmayacağını kestiremediğim için burada yazmıyorum)
İşleme onay verdikten sonra 45 dakika içerisinde işlem yapıldı ve test sürüşünde ciddi güç artışını hissetmemek mümkün değildi.
Depomu doldurdum çok sakin sürüşle Istanbuldan Körfez üzerinden Balıkesir Manisa(Akhisar) ordan İzmire ve ordan Çanakkale istikametine doğru giderken yakıt lambam yandı.1152km!!! depomu tekrar doldurdum 42.7 litre yakıt aldı
sürüşle ilgili notlar;
yazılımdan önce devir saati 1850 devire ulaşmadan aracım cansız yürümek istemezken
yazılımdan sonra 1450 devirden itibaren güç üretimini hissediyorsunuz doğal olarak vites değiştirme devirleri aşağıya düştüğü için gaz pedalına daha az abanıyorsunuz ve doğal olarak yakıt tüketimi iyilesiyor
yazılımdan önce 80 den 100 km ye çıkmak için vitesi 4 e atıp devir yüksletmem gerekirken sadece gaza hafif bir dokunmamla neredeyse vites küçültmüş gibi bir ivmeyle 100e çok kolay tırmanıyor
daha önceleri 80km 5. viteste detenasyonlu sürüş yaparken simdi aynı hissi 65km 5. viteste hissetmeye başladım
yol bilg sıfırladığımda düzyolda 70-75km hızda 5.viteste 2.7-2.9l
75-90km arası 3.7l
110-125 arası düz yolda 4.5-4.7l gibi değerler okuyorum
Ben bu tür yazılımları SAFECHIP die isimlendiriyorum.. genelde gaz pedalının ilk %50 si ile aracını süren kullanıcılar tercih ediyorlar ve max güç çok fazla artmıyor.. haliyle motoru terleten bi durum da gelişmiyor..
chip top speedi arttırmaz.sen top speedini kesicide yapıyorsan eğer.
ama son viteste 3000 devirden yukarı çıkamıyorken 200 yapıyorsan, yazılım sonrası gelen güçle 4000 çevirirsin ve 220 yaparsın mesela
kat yerine düz boru çektirmeyi düşünüyorum ne gibi avantajları dezavatajları olur? Arıza ışığı gibi bir durum olabilir mi ?
Vakti zamanında modüllü rio ile kademeli modüllü 2007 focus sedan tdci denemiştik...
Focus geçiyordu ama ayarlı modüldü ve nerdeyse en üst kademesine yakın açıktı....
Standart halimle Megane III dci 106 ps aracım ile 4 sonuna kadar bir , bir buçuk boy arası açıyordu rio ama 5 ve sonrasında geçiyordum...Yani hızlı gider hafiftir diye alınmaz bence...
Ne fren var ne yol tutuş var enteresan bir araç...
katılıyorum alınası bi araç değil arkadaşımda var yol tutuş kötü frenaj daiyi değil ama benim 1,6 110 luk 307 yi şaka gbi geçiyo :)
valla arkadaşlar ben aracıma 3 senedir yazılımla biniyorum. allaha şükürler olsun ki problem ile karşılaşmadım. ve yazılım sonucu aldığım sonuçlar hep şu şekilde oldu:
-aracım 49 litre mazot alıyor çok sıkıştırmama rağmen. yazılım yapar yapmaz uzun yola çıktığımda 1042 km yol yaptım ve aracımda 90 kmyi hiç geçmedim
-yazılım yapmadan önce ise 90 kmyi gene geçmediğimde 850nin üstüne çıkmadım hiç.
yakıt farkını burdan daha iyi anlayabiliyoruz.
performans olarak ise;
maximum sürat hiç bir şekilde değişmedi desek yalan olur neden mi 4500devirde sabit kalan katran şimdi 5000 devir görüyor yani süran 175i görür iken şimdi 190 görüyor
fikrimce yazılımın asıl değeri ise ivmelenme kim ne derse desin chip olmayan ile chip olan aracın arasında dağlar kadar fark var. isterse 1000 motor olsun. 1300 motorda neler fark edebildiğini çok iyi biliyorum.
her alacağım aracada mutlaka chip yaptıracağım bir allahın emri arkadaşlar...
bu arada teşekkürler mehmet gazihan...
Era dizellerde benzinli gibi mübarek uzun yolda 100-130km civarı hız klima açık üç kişi,bagaj dolu 1.5 depo ile 700km yaptım.
Daha önce 100km sabit klima kapalı iki kisi bir depo ile 1000km yapmıştım.Şehir içide 20 TL 70-80km yapıyor.Diğer era kullananların tüketmi ne durumda?Yazılımla falan nekadar düşüyor tüketim deneyen oldumu öncesi sonrası nekadar km yaptığını?
1.3 corsaya ecufast te yazılım yaptırdım 200 km geçti yazılımdan bu yana. gayet güzel gidiyo üstlerde duman atıyo :Daraba siyah şuan arkası mat siyah olmuş durumda