User Tag List

Sayfa 44/117 İlkİlk ... 3442434445465494 ... SonSon
2220 sonuçtan 818 ile 836 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #818
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    italyaya gidicem 17 sine kdr bekle mustafa..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  2. #819
    ramo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    italyaya gidicem 17 sine kdr bekle mustafa..
    abi haftaiçi hergün custom garage demisin?

  3. #820
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mobile hizmet verdiğimden ne zmn nerde olacağımı kimse bilemez..

    gelmeden 1 gün önce haber verip 1 saat oncedende hatırlatmalısın...
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  4. #821
    ramo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mobile hizmet verdiğimden ne zmn nerde olacağımı kimse bilemez..

    gelmeden 1 gün önce haber verip 1 saat oncedende hatırlatmalısın...
    tamamdır abi numaran vardı zaten ararım hem yazılım hemde 1-2 ufak işlem için uğramam lazım geçen hafta uğramıştım ama bilmiyordum abi ondan denk gelemedik ondan dedim abi teşekkürler

  5. #822
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam gel laflarız..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #823
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mehmet abi italya nezaman?13ünde bi yolculuk yapıcam ege-akdeniz , ordan ank.üzerinden tekrar ist...bi görüşüp start vermek istiyorum kısmetse.öncesindede yarın serviste intercooler kaçağına baktırıp carbonclean ve diğer kurum temizliği için fiyat alıcam.

    yola çıkmadan halletmek isterdim aslında ama denemesi falanı filanı varsa dar vakte sıkıştırmayayım.
    bu saydığım seyahatim öncesi müsait olurmusun yoksa dönüşümdemi geleyim?

  7. #824
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ramo35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o normal basınç değeri bendede 1-2 değer aşağıda çıktı ama öle aşırı bi fark değildi atıyorum normal olması gereken 1800 ise bende 1790 küsür falan çıkıyordu ben turbodan şüpheleniyorum 87 binde aracım enjektör temizliğinde bu sonuçlar çıkmıştı bence ilk bi egzoz manifoldunu açtır bak çatlak vs yada conta tam oturmamıştır bunlar geliyor aklıma ilk basınç oluşmamasında sonra bide emme tarafındaki conta kelepçe tekrar bi onları kontrol et ki bence sen bunlarıda yapmışsındır bende bu aralar gazihana uğramayı düşünüyorum bu değerlerden dolayı hatta istersen benimlede stock halinle deniyebilirsin o sırada benimki zır stock 75 lik
    mehmet ustanın haberi var aracımla ilgili detayları az çok biliyor, aracın her yerine baktık bakılmadığı yer kalmadı ve son olarak egr valfi olayına giricem sebep ise şu;

    egr valfi beyin tanımyor çünkü yazılım üzerinden mehmet gazihan iptal etti fakat şöyle bi durum var hep araştırmışımdır mekaniksel her zaman iyidir diye biliyorum sebebi ise şu beyine biz komut verdik açma arkadaş bu kapağı diye beyinde sana soruyor hangi aralıklarda açayım hangi aralıklarda kapatayım. sende değerini veriyorsun beyinde tamam ustad diyor amma yeni nesil araçlarda egr olayını çıkarttıklarıdna bu yana hep araçlarda problem var yaşadık yaşadılar yaşıyoruz. bu sebeple egr ile turbonun ve egzoz olayının gidişlerinin bağlantılı olduğunu biliyoruz ondan dolayı egr olayına bakıcam, beyine bakıcam, intercoolerı temizleticem ve artık hiç bişey kalmıyor
    GOT DİESEL&TORK

  8. #825
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    italyaya gidicem 17 sine kdr bekle mustafa..
    iyi ozaman senin tişörtleri gelince hazırlayayım
    GOT DİESEL&TORK

  9. #826
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mehmet abi italya nezaman?13ünde bi yolculuk yapıcam ege-akdeniz , ordan ank.üzerinden tekrar ist...bi görüşüp start vermek istiyorum kısmetse.öncesindede yarın serviste intercooler kaçağına baktırıp carbonclean ve diğer kurum temizliği için fiyat alıcam.

    yola çıkmadan halletmek isterdim aslında ama denemesi falanı filanı varsa dar vakte sıkıştırmayayım.
    bu saydığım seyahatim öncesi müsait olurmusun yoksa dönüşümdemi geleyim?
    15 i gibi düşünüyorum..

    sanırım halledebiliriz.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  10. #827
    ramo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı baymustang Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mehmet ustanın haberi var aracımla ilgili detayları az çok biliyor, aracın her yerine baktık bakılmadığı yer kalmadı ve son olarak egr valfi olayına giricem sebep ise şu;

    egr valfi beyin tanımyor çünkü yazılım üzerinden mehmet gazihan iptal etti fakat şöyle bi durum var hep araştırmışımdır mekaniksel her zaman iyidir diye biliyorum sebebi ise şu beyine biz komut verdik açma arkadaş bu kapağı diye beyinde sana soruyor hangi aralıklarda açayım hangi aralıklarda kapatayım. sende değerini veriyorsun beyinde tamam ustad diyor amma yeni nesil araçlarda egr olayını çıkarttıklarıdna bu yana hep araçlarda problem var yaşadık yaşadılar yaşıyoruz. bu sebeple egr ile turbonun ve egzoz olayının gidişlerinin bağlantılı olduğunu biliyoruz ondan dolayı egr olayına bakıcam, beyine bakıcam, intercoolerı temizleticem ve artık hiç bişey kalmıyor
    bu sözlerden egr yi ellememe sürekli temizlet hiç uğraşmıyım diye ders çıkardım kardeşim motorlarımız aynı zaten benimde benzer basınç kaybı var bazı değerler eksik çıktı arıza tespitte istersen benle bi karşılaştır aracı bende merak ediyorum şahsen kendi aracımı ulaşmak istersen pm yolla hem tanışmış olur hemde bazı fikirler edinirim senden

  11. #828
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ramo olm bnde iptl etmm temzlet daha ii harbi napek

  12. #829
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ramo35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sözlerden egr yi ellememe sürekli temizlet hiç uğraşmıyım diye ders çıkardım kardeşim motorlarımız aynı zaten benimde benzer basınç kaybı var bazı değerler eksik çıktı arıza tespitte istersen benle bi karşılaştır aracı bende merak ediyorum şahsen kendi aracımı ulaşmak istersen pm yolla hem tanışmış olur hemde bazı fikirler edinirim senden

    tamam görüşelim numarak 0536 256 66 76 çağrı atsan yeterli olur. egr saçma sapan bişey bugün insannın apandisti bile boşa derler oysa yarar ama egr öyle değil banane emisyondan yani
    GOT DİESEL&TORK

  13. #830
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15 i gibi düşünüyorum..

    sanırım halledebiliriz.
    mehmet abi özel mesaj kutun doluydu heralde , bu hafta içersinde bi gün ayırabilecekmesin bana?

  14. #831
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün mehmet abinin yanına gittim , önce standart haliyle dynoya çıktık , 105hp-220tork civarı çıktı.(katalog verisi 102hp 240 nm) mehmet abi araç yükte olmadığı için , ağırlık olmadığı için birazdaha fazla çıkabileceğini söyledi verilerin.

    Sonrasında yazılım ve elektronik egr iptali yaptı , sonraki veriler 125hp-260tork civarı...(cıktıları alınca net veri yazıcam , ondan ortalama rakam yazdım ikisindede)

    uzun bi süre iğrenç trafik vardı , gaza yüklenmeme dahi fırsat olmadı ama sonrasında açılınca basma fırsatım oldu.Eskiden kasıntılı hızlanan , belli bi devir sorası sanki turbo ikinci kez kendini topluyomuş gibi hissettiren araç daha dolu ve kesintisiz bi tork bandına sahip oldu.Duman sıfır , sürekli xenonlu arabaların önünde bastım bişe göremedim 0-100 falan deneyemedim buralar baya yağışlıydı akşam ama sürenin kısalacağı kesin.Fakat mehmet abi turbonun rahat dönmediğinden bahsetti , muhtemelen kurum yapmış , birazda ondan dolayı düşük çıktı sanırım standarttaki tork ve yazılım sorası veriler , ben daha teste çıkmadan ''bu kesmezse turbo temizliği için tekrardan çalarım kapını'' demiştim ama ilk işim turbo olucak galiba

    burdan sonrası mehmet ustaya soru?
    1 hakikaten sağlıklı ,kayıpsız gitmesi için turbonun açılıp kurumdan arındırılmasının yanında ekstra ne yapmamız gerekir?

    2 70ooode turboyu kurumlandıran motor kendiside kurum baglamışmıdır?carbonclean ve emme-egzost manifoldu temizliği gerektirirmi?

    3 düz boru , tecrübelerin doğrultusunda tahmini nekadar güç artışı sağlar?(tubo temizliği sorası 135 e yakın olur şeklinde söylenmişti yanlış hatırlamıyorsam , yine tahmini rakam olarak egzostun getirisi ne olur)


    ve en önemlisi ;ilk olarak tavsiye ettiğin üzere turbo temizliğiyle başlayıp sırasıyla yapılsın dersen carbonclean+manifold temizliği , egzost vss vss şeklinde gidicem.
    bütçemi ayarlamam adına tahmini rakamlar olarak kalem kalem nekadar tutar buradan veya özelden yazabilirmisin acaba?


    tekarardan eline sağlık abi

  15. #832
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bugün mehmet abinin yanına gittim , önce standart haliyle dynoya çıktık , 105hp-220tork civarı çıktı.(katalog verisi 102hp 240 nm) mehmet abi araç yükte olmadığı için , ağırlık olmadığı için birazdaha fazla çıkabileceğini söyledi verilerin.

    Sonrasında yazılım ve elektronik egr iptali yaptı , sonraki veriler 125hp-260tork civarı...(cıktıları alınca net veri yazıcam , ondan ortalama rakam yazdım ikisindede)

    uzun bi süre iğrenç trafik vardı , gaza yüklenmeme dahi fırsat olmadı ama sonrasında açılınca basma fırsatım oldu.Eskiden kasıntılı hızlanan , belli bi devir sorası sanki turbo ikinci kez kendini topluyomuş gibi hissettiren araç daha dolu ve kesintisiz bi tork bandına sahip oldu.Duman sıfır , sürekli xenonlu arabaların önünde bastım bişe göremedim 0-100 falan deneyemedim buralar baya yağışlıydı akşam ama sürenin kısalacağı kesin.Fakat mehmet abi turbonun rahat dönmediğinden bahsetti , muhtemelen kurum yapmış , birazda ondan dolayı düşük çıktı sanırım standarttaki tork ve yazılım sorası veriler , ben daha teste çıkmadan ''bu kesmezse turbo temizliği için tekrardan çalarım kapını'' demiştim ama ilk işim turbo olucak galiba

    burdan sonrası mehmet ustaya soru?
    1 hakikaten sağlıklı ,kayıpsız gitmesi için turbonun açılıp kurumdan arındırılmasının yanında ekstra ne yapmamız gerekir?

    2 70ooode turboyu kurumlandıran motor kendiside kurum baglamışmıdır?carbonclean ve emme-egzost manifoldu temizliği gerektirirmi?

    3 düz boru , tecrübelerin doğrultusunda tahmini nekadar güç artışı sağlar?(tubo temizliği sorası 135 e yakın olur şeklinde söylenmişti yanlış hatırlamıyorsam , yine tahmini rakam olarak egzostun getirisi ne olur)


    ve en önemlisi ;ilk olarak tavsiye ettiğin üzere turbo temizliğiyle başlayıp sırasıyla yapılsın dersen carbonclean+manifold temizliği , egzost vss vss şeklinde gidicem.
    bütçemi ayarlamam adına tahmini rakamlar olarak kalem kalem nekadar tutar buradan veya özelden yazabilirmisin acaba?


    tekarardan eline sağlık abi
    Saolasın..Güle güle kullan..

    Bu motorlarda ciddi kurum problemi var..Aslında herşeyden önce manifoldu söküp yıkayarak sonrasında Carbon Clean yapmamız lazım..(100-150tl)

    Bahsettiğim üzre turboyu çıkartıp VNT kanatlarını kumlamak gerekiyor..rahat çalışmıyorlar..sökülmüşken turbo tamir takımını değiştirir güzel bir ses balansı yaparız..(300-400TL)

    eksozda KAT ve orta susturucudan kurtulman yeterli..senin eksoz boru capın gayet iyi..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #833
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bugün mehmet abinin yanına gittim , önce standart haliyle dynoya çıktık , 105hp-220tork civarı çıktı.(katalog verisi 102hp 240 nm) mehmet abi araç yükte olmadığı için , ağırlık olmadığı için birazdaha fazla çıkabileceğini söyledi verilerin.

    Sonrasında yazılım ve elektronik egr iptali yaptı , sonraki veriler 125hp-260tork civarı...(cıktıları alınca net veri yazıcam , ondan ortalama rakam yazdım ikisindede)

    uzun bi süre iğrenç trafik vardı , gaza yüklenmeme dahi fırsat olmadı ama sonrasında açılınca basma fırsatım oldu.Eskiden kasıntılı hızlanan , belli bi devir sorası sanki turbo ikinci kez kendini topluyomuş gibi hissettiren araç daha dolu ve kesintisiz bi tork bandına sahip oldu.Duman sıfır , sürekli xenonlu arabaların önünde bastım bişe göremedim 0-100 falan deneyemedim buralar baya yağışlıydı akşam ama sürenin kısalacağı kesin.Fakat mehmet abi turbonun rahat dönmediğinden bahsetti , muhtemelen kurum yapmış , birazda ondan dolayı düşük çıktı sanırım standarttaki tork ve yazılım sorası veriler , ben daha teste çıkmadan ''bu kesmezse turbo temizliği için tekrardan çalarım kapını'' demiştim ama ilk işim turbo olucak galiba

    burdan sonrası mehmet ustaya soru?
    1 hakikaten sağlıklı ,kayıpsız gitmesi için turbonun açılıp kurumdan arındırılmasının yanında ekstra ne yapmamız gerekir?

    2 70ooode turboyu kurumlandıran motor kendiside kurum baglamışmıdır?carbonclean ve emme-egzost manifoldu temizliği gerektirirmi?

    3 düz boru , tecrübelerin doğrultusunda tahmini nekadar güç artışı sağlar?(tubo temizliği sorası 135 e yakın olur şeklinde söylenmişti yanlış hatırlamıyorsam , yine tahmini rakam olarak egzostun getirisi ne olur)


    ve en önemlisi ;ilk olarak tavsiye ettiğin üzere turbo temizliğiyle başlayıp sırasıyla yapılsın dersen carbonclean+manifold temizliği , egzost vss vss şeklinde gidicem.
    bütçemi ayarlamam adına tahmini rakamlar olarak kalem kalem nekadar tutar buradan veya özelden yazabilirmisin acaba?


    tekarardan eline sağlık abi
    egr ile mi aldın okadr bg gücünü
    GOT DİESEL&TORK

  17. #834
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı baymustang Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egr ile mi aldın okadr bg gücünü

    la o kadar yazmış adam.. bunu mu anladın mustafa

    Chiptuning de uyguladık
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  18. #835
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    la o kadar yazmış adam.. bunu mu anladın mustafa

    Chiptuning de uyguladık
    sadece elektornik egr iptalini gördüm hızlı hızlı okudumda

    abi mekanikte iptal etmek nasıl? elektronik iptal etmek egr valfinin kullanılmasını komple mi iptal ediyor yoksa devirlere göre mi hareket ediyor
    GOT DİESEL&TORK

  19. #836
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motordan motora deişir aslanım.

    senin egr selenoidinin çükünü kesmek de egr yi iptal eder, doğru yere sac conta koyarakda yapılabilir, eksoz manifold contasından kapatarakda..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •