o 2000tl ye değer..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
1.3multijet 70-75 hp liklerde turbo basıncını cok kolay bir şekilde arttırabilirsiniz. hiç vana yada ebc almanıza gerek yok. 3-5tl ye turbo wastegate hortumunun içine konulabilecek ebatta geçen hava akımını daraltacak yüzük yaptırın. orjinal 0.9 barda yürüyen turboyu 1.5 bara kadar(max) arttırabillirsiniz. boost artışından sonra dyno ölçümlerine bakıldığında max hp de kayda değer bir artış olmamasına(3-4hp) rağmen tork verileri(10-15nm) artmıştır.
Mehmet usta 95 hp liğin turbosunu alsak direk 75 liğe uyum sağlıyormu başka neler değişiyor?
yenikonu açmayıp buraya yazıyım
Bir arkadaşımın 75hplik D kasa Corsasına çip uygulamasının yanında EGR valf iptali ve filtre koymayı düşünüyoruz. Bu konuda;
-EGR iptali zor olurmu? sök-tak fazla aracı kuracatmak istemiyoruz
-Dizellerde genel olarak kutu içi filtre koyulduğunu gördük bunun belli bir nedeni varmıdır?
-Bu uygulamalar sonunda araçtan dumansız sağlıklı kaç hp alırız?
Teşekkürler
bu uygulamalarla 100 hp ye yaklaşır araç dumansız kutu içi filtre mantıklı açığa gerek yok egr iptali yazılımsal olarak yapılıyor fakat sac conta ile kapatılırsa daha iyi zor birşey değil bu işlemlerin içinde arabayı kurcalıcak birşey yok gayette memnun kalırsınız yanlız yazılımı yaptıracağınız yeri iyi seçin yeter![]()
95 lik motorun turbosu VGT biliyorum tak çıkar olmaz öyle.. 75 ve 95 lik motorlar arasnda teknik açıdan baya fark var zaten.
yazılım
enjektörler
turbo
debriyaj baskı ve balata
mazot filtre
enjektör kütükleri
manifold da farklıydı galiba.
Ama turbonu hybrid yapabilirsin.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)