User Tag List

Sayfa 94/117 İlkİlk ... 44849293949596104 ... SonSon
2220 sonuçtan 1.768 ile 1.786 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #1768
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    65lik clio için uğraşmaya değermi cooler olmayan tip.?
    85lik için 2000 tl fark istiyorlar clio da. bende merak ediyorum.85 olmasada bir 80hp 190 nm yeter o arabaya
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  2. #1769
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o 2000tl ye değer..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  3. #1770

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3multijet 70-75 hp liklerde turbo basıncını cok kolay bir şekilde arttırabilirsiniz. hiç vana yada ebc almanıza gerek yok. 3-5tl ye turbo wastegate hortumunun içine konulabilecek ebatta geçen hava akımını daraltacak yüzük yaptırın. orjinal 0.9 barda yürüyen turboyu 1.5 bara kadar(max) arttırabillirsiniz. boost artışından sonra dyno ölçümlerine bakıldığında max hp de kayda değer bir artış olmamasına(3-4hp) rağmen tork verileri(10-15nm) artmıştır.

  4. #1771
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagonk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.3multijet 70-75 hp liklerde turbo basıncını cok kolay bir şekilde arttırabilirsiniz. hiç vana yada ebc almanıza gerek yok. 3-5tl ye turbo wastegate hortumunun içine konulabilecek ebatta geçen hava akımını daraltacak yüzük yaptırın. orjinal 0.9 barda yürüyen turboyu 1.5 bara kadar(max) arttırabillirsiniz. boost artışından sonra dyno ölçümlerine bakıldığında max hp de kayda değer bir artış olmamasına(3-4hp) rağmen tork verileri(10-15nm) artmıştır.
    Direk kamıkazeee..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  5. #1772

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Direk kamıkazeee..
    multijetimi ebc ile 2005 ten 2008'e 3 sene 1.3 barda yürüdüm. herhangi bir sorunla karşılaşmadım. yakıtı dijital box ara kablo ile direkt pc de ayarlayarak çok kez dyno ya cıktım. tecrübelerime dayanarak yazıyorum bazı şeyleri. kamikaze olacak bir durum yok.

  6. #1773

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o 2000tl ye değer..
    satma düşüncem var clio'yu cdti dahamı verimli olur veya hangisi daha yatkın olur dizel motorların.?
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  7. #1774

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni 1.3 95 lerin turbosu bu iş için ideal..

    mevcutdan çok daha erken doldurup, çok daha fazla güç üretebiliyor..

    olası bi uygulamada 125 hp 275Nm gibi değerler mümkün..
    95 liklerin turbosu nedir? 90 lığınki vgt diye uygulamaktan vazgeçmiştim, bunlar vgt değil demi şu an hibrid turbo var aracımda kp37/33
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  8. #1775
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    satma düşüncem var clio'yu cdti dahamı verimli olur veya hangisi daha yatkın olur dizel motorların.?

    DCİ lar kesinlikle daha ekonomik

    cliolara 65hp yeter artar bence bizde var 2008 sümbül tam anlamıyla az yakar çok kaçar ne yaparsan yap yakmıyor araba ş.içinde 3.9 görmüştüm ben ortalama

  9. #1776

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mehmet usta 95 hp liğin turbosunu alsak direk 75 liğe uyum sağlıyormu başka neler değişiyor?

  10. #1777
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboyu büyütsem,volanı sabitlemek şart mı ? .o

  11. #1778
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turboyu büyütsem,volanı sabitlemek şart mı ? .o
    Abi bence gerek yok sitede vardi büyük turbo uygulayan ama sonradan sabitledi bronz balata vs yaptiktan sonra uğraşmişti sende bilirsiin zaten

  12. #1779
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece turbo buyutmede gerek olucagini sanmam

  13. #1780
    CagkaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü-İstanbul
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yenikonu açmayıp buraya yazıyım

    Bir arkadaşımın 75hplik D kasa Corsasına çip uygulamasının yanında EGR valf iptali ve filtre koymayı düşünüyoruz. Bu konuda;
    -EGR iptali zor olurmu? sök-tak fazla aracı kuracatmak istemiyoruz
    -Dizellerde genel olarak kutu içi filtre koyulduğunu gördük bunun belli bir nedeni varmıdır?
    -Bu uygulamalar sonunda araçtan dumansız sağlıklı kaç hp alırız?

    Teşekkürler

  14. #1781
    CagkaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü-İstanbul
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok mu cevap?

  15. #1782
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu uygulamalarla 100 hp ye yaklaşır araç dumansız kutu içi filtre mantıklı açığa gerek yok egr iptali yazılımsal olarak yapılıyor fakat sac conta ile kapatılırsa daha iyi zor birşey değil bu işlemlerin içinde arabayı kurcalıcak birşey yok gayette memnun kalırsınız yanlız yazılımı yaptıracağınız yeri iyi seçin yeter

  16. #1783
    CagkaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü-İstanbul
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam teşekkür ederim

  17. #1784
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mehmet usta 95 hp liğin turbosunu alsak direk 75 liğe uyum sağlıyormu başka neler değişiyor?
    95 lik motorun turbosu VGT biliyorum tak çıkar olmaz öyle.. 75 ve 95 lik motorlar arasnda teknik açıdan baya fark var zaten.

    yazılım
    enjektörler
    turbo
    debriyaj baskı ve balata
    mazot filtre
    enjektör kütükleri

    manifold da farklıydı galiba.

    Ama turbonu hybrid yapabilirsin.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  18. #1785

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    95 lik motorun turbosu VGT biliyorum tak çıkar olmaz öyle.. 75 ve 95 lik motorlar arasnda teknik açıdan baya fark var zaten.

    yazılım
    enjektörler
    turbo
    debriyaj baskı ve balata
    mazot filtre
    enjektör kütükleri

    manifold da farklıydı galiba.

    Ama turbonu hybrid yapabilirsin.
    eyw bilgiler için tak çıkar olsa düşünülebilirde diğer türlü zahmetli iş yazılımla kullanmaya devam

  19. #1786
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eyw bilgiler için tak çıkar olsa düşünülebilirde diğer türlü zahmetli iş yazılımla kullanmaya devam
    Tak cıkar olsa bile araç hantallaşir yazilim desteği intercooler lazim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •