User Tag List

Sayfa 9/14 İlkİlk ... 7891011 ... SonSon
248 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: vw 1.9 tdi ları hakkında?

  1. #153
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yasiiiiiiiiiinn...
    efendim abi

  2. #154
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Açıkcası pd130 motor çok ilgimi çekiyor. Turbo-manifolt-enjektör-dp-eksoz yazılım vs. dayanacağı sağlıklı nokta neresidir?

    Birde bu değişim ortalama kaç TL ye denk geliyor?
    280-300bg saglıklı oluyor sayılanlarla.burda pahalı olan kısım enjektor memelerı aslında,aynı zamanda onların orjınal enjektorlerle adaptasyonu.Eger memelerın alıncagı sırkete enjektorlerı yollayıp yaptırırsanız memeler kadar para alıyorlar neredeyse adaptasyon ısıne ama burada durum nedır bılmıyorum acıkcası.Turbo zaten 2,5 tdi falan cıkma bulunabılıyor,manıfold keza orjınal kullanılabılır,ıntercooler olarak araba ıbızaysa cupra tampon ıle Seatsport unkını kullanmak daha mantıklı heme coolerın buyuk b alanı kullanılanılmıs olunuyor o tampon ıle hemde oem urun hem al koy arabanın onune.ama tuzlu o da 755 lıra fıyatı vardı dogusta.

  3. #155
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    seat toledo bulunabilir Tarkan abi diğerlerine göre daha uygun fiyatlara..

  4. #156
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    can manifold tecrübeyle sabit hem yasinin hem benim araçta döküm manifold var şu anda inanamayacagın kadar erken doluyor turbo.. benim şu andaki tek sıkıntım basıncın cok yüksek olması yazılımı bitiremedik.. enjektör işi de karışık aslında.. kermatdi da 550 dolara sattıkları memeleri 550 dolara kalibre ediyolar.. kargo vs derken korkunç rakamlar cıkıyor.. turboyla alakalı bir sıkıntım yok ama basıncı bi düzenlemem gerekiyor acele olarak.. bu fazla basınç daha drag yapamadan turbonun gitmesine sebep olacak çünkü

    yalnız yasinin araba 2.5 barda yürüyor benimki neden yürümüyor orası şüpheli.. hele bir yazılımı bitirelim turbosal bir sıkıntı oldugunu sanmıyorum bastımmı korkunç gidiyor çünkü

  5. #157
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk Wg farkı olabılır mı ? yasınınkı sonuna kadar acık da senınkı kısık olmasın ? belkı gozden kacan b detay flan olmustur bu da ne bılım aklıma geldı oyle

  6. #158
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yasin görünce kendisi de yazar ex. wg vardi onda sanırım bir de ekstra olarak.. Ama dediğin mantıklı geldi bana ben bi kaldırayım arabayı

  7. #159
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dogu senin arabadaki turbonun wg si elektronik degil miydi?? Ex.wg in basincta etkisi var ama yine de önemli olan yazilimdan ayarlanan orani diye biliyorum ben

  8. #160

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler merak ettim acikcasi manifoldlarinizi erken doluyor demissinizde varmi 1850rpm de 2.2 bar basabileniniz? Ben custom bi manifold kullaniyorum 820derecenin ustune cikamiyorum ve contamda hic yanmadi nedense cok sukur,uygulamalarinizda bir sikinti yasiyor olmiyasiniz sakin, bu arada gercek 280-300 hpler yurt disi forumlarindaki gibide okadarda kolay olmuyor, enjektor olayi dediginiz kadarda masraf acmiyor acikcasi, yeterki gercek ureticiye ulasin,,,

  9. #161

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı woondem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler merak ettim acikcasi manifoldlarinizi erken doluyor demissinizde varmi 1850rpm de 2.2 bar basabileniniz? Ben custom bi manifold kullaniyorum 820derecenin ustune cikamiyorum ve contamda hic yanmadi nedense cok sukur,uygulamalarinizda bir sikinti yasiyor olmiyasiniz sakin, bu arada gercek 280-300 hpler yurt disi forumlarindaki gibide okadarda kolay olmuyor, enjektor olayi dediginiz kadarda masraf acmiyor acikcasi, yeterki gercek ureticiye ulasin,,,
    +1

    conta yaktıracak kadar egt görüyorsanız sorunu başka yerlerde arayın illa döküm manifold olacak diye birşey yok
    RACE WERKS

  10. #162
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı billie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1

    conta yaktıracak kadar egt görüyorsanız sorunu başka yerlerde arayın illa döküm manifold olacak diye birşey yok
    ısın b de oyle b boyutu var,egt neden yukselır manıfolda yuklememek lazım sadece

  11. #163

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ısın b de oyle b boyutu var,egt neden yukselır manıfolda yuklememek lazım sadece
    verimsiz cooler ile yüksek iat değeri veya karışımdaki dengesizlikler olabilir egt yükselmesinin sebebi
    RACE WERKS

  12. #164
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabi baska yerlerde de sorun olabilir ama manifold degistiginde bu sorun ortadan kalkinca arastirma geregi duymadim dogal olarak.custom manifold guzeldir ama iyi yapani bulmak lazim o zaman

  13. #165
    F.TimuR
    Misafir
    PD TDI lar bir daha gelmeyecek kıymetlerini bilelim...

  14. #166
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı woondem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler merak ettim acikcasi manifoldlarinizi erken doluyor demissinizde varmi 1850rpm de 2.2 bar basabileniniz? Ben custom bi manifold kullaniyorum 820derecenin ustune cikamiyorum ve contamda hic yanmadi nedense cok sukur,uygulamalarinizda bir sikinti yasiyor olmiyasiniz sakin, bu arada gercek 280-300 hpler yurt disi forumlarindaki gibide okadarda kolay olmuyor, enjektor olayi dediginiz kadarda masraf acmiyor acikcasi, yeterki gercek ureticiye ulasin,,,
    Bekir sen büyük turbo ile 1850 rpm lerde 2.2 basabiliyor musun cidden??

  15. #167

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasindamar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bekir sen büyük turbo ile 1850 rpm lerde 2.2 basabiliyor musun cidden??
    evet yasin bastırabiliyorum, bu cok buyuk bir maharet yada ustun bırsey degıl zaten, hatta en sakıncalı işlerin başında gelir, pek tavsiye edemiyorum açıkcası ama bir dönem bu şekil kullandım,,,

  16. #168
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pd 130 motorlu ibiza almak aklımda fena halde bu günlerde mantıklımıdır sizce bu iş arabayı alınca yürütmek için bütçem sınırlanıcak baya aldıktan sonra yapılabilicekleri araştırıcam ama ilk aşama ibiza sport tdi ne dersiniz 2005 model araba 90.000 de 24.000 25.000 arası fiyatlar

  17. #169
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı woondem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet yasin bastırabiliyorum, bu cok buyuk bir maharet yada ustun bırsey degıl zaten, hatta en sakıncalı işlerin başında gelir, pek tavsiye edemiyorum açıkcası ama bir dönem bu şekil kullandım,,,
    2260 tan bahsettiğimiz için şaşırdım ben. çünkü o devirlerde bizde yeni yeni basınç geliyor. ama anladığım kadarıyla pek sağlıklı olmuyor

  18. #170
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bekir selam. Bende korkunç derecede erken doldurmadan bahsederken 2300 devirlerde falan full boost görmeyi kast etmiştim.. 1850 devirde full boost görürsün ama ne kadar sağlıklı olur acaba ? Sende aynı dusuncedesin zaten sanırım.. Bir de egt problemim yok benim ben sadece yasinin yaşadığı sıkıntılar sonrasında handmade manifold yaptirmaktan vazgeçtim.. Dokumle kullanıyorum.. Doldurma sıkıntım yok egt 800lere gelmiyor bile.. İat değerimde bana gore mükemmel.. Adana sıcağında dipgazda 38 dereceyi geçmedi..

    Bekir senin cok daha ucuz maliyetlerle enjektor isini hallettiğini tahmin edebiliyorum.. Haklı olarak bizle bunu paylaşmak istemiyorsun belki de ama yardımcı olsan da bizde halletsek fena mı olur ? üreticiye ulaşmaktan tam kastın nedir yani ?

  19. #171
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pd 130 motorlu ibiza almak aklımda fena halde bu günlerde mantıklımıdır sizce bu iş arabayı alınca yürütmek için bütçem sınırlanıcak baya aldıktan sonra yapılabilicekleri araştırıcam ama ilk aşama ibiza sport tdi ne dersiniz 2005 model araba 90.000 de 24.000 25.000 arası fiyatlar
    24 25 e alıp uğraşmak yerine 28.5 ver benim arabayı verim hazır yapılı halde

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •