Bu arada eski sipariş ettiğim malzemelere bakarken dikkatimi çekti. Bu ana yatak kol yatakların nerdeyse hiçbiri standart ölçü değil. Sipariş edilen renkler bunlar
--- gezi aylari +
--- ana yataklar:
--- black ---------- alt&ust
--- black ---------- alt&ust
--- black ---------- alt&ust
--- black ---------- alt&ust
--- brown ---------- alt&ust
--- kol yataklar:
--- yellow --------- alt&ust
--- green --------- alt&ust
--- yellow --------- alt&ust
--- green --------- alt&ust
Bunları standart f22 krankla nasıl taktılar anlamadım
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Gecmis olsun.
Malesef bunlar bu sporun icinde olan seyler.
Ilk olarak kimin hata yaptigini bulmaktansa, hatanin nerden kaynaklandigina %100 emin olup, ona gore onlemler alinmasi daha mantikli olur.
Ben olsam Serdarin (yellows2kturbo) bilgilerinden yararlanirdim, nede olse Turkiyede S2000'le en cok ugrasan kisilerden biri kendisi, cogu bilirim diyendende cok daha iyi bilir
Illaki onunda F2x motorlarla bir ton iyi kotu anisi wardir.
Isallah en kisa zamanda yollara donersiniz, daha iyi bir sekilde.
Bu arada ölçülere bakıldı. Krank kasnağının olduğu taraf sanırım 1. göz 3 açık 5 kapalı bloğun diğer tarafı ise 2 kapalı 3 açık. Bu şekilde değişken bir ovalleşme var krank yatağımda
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
geşmiş olsun böyle şeyler yaşanıyo malesef ama önemli olan arızayı bulmak benim resimlerde gördüğüm durum yağ sıcaklığıyla alakalı gibi eğer yağ basıncı düşük olsa koldan sarması lazım sizdeki durum sarma yok gibi yatakları dökmüş krangı yakmış sarsa motor kitlemesi lazım yatakların kranga yapışması lazım yağ sıcaklığı ne durumda idi birde yağ sıcaklık sensörü drek olarak kartere takılması lazım daha iyi görmek açısından cam milindeki izde su izi biraz su karışmış ( pardon yağ sıcaklık sensörünü yeni gördüm karterde imiş )
MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07
242 220 00 07
https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl
İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır
Öncelikle çok geçmiş olsun, umarım daha iyisini yaparsın. Sadece öğrenmek için soruyorum sıfır krankta bütün yatakların standart olması gerekmezmi neden farkli farkli??
I sold the BMW because I wanted something sporty and fun to drive like the STI, yet be more comfortable and practical. The John Cooper Works Mini was the best of both words
geçmiş olsun. allah sağlık sıhhat eksik etmesin gerisi çözülür.
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Çok geçmiş olsun. Cana gelmesin olur böyle şeyler ama mal da canın yongası
derler. Savaş la yüzyüze konuştunuz mu ? Ona göre neden olabilirmiş ?
Böyle bir durumda "bana ne" diyecek bir adam değil.
çok geçmiş olsun ;
sorunun yağlamadan olmadığı zaten çok açık ve net kol yataklarından belli, ana yataklara bakınca neden olduğu bilinmeyen bi sebepten salgılı hareket etmiş gibi, zaten orta göze bakınca daha çok aşınma görünüyor, bu salgılı hareket yine dönüş ekseninde piston eteklerinin gömleğe temasına neden olmuş.
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
bana kalırsa ortadakı ana yatak kepinin vidaları torkunda sıkılmamış ve krank bu sebeple salgı yapmış , bence montaj hatası var
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)