User Tag List

Sayfa 13/20 İlkİlk ... 31112131415 ... SonSon
373 sonuçtan 229 ile 247 arası

Konu: S2000'im yatak sardı...

  1. #229
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı stronger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun yağ basıncıyla ilgili bir sorun gibi görünüyoo aracın hararet durumuda önemlidir aşırı harartette yağ motoru koruyamaz duruma gelir ..
    Yağ basıncı olmadığı kesin zaten kol yataklarım sağlam ve piston kollarım.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  2. #230
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı qency Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sinan geçmiş olsun kardeşim.hakkaten sıkıntılı bi süreç,umarım enkısa zamanda çözüme kavuşur
    Sağol kardeşim eyvallah
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  3. #231
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu arada eski sipariş ettiğim malzemelere bakarken dikkatimi çekti. Bu ana yatak kol yatakların nerdeyse hiçbiri standart ölçü değil. Sipariş edilen renkler bunlar
    --- gezi aylari +
    --- ana yataklar:
    --- black ---------- alt&ust
    --- black ---------- alt&ust
    --- black ---------- alt&ust
    --- black ---------- alt&ust
    --- brown ---------- alt&ust

    --- kol yataklar:
    --- yellow --------- alt&ust
    --- green --------- alt&ust
    --- yellow --------- alt&ust
    --- green --------- alt&ust

    Bunları standart f22 krankla nasıl taktılar anlamadım
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  4. #232
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gecmis olsun.

    Malesef bunlar bu sporun icinde olan seyler.

    Ilk olarak kimin hata yaptigini bulmaktansa, hatanin nerden kaynaklandigina %100 emin olup, ona gore onlemler alinmasi daha mantikli olur.

    Ben olsam Serdarin (yellows2kturbo) bilgilerinden yararlanirdim, nede olse Turkiyede S2000'le en cok ugrasan kisilerden biri kendisi, cogu bilirim diyendende cok daha iyi bilir

    Illaki onunda F2x motorlarla bir ton iyi kotu anisi wardir.

    Isallah en kisa zamanda yollara donersiniz, daha iyi bir sekilde.

  5. #233
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu arada ölçülere bakıldı. Krank kasnağının olduğu taraf sanırım 1. göz 3 açık 5 kapalı bloğun diğer tarafı ise 2 kapalı 3 açık. Bu şekilde değişken bir ovalleşme var krank yatağımda
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  6. #234
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada eski sipariş ettiğim malzemelere bakarken dikkatimi çekti. Bu ana yatak kol yatakların nerdeyse hiçbiri standart ölçü değil. Sipariş edilen renkler bunlar
    --- gezi aylari +
    --- ana yataklar:
    --- black ---------- alt&ust
    --- black ---------- alt&ust
    --- black ---------- alt&ust
    --- black ---------- alt&ust
    --- brown ---------- alt&ust

    --- kol yataklar:
    --- yellow --------- alt&ust
    --- green --------- alt&ust
    --- yellow --------- alt&ust
    --- green --------- alt&ust

    Bunları standart f22 krankla nasıl taktılar anlamadım
    Ilk Crank gelip olculdukten sonra mi siparis edildi yataklar?

  7. #235
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gecmis olsun.

    Malesef bunlar bu sporun icinde olan seyler.

    Ilk olarak kimin hata yaptigini bulmaktansa, hatanin nerden kaynaklandigina %100 emin olup, ona gore onlemler alinmasi daha mantikli olur.

    Ben olsam Serdarin (yellows2kturbo) bilgilerinden yararlanirdim, nede olse Turkiyede S2000'le en cok ugrasan kisilerden biri kendisi, cogu bilirim diyendende cok daha iyi bilir

    Illaki onunda F2x motorlarla bir ton iyi kotu anisi wardir.

    Isallah en kisa zamanda yollara donersiniz, daha iyi bir sekilde.
    Saol Burak Serdarın ve özellikle Selahattin abinin s2000 üstündeki emekleri tartışılmaz. Serdar ile sürekli temas halindeyiz zaten. İnşallah yakın zamanda bitecek araba
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  8. #236
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ilk Crank gelip olculdukten sonra mi siparis edildi yataklar?
    Sanırım öyle olmuştur ben başında olmadığım için neyin ne zaman gelip gittiğini pek hatırlamıorum
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  9. #237
    x_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    antalya AKDENİZ SAN.SİT
    Mesaj
    533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geşmiş olsun böyle şeyler yaşanıyo malesef ama önemli olan arızayı bulmak benim resimlerde gördüğüm durum yağ sıcaklığıyla alakalı gibi eğer yağ basıncı düşük olsa koldan sarması lazım sizdeki durum sarma yok gibi yatakları dökmüş krangı yakmış sarsa motor kitlemesi lazım yatakların kranga yapışması lazım yağ sıcaklığı ne durumda idi birde yağ sıcaklık sensörü drek olarak kartere takılması lazım daha iyi görmek açısından cam milindeki izde su izi biraz su karışmış ( pardon yağ sıcaklık sensörünü yeni gördüm karterde imiş )
    MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07

    242 220 00 07

    https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl

    İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır

  10. #238
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun....
    Everyday I ** Çapulling!!!

  11. #239
    AHMET1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle çok geçmiş olsun, umarım daha iyisini yaparsın. Sadece öğrenmek için soruyorum sıfır krankta bütün yatakların standart olması gerekmezmi neden farkli farkli??
    I sold the BMW because I wanted something sporty and fun to drive like the STI, yet be more comfortable and practical. The John Cooper Works Mini was the best of both words

  12. #240
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saol Burak Serdarın ve özellikle Selahattin abinin s2000 üstündeki emekleri tartışılmaz. Serdar ile sürekli temas halindeyiz zaten. İnşallah yakın zamanda bitecek araba
    Aceleye gerek yok onumuz kis nede olsa, bence icinize sinerek yapmaniz daha mantikli olucaktir.

    Bol sans.

  13. #241
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçmiş olsun. allah sağlık sıhhat eksik etmesin gerisi çözülür.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  14. #242
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AHMET1907 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle çok geçmiş olsun, umarım daha iyisini yaparsın. Sadece öğrenmek için soruyorum sıfır krankta bütün yatakların standart olması gerekmezmi neden farkli farkli??
    Daha önceden blokta aşınma var ise yataklar farklı ölçülerde olur

    standart blok + standart krank = standart yatak

    daha önce sarmış ana blok + standart krank = farklı ölçülerde yatak

    şeklinde olur
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #243
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hilmi bu arabayla kalkış yaptım - 250km hız yaptım şanzımanla ilgili en ufak bir hata olsa o priz direği kırardı. Şanzımanın öyle bir toleransı yok. Ya tam olur ya olmaz kırar. Yani demek istediğim emin ol o motora birşey olmadan evvel priz direği kırardım ve şanzımanda sıkıntı var derdim. O yüzden şanzımana ihtimal vermiyorum.
    Anladım kardeşim

    Sen eminsen sıkıntı yok inşallah daha iyisini toplar bir daha da kırmıcak kadar sağlam yapar bol bol sıkarsın bizde keyifle izleriz Allahın izni ile

    sıkma canını olan mala olsun
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  16. #244
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok geçmiş olsun. Cana gelmesin olur böyle şeyler ama mal da canın yongası
    derler. Savaş la yüzyüze konuştunuz mu ? Ona göre neden olabilirmiş ?

    Böyle bir durumda "bana ne" diyecek bir adam değil.

  17. #245
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok geçmiş olsun ;

    sorunun yağlamadan olmadığı zaten çok açık ve net kol yataklarından belli, ana yataklara bakınca neden olduğu bilinmeyen bi sebepten salgılı hareket etmiş gibi, zaten orta göze bakınca daha çok aşınma görünüyor, bu salgılı hareket yine dönüş ekseninde piston eteklerinin gömleğe temasına neden olmuş.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  18. #246
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada krank kasnağı var ?
    körler sağırlar

  19. #247
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana kalırsa ortadakı ana yatak kepinin vidaları torkunda sıkılmamış ve krank bu sebeple salgı yapmış , bence montaj hatası var

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •