Sahin abicim 10 numara debrıyaj yapıyor
debrıyajı yapmak ıle kalmıyor yaptıgı malzemenın her zaman arkasında
ROL vtec ıcın bız yaptırdık bekledıgımın daha ustunde performans aldım :)
bulet abı gule gule kullan :)
Printable View
Sahin abicim 10 numara debrıyaj yapıyor
debrıyajı yapmak ıle kalmıyor yaptıgı malzemenın her zaman arkasında
ROL vtec ıcın bız yaptırdık bekledıgımın daha ustunde performans aldım :)
bulet abı gule gule kullan :)
Şahin Bey teşekkürler ilginiz alakanız için, hafta içi uğrarım siz de bir bakarsınız, Mertcan teşekkür ederim :)
benım aracımında baskı balatası bitik şuanda 206 gti flitre egzoz var sadece bende bronz yaptırmalı mıyım sizce ?
ben konunun başında da yazmıştım, bulunmayan, bulunduğunda hint kumaşı muamelesi gören bir balata benimkisi, ayrıca motorum da kuvvetli olduğu için en uygun çözümün bronz olacağına karar verdim... OEM balatadan ne beklediğin ne bulamadığın konusunu kendin analiz etmelisin...
çok gerekli olacağını sanmıyorum...
teşekkürler :)
bizde std üstü bronz olmayan debriyajlarda var.stage 1 ayarında.Bilginiz olsun istedim.İyi günler...
140 km oldu bu sabah itibariyle, titreme bariz azaldı daha keyifli olmaya başladı... hala çok yumşak kalkıyorum 3-4. viteslerde biraz basıyorum o kadar...
bizde yapmıştık bronz balata yaklaşık bi 6-7000 km kullandım başlarda titreme yapsada sonra titreme sıfıra inmişti hatta binenler arabada bronz olduğunu kalkışından anlayamıyodu ancak geçen hafta göbek kısmına bağlı olan yapraklardan bi tanesi kırıldı.. şu an orjinali var üstünde ama ben de tekrar bronza geçmek istiyorum.. bu gibi kırılmalara karşı yapılabilecek bişey var mı?? ya da uğraşan arkadaşlar kırılmanın sebebini söyleyebilirler mi??
benimkini yapan Şahin Bey'le bir konuşun, cosvorth nick li...
Bariz fark olmuş,güle güle kullan Bülent abi.
350 km oldu her şey gayet güzel, titreme bitmek üzere daha doğrusu normal kalkarken titremiyor şu anda, hani çok nazik kalkayım gaza hiç dokunmayım dediğiniz olur ya, işte o zaman hafif titriyor :) Şahin Bey kaçırma sıfır şu anda dedi, gerçekten mutlu oldum...
bu gün itibariyle 500 km rodajı tamamladım, kalkışlarımı çok yumuşak yaptım hiç sert kalkmadım ya da vites küçültürken vurdurmadım, 2. vitesten sonra bazen devirleri bitire bitire bastım... titreme bitti arkadaşlar, debriyaj pedalı olması gereken sertlikte ve de hiç kaçırma yok...
Şahin Bey'in eline sağlık beni çok memnun etti sağolsun, herkese tavsiye ederim kendisini...
SAnırım bende aynı kişiye yaptırdım bladerk erkut abi yaptırmıştı. 15000 km dir kullanıyorum o kadar hor kullandım drag yaptım roll yaptım her türlü hala gram kaçırmadan kavrıyor. işcilik harika.
rcz nin 3. baskıda bitti bitecek son çevirmelerini yapıyor şahin ustaya nasıl ulaşırım telefon numarası falan varmı acaba?
Şasmaz yesilçam sanayi sitesinde
0532 664 55 33--0555 965 16 33
Buradan takip edip, tavsiyelere uydum ve hafta içi baskı balata ve volantı Şahin abiye gönderdim. baskı ve volantta eğrilik olduğundan dolayı istediğimiz verimi alamıyorduk. Abimiz 3+3 oem-bronz yaptı ve malzemeyi aynı ün geri gönderdi. 1 mayıs ve hafta sonu yoğunluğu sebebiyle montajı yarına bıraktık. birkaç yüz km.rodajdan sonraki izlenimlerimi de buradan paylaşırım. Ancak her şeyden önce kendisinden yaşça çok küçük olmama rağmen, nazik hitabı ve muhabbeti için teşekkür ediyorum. ellerine sağlık Şahin abi...
3+3 derken 3 tanesi oem 3 tane bronz mu oldu. Fotoğraf koyabilirmisiniz ?
Bmw 535i de 4 yıl kullandım halen kullanıyorlar :)
benimkisi 5bin km oldu... kaçırma balans titreme vs yok, tam istediğim kıvamda... ama rodaj süresine dikkat edin mutlaka, ilk 500-600 km titreme oluyor, sert kalkışlardan kaçının, biraz yüksek gazla kalkın ki titretmeyin... sonrasında çok keyifli oluyor :)
valla genelde foto çekerim ama bu sefer işin kendisi ile ciddi ilgilenince başka bir şeye fırsat bulamadım. malzemeyi elinize aldığınızda orjinal veya marka set ile arasında bariz fark olduğunu hissedebiliyorsunuz (tabi bu benim görüşüm).
abi teşekkürler, rodaj mevzusunu uzun uzun konuştuk. zaten aracın birkaç parçası ile ilgili toparlama çalışmalarım tam anlamıyla bitmediği için gazlamıyorum. bu da bana malzeme temini için zaman kazandırıyor diyebilirim :)
öncekine nazaran çok daha yukarıda veya neredeyse en yukarıda kavraması normal mi acaba? montaj için tornada klavuz bile yaptırdık ki hatasız sorunsuz olsun diye, hidroliği falan da kontrol ettik. yani herhangi bir ekstra durum yok. normale döner mi acaba? ya da kontrol etmem gereken başka şeyler de var mı. bu arada araç 94 e36 320i.
bence Şahin abiyle konuş, hatta benim yaptığım gibi yanına binsin kullanın, herhangi bir sıkıntı varsa işin başında halledin, sonuçta kul yapısı her şey, bir sıkıntı olmuşsa da halledilir, güle güle kullan...
benimki hidrolik ve de dipten kavrıyor...
abi benim debriyaj da hidrolik. tamircim mesele için "pek takılma, sen dipten kavrayan debriyaja alıştığın için garip hissediyorsun" dedi. bir de şu an Diyarbakır da çalışıyorum. o yüzden şahin abi ile tecrübe etmemiz biraz zor olur. evet kendisi ile bir görüşeyim.
EDIT: Şahin abi ile az önce görüştüm ve bmw araçlarda kullandıkları sac malzeme esnemediği için, yeni nokta orjinalindeki kavrama noktasından bir tık daha yukarıya çıkıyormuş. şu an için kendimi acemi gibi hissediyorum ama alışınca daha zahmetsiz bir vites geçişi olacak galiba...
alışana kadar biraz zorlar belki ama sonrasında keyifli olur...
evet abi benim için büyük kolaylık olacak. parmak ucu ile debriyaj kullanacağım aklıma gelmezdi. :)
konuyu basından sonuna kadar okudum kazasız belasız öncelikle ama başka konulardada kesinlikle yaptırmayın bronz cok cabuk bitiyo filan yazmışlar o yüzden kararsız kaldım ? benim için önemli olan kaçırmaması ve oem den uzun süre gitmesidir izmirde yapan yer varmı yapmalımıyım ?
35ar5226 nın konuya tekrar yorum yapması ile bende dahil olmak istedim. aracımın kavraması en uste(nerdeyse magirus dolmus gibi bas cek gaza bas hesabı yapıcam ve kaya gibi bronz balata kullanan 207gt arkadasım var.benm balatamdan daha sert senınkı dedi.ara ara titreme yapıyor ve vites aralarnda cırtlamalar var) bu cırtlamalar baskı nın yenilenmesi ile geçermi.kavrama artıcagı icin çekişte artarmı. yaptıran varsa tahmini fiyatları pm atabilrmi teşekkrler hayırlı gunler
arkadaşlar bronzu yaptırma amacınızı da yazın lütfen... parçası mı bulunmuyor? aracın gücü aktarmaya fazla geliyor o nedenle kaçırma mı yapıyor? ilerisi için ciddi modifiyeler mi
düşünüyorsunuz?
eğer yukarıdaki sorulara vereceğiniz cevap 'EVET' değilse, bronza bulaşmanıza gerek yok, takın OEM devam edin...
orj 65 hp suan 120 hp araç o yüzden düşündüm ben
durmadan baskı değiştirmek istemiyorum. aracım stock değil.
yazılım
s3 dv.
downpipe
cut-out
bmc filtre kiti
ecu fast stage 2
60lık krom düz boru var.
seat sport intercooler ve aem methanol uygulayıp takıp stage 3 yazılım a gecmeyi dusunuyorum devamında td04 turboda olabilir.
normal balata cok koku yapıyor ve kavraması bronz gibi değil(duydugum kadari ile)
o zaman tam bronz değil, benimki gibi yarı organik yarı bronz yaptırın, hem daha yumşak olsun hem de kavraması sizi tatmin etsin... tam bronz bir balatayı gündelik bir rabada kullanmak, araçtan bile soğutabilir...
Abicim öncelikle ilgilendigin icin cok tesekkur ederim.ben gunlk 40 50km yapiyrm en az. Suanki baskim inanmazsn belki ama exedy stage 3 den daha sert.en sert bronz u kullaniyrm diyen adam inanamadi.ama ben alıştım tek sıkıntım vites gecislerm ve kavramalar.sen memnun msn abi yari organikten bide bunun çalışma prensibi nasil
ilerisi için bende sanırım bronz yaptırıcam. şuanda megane rs'lerin orjinal baskısı 350nm torq kaldırıyor. hedefim 500nm torq kadırabilcek bir baskı seti.
Benim de baskı balata kaçırıyor... Volanda bir sıkıntı var mı bilmiyorum; açılıp bakılmadan da yorum yapılmaz galiba. Hem daha uyguna hem de daha sağlam bir şekilde yapılması maksadıyla ben de Şahin Usta'ya gideceğim sanırım...
Başka bir serviste baskı-balata ve volan'ı söküp öyle mi gidiliyor ustamıza?