boşluk dediğimizin ne kadar ufak değerler olduğunu biliyoruz.
özel yatak yapan yok mu ? var.. özel tasarımlar söz konusu olabilir yeri gelince.
ne yani daraltılmalı mı sizce

? öyleyse yağlamayıda boş verelim
yüksek devirde dengenin bozulacağını zannetmiyorum.. şimdi yağ boşluğu var diye daha mı dengesiz olacak motor.. mevcut boşluktaki yağı mı sıkıştıracak
tabi ki ilişkilendirirm. billet capslar yüksek devirlerde daha stabil merkezcil kuvvet etkisi ile ovalleşmeye daha dirençli..
ona keza saplamalarda çok önemli zaten verdiğin 1. yatak resimde saplamaların ortasında bir çukurluk var iğne deliği gibi bunun ne işe yaradığınıda biliyorum
yahu ben anlamıyorum o devirde metal metal teması gerçekleştiği anda yatak sararsınız yanlışmıyım? anında ısıdan yakar yağı mağ dinlemez karbonize eder o partüküller kople kaplar orayı çalışma boşluğu kalmaz.. bitti gitti işte.. motor kucakta
zaten ana yatağa gelesiye kol yatağı çoktan dağılmış olur.
siz bu uzama esnasında caps leri "oynatma" esnasında metal - metal teması olduğunda nasıl inanırsınız ?
uzama esnasında hala kopmamış yağ filmi bulunuyor yatak ile krank arasında bu kurtarıyor olayı..