User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
88 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Motora Saf Oksijen

  1. #39
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mythos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla motor icini bilmem de biz insaatlardaki celigi oksijen kaynagi ile kesiyoruz... Bilmem kac cmlik celigi kesebiliyorsa motora napar bi dusunmek gerek

    OKSI YAKIT KESİM
    Propan ile Oksijen birlikte kullanılmıyor mu ? Patlamaması için.

  2. #40
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elbette ayar kısmı olacaktır pnömatik zamazingoları, zaten siz bunu benden daha iyi biliyorsunuz , belki titanyum gibi bir malzemeden motor üretilebilir.Zaten daha fazla o2 sokmak için turbo var fantezi işi bu . 0.25 basınç %100 saflıkta oksijen 4 tane nozzle hatta 0.25 basan bir pompa olması gerekir . Uzun uzun konuşmak isterim . Gece gözlerimi kapattığımda saçma sapan şeyler düşünürdüm bunun gibi. Bu arada DH ye üye misiniz sanki gördüm sizi.
    yok DH ye üye değilim...

    saf O2 yi pompayla motora sokamazsınız, illa ki basınçlı kaptan gelecek... NOS la sistem olarak benzemez bile, sonuçta mangala üflediğinizde mangalı söndüremezsiniz ama harlandırırsınız, NOS la giren gaz bir yandan soğuturken diğer yandan da harlandırdığı için güç sağlanıyor ama saj oksijeni basınçlı olarak motora verirseniz motorun içi dayanmaz... motor titanyum olur mu? titanyumdan sübapların fiyatına bakarak motor komple titanyum olursa kaça malolur kendin hesaplayabilirsin
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #41
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok DH ye üye değilim...

    saf O2 yi pompayla motora sokamazsınız, illa ki basınçlı kaptan gelecek... NOS la sistem olarak benzemez bile, sonuçta mangala üflediğinizde mangalı söndüremezsiniz ama harlandırırsınız, NOS la giren gaz bir yandan soğuturken diğer yandan da harlandırdığı için güç sağlanıyor ama saj oksijeni basınçlı olarak motora verirseniz motorun içi dayanmaz... motor titanyum olur mu? titanyumdan sübapların fiyatına bakarak motor komple titanyum olursa kaça malolur kendin hesaplayabilirsin
    300-400 km yi 4 sn koşacak bir araba yapılacak ve bu sistem kullanılacaksa o maliyet gerekir. Ben sadece bu fantezi için gerekli olabilecek malzemeleri saydım hocam. Nos = Azot Oksijen değil mi?

  4. #42
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300-400 km yi 4 sn koşacak bir araba yapılacak ve bu sistem kullanılacaksa o maliyet gerekir. Ben sadece bu fantezi için gerekli olabilecek malzemeleri saydım hocam. Nos = Azot Oksijen değil mi?
    saf O2 ile O2 nin yanına aldıklarıyla oluşan davranışı bir tutmayın, H20 da su mesela
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  5. #43
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saf O2 ile O2 nin yanına aldıklarıyla oluşan davranışı bir tutmayın, H20 da su mesela
    Tabikide , bu yüzden motorun içine %100 saflıkta o2 girmesi çok sıkıntılı kaynaktada patlamasın diye propan kullanıyorlar. İnceltmek için bir kaç gaz daha vardı , altın kaynatırken kullanıyorduk yarın fabrikaya gidip öğrenip yazıcam. Peki ben sizi nerden tanıyorum isminiz nerde gözüme battı

  6. #44
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabikide , bu yüzden motorun içine %100 saflıkta o2 girmesi çok sıkıntılı kaynaktada patlamasın diye propan kullanıyorlar. İnceltmek için bir kaç gaz daha vardı , altın kaynatırken kullanıyorduk yarın fabrikaya gidip öğrenip yazıcam. Peki ben sizi nerden tanıyorum isminiz nerde gözüme battı
    bilmem. bmw ile alaka varsa ordan olabilir...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #45
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilmem. bmw ile alaka varsa ordan olabilir...
    İlhan abi den olabilir belki , yok ben küçük hacimli az yakan motorlar ile ilgiliyim , bmw ile yakından uzaktan alakam yok.

  8. #46
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Likit oksijen ile çalışan 2. dünya savaşından kalma V8 torpido'lar varmış.Kısa ömürlü olduğundan ( ) kullanılabiliyor.

    N2O diye birşey varken oksijen'in neden mantıksız olduğunu şurda çok güzel özetlemişler :
    Why not use Oxygen (O2) injection instead of Nitrous Oxide (NOS)

  9. #47
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    torpido hakkında kaynak gösterebilirmisiniz ?

  10. #48
    Mythos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Propan ile Oksijen birlikte kullanılmıyor mu ? Patlamaması için.
    Verdigim linkte yazilmis nasil oldugu

    Metal malzeme yanıcı bir gazın oksijen ile yakılmasıyla elde edilen yüksek ısı ile tutuşma sıcaklığına kadar ısıtıldıktan sonra, ısıtılmış bölge saf oksijen gaz jeti ile kesilir. Oksijen ve ısınmış metal bölgesi arasında oluşan ekzotermik reaksiyon sonucunda, oksijen metali yakar ve yanma ürünü olan metal oksiti malzemenin arkasından üfleyerek dışarı atar.

    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Likit oksijen ile çalışan 2. dünya savaşından kalma V8 torpido'lar varmış.Kısa ömürlü olduğundan ( ) kullanılabiliyor.

    N2O diye birşey varken oksijen'in neden mantıksız olduğunu şurda çok güzel özetlemişler :
    Why not use Oxygen (O2) injection instead of Nitrous Oxide (NOS)
    35 nolu mesajda ayni linki paylasmistim ben
    V8

  11. #49
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkese merhaba , sakarya üniversitesinde elektrik elektronik müh de , bir hocamız suyla çalışan araba yaptı , suyu elektrolize ediyor ve oksijen yerine hidrojeni yakıyor , kendisi yazılım üzerine de uzman birisi , bazı arkadaşlarımız diyiyorya hani senin bu düşündüğünü mühendisler düşünemiyor mu diye , düşünemiyo demekki bazı şeyleri , şuan patent için başvurdu ama ümidi yok malesef , çünkü hocamızın demesine göre böyle faydalı projeleri büyük firmalar kendileri patent alıyormuş , hocamızın aracı 1.9 cdti vectra , ben aracına bindim kendim de test ettim , eski model bir kaç araçta da test ettik , aracın performansı artıyor , yakıt azalıyor , ve en güzeli özellikle dizel araçlar için kurumu filan bağlatmıyor , aracın kontrollerini sakaryadaki özel opel servisi onur oto yaptırıyor ustalar bile çok şaşırdı , ancak biraz daha fazla akım vermek istedi verimi arttırma amacıyla bu seferde kendi aracının beynini yaktı , şimdi onunla ilgili yazılım yapıyor , aracı video ya çekip burayada koyacağım , herkese iyi forumlar ,

  12. #50
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba , sakarya üniversitesinde elektrik elektronik müh de , bir hocamız suyla çalışan araba yaptı , suyu elektrolize ediyor ve oksijen yerine hidrojeni yakıyor , kendisi yazılım üzerine de uzman birisi , bazı arkadaşlarımız diyiyorya hani senin bu düşündüğünü mühendisler düşünemiyor mu diye , düşünemiyo demekki bazı şeyleri , şuan patent için başvurdu ama ümidi yok malesef , çünkü hocamızın demesine göre böyle faydalı projeleri büyük firmalar kendileri patent alıyormuş , hocamızın aracı 1.9 cdti vectra , ben aracına bindim kendim de test ettim , eski model bir kaç araçta da test ettik , aracın performansı artıyor , yakıt azalıyor , ve en güzeli özellikle dizel araçlar için kurumu filan bağlatmıyor , aracın kontrollerini sakaryadaki özel opel servisi onur oto yaptırıyor ustalar bile çok şaşırdı , ancak biraz daha fazla akım vermek istedi verimi arttırma amacıyla bu seferde kendi aracının beynini yaktı , şimdi onunla ilgili yazılım yapıyor , aracı video ya çekip burayada koyacağım , herkese iyi forumlar ,
    bu yazdığının konuyla alakası yok ama, arkadaş motora performans amaçlı saf oksijen yollamak istiyor...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  13. #51
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba , sakarya üniversitesinde elektrik elektronik müh de , bir hocamız suyla çalışan araba yaptı , suyu elektrolize ediyor ve oksijen yerine hidrojeni yakıyor , kendisi yazılım üzerine de uzman birisi , bazı arkadaşlarımız diyiyorya hani senin bu düşündüğünü mühendisler düşünemiyor mu diye , düşünemiyo demekki bazı şeyleri , şuan patent için başvurdu ama ümidi yok malesef , çünkü hocamızın demesine göre böyle faydalı projeleri büyük firmalar kendileri patent alıyormuş , hocamızın aracı 1.9 cdti vectra , ben aracına bindim kendim de test ettim , eski model bir kaç araçta da test ettik , aracın performansı artıyor , yakıt azalıyor , ve en güzeli özellikle dizel araçlar için kurumu filan bağlatmıyor , aracın kontrollerini sakaryadaki özel opel servisi onur oto yaptırıyor ustalar bile çok şaşırdı , ancak biraz daha fazla akım vermek istedi verimi arttırma amacıyla bu seferde kendi aracının beynini yaktı , şimdi onunla ilgili yazılım yapıyor , aracı video ya çekip burayada koyacağım , herkese iyi forumlar ,
    Birbirinden tamamen farklı mevzular. Teknik istiyorsan bikaç sayfa edecek kadar açıkladım da sebeplerini. Hakikaten teknik karşılaştırmak istiyorsan, varsa anti tezin buyur dinliyorum.


    Yoksa hala söylüyorum, verimi %1 bile arttırmak için kıçını yırtan mühendisler 100 yıldır motora ekstra oksijen basmayı düşünemedilermi sence ? Buna sadece gülerim.


    Hidrojenle çalışan araba konusuna da gelince, benim inancım hocanın kesinlikle patent alamayacağı yönünde. Bu işi ilk yapan hocan da değil çünkü. Bu forumda bile seneler önce Türkiye'de yapılmışının videoları falan eklendi, yurtdışında çok daha önceden yapıldı.

    Hidrojenin yakıt olarak kullanımında internal combustion yeterince verimli bir yöntem de değil ayrıca. Güncel olarak araçlarda kullanılabilecek en verimli hidrojen yakma yöntemi powercell'ler. Gerçekten meraklıysan konu hakkında ister pm at, ister kendi okulunda hidrojen olayını kapmış, nasıl kullanılacağı vs hakkında bilgisi yerinde olan insanlar tavsiye edeyim.

    Burdan 'yea hep o iş olmaz diyenler yüzünden geri kalıyoz ehehe' demeyle olmuyor malesef.

  14. #52
    Başar TURHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi de zaten aşırı besleme diye bir şey var. Giren toplam hava ve dolayısıyla oksijen kütlesi artmış oluyor. Giren havaya tüpten oksijen basılmasının buna daha ne avantajı olabilir? Hali hazırda bu sistemler verimli, hafif, kolay uygulanabilir ve hava da bedava. Hatta Formula 1'de kullanılan ERS ile daha da verimli ve hassas oldular.

  15. #53
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu yazdığının konuyla alakası yok ama, arkadaş motora performans amaçlı saf oksijen yollamak istiyor...
    evet hocam konuyla direk alakası yok , ama dolaylı olarak alakası yok benim burda demek istediğim motora saf oksijen yollanabilir yollanmaz diye bir olay yok , ama arkdaş bu konuyu açtığı zaman başkalarının senin düşündüğünü başkası düşünemiyor mu demesinin üzerine sinirlendim ve bu öreneği vermek istedim , istenince olabiliyor yani demek istedim ...

  16. #54
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birbirinden tamamen farklı mevzular. Teknik istiyorsan bikaç sayfa edecek kadar açıkladım da sebeplerini. Hakikaten teknik karşılaştırmak istiyorsan, varsa anti tezin buyur dinliyorum.


    Yoksa hala söylüyorum, verimi %1 bile arttırmak için kıçını yırtan mühendisler 100 yıldır motora ekstra oksijen basmayı düşünemedilermi sence ? Buna sadece gülerim.


    Hidrojenle çalışan araba konusuna da gelince, benim inancım hocanın kesinlikle patent alamayacağı yönünde. Bu işi ilk yapan hocan da değil çünkü. Bu forumda bile seneler önce Türkiye'de yapılmışının videoları falan eklendi, yurtdışında çok daha önceden yapıldı.

    Hidrojenin yakıt olarak kullanımında internal combustion yeterince verimli bir yöntem de değil ayrıca. Güncel olarak araçlarda kullanılabilecek en verimli hidrojen yakma yöntemi powercell'ler. Gerçekten meraklıysan konu hakkında ister pm at, ister kendi okulunda hidrojen olayını kapmış, nasıl kullanılacağı vs hakkında bilgisi yerinde olan insanlar tavsiye edeyim.

    Burdan 'yea hep o iş olmaz diyenler yüzünden geri kalıyoz ehehe' demeyle olmuyor malesef.
    evet hidrojen önceden beri yakıt olarak kullanılıyor , ama nedense maliyeti 100 lira bile olmayan hidroliz sistemini kimse arabaya koyamıyor , ya azıcık inançlıolun arkadaşlar ya senin gibi düşünen insanlar yüzünden zaten 1-0 geride başlıyoruz savaşa , hidrojeni direk basmıyor suyu koyuyor ve elektroliz yaptırıyor , olay çok basit motorda en ufak yıpranma yok ,

  17. #55
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100 yıldır bunu akıl eden ilk siz değilsinizdir, düşünün bir otomotiv sektöründeki kimse neden böyle birşey yapıpta pazarlamıyor.?
    hele hele şurada yazdığınız tam bir saçmalık , eğer sizin dediğiniz gibiyse üniversitelerdeki bütün mühendislik bölümlerini kapatalım zaten teknoloji son haddine gelmiş kimse boşuna mühendis olmasın, ama teknoloji halen daha ilerliyor demek ki daha yapılacak , üretilebilinecek çok şey var , sizin profilinize baktım da merak ettim neden mühendislik eğitimi aldınız amacınız neydi para kazanmak ise buna gerek yok gidin ticaret yapın

  18. #56
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hele hele şurada yazdığınız tam bir saçmalık , eğer sizin dediğiniz gibiyse üniversitelerdeki bütün mühendislik bölümlerini kapatalım zaten teknoloji son haddine gelmiş kimse boşuna mühendis olmasın, ama teknoloji halen daha ilerliyor demek ki daha yapılacak , üretilebilinecek çok şey var , sizin profilinize baktım da merak ettim neden mühendislik eğitimi aldınız amacınız neydi para kazanmak ise buna gerek yok gidin ticaret yapın

    Teknoloji dediğin şey, fiziksel kanunları çiğneyerek yürümez. Dayanağı olmayan fikirlerle çıkarsan ortaya ciddiye alınmamak çok normal olur. Yanmadaki 'havanın' 100% oksijen olarak basılması kesinlikle ciddiye alınabilir bir durum değil. Konu başlığında da bu sorulmuş, sonradan yav biraz takviye yapalıma dönmüş iş. % olarak arttırmak mümkün ama anlamsız şekilde bu işi basit bir N2O kiti takmak kadar kolay sanıyor millet.

    Orjinal halinde bütün sensörleri içerisinde %21 oksijen bulunan hava ya göre tasarlanmış motora ekstra oksijen bascam dersen, ortaya deli gibi bir karışım sorunu çıkar. Karışım sorununu yenmek için ne yapacaksınız diyorum, gelen cevaplar hala düz mantık Forced induction örnekleri.

    Normal forced induction mantığında motora basılan havanın kütlesini arttırırsın. Kafana göre oksijen basarsan motora giren hava içindeki oksijenin yüzdesini arttırırsın. İkisi birbirinden oldukça farklı şeyler, karıştırmak yanlış olur. Havayı arttırarak yüzdeleri bozmadan eksta oksijen basmanda sıkıntı yok diyorum. Havayı arttırmadan içerisindeki oksijen yüzdesini arttırırsan iş değişir maptır maftır alayını yanıltmak zorundasın. Neye göre yanıltacaksın? hangi devirde ne kadar takviye yapacağını biliyormusun ? yada devir ve pedal konumuna göre düzenlemeyi nasıl yapacaksın falan. Ayrıca ekstra takviyeyi basınçlı kaptan yapmak durumundasın, bunu nasıl yapacaksın ? bütün emme hattına yüksek basınçlı oksijeni öylece salmayacaksın heralde? Ha yapcam diyorsan, ben Antep'teyim, aman diyim uzaklarda yap.

  19. #57
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teknoloji dediğin şey, fiziksel kanunları çiğneyerek yürümez. Dayanağı olmayan fikirlerle çıkarsan ortaya ciddiye alınmamak çok normal olur. Yanmadaki 'havanın' 100% oksijen olarak basılması kesinlikle ciddiye alınabilir bir durum değil. Konu başlığında da bu sorulmuş, sonradan yav biraz takviye yapalıma dönmüş iş. % olarak arttırmak mümkün ama anlamsız şekilde bu işi basit bir N2O kiti takmak kadar kolay sanıyor millet.

    Orjinal halinde bütün sensörleri içerisinde %21 oksijen bulunan hava ya göre tasarlanmış motora ekstra oksijen bascam dersen, ortaya deli gibi bir karışım sorunu çıkar. Karışım sorununu yenmek için ne yapacaksınız diyorum, gelen cevaplar hala düz mantık Forced induction örnekleri.

    Normal forced induction mantığında motora basılan havanın kütlesini arttırırsın. Kafana göre oksijen basarsan motora giren hava içindeki oksijenin yüzdesini arttırırsın. İkisi birbirinden oldukça farklı şeyler, karıştırmak yanlış olur. Havayı arttırarak yüzdeleri bozmadan eksta oksijen basmanda sıkıntı yok diyorum. Havayı arttırmadan içerisindeki oksijen yüzdesini arttırırsan iş değişir maptır maftır alayını yanıltmak zorundasın. Neye göre yanıltacaksın? hangi devirde ne kadar takviye yapacağını biliyormusun ? yada devir ve pedal konumuna göre düzenlemeyi nasıl yapacaksın falan. Ayrıca ekstra takviyeyi basınçlı kaptan yapmak durumundasın, bunu nasıl yapacaksın ? bütün emme hattına yüksek basınçlı oksijeni öylece salmayacaksın heralde? Ha yapcam diyorsan, ben Antep'teyim, aman diyim uzaklarda yap.
    bundan 100 sene oncede 1,0 motordan 125 hp guc almak fizik kurallarina aykiriydi , sen suan tukurdugunu yalamamak icin bu kadar caba sarfedip sabahin korunde usenmeden bu yaziyi yaziyorsun , sana diyecegim tek birsey var bu tarz konulara yorum yapma , izle sadece

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •